Davy Pröpper

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

DonyellMalen schreef: 07 aug 2021, 22:58 Moet zeggen dat ik de wissel op dat moment nog niet snapte, maar wauw wat een invalbeurt weer zeg. Zoveel inzicht gecombineerd met techniek.
Sangaré speelde heel goed, maar Schmidt wilde ff spierballen tonen, namelijk: een eindoffensief van Ajax voorkomen, met Pröpper de volledige controle over het middenveld gepakt in balbezit waardoor je dit voorkwam.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Wat een topper. Zooo rustig aan de bal. Maar hij heeft voor mijn gevoel nog wel wat meer ritme nodig. Heerlijk om hem erbij te hebben.
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Lekker boys !
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sensation schreef: 07 aug 2021, 23:00Sangaré speelde heel goed, maar Schmidt wilde ff spierballen tonen, namelijk: een eindoffensief van Ajax voorkomen, met Pröpper de volledige controle over het middenveld gepakt in balbezit waardoor je dit voorkwam.
Precies dit. Met een man meer en tegen een uitgeblust Ajax heb je mensen nodig die zorgen dat je positiespel lekker loopt. Sangaré is een beest, maar Pröpper is een balkunstenaar. In dat kader een prima wissel en dat was ook te zien in de wedstrijd. Was gewoon een trainingspotje voor d'n Davy.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Yep, enkel zweet van het warmlopen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zo'n heerlijke voetballer: alles op zijn gemakje, met zoveel inzicht en techniek. Ik hou van Marco, maar de liefhebber in mij ziet veel liever Propper op het middenveld naast Sangare.
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Vind hem eigenlijk te goed voor de bank, maarja v Ginkel en Sangare ook. Maargoed Davy zal genoeg minuten maken, heerlijke speler!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die assist tekent zijn klasse wel. Weinig Eredivisie-spelers die de ruimte en de kans herkennen én meteen een perfecte bal kunnen geven.

Voetbalt sowieso zo makkelijk als de ruimtes groter worden.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Laat precies zien waarom ik zo blij was met zijn komst. Staat mij een partij te bazen zeg. Bal circulatie, inzicht en techniek is zo goed. Staat ook heerlijk met Sangare en Gotze te driehoeken.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Hij ziet al waar de bal heen moet voor hij hem heeft. Kan nog wel beter.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Wat een luxe om zo’n speler even in te kunnen brengen om van Ginkel rust te geven. Die assist bij de 0-1 is een klasse assist, al zien waar de bal naartoe moet als hij de bal nog niet eens heeft.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ruuddevil schreef: 14 aug 2021, 20:19 Hij ziet al waar de bal heen moet voor hij hem heeft. Kan nog wel beter.
Zijn kijkgedrag is zo goed. Kan ik echt van genieten.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hij scant continue en ziet alles wat er rondom hem gebeurd.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Pröpper, Sangaré, Ginkel, Götze voor het middenveld, deju wat een luxe tov afgelopen jaren, Davy is echt genieten, als ie bij Ajax speelde was het de nieuwe Frenkie
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik vond hem erg slap en vermoeid ogen. Voor een speler die normaal doorziet en anticipeert, vond ik dat hij vandaag erg vaak (te laat) reageerde.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Je kunt je langzaam maar zeker afvragen of hij die laatste 5% snelheid en fitheid niet te kort komt wat je vaak bij oudere spelers ziet. Maar voor 90 % van de wedstrijden kun je hem prima gebruiken en perfect ala invaller.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Eens, viel mij ook op. Matige invalbeurt, maar ja je kan het hem bijna niet kwalijk nemen. Moeilijke wedstrijd om in te vallen en tot vandaag was hij echt uitstekend. Tegen Cambuur loopt ie weer te strooien met passjes.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Lastige wedstrijd om in te vallen. Achterstand en Benfica is ook een geslepen team. In de fase dat hij inviel, zat de wedstrijd min of meer op slot. Voetballend is hij van hoog niveau, dus komt goed zolang hij fit blijft.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Tot zover vind ik hem log/zwaar ogen. Weinig van die sierlijke speler over. Af en toe een mooie pass maar tof zover valt het me zwaar tegen.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 19 aug 2021, 00:00 Je kunt je langzaam maar zeker afvragen of hij die laatste 5% snelheid en fitheid niet te kort komt wat je vaak bij oudere spelers ziet. Maar voor 90 % van de wedstrijden kun je hem prima gebruiken en perfect ala invaller.
Oudere spelers? Hij is 29, dat is de ideale leeftijd voor een voetballer.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Robson de Souza schreef: 19 aug 2021, 08:57
11 Sir Tinus schreef: 19 aug 2021, 00:00 Je kunt je langzaam maar zeker afvragen of hij die laatste 5% snelheid en fitheid niet te kort komt wat je vaak bij oudere spelers ziet. Maar voor 90 % van de wedstrijden kun je hem prima gebruiken en perfect ala invaller.
Oudere spelers? Hij is 29, dat is de ideale leeftijd voor een voetballer.
Zoals je dat vaak bij oudere spelers ziet, is niet hetzelfde als Pröpper is een oude speler.
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

Te oud? Laat hem eerst maar eens zijn wedstrijden gaan voetballen, ritme opdoen. Hij heeft vorig jaar weinig gespeeld, komt nu in een totaal andere groep en systeem binnen. Zit dicht tegen de basis aan en heeft zich, op gisteren na, direct laten gelden. Alle vertrouwen in hem.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Is heerlijk aan het ballen weer. Ziet overal de oplossing en openingen.
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Pure klasse deze man !
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Voor mij MotM. Stond te ballen als een keizer. Cambuur kreeg er 0 vat op.
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Ja top, en in de tandem met van ginkel ook een heel goede optie dus. Van ginkel is wat degelijker, pröpper wat verrassender met snel gespeelde ballen, legt ietsje meer risico in zijn spel. Mooie combi.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Davy Pröpper