Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En toch, hoe goed hij ook gestart is en hoe fenomenaal hij ook mag zijn: Heracles is leuk, maar het zijn de potjes zoals die tegen Benfica waarin hij er moet staan en waarin hij beslissend moet zijn. Tegen Ajax was het buitengewoon goed, maar hopelijk kan hij dat komende week ook brengen. We zullen het nodig hebben.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Na 5 minuten in de tweede helft wist ik dat het goed ging komen. Mario op z’n post is zo’n verschil. Hij deelt de lakens uit.

Overigens ook goed dat hij Zahavi corrigeerde toen die voor eigen succes ging. Mag hij wat mij betreft vaker doen. Aanvoerder of niet, voor mij is Mario de baas op het veld
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Blijft echt genieten dat Mario bij ons speelt. Hem een hele wedstrijd volgen is ook echt interessant. Hij heeft zo'n goed gevoel voor ruimte en weet dat ook te koppelen aan voetbalacties, kijk alleen al naar die steekpass van vanavond op Cody. 100% dat die pass door de benen van die Heraclied bedoeld was
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Manolev25 schreef: 15 aug 2021, 03:14 Blijft echt genieten dat Mario bij ons speelt. Hem een hele wedstrijd volgen is ook echt interessant. Hij heeft zo'n goed gevoel voor ruimte en weet dat ook te koppelen aan voetbalacties, kijk alleen al naar die steekpass van vanavond op Cody. 100% dat die pass door de benen van die Heraclied bedoeld was
Vond ik de mooiste actie van de tweede helft. Deze pass was namelijk bewust. Hij had Gakpo gezien en speelde deze door de benen in kleine ruimte dicht bij de goal. Zonde dat Sangaré uiteindelijk deze niet afmaakt in de rebound, want dan was er veel meer aandacht aan geweest.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is toch even schrikken. Hoop dat ie goed herstelt en Mario het vizier op Benfica kan zetten.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/b ... ~ae1345e0/
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat een klote nieuws. Voor z'n broer uiteraard en Mario zelf, maar ook voor PSV. Ben benieuwd of hij überhaupt mee zal doen..
Kezza75!
Bankzitter
3
Berichten: 265
Lid geworden op: 26 okt 2020
Oude naam: Kezza75!
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

Ligt op de IC. Verwacht dat Mario naar Berlijn reist ipv naar Lissabon. Hopelijk reist hij een dagje later alsnog.
Heel egoïstisch gedacht, maar we hebben Mario echt nodig woensdag. Desnoods komt hij woensdagochtend pas.
Champions are not born. Champions are made during practice.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

29.04.2007 schreef: 16 aug 2021, 13:26 Wat een klote nieuws. Voor z'n broer uiteraard en Mario zelf, maar ook voor PSV. Ben benieuwd of hij überhaupt mee zal doen..
Jawel hoor. Hij post al op instagram en bedankt mensen voor de geluks en beterschapswensen en dat het goed gaat
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

https://www.telegraaf.nl/sport/17441264 ... elevoetbal

Hij is er "gewoon" bij dus. Gelukkig want dat houdt ook in dat het goed gaat met zijn broer.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Mooi dat Mario mee met de selectie is, want dat houd in dat het goed met zijn broer gaat.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het gaat goed met zijn broer:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gutanoth
Basisspeler
3
Berichten: 492
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik vind het altijd super aandoenlijk om Mario op het vliegveld te zien lopen met zijn kussentje onder zijn armen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Gutanoth schreef: 18 aug 2021, 10:59 Ik vind het altijd super aandoenlijk om Mario op het vliegveld te zien lopen met zijn kussentje onder zijn armen
Stuur hem een valentijnskaart!
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Maar duurt nog zolang tot valentijnsdag...
Gutanoth
Basisspeler
3
Berichten: 492
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ardbeg schreef: 18 aug 2021, 11:04
Gutanoth schreef: 18 aug 2021, 10:59 Ik vind het altijd super aandoenlijk om Mario op het vliegveld te zien lopen met zijn kussentje onder zijn armen
Stuur hem een valentijnskaart!
Ik ben een behoorlijke mooie man, maar ik denk niet dat ik op kan tegen mario zijn vrouw
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Gutanoth schreef: 18 aug 2021, 11:06
Ardbeg schreef: 18 aug 2021, 11:04

Stuur hem een valentijnskaart!
Ik ben een behoorlijke mooie man, maar ik denk niet dat ik op kan tegen mario zijn vrouw
Gutanoth
Basisspeler
3
Berichten: 492
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ardbeg schreef: 18 aug 2021, 11:08
Gutanoth schreef: 18 aug 2021, 11:06

Ik ben een behoorlijke mooie man, maar ik denk niet dat ik op kan tegen mario zijn vrouw
Bewaar deze post, als Mario ons laat overwinteren in de CL, stuur ik op Valentijnsdag deze kaart naar hem!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Zat vandaag weer een paar keer mooie balletjes te geven zeg. Als hij volgende week zijn spel tussen de linies kan spelen moet het goedkomen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vond dit eigenlijk niet zijn beste wedstrijd, maar misschien ben ik dan te hard hoor. Ik vond hem zeker in de eerste helft veel te frêle spelen, bij gebrek aan een beter woord. Misschien is dat ook wel inherent aan de speler Götze, maar je hoopt dat hij in dit soort wedstrijden dat gif laat zien wat hij wel degelijk heeft. Even erop klappen, even de turbo aan, even die tackle maken.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 18 aug 2021, 23:46 Ik vond dit eigenlijk niet zijn beste wedstrijd, maar misschien ben ik dan te hard hoor. Ik vond hem zeker in de eerste helft veel te frêle spelen, bij gebrek aan een beter woord. Misschien is dat ook wel inherent aan de speler Götze, maar je hoopt dat hij in dit soort wedstrijden dat gif laat zien wat hij wel degelijk heeft. Even erop klappen, even de turbo aan, even die tackle maken.
De tweede helft was beter dan de eerste. Maar daarom zei ik: als hij volgende week toekomt aan zijn spel tussen de linies (wat vandaag minder goed uit de verf kwam, maar daar had de trainer van Benfica vooraf specifiek op gewezen) komt het goed denk ik
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 18 aug 2021, 23:46 Ik vond dit eigenlijk niet zijn beste wedstrijd, maar misschien ben ik dan te hard hoor. Ik vond hem zeker in de eerste helft veel te frêle spelen, bij gebrek aan een beter woord. Misschien is dat ook wel inherent aan de speler Götze, maar je hoopt dat hij in dit soort wedstrijden dat gif laat zien wat hij wel degelijk heeft. Even erop klappen, even de turbo aan, even die tackle maken.
Ben het eens maar we zijn verwend met Mario. Je verwachtte net even wat meer vandaag. Maar wellicht keek ik niet goed hoor en was hij de motor van de tweede helft. Maar vond hem niet enorm positief opvallen vandaag.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik vond Mario op 1 iets te trage handeling na fantastisch vandaag. En de eerste die tegen mij zegt dat ie niet topfit is die krijgt een knal. Vandaag zoveel vuile meters gemaakt, zowel bij druk zetten als bij omschakelen als bij ruimte maken. Altijd aanspeelbaar en heel balvast. Er is nog steeds niet genoeg waardering voor het feit dat hij bij PSV speelt.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vond hem vandaag juist een stuk minder balvast dan normaal. Een van z'n mindere wedstrijden aan de bal in mijn ogen zelfs.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 18 aug 2021, 23:46 Ik vond dit eigenlijk niet zijn beste wedstrijd, maar misschien ben ik dan te hard hoor. Ik vond hem zeker in de eerste helft veel te frêle spelen, bij gebrek aan een beter woord. Misschien is dat ook wel inherent aan de speler Götze, maar je hoopt dat hij in dit soort wedstrijden dat gif laat zien wat hij wel degelijk heeft. Even erop klappen, even de turbo aan, even die tackle maken.
Mogelijk hebben wij een andere wedstrijd gezien, maar ik zag juist weer zijn slimheid in vrije trappen uitlokken op momenten dat we sterk onder druk stonden. Hij haalde door dat soort acties vaak de angel uit Benfica’s sterke pressing en in de tweede helft creëerde hij ook nog een paar goede kansen voor ons. Ik vond hem daarmee “gewoon” onze beste speler weer zowel met als zonder bal volledig in dienst van het team. En erop klappen en tackles maken lijkt me niet iets wat we van Mario moeten verwachten…
grasveld
Internationale topspeler
5
Berichten: 3017
Lid geworden op: 8 aug 2018

Voor zijn doen misschien niet zijn beste wedstrijd. Maar hij is met afstand gewoon veel beter dan wie dan ook. Ook gisteren imo. Dat passje op Gakpo was echt magistraal. Balletje op Van Ginkel (kopbal) idem. Gotze weet gewoon altijd precies hoe en waar iedereen staat, waar de ruimte ligt en waar hij hem heen moet spelen. En dat lukt hem 99 van de 100 keer ook gewoon.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze