Armando Obispo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Voormalig KG schreef: 18 aug 2021, 23:09 Een iemand of twee. Spits en concurrent voor Cody, Yorbe en Noni
Heb zelf nog wel vertrouwen in Doan wat dat laatste betreft. Maar goed als John nog wat geld over heeft is iedereen die ons sterker maakt welkom natuurlijk.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Deze jongen gaat zichzelf nog in de basis spelen hoor. Shit man wat een beast
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Ykhim schreef: 18 aug 2021, 23:06 Ik hou van Boscagli na vorig jaar. Ook dit jaar tot nu toe prima. Maar als je zo'n Obispo nu ziet, pfoeh. Daar staat echt een vent hoor. Nog iets meedogenlozer en je hebt je machine van een CV gewoon in huis.

Midtjylland was amper een graadmeter, maar hij doet het nu dus ook tegen Benfica. Ik vind dat knap en eigenlijk verdient het gewoon meer minuten.
Had die gekke Aad het toch niet slecht gezien vroegah
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nou, Aad zei dat Obispo beter was dan de Ligt. Ik wil nog steeds weten wat voor spul hij gebruikt, want ik moet daar ook wat van hebben.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 18 aug 2021, 23:18 Nou, Aad zei dat Obispo beter was dan de Ligt. Ik wil nog steeds weten wat voor spul hij gebruikt, want ik moet daar ook wat van hebben.
Zei Aad niet dat hij dat zou worden? In dat geval, hij kan nog gelijk krijgen hè? 😅
Laatst gewijzigd door mateja op 18 aug 2021, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

FritskePhilips schreef: 18 aug 2021, 23:15
FritskePhilips schreef: 04 aug 2021, 09:44 Ik zeg het je; deze man kan verdedigen als Chiellini, terwijl hij ook nog eens op kan bouwen. Niet a la Koeman, maar zeker als Frank de Boer in zijn betere dagen.
@Ardbeg, @Tijn: komend seizoen gaan jullie mij nog gelijk geven omtrent bovenstaande.

Zo niet, dan help ik jullie mee jullie ballen te zoeken; sorry zeggen vergt namelijk ook lef. ;) :love:
Dat hij een type Chiellini is qua verdedigen en een type Frank de Boer qua opbouwen?
Ik heb veel vertrouwen in hem en hij heeft veel potentie, maar het opbouwen a la Frank de Boer heb ik nog niet gezien. Als hij maar niet verdedigt als Frank de Boer en opbouwt als Chiellini in ieder geval.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Tijn schreef: 18 aug 2021, 23:20 Als hij maar niet verdedigt als Frank de Boer en opbouwt als Chiellini in ieder geval.
Het heeft dan ook zo zijn overduidelijke redenen dat ik juist dat niet getypt heb. ;)

En wat dat opbouwen betreft; let op wanneer hij de schroom van zich af zet.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

FritskePhilips schreef: 18 aug 2021, 23:15
FritskePhilips schreef: 04 aug 2021, 09:44 Ik zeg het je; deze man kan verdedigen als Chiellini, terwijl hij ook nog eens op kan bouwen. Niet a la Koeman, maar zeker als Frank de Boer in zijn betere dagen.
@Ardbeg, @Tijn: komend seizoen gaan jullie mij nog gelijk geven omtrent bovenstaande.

Zo niet, dan help ik jullie mee jullie ballen te zoeken; sorry zeggen vergt namelijk ook lef. ;) :love:
Doe eens niets zo ultra triest man. Helemaal geen zin in.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heel mooi hoe deze jongen nu alsnog komt bovendrijven. Is gewoon een serieuze optie geworden in een vrij korte tijd. Verlengen en knallen!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Vrede op aarde. Laten we onze zegeningen tellen dat Obispo zich zo stormachtig goed ontwikkeld! Laten we hopen dat hij snel die krabbel zet want ik verwacht hem naast Ramalho (zeker volgend seizoen)
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ardbeg schreef: 18 aug 2021, 23:27 Doe eens niets zo ultra triest man. Helemaal geen zin in.
'Wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet'.

Als je anderen belachelijk maakt met opmerkingen, moet je er ook tegen kunnen als een ander je deze eigen gemaakte uitspraken voorhoudt bij gevallen van ongelijk.

En idd weliswaar wat voorbarig, maar ik blijf achter mijn woorden staan omtrent Obispo; doe ik al vanaf zijn 7e en zal ik blijven doen tot zijn 77e.

Deze jongen heeft elke leeftijdsschifting met twee vingers in zijn neus doorlopen en was vrijwel elk jaar sterkhouder. Hoewel wat vertraagd door angstige trainer(s), een verhuurperiode en door zijn blessure van afgelopen seizoen, durf ik ook uit te spreken dat hij dat voor het vaandelteam ook kan zijn.

Alleen speelminuten staan nu nog in de weg.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

We get it: je hebt een grote pik en je bent een absolute visionair. Kunnen we dan nu ook op normale wijze een discussie voeren, of gaan we nog even door met elkaar belachelijk maken in een wedstrijdje wie-heeft-de-grootste, voordat we over de inhoud gaan ouwehoeren? In dat laatste geval wil ik namelijk ook wel meedoen hoor, maar dan gaan we een boze [mention]Maikel_91[/mention] krijgen en daar zit niemand op te wachten, want die heeft sowieso de grootste van allemaal. Geloof me maar.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vind hem zoveel beter dan Boscagli.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

FritskePhilips schreef: 18 aug 2021, 23:36
Ardbeg schreef: 18 aug 2021, 23:27 Doe eens niets zo ultra triest man. Helemaal geen zin in.
'Wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet'.

Als je anderen belachelijk maakt met opmerkingen, moet je er ook tegen kunnen als een ander je deze eigen gemaakte uitspraken voorhoudt bij gevallen van ongelijk.

En idd weliswaar wat voorbarig, maar ik blijf achter mijn woorden staan omtrent Obispo; doe ik al vanaf zijn 7e en zal ik blijven doen tot zijn 77e.

Deze jongen heeft elke leeftijdsschifting met twee vingers in zijn neus doorlopen en was vrijwel elk jaar sterkhouder. Hoewel wat vertraagd door angstige trainer(s), een verhuurperiode en door zijn blessure van afgelopen seizoen, durf ik ook uit te spreken dat hij dat voor het vaandelteam ook kan zijn.

Alleen speelminuten staan nu nog in de weg.
Dan moet je niet zo'n kromme dingen roepen met je Chiellini en vooral niet van dit soort gezever posten waar niemand op zit te wachten. Obispo valt zeker niet tegen maar wat je nu aan het doen bent, ik weet niet hoor 😂
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 18 aug 2021, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik ook. De basis in en een contract voor 5 jaar.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ykhim schreef: 18 aug 2021, 23:38 We get it: je hebt een grote pik en je bent een absolute visionair. Kunnen we dan nu ook op normale wijze een discussie voeren, of gaan we nog even door met elkaar belachelijk maken in een wedstrijdje wie-heeft-de-grootste, voordat we over de inhoud gaan ouwehoeren? In dat laatste geval wil ik namelijk ook wel meedoen hoor, maar dan gaan we een boze @Maikel_91 krijgen en daar zit niemand op te wachten, want die heeft sowieso de grootste van allemaal. Geloof me maar.
Wie is [mention]Maikel_91[/mention] ?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 18 aug 2021, 23:38 In dat laatste geval wil ik namelijk ook wel meedoen hoor, maar dan gaan we een boze @Maikel_91 krijgen en daar zit niemand op te wachten, want die heeft sowieso de grootste van allemaal. Geloof me maar.
Klopt inderdaad wat je zegt.

Daarbij volg ik Obispo al vanaf dat hij geboren is, dus steek die maar in je zak Fritske.

Maar even for real, lief doen tegen elkaar. Anders moeten jullie gewoon een zoom meeting aanmaken en via daar kijken wie de langste heeft. Val ons er niet mee lastig.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Maikel_91 schreef: 18 aug 2021, 23:42
Ykhim schreef: 18 aug 2021, 23:38 In dat laatste geval wil ik namelijk ook wel meedoen hoor, maar dan gaan we een boze @Maikel_91 krijgen en daar zit niemand op te wachten, want die heeft sowieso de grootste van allemaal. Geloof me maar.
Klopt inderdaad wat je zegt.
Daarbij volg ik Obsipo al vanaf dat hij geboren is, dus steek die maar in je zak Fritske.

Maar even for real, lief doen tegen elkaar. Anders moeten jullie gewoon een zoom meeting aanmaken en via daar kijken wie de langste heeft. Val ons er niet mee lastig.
Obsipo. Ben jij het, Jan?
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 19 aug 2021, 08:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Indrukwekkend wederom. Misschien ligt het aan Ramalho naast hem maar ik zie nu een echte kerel. Speelt echt heel sterk. En ja, ik zie hem denk ik ook liever als Boscagli als dit zijn niveau blijft.
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Assy schreef: 18 aug 2021, 23:08 Wat een klasbak is dit zeg!!! Heeft echt alles in zich om het te gaan maken. Nu maar hopen dat we em snel langer kunnen vast leggen
Aad de Mos zag het goed , wordt beter dan de Ligt :)
grasveld
Internationale topspeler
5
Berichten: 3017
Lid geworden op: 8 aug 2018

Sinds wanneer is hij zo goed en wordt hij zo goed geacht?

Bij Vitesse weet ik nog dat het allemaal wat weifelend was. Maar hij heeft zich blijkbaar heel goed ontwikkeld (op de trainingen met name dan?). In ieder geval lekker om erbij te hebben.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Maikel_91 schreef: 18 aug 2021, 23:42 Maar even for real, lief doen tegen elkaar.
PM.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Oogt verdedigend stabieler, lijkt wat sterker en positioneel ook zelfs beter misschien. Hoop dat hij dinsdag speelt.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik vind Boscagli nog wel beter, maar Obispo begint er wel dicht tegenaan te komen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

grasveld schreef: 19 aug 2021, 08:34 Sinds wanneer is hij zo goed en wordt hij zo goed geacht?
Is natuurlijk lekker ballen met Ramalho naast je, maar Armando heeft zichzelf ook echt goed ontwikkeld. En geïnvesteerd in zichzelf, het is nu echt een beer van een vent.
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zou Marc Overmars al langzaam gaan stoken :p

Zie die gast voor alles aan om ons te kloten :D

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Armando Obispo