Mohamed Ihattaren 🎈

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

trouwepsvfan schreef: 26 jul 2021, 09:50
guus schreef: 26 jul 2021, 08:54

Je hoeft hier niet te lezen. Je kunt ook de Libelle lezen.
Misschien kan jij dan (samen met de twee voorspelbare mannen die dit soort posts richting mij altijd steevast allebei liken) solliciteren voor een leuke functie bij de Privé of de Story.
No offense, maar je vraagt er (soms) ook om :mrgreen:

PS
Het was bij mijn weten geen roddel. Op het aantal keren na.
Laatst gewijzigd door Ailon op 26 jul 2021, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Volgens mij vroeg ik alleen of mensen eens een keer met namen en rugnummers konden komen ipv dat eindeloze feitenvrije geroddel.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ailon schreef: 26 jul 2021, 10:06
trouwepsvfan schreef: 26 jul 2021, 09:50

Misschien kan jij dan (samen met de twee voorspelbare mannen die dit soort posts richting mij altijd steevast allebei liken) solliciteren voor een leuke functie bij de Privé of de Story.
No offense, maar je vraagt er (soms) ook om :mrgreen:
Geldt dat dan niet voor iedereen hier?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

trouwepsvfan schreef: 26 jul 2021, 10:10 Volgens mij vroeg ik alleen of mensen eens een keer met namen en rugnummers konden komen ipv dat eindeloze feitenvrije geroddel.
Maar als Ailon hier nu een aantal namen dropt, ben je dan tevreden? Dan is het nog steeds geen feit aangezien jij het niet kunt checken, en er ook kans is dat mensen het blijven ontkennen naar buiten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 26 jul 2021, 10:16
trouwepsvfan schreef: 26 jul 2021, 10:10 Volgens mij vroeg ik alleen of mensen eens een keer met namen en rugnummers konden komen ipv dat eindeloze feitenvrije geroddel.
Maar als Ailon hier nu een aantal namen dropt, ben je dan tevreden? Dan is het nog steeds geen feit aangezien jij het niet kunt checken, en er ook kans is dat mensen het blijven ontkennen naar buiten.
Ik zit hier niet in mijn toga, dus het hoeft geen juridische bewezenverklaring te zijn, maar als het steevast maar blijft hangen in anonieme en vage beschrijvingen vind ik het gewoon niveautje roddelblad waar ik niet zo veel mee kan. Ik reken Mo gewoon af op wat ik naar buiten toe van hem zie/wat feitelijk naar buiten komt (bijvoorbeeld zijn ziekte), en niet op anonieme beweringen, maar iedereen mag daar z’n eigen afweging in maken verder
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Als het niet werkt, werkt het niet. Jammer en zonde voor alle partijen.

Hopelijk wordt ook uit deze casus lering getrokken. Niet ophemelen en op het paard zetten op jonge leeftijd als MvB en de rest van de club, oa supporters, deed. De weg van geleidelijkheid als Bergwijn en Gakpo is de way to go
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Sinds Mo in het elftal is gekomen zijn de resultaten gekelderd. Typisch maar wellicht toeval.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die loopt gratis uit zijn contract nadat ie een heel seizoen de selectie en staf heeft geterroriseerd. Wil je kampioen worden dan moet je hem verkopen.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Geen club wil hem kopen blijkbaar. Of ze wachten tot PSV's vraagprijs flink zakt vlak voor de transferdeadline.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Wie hem oppikt moet hem ook een flink salaris gaan betalen en een contract voor minimaal 4 jaar en dan Raiola kennende ook nog een behoorlijk deel voor hemzelf. De vraag is wie dat gaat doen.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

trouwepsvfan schreef: 26 jul 2021, 10:22
Josef Dettelbacher schreef: 26 jul 2021, 10:16

Maar als Ailon hier nu een aantal namen dropt, ben je dan tevreden? Dan is het nog steeds geen feit aangezien jij het niet kunt checken, en er ook kans is dat mensen het blijven ontkennen naar buiten.
Ik zit hier niet in mijn toga, dus het hoeft geen juridische bewezenverklaring te zijn, maar als het steevast maar blijft hangen in anonieme en vage beschrijvingen vind ik het gewoon niveautje roddelblad waar ik niet zo veel mee kan. Ik reken Mo gewoon af op wat ik naar buiten toe van hem zie/wat feitelijk naar buiten komt (bijvoorbeeld zijn ziekte), en niet op anonieme beweringen, maar iedereen mag daar z’n eigen afweging in maken verder
Er zijn in het verleden toch meerdere feiten gepost. Zoals het nog online zijn om 3u 's nachts op zo'n app. Daarnaast lijkt me het statement dat PSV toen zelf plaatste toch ook een vrij duidelijk statement. Als je nu nog in zijn onschuld gelooft. Ben je imo een beetje naïef
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld schreef: 26 jul 2021, 11:03
trouwepsvfan schreef: 26 jul 2021, 10:22

Ik zit hier niet in mijn toga, dus het hoeft geen juridische bewezenverklaring te zijn, maar als het steevast maar blijft hangen in anonieme en vage beschrijvingen vind ik het gewoon niveautje roddelblad waar ik niet zo veel mee kan. Ik reken Mo gewoon af op wat ik naar buiten toe van hem zie/wat feitelijk naar buiten komt (bijvoorbeeld zijn ziekte), en niet op anonieme beweringen, maar iedereen mag daar z’n eigen afweging in maken verder
Er zijn in het verleden toch meerdere feiten gepost. Zoals het nog online zijn om 3u 's nachts op zo'n app. Daarnaast lijkt me het statement dat PSV toen zelf plaatste toch ook een vrij duidelijk statement. Als je nu nog in zijn onschuld gelooft. Ben je imo een beetje naïef
Volgens mij geloof ik helemaal niet in Mo zijn ‘onschuld’. Er gaan hier alleen soms grote verhalen te ronde over allerlei botsingen en ruzies die verder niet gepaard gaan met namen of verdere details.

Overigens vind ik vallen over om 3 uur ‘s nachts nog online zijn op de app wel echt een beetje hypocriet. Niemand hier de instagram van meneer en mevrouw Zahavi gevolgd de afgelopen dagen? Een driedaags verjaardagsfestijn waar tot laat in de nacht gefeest wordt. Ga daar dan ook lekker een punt van maken denk ik dan, maargoed.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

de scepcis van [mention]trouwepsvfan[/mention] is mijn inziens wel een beetje terecht. Er wordt ook snel klakkeloos overgenomen van bronnen die niet te verifiëren zijn. Iedereen moet daar mee doen wat hij of zij wil op een forum, maar hecht er ook niet teveel waarde aan.

Daarnaast is het argument van [mention]AddoCultheld[/mention] ook valide. PSV heeft zelf al een aantal keer publiekelijk op de rem getrapt, bij een van de grootste talenten uit je eigen jeugdopleiding, dat doe je niet als er meer speelt. Al met al moet je daar niet teveel woorden aan vuil maken en die jongen naar een andere club sturen. Al de verwensingen en negativiteit zijn mijn inziens ook niet nodig, aangezien de conclusie voor mij al een hele lange tijd is: niet geschikt voor topvoetbal.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

RIO schreef: 26 jul 2021, 10:47 Die loopt gratis uit zijn contract nadat ie een heel seizoen de selectie en staf heeft geterroriseerd. Wil je kampioen worden dan moet je hem verkopen.
Gaat Schmidt nooit toestaan. Die flikkert hem eigenhandig van de Herdgang af. Hopelijk krijgen we daar een livestream van.

De anti-Duitse WOII haat krijgt hij toch wel over zich heen van mastodonten Derksen en Boskamp en Telegraaf.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

trouwepsvfan schreef: 26 jul 2021, 11:06 Volgens mij geloof ik helemaal niet in Mo zijn ‘onschuld’. Er gaan hier alleen soms grote verhalen te ronde over allerlei botsingen en ruzies die verder niet gepaard gaan met namen of verdere details.
Voor zover het postjes van mij aangaat, het volgende.
Het is buitengewoon naief om te verwachten dat namen van een of meerdere bronnen zo maar open en bloot op een openbaar forum gekwakt worden. Zeker als het gaat om PSV werknemers. Dat zou PSV kunnen schaden, de bron kunnen schaden c.q. mijn relatie met de bron kunnen schaden. In het geval van Ihattaren berokkent hijzelf al genoeg schade.
We zitten hier niet in een rechtszaal maar op een forum.
Het staat mij vrij, na enige afweging, bepaalde info wel of niet op het forum te zetten (verreweg het meeste gaat in een PB).
Het staat jou volkomen vrij de bronnen van een ander wel of niet serieus te nemen. En nogmaals "I couldn't care less".

PS
Mo heeft zich ziek gemeld. Dat is iets anders dan dat hij werkelijk ziek zou zijn.
Tijdens een vorige ziekmelding was hij vrolijk met wat "matties" aan het zaalvoetballen.
Laatst gewijzigd door Ailon op 26 jul 2021, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Blijft eeuwig zonde dat zo'n jongen mentaal de weerbaarheid heeft van een knakworst. Bij het minste of geringste "tegenslag" reageert hij precies zoals je dat niet moet doen, en daar zit ook gewoon geen verbetering in. Dan ben je afgetrained de voorbereiding begonnen, nieuw seizoen en dus nieuwe kansen zou je zeggen en dan meld je je bij de eerste tegenslag weer ziek. ipv dat je ballen toont en nóg harder gaat werken om je minuten te verdienen (ipv te krijgen) ga je je ziek melden voor de 5e keer in een jaar.

Ik vraag me dan ook echt af wat zo'n rol van een zaakwaarnemer is. Die moet hier toch ook iets mee?

Ondanks dat hij het allergrootste talent is in Nederland wordt het nu wel echt tijd afscheid te nemen, en dat zeg ik als gigantische bewonderaar van Mo zijn talent.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Dat valt me ook tegen van de media, vaste volgers als AD en ED. Er is hier op het forum een aantal mensen dat heel goed weet hoe het zit en dat Mo zich vorig jaar schandalig gedragen heeft. Dan moet een journalist dit ook uitzoeken en opschrijven. Genoeg bronnen die er off the record over willen vertellen, maar het verhaal kunnen bevestigen. Is gewoon rond te krijgen voor een krantenstuk. Ik vraag me af waarom dat niet gebeurt.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Misschien hecht met er in het geval van Mo geen waarde meer aan, maar het zonder namen en rugnummers droppen van allerlei roddels en geruchten schaadt opzichzelf al mensen. Met jouw argumentatie kan iedereen zich er wel heel gemakkelijk van af maken en hoeft niemand nooit meer verantwoording af te leggen over wat hij of zij roept. Ik denk niet dat het 'debat' daar heel veel beter van wordt.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
SNDR87
Lid 2e elftal
3
Berichten: 182
Lid geworden op: 4 nov 2020

Tijd om zijn rugnummer 10 af te nemen. Hij verdiend het namelijk niet om met zijn gedrag dit nummer te dragen. Zou echt goed zijn als hij en zijn vriendje Rosario beide verkocht worden deze zomer. Nu weer ziek, en te vaak gaat het (negatief) over hem ipv over het teambelang of in het algemeen..
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

trouwepsvfan schreef: 26 jul 2021, 12:12 Misschien hecht met er in het geval van Mo geen waarde meer aan, maar het zonder namen en rugnummers droppen van allerlei roddels en geruchten schaadt opzichzelf al mensen. Met jouw argumentatie kan iedereen zich er wel heel gemakkelijk van af maken en hoeft niemand nooit meer verantwoording af te leggen over wat hij of zij roept. Ik denk niet dat het 'debat' daar heel veel beter van wordt.
Ik leg verantwoording tegenover mijzelf af. En ik voel me niet geroepen op een forum dat tegenover jou te doen. :mrgreen:
Stel je die vraag ook aan Telegraaf, AD, ED en VI sportjournalisten, TV analisten of redacties van clickbait sites?

PS
Omdast jij onkundig bent van bepaalde feiten, kwalificeer jij hier sommige posten als roddels en geruchten. Dat heet vooringenomenheid.
Laatst gewijzigd door Ailon op 26 jul 2021, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Struviet schreef: 26 jul 2021, 12:10 Dat valt me ook tegen van de media, vaste volgers als AD en ED. Er is hier op het forum een aantal mensen dat heel goed weet hoe het zit en dat Mo zich vorig jaar schandalig gedragen heeft. Dan moet een journalist dit ook uitzoeken en opschrijven. Genoeg bronnen die er off the record over willen vertellen, maar het verhaal kunnen bevestigen. Is gewoon rond te krijgen voor een krantenstuk. Ik vraag me af waarom dat niet gebeurt.
Omdat het aan de andere kant ook een hele aardige jongen schijnt te zijn en dat niemand er belang bij heeft om een jongen van 19 kapot te schrijven. Dat kunnen wij op het forum prima zelf. :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
NilisInOranje
Bankzitter
3
Berichten: 281
Lid geworden op: 4 nov 2020

Heldere uitleg, [mention]Ailon[/mention]. Lijkt me na deze ziekmelding duidelijk dat de optie verlengen en presteren c.q. vertrek door de voordeur is uitgesloten.
Jammer, iedereen had vertrouwen in die jongen. Helaas hijzelf ook, iets teveel kennelijk.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 26 jul 2021, 12:20 Omdat het aan de andere kant ook een hele aardige jongen schijnt te zijn en dat niemand er belang bij heeft om een jongen van 19 kapot te schrijven. Dat kunnen wij op het forum prima zelf. :mrgreen:
???
O, in in het geval van Schmidt mag dat wel? Is ook best een aardig persoon. :mrgreen:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ailon schreef: 26 jul 2021, 12:17
trouwepsvfan schreef: 26 jul 2021, 12:12 Misschien hecht met er in het geval van Mo geen waarde meer aan, maar het zonder namen en rugnummers droppen van allerlei roddels en geruchten schaadt opzichzelf al mensen. Met jouw argumentatie kan iedereen zich er wel heel gemakkelijk van af maken en hoeft niemand nooit meer verantwoording af te leggen over wat hij of zij roept. Ik denk niet dat het 'debat' daar heel veel beter van wordt.
Ik leg verantwoording tegenover mijzelf af. En ik voel me niet geroepen op een forum dat tegenover jou te doen. :mrgreen:
Stel je die vraag ook aan Telegraaf, AD, ED en VI sportjournalisten, TV analisten of redacties van clickbait sites?

PS
Omdast jij onkundig bent van bepaalde feiten, kwalificeer jij hier sommige posten als roddels en geruchten. Dat heet vooringenomenheid.
Onkundig van bepaalde feiten? Welke feiten dan? Ik ken de feiten niet nee, omdat ze hier niet gepresteerd cq onderbouwd worden.

Prima als jij dit topic vol wil gooien met jouw verhalen zonder namen of verdere uitleg/details, maar ga dan niet anderen verwijten dat ze onkundig zijn omdat ze simpelweg jouw verhalen niet als waarheid/feit aannemen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Eerlijk is eerlijk: je betweterige en verheven toon in je berichten kan soms best irritant zijn hoor Ailon, ook al is het interessante informatie.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

trouwepsvfan schreef: 26 jul 2021, 12:31 Onkundig van bepaalde feiten? Welke feiten dan? Ik ken de feiten niet nee, omdat ze hier niet gepresteerd cq onderbouwd worden.

Prima als jij dit topic vol wil gooien met jouw verhalen zonder namen of verdere uitleg/details, maar ga dan niet anderen verwijten dat ze onkundig zijn omdat ze simpelweg jouw verhalen niet als waarheid/feit aannemen
Er zijn in het recente verleden op dit forum feiten vermeld die later door PSV zijn bevestigd tegenover het AD en ED. Maar blijkbaar lees je daar overheen of ben je kort van memorie.
En nogmaals wat jij wil geloven is helemaal jouw zaak. Zal mij echt worst wezen.

"volgooien met verhalen"???
Naast vooringenomenheid is ook sterke overdrijving jou niet vreemd. Dat maakt je niet direct tot een ideale discussie partner :mrgreen:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mohamed Ihattaren 🎈