Pablo Rosario

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Er is nog helemaal geen bedrag genoemd! Aaaaaah
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Soms vergeten leden dat Rosario risico in zijn spel moest leggen van Roger. Zet hem in een ander systeem neer en Rosario kan nog eens mooie stappen maken, het is hem gegund.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

SNDR87 schreef: 23 jul 2021, 12:47 Dat er mensen zijn die niet blij zijn met 5 Miljoen voor Rosario snap ik echt niks van! Gewoon beetje realistisch zijn allemaal. Sinds Rosario bij PSV speelt ging het bergafwarts met het spel van PSV. Deze jongen had eigenlijk nooit bij PSV moeten spelen.. Pure middelmaat. Idd respect dat die altijd positief bleef maar kom op, we mogen echt blij zijn als er 5 Miljoen wordt betaald voor hem. Daarnaast denk ik ook dat het positief voor PSV is als het vaste kliekje Rosario, Ihatarren, Dumfries uit elkaar gaat. Zal voor het collectief een flinke verbetering zijn!
Je kritiek is overdreven. Hij haalde niet voor niets oranje. Ik vraag mij af of jij realistisch bent over de transfersom, dat gaan we zien. En zoals ruuddevil al meerdere malen gememoreerd heeft. Er is nog nergens een bedrag genoemd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Bamzaaier
Talent
2
Berichten: 85
Lid geworden op: 10 jul 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jammer.

Weliswaar niet het niveau. Maar weer een laag bedrag.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Bamzaaier schreef: 23 jul 2021, 13:39 Jammer.

Weliswaar niet het niveau. Maar weer een laag bedrag.
Een laag bedrag? Waar basseer je dat nou weer op? In het topic van John de Jong ben je ook al bezig, dat je gereserveerd bent ala, maar je ben negatief op basis van, tja wat eigenlijk.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Op weg naar nr 25 schreef: 23 jul 2021, 13:50
Bamzaaier schreef: 23 jul 2021, 13:39 Jammer.

Weliswaar niet het niveau. Maar weer een laag bedrag.
Een laag bedrag? Waar basseer je dat nou weer op? In het topic van John de Jong ben je ook al bezig, dat je gereserveerd bent ala, maar je ben negatief op basis van, tja wat eigenlijk.
DeTaurus moet toch ergens een beetje stoken? Er is letterlijk geen bedrag genoemd, dus dan verzinnen we er maar een.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Rosario word hier wel extreem omlaag gehaald, al snap ook best wel waarom. Hij heeft een tijd wel slecht gespeeld, vlak na zijn debuut in oranje. Druk was denk ik te hoog en hij kreeg imo veel te veel verantwoordelijkheid met die aanvoerdersband. Ook ik heb me kapot geërgerd.

Hij is echt wel een goede voetballer, maar er zit een laksheid en naïviteit in die hij er maar niet uit krijgt. Ik spreek veel ajacieden in mn fam, die vinden hem echt wel goed ook. Ik zie het ook wel, maar beter voor hem om een nieuwe start te maken. Bij PSV is zijn tijd wel soort van klaar.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zet Rosario neer bij een degradatiekandidaat in een topcompetitie en zal de pannen van het dak spelen. Een bedrag tussen de 5 en 8 miljoen zou ik overigens prima vinden, andere clubs zien ook dat we hem niet meer nodig hebben.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tis geen 5 miljoen, waar komt dat vandaan. PSV wilt 10 vangen.
Gebruikersavatar
GENERATIE4
Verbannen
3
Berichten: 207
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: EFC 4TH

RIO schreef: 23 jul 2021, 14:04 Tis geen 5 miljoen, waar komt dat vandaan. PSV wilt 10 vangen.
Prima vraagprijs, als we op 6/7 miljoen uitkomen is dat gewoon een goeie deal.

Rosario is voor het huidige PSV ondermaats, maar heeft (bijna) altijd alles gegeven voor de club.

Pablo bedankt!
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Ardbeg schreef: 23 jul 2021, 14:02
Op weg naar nr 25 schreef: 23 jul 2021, 13:50

Een laag bedrag? Waar basseer je dat nou weer op? In het topic van John de Jong ben je ook al bezig, dat je gereserveerd bent ala, maar je ben negatief op basis van, tja wat eigenlijk.
DeTaurus moet toch ergens een beetje stoken? Er is letterlijk geen bedrag genoemd, dus dan verzinnen we er maar een.
Knettervermoeiend.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 23 jul 2021, 14:04 Tis geen 5 miljoen, waar komt dat vandaan. PSV wilt 10 vangen.
Zie het ook prima 10 miljoen worden. Als je 15 voor Stengs betaalt, is 9 a 10 miljoen voor Rosario ook een redelijke prijs.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

RIO schreef: 23 jul 2021, 14:04 Tis geen 5 miljoen, waar komt dat vandaan. PSV wilt 10 vangen.
Als dat bedrag klopt, is de inzet prima. We zien wel wat er uit komt. :)
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Zijn ze zijn prima verrast door z'n kwaliteiten. Met name zijn passing en intercepties, compilatie bij bijbehorende tweet.

Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Pablo heeft ook echt wel kwaliteiten, voldoende acties die meer dan prima waren. Het was alleen vaak wisselvallig. Mocht ie gaan, prima, maar als hij als back-up had gebleven had ik het ook niet erg gevonden.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Geldt voor Rosario niet een beetje hetzelfde als voor Sangaré, als hij nu naast Van Ginkel of Pröpper zou mogen spelen kwam hij ook veel beter tot zijn recht. Koppel Sangaré - Rosario werkte niet, maar dat wil niet zeggen dat Rosario een prutser is.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het probleem is dat Rosario niet echt een aanvallende middenvelder is en ook niet echt een verdedigende middenvelder. Het hangt er tussenin. Zeker geen prutser, in het juiste team gaat hij absoluut van waarde zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Bij Rosario heb ik het idee dat het steeds ertussenin hangt. Hij ziet de openingen maar kan die pass die nodig is vaak niet geven, verdedigend anticipeert ie vaak nét niet goed of op tijd. Echt wel een prima speler maar niet op een absolute key positie in ons team en spel.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Noosa schreef: 24 jul 2021, 10:26 Geldt voor Rosario niet een beetje hetzelfde als voor Sangaré, als hij nu naast Van Ginkel of Pröpper zou mogen spelen kwam hij ook veel beter tot zijn recht. Koppel Sangaré - Rosario werkte niet, maar dat wil niet zeggen dat Rosario een prutser is.
Ja en nee. Ja, want dan kan ie buffelen en tackelen. Nee, want hij is niet zo goed als Sangare.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Trixm schreef: 23 jul 2021, 13:21 Soms vergeten leden dat Rosario risico in zijn spel moest leggen van Roger. Zet hem in een ander systeem neer en Rosario kan nog eens mooie stappen maken, het is hem gegund.
Eens ik denk dat hij zeker de mogelijkheden heeft om een pad als Marten de Roon of Jerdy Schouten te bewandelen. Waarin hij in zijn kracht staat en naar zijn kwaliteiten mag spelen.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

RIO schreef: 24 jul 2021, 11:26
Noosa schreef: 24 jul 2021, 10:26 Geldt voor Rosario niet een beetje hetzelfde als voor Sangaré, als hij nu naast Van Ginkel of Pröpper zou mogen spelen kwam hij ook veel beter tot zijn recht. Koppel Sangaré - Rosario werkte niet, maar dat wil niet zeggen dat Rosario een prutser is.
Ja en nee. Ja, want dan kan ie buffelen en tackelen. Nee, want hij is niet zo goed als Sangare.
Eens, Sangaré is beter, maar door sommigen wordt Rosario helemaal afgeserveerd. Met bijvoorbeeld van Ginkel naast zich zou Rosario ook beter spelen. Dat betekent niet dat ik vind dat Sangaré voor hem zou moeten banken.
PCMVB
Jeugdinternational
3
Berichten: 149
Lid geworden op: 4 nov 2020

DonyellMalen schreef: 24 jul 2021, 09:46 Zijn ze zijn prima verrast door z'n kwaliteiten. Met name zijn passing en intercepties, compilatie bij bijbehorende tweet.

Op dat filmpje lijkt Rosario onze enige goed speler. Iedere goede bal wordt knullig verspeeld door een teamgenoot.

Rosario vertegenwoordigd in mijn ogen samen Malen, Ihattaren en Dumfries de kern van het oude PSV. Nu is er een nieuwe kern met Götze, Van Ginkel, Pröpper en Max. Gakpo hoorde in beide kernen. Maar ik weet wel van welke ik de meeste energie krijg.

Rosario voor 10 miljoen zou een goede deal zijn. Voor alle partijen. Ik zie Rosario daar wel opbloeien.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Kijk gewoon zelf: geen compilatie filmpjes, lees geen commentaren hier en je hebt gewoon een meer dan verdienstelijke speler die ooit out of the blue het eerst elftal haalde. Een vd dingen waarin hij regelmatig uitblonk (imo) was het recupereren van de bal bij balverlies in de voorste lijn: qua positionering en passing ( veelal naar voren gericht) deed hij dat (weer imo) wat bovengemiddeld goed. Daarin had hij zijn taak binnen het pressend systeem, zowel onder MvB als onder RS. Dat maakte hem tot een waardevolle speler. En verder nog wat kleinere dingen. Zoals [mention]Noosa[/mention] het formuleert zie ik het ook. Enfin, hoe dan ook: Pablito succes toegewenst! Zijn we hier ook weer van een hoop gezeik af. (Overigens: ‘het blok’ met JH, dat was wat teveel van het ‘goede’, dat is ook weer niet zo moelijk te zien).
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Rosario heeft best een aantal kwaliteiten en ik vond hem soms onevenredig worden aangepakt, maar voor het niveau wat PSV nastreeft is hij niet goed genoeg voor. Dan kan hij nuttig zijn als wisselspeler in zijn huidige rol. Dan is met een tweejarig contract en een speler die zijn basisplaats verloren heeft een prima moment om te verkassen. Zowel voor PSV als voor Rosario zelf. Benieuwd wat hij gaat opleveren. Hoop toch wel minimaal een miljoen of 6-7. Daaronder zou me tegenvallen en daarboven zou me meevallen.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Hij heeft zijn beperkingen, eens [mention]Massimo[/mention] Daarom luistert het ook nauw hoe je zo’n speler in het team past.
Schat de opbrengst 7-8 excl een enkele bonus van een paar ton. We gaan het zien. Wel goed dat hij gaat
Rigo
Bankzitter
3
Berichten: 249
Lid geworden op: 4 nov 2020

Is er nu al een bevestiging geweest dat hij daadwerkelijk in Nice was/is?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Pablo Rosario