WK Qatar 2022

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Die Becker is ook toplevel he. Lekker man.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Toch mooi dit. Trouwens ook sympathiek van de Brazilianen dat ze het rustig aan doen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

0-1 voor Zuid-Korea!

In de tweede helft
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die zit erin
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Rrrrrrremontada! Gas erop gekke Kim en co.! :mrgreen:

Poah keeperswissel, klein beetje respectloos/arrogant.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Blegh, echt een onsympathieke kutploeg dat Brazilie. Laat ze maar het deksel op de neus krijgen. Het liefst door Nederland maar anders gewoon in de finale.

Dit zegt voldoende:
https://www.vi.nl/nieuws/keane-walgt-va ... wat-ik-zie
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mr.top schreef: 05 dec 2022, 22:32 Blegh, echt een onsympathieke kutploeg dat Brazilie. Laat ze maar het deksel op de neus krijgen. Het liefst door Nederland maar anders gewoon in de finale.

Dit zegt voldoende:
https://www.vi.nl/nieuws/keane-walgt-va ... wat-ik-zie
Ja vreselijk zeg. Dansen in een moslimland. Respectloos.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

In principe heb ik niets tegen dansen na een treffer, maar dat ligt er ook aan wie het doen. Ronaldinho en de echte Ronaldo deden het ook weleens en dat vond ik lachen. Verschil is dat zij sympathiek zijn en de aanvallende spelers van het Brazilië van nu niet. Daarnaast vond ik het erg overdreven om tot 4 maal toe dit zo uitgebreid te doen + dat zelfs de trainer meedeed. Frappant. Dat zie je niet vaak tijdens een wedstrijd en lijkt inderdaad onsympathiek richting tegenstander.

Voordat ik ze helemaal af fakkel wel een slag om de arm. Zag eens een filmpje met een ziek jongetje dat aan de chemo zat die vroeg aan Neymar om een bepaald dansje te doen als hij scoorde. En na zijn goal deed hij met zijn ploeggenoten inderdaad dat dansje. Dat was juist weer fantastisch om te zien. Wie weet zat er nu wel iets soortgelijks achter.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ok. Sympathieke voetballers mogen dansen. Jongens al Neymar en Anthony niet. Duidelijk.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Laat ze lekker dansen joh. Als ze het maar iets minder uitgebreid doen de volgende keer.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Franciscus schreef: 05 dec 2022, 22:38
mr.top schreef: 05 dec 2022, 22:32 Blegh, echt een onsympathieke kutploeg dat Brazilie. Laat ze maar het deksel op de neus krijgen. Het liefst door Nederland maar anders gewoon in de finale.

Dit zegt voldoende:
https://www.vi.nl/nieuws/keane-walgt-va ... wat-ik-zie
Ja vreselijk zeg. Dansen in een moslimland. Respectloos.
Tang ontmoet varken.

Verder wat [mention]Johnnie Walker[/mention] zegt.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mr.top schreef: 05 dec 2022, 23:03
Franciscus schreef: 05 dec 2022, 22:38

Ja vreselijk zeg. Dansen in een moslimland. Respectloos.
Tang ontmoet varken.

Verder wat @Johnnie Walker zegt.
Oh het sterke argument dat Neymar niet maar dansen omdat hij een eikel is.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Johnnie Walker schreef: 05 dec 2022, 22:47 In principe heb ik niets tegen dansen na een treffer, maar dat ligt er ook aan wie het doen. Ronaldinho en de echte Ronaldo deden het ook weleens en dat vond ik lachen. Verschil is dat zij sympathiek zijn en de aanvallende spelers van het Brazilië van nu niet. Daarnaast vond ik het erg overdreven om tot 4 maal toe dit zo uitgebreid te doen + dat zelfs de trainer meedeed. Frappant. Dat zie je niet vaak tijdens een wedstrijd en lijkt inderdaad onsympathiek richting tegenstander.

Voordat ik ze helemaal af fakkel wel een slag om de arm. Zag eens een filmpje met een ziek jongetje dat aan de chemo zat die vroeg aan Neymar om een bepaald dansje te doen als hij scoorde. En na zijn goal deed hij met zijn ploeggenoten inderdaad dat dansje. Dat was juist weer fantastisch om te zien. Wie weet zat er nu wel iets soortgelijks achter.
Je spreekt jezelf redelijk tegen in dit bericht. Is Neymar nu sympathiek omdat hij dat bepaalde dansje deed of niet omdat hij aanvaller is van het Braziliaanse elftal?

Laat die spelers lekker doen wat ze willen na een doelpunt. Onzin om direct te bedenken dat ze daarmee de tegenstander belachelijk maken. Misschien zijn ze wel gewoon blij hè. Dat kan gewoon in de hedendaagse wereld.
Laatst gewijzigd door Mikelvb op 06 dec 2022, 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7560
Lid geworden op: 16 mei 2019

Een dansje is prima en hoort erbij, maar dat hoeft niet 5 minuten te duren. Eerst vieren ze het met een paar man direct na de goal (uiteraard meer dan terecht natuurlijk) en dan ook nog een keer met de hele mikmak. Dat stoort mij ook. Ik snap wel wat hierboven gezegd wordt dat het gewoon irritant is.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Mikelvb schreef: 06 dec 2022, 08:31Laat die spelers lekker doen wat ze willen na een doelpunt. Onzin om direct te bedenken dat ze daarmee de tegenstander belachelijk maken. Misschien zijn ze wel gewoon blij hè. Dat kan gewoon in de hedendaagse wereld.
Vind ik ook, bovendien zou je er het voetbal de kans mee ontnemen om een stuk aantrekkelijker worden. Italianen zijn bijv. traditioneel goed in het bouwen van menselijke torens, dat wil ik ook wel eens zien na een doelpunt.

De Schotten, deden die niet aan dwergwerpen? :wonder:

Van mij mag er trouwens ook wel gezongen worden na een goal. En waarom ook geen bedankjes voor al die mensen die je bij je carrière hebben geholpen, of heb je het zogenaamd allemaal zelf gedaan als een soort supermens? Nee toch.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het dansen zag er gewoon achterlijk uit. Bij de eerste goal duurde het al bizar lang zoals ze daar met z'n allen stonden. Dacht je dat het voorbij was, moesten er nog een paar een extra dansje doen. Het duurde zelfs zo lang dat ik het niet eens raar had gevonden als de scheids er een gele kaart voor had gegeven. En die Paqueta na de 4-0 met z'n rare kop, het zag er gewoon niet uit.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Met een groepje volwassen mannen zo gaan staan dansen. Veel gênanter wordt het niet. :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb best wel zin in het potje Marokko - Spanje. Ben benieuwd of de Marokkanen een resultaat kunnen behalen. Zou gigantisch zijn. Zwitserland - Portugal ook een mooi potje, Zwitserland is toch een hele taaie ploeg. Gaat Ronaldo opstaan?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26036
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

In Spanje bereiden ze een veldslag voor.

Afbeelding
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7560
Lid geworden op: 16 mei 2019

ShovingNE2 schreef: 06 dec 2022, 12:02 In Spanje bereiden ze een veldslag voor.

Afbeelding
Gelukkig zijn het casual ultra's en zullen ze niemand kwaad doen ;)
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 06 dec 2022, 12:02 In Spanje bereiden ze een veldslag voor.

Afbeelding
Ziet eruit als een familiefoto van [mention]DadOfFour[/mention]
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind de odds voor Spanje to win toch bijzonder hoog. Wat heeft Marokko nu eigenlijk gedaan waarom ze zo hoog ingeschat worden?

Spanje to win @1,52
Spanje to score 1st half @1,79
Spanje handicap 0-1 @2,48

De verwachting is dat Spanje gewoon 75% balbezit heeft (had al 2x boven 80%) en Marokko (had al 31% 33% en 41%) toch vooral in gaat zakken en Spanje hun ding laat doen. Dan kan het lang 0-0 worden of een vroege snelle goal voor Spanje. Leuke wedstrijd om te volgen straks en ik hoop net als 80% van de wereld dat Spanje wint.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26036
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

11 Sir Tinus schreef: 06 dec 2022, 12:29 Wat heeft Marokko nu eigenlijk gedaan waarom ze zo hoog ingeschat worden?
Amsterdam kort geslagen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 06 dec 2022, 12:29 Ik vind de odds voor Spanje to win toch bijzonder hoog. Wat heeft Marokko nu eigenlijk gedaan waarom ze zo hoog ingeschat worden?

Spanje to win @1,52
Spanje to score 1st half @1,79
Spanje handicap 0-1 @2,48

De verwachting is dat Spanje gewoon 75% balbezit heeft (had al 2x boven 80%) en Marokko (had al 31% 33% en 41%) toch vooral in gaat zakken en Spanje hun ding laat doen. Dan kan het lang 0-0 worden of een vroege snelle goal voor Spanje. Leuke wedstrijd om te volgen straks en ik hoop net als 80% van de wereld dat Spanje wint.
Eerste in de poule met Kroatië, Canada en België is geen kattenpis. Met Ziyech, Mazraoui en Hakimi hebben ze topspelers. Daarnaast nog aangevuld met spelers uit de subtop zoals Sevilla, West Ham, Besiktas. Natuurlijk zijn ze de underdog, maar ze zijn goed bezig. Beetje vergelijkbaar met Nederland in de zin dat ze kunnen verrassen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

"We hebben een uitstekend politieapparaat voor deze mogelijke ongeregeldheden. Hoe er in België en Nederland is opgetreden, beviel ons niet. Wij lossen het altijd effectief op", aldus Giraldo.
https://www.nu.nl/buitenland/6240507/sp ... anden.html
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26036
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat doen ze goed daar: politie heeft meer bevoegdheden gekregen. Niet janken als je helemaal kort wordt geslagen en 3 weken vloeibaar voedsel moet eten dus. I like.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

WK Qatar 2022