Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Welke ajacieden kan Van Gaal nu nog selecteren? Gorter? Pierie? Regeer?
Wellicht maakt Nouri nog kans.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25063
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mr. Spock schreef: 23 sep 2022, 22:51 Welke ajacieden kan Van Gaal nu nog selecteren? Gorter? Pierie? Regeer?
Wellicht maakt Nouri nog kans.
Schijnt dat Van Gaal met Unuvar heeft gebeld om hem te overtuigen om voor Nederland te kiezen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gauw Sontje Hansen vastleggen voordat hij Curaçao boven Nederland verkiest zal Louis nu wel denken.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ricardo Zamora schreef: 23 sep 2022, 20:49 Who cares about Oranje? Ik hoop dat ze nooit wereldkampioen worden. Tegen Ecuador gaan ze wat noppen op knieschijven zien.
Dan heb ik slecht nieuws voor je. Er zijn in dit land meer mensen die iets met oranje hebben dan met Ajax of PSV. En om dat slechte nieuws nog even af te maken: ze worden wereldkampioen dit jaar. Met dank aan Louis van Gaal.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nog niet bijna. Kratje bier voor iedereen hier van mij als we met dit zooitje wereldkampioen worden.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dat zou wat zijn, eindelijk wereldkampioen worden en dat op een gedevalueerd toernooi dat gewoon nooit plaats had mogen vinden op het tijdstip en de locatie waar het is.

Boycotten die handel.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

mr.top schreef: 24 sep 2022, 09:55
Ricardo Zamora schreef: 23 sep 2022, 20:49 Who cares about Oranje? Ik hoop dat ze nooit wereldkampioen worden. Tegen Ecuador gaan ze wat noppen op knieschijven zien.
Dan heb ik slecht nieuws voor je. Er zijn in dit land meer mensen die iets met oranje hebben dan met Ajax of PSV. En om dat slechte nieuws nog even af te maken: ze worden wereldkampioen dit jaar. Met dank aan Louis van Gaal.
Ik acht de kans dat Mo Ihattaren afgetraind bij PSV (!) terugkeert en LM een sfeeractie gaat organiseren groter dan dat NL het WK wint.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 24 sep 2022, 10:17 Nog niet bijna. Kratje bier voor iedereen hier van mij als we met dit zooitje wereldkampioen worden.
Staat genoteerd voor als het onwaarschijnlijke toch gaat gebeuren.
En dat kratje is per persoon toch? Niet dat we een kratje moeten delen...
Laatst gewijzigd door DadOfFour op 24 sep 2022, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Om het WK te winnen moet echt alles meezitten incl een portie geluk. Die kans is sowieso klein.

Meer ik vind echt wel dat Oranje grotendeels een heel sterk elftal heeft hoor. Goede leeftijds opbouw, aantal ster spelers, wat grote talenten. Met hopelijk nog een paar wijzigingen /bijv Malacia LB en Blind eruit. Ze kunnen echt wel ver komen als het een beetje mee zit.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

De situatie is vergelijkbaar met 2014. Niet de beste selectie, maar er wordt wel een sterk team gesmeed. Maar de spoeling aan topspelers is dun, benieuwd hoe ze dat tegen Belgie bolwerken. En inderdaad moet het dan mee zitten, normaal gesproken leg je het 9 van de 10 keer af tegen Brazilië of Frankrijk.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Gewoon een prima elftal.
Er is weinig voorbereidingstijd en dat kan in ons voordeel zijn.
De supersterren zijn bij andere landen nog niet ingespeeld op het team.

Poule A en een makkelijke poule hebben we.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Aha, dus dat is de ware reden dat ze opgeroepen zijn.



Ik neem aan dat Obispo en Teze dan binnenkort ook erbij gehaald worden om Cody te vergezellen?
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heya Hallvar schreef: 24 sep 2022, 11:36 De situatie is vergelijkbaar met 2014. Niet de beste selectie, maar er wordt wel een sterk team gesmeed. Maar de spoeling aan topspelers is dun, benieuwd hoe ze dat tegen Belgie bolwerken. En inderdaad moet het dan mee zitten, normaal gesproken leg je het 9 van de 10 keer af tegen Brazilië of Frankrijk.
Als dat de situatie is doe je het natuurlijk verdomd goed als klein landje. Als je het bijv. tot de halve finale haalt doe je het geweldig. Meer is mooi mee genomen. Ondanks de vrij negatieve sfeer hier, met name Ajax gericht waar ik zelf even voor pas, is v. Gaal wel een type coach die er echt een hechte groep van maakt die er alles aan doet. En met een prima selectie die Oranje echt wel heeft kan je best een hele goede prestatie neerzetten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De kans is uiteraard heel klein maar met deze zwak opzet hoef je het niet uit te sluiten. Louis heeft vaak het geluk aan zijn kont hangen, weet een echt team te smeden, ze spelen modern en fris voetbal.

Het moet enorm mee zitten. Maar verre van kansloos. Een gevaarlijke outsider zijn ze, achter the us uit al: Frankrijk, Spanje, Brazilië, Argentinië en Italië.

Ik heb zelf wel zin in het toernooi. Landen toernooien zijn altijd erg leuk en ondanks de belachelijke locatie en timing ga ik er hier ook voor zitten.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Menno1 schreef: 24 sep 2022, 16:28
Het moet enorm mee zitten. Maar verre van kansloos. Een gevaarlijke outsider zijn ze, achter the us uit al: Frankrijk, Spanje, Brazilië, Argentinië en Italië.
Italië heeft geen schijn van kans dit WK. Ik durf er alles op in te zetten dat die dit WK niet winnen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Met van Gaal aan het roer maak je m.i. altijd kans. En als dat betekent dat het stikt van de ajacieden in Oranje dan ga ik ervan uit dat die jongens gewoon nu eenmaal het beste in zijn bedachte team passen. Hier iig niet die onvrede daarover.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Mr. Spock schreef: 24 sep 2022, 17:01
Menno1 schreef: 24 sep 2022, 16:28
Het moet enorm mee zitten. Maar verre van kansloos. Een gevaarlijke outsider zijn ze, achter the us uit al: Frankrijk, Spanje, Brazilië, Argentinië en Italië.
Italië heeft geen schijn van kans dit WK. Ik durf er alles op in te zetten dat die dit WK niet winnen.
Aangezien [mention]Menno1[/mention] zelf al al het spaargeld gebruikte van [mention]ShovingNE2[/mention] als onderpand van een weddenschap heb ik zelfs een extra hypotheek op diens huisafgesloten daarvoor. Italie is niet in vorm ook enzo. :mrgreen:

Ik moet nog zien wat er met serieuze landen gebeurt, heel vaak heb je dat spelers van grote competities uitgeblust blijken als het in juni-juli gehouden wordt. Nu is die timing aanmerkelijk anders.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

ziege maar ook zagge schreef: 24 sep 2022, 17:15 Met van Gaal aan het roer maak je m.i. altijd kans. En als dat betekent dat het stikt van de ajacieden in Oranje dan ga ik ervan uit dat die jongens gewoon nu eenmaal het beste in zijn bedachte team passen. Hier iig niet die onvrede daarover.
Ik vind dat er op een enkele keuze wat af te dingen valt, maar niet op hetgrote plaatje. Oranje voetballend is aanmerklijk beter dan onder De Boer, op basis daarvan verdient hij vertrouwen. Ik zal overigens blij zijn als de definitieve selectie er is, dan kunnen mensen echt de messen boven halen waar foute keuzes zijn gemaakt. Ik heb het idee dat metde keepers er ook nog gehosseld en geexperimenteerd wordt.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Mr. Spock schreef: 24 sep 2022, 17:01
Menno1 schreef: 24 sep 2022, 16:28
Het moet enorm mee zitten. Maar verre van kansloos. Een gevaarlijke outsider zijn ze, achter the us uit al: Frankrijk, Spanje, Brazilië, Argentinië en Italië.
Italië heeft geen schijn van kans dit WK. Ik durf er alles op in te zetten dat die dit WK niet winnen.
Wel het team anders met de beste kapsels
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 24 sep 2022, 17:32
ziege maar ook zagge schreef: 24 sep 2022, 17:15 Met van Gaal aan het roer maak je m.i. altijd kans. En als dat betekent dat het stikt van de ajacieden in Oranje dan ga ik ervan uit dat die jongens gewoon nu eenmaal het beste in zijn bedachte team passen. Hier iig niet die onvrede daarover.
Ik vind dat er op een enkele keuze wat af te dingen valt, maar niet op hetgrote plaatje. Oranje voetballend is aanmerklijk beter dan onder De Boer, op basis daarvan verdient hij vertrouwen. Ik zal overigens blij zijn als de definitieve selectie er is, dan kunnen mensen echt de messen boven halen waar foute keuzes zijn gemaakt. Ik heb het idee dat metde keepers er ook nog gehosseld en geexperimenteerd wordt.
Het niveau keepers van NL is sowieso matig. Of je nou Pasveer of Bijlow of Cilessen op doel zet. Van Gaal test nu de mentaliteit een beetje uit heb ik het gevoel. En wie het beste in vorm steekt.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Menno1 schreef: 24 sep 2022, 18:53
Mr. Spock schreef: 24 sep 2022, 17:01
Italië heeft geen schijn van kans dit WK. Ik durf er alles op in te zetten dat die dit WK niet winnen.
Wel het team anders met de beste kapsels
Zelfs dat gaan ze dit WK niet presteren, daar durf ik wel geld op te zetten.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 24 sep 2022, 18:55
Menno1 schreef: 24 sep 2022, 18:53

Wel het team anders met de beste kapsels
Zelfs dat gaan ze dit WK niet presteren, daar durf ik wel geld op te zetten.
Mooiste shirts dan
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Menno1 schreef: 24 sep 2022, 19:09
deninho32 schreef: 24 sep 2022, 18:55

Zelfs dat gaan ze dit WK niet presteren, daar durf ik wel geld op te zetten.
Mooiste shirts dan
Gaat niet gebeuren.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Scamacca maakt ze wereldkampioen. :whistle:
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ik durf wel te zeggen: Italië gaat als enige land het WK in Qatar boycotten!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Chucky schreef: 24 sep 2022, 19:14 Ik durf wel te zeggen: Italië gaat als enige land het WK in Qatar boycotten!
:mrgreen: nette, principiële mensen die Italianen he. En intussen op een fasciste als premier stemmen. :tear:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal