Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Plaats reactie
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dacht toch echt dat het aan Blind lag. Het spelplezier kwam meteen naar boven.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 31 mar 2021, 19:13 Nu is het verhaal dat het ging lopen bij het Nederlands kutelftal omdat Dumfries werd gewisseld.
Waar en bij wie?
Ik heb alleen gelezen dat het pas na de wissels beter ging lopen, maar vooral omdat het systeem daarmee werd omgegooid. Het was met name het herstellen van een fout van De Boer, het eerdere systeem werkt niet bij een tegenstander die 2 bussen parkeert. Wat hij vooraf had moeten weten.

Op VI Pro staat een prima uitleg daarover.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ruuddevil schreef: 31 mar 2021, 19:13 Nu is het verhaal dat het ging lopen bij het Nederlands kutelftal omdat Dumfries werd gewisseld. Je maakt mij niet wijs dat Dumfries iets anders deed dan hem werd opgedragen. En dat er opeens doelpunten vielen kwam omdat die gasten moe werden.
Luuk de Jong scoort 3x in 3 duels. Desondanks is de roep om Woutje W alleen maar toegenomen. WW, die gebombardeerd is tot een soort van Van Basten omdat hij het leuk doet tegen FC Augsburg enzo.
Is allemaal puur obv de afkomst.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Skywalker schreef: 01 apr 2021, 09:18
ruuddevil schreef: 31 mar 2021, 19:13 Nu is het verhaal dat het ging lopen bij het Nederlands kutelftal omdat Dumfries werd gewisseld. Je maakt mij niet wijs dat Dumfries iets anders deed dan hem werd opgedragen. En dat er opeens doelpunten vielen kwam omdat die gasten moe werden.
Luuk de Jong scoort 3x in 3 duels. Desondanks is de roep om Woutje W alleen maar toegenomen. WW, die gebombardeerd is tot een soort van Van Basten omdat hij het leuk doet tegen FC Augsburg enzo.
Is allemaal puur obv de afkomst.
Mwah. Ik vind ook dat Wout Weghorst met zijn 17 goals in de Bundesliga een oproep verdiend. Niet ten koste van Luuk, die hoort er namelijk altijd bij. Eerste spits zelfs in mijn ogen. Maar Weghorst in plaats van Babel lijkt mij niet meer dan logisch. We praten hier niet over een definitieve EK-selectie. Memphis speelt nu ook ineens op links. Ruimte genoeg voor Luuk én Wout.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Woutje W is vooral een enorme crybaby. Zeer knap wat hij heeft bereikt als voormalig bankzitter van FC Emmen maar Luuk de Jong besliste onlangs een EL finale en kent toch zijn plek in de selectie.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Skywalker schreef: 01 apr 2021, 09:18 Desondanks is de roep om Woutje W alleen maar toegenomen.
Waar en bij wie?

Ik lees dit soort berichten namelijk nergens, dus ik vraag me echt af waar dit verschijnt en wie dit aangeeft.
Ik mis blijkbaar nogal wat.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Weghorst had er prima bij kunnen zitten, maar het is ook weer niet zo dat het een groot verschil is als hij er wel of niet bij zit. Het is mijn inziens meer een keuze die in de categorie smaak valt in plaats van kwaliteit. Maar als het niet goed gaat dan is er vooral de roep om spelers die er niet bij zijn.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ren Höek schreef: 01 apr 2021, 09:45
Skywalker schreef: 01 apr 2021, 09:18 Desondanks is de roep om Woutje W alleen maar toegenomen.
Waar en bij wie?

Ik lees dit soort berichten namelijk nergens, dus ik vraag me echt af waar dit verschijnt en wie dit aangeeft.
Ik mis blijkbaar nogal wat.
Op VI.nl verschijnen met regelmaat berichten over WW en zowat alle reaguurders (meerendeel pro-ajax, anti-PSV) lijken te vinden dat WW basisspits moet zijn en fikken LdJ massaal af.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Even een heel ander onderwerp mbt het Nederlands elftal maar wat is jullie favoriete NL Elftal tenue ooit?

Dit de mijne. Straalde een soort onoverwinnelijkheid uit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ardbeg schreef: 01 apr 2021, 13:56 Even een heel ander onderwerp mbt het Nederlands elftal maar wat is jullie favoriete NL Elftal tenue ooit?
Afbeelding
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26034
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Eens met Skywalker
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Skywalker schreef: 01 apr 2021, 18:30
Ardbeg schreef: 01 apr 2021, 13:56 Even een heel ander onderwerp mbt het Nederlands elftal maar wat is jullie favoriete NL Elftal tenue ooit?
Afbeelding
WK 1998, dat felle oranje. Schitterend in de middag tegen Argentinië, magisch in de avonden.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dat 1988 schubbenshirt staat zeker in mijn top 5 met lelijkste shirts ooit :D. Oranje vind ik op zich al een verschrikkelijk lelijke kleur, maar dit spant de kroon.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ardbeg schreef: 01 apr 2021, 13:56 Even een heel ander onderwerp mbt het Nederlands elftal maar wat is jullie favoriete NL Elftal tenue ooit?

Dit de mijne. Straalde een soort onoverwinnelijkheid uit.
Afbeelding
WK 1994. Tenues van Lotto.
Thuistenue: oranje shirt, witte broek, oranje kousen.
Uittenue: wit shirt, oranje broek, witte kousen. Briljant in al zijn eenvoud.

Laatste WK met de "oude" leeuw op de borst.

Prachtig.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

https://online.cheapstore2021.ru/conten ... 2015&id=21

hier een idee van de shirts van de laatste jaren.

Ik zelf vind er geen 1 echt mooi genoeg om te dragen. De italie shirts van Kappa tijdens EURO 2000, zowel die blauwe, als het witte uit shirt als het zwarte keepers shirt: die waren prachtig:hier een leuk artikel er over: https://www.90min.com/posts/6565845-the ... 0-years-on
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Mooiste shirt blijft natuurlijk Juventus 1996 in de finale CL, bloedgeil...
#FreeGeneratie4
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik vond dat is donkerblauwe ABN AMRO shirt uit 1995 wel erg mooi die avond in Wenen...
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

RIO schreef: 03 apr 2021, 04:41 Ik vond dat is donkerblauwe ABN AMRO shirt uit 1995 wel erg mooi die avond in Wenen...
Pardon? Ik neem aan dat je nu drugs op hebt...
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Menno1 schreef: 02 apr 2021, 20:21 https://online.cheapstore2021.ru/conten ... 2015&id=21

hier een idee van de shirts van de laatste jaren.

Ik zelf vind er geen 1 echt mooi genoeg om te dragen. De italie shirts van Kappa tijdens EURO 2000, zowel die blauwe, als het witte uit shirt als het zwarte keepers shirt: die waren prachtig:hier een leuk artikel er over: https://www.90min.com/posts/6565845-the ... 0-years-on
EK 2008, dat waren ook mooie Oranje shirts! Eeuwig zonde van die oerlelijke lichtblauwe kousen.

En als we dan toch offtopic gaan: niets verslaat het Nintendo shirt van Fiorentina. Zeker niet als Batistuta het aan had.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik vind deze uit 2014 het mooiste thuistenue. Retro maar toch modern, weinig poespas en agressief fel oranje.

Afbeelding

Mooiste uittenue vind ik die uit 2006. Duidelijke binding met de vlag, ook weer combinatie van retro en modern, weinig poespas en veel Philip Cocu.

Afbeelding
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Brael schreef: 03 apr 2021, 20:46
Menno1 schreef: 02 apr 2021, 20:21 https://online.cheapstore2021.ru/conten ... 2015&id=21

hier een idee van de shirts van de laatste jaren.

Ik zelf vind er geen 1 echt mooi genoeg om te dragen. De italie shirts van Kappa tijdens EURO 2000, zowel die blauwe, als het witte uit shirt als het zwarte keepers shirt: die waren prachtig:hier een leuk artikel er over: https://www.90min.com/posts/6565845-the ... 0-years-on
EK 2008, dat waren ook mooie Oranje shirts! Eeuwig zonde van die oerlelijke lichtblauwe kousen.

En als we dan toch offtopic gaan: niets verslaat het Nintendo shirt van Fiorentina. Zeker niet als Batistuta het aan had.
Ja, ook een heel erg mooi shirt.

Net als dat gele van Parma in die tijd.

Afbeelding

Maar kom op, dit is toch een goddelijk shirt. Kijk die mannen er in ook, de helft lekker onder de dope.

Afbeelding

Afbeelding

Plus je hebt de beste voetballer, na Luc natuurlijk, er in rondlopen.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26034
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

PCGC schreef: 04 apr 2021, 01:06 Net als dat gele van Parma in die tijd.
Zat net te kijken naar een retro shirt van Parma. Ook gewoon om te dragen, vindt het mooi. Even kijken of het niet een polyestershirt is (zoals voetbalshirts) dat is met warm weer niet echt fijn vind ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... ining.html

Frankie toch. Dus omdat Tete 5 jaar geleden goede speelde bij jou op de training mocht ie nu meedoen?
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Dat krijg je met die Ajax bondscoaches..
Je zou dat soort types moeten verbieden om bondscoach te worden..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Frank de Boer, functie elders.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal