Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Fräser vond ik sowieso de beste optie. Althans, gewoon als persoon en wat ie heeft gepresteerd met de beperkte middelen die hij had. Voor hetzelfde geld bakt ie er ook niks van bij oranje, maar ik heb bij hem toch een goed gevoel. Mag zelfs zonder van Gaal wmb.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Blind is typisch een gevalletje alles bereiken via zijn naam en connecties. Heeft werkelijk niks gepresteerd, overal gefaald en incompetent gebleken, maar via Louis en zijn connecties bij Ajax en de KNVB komt hij altijd wel aan een mooie functie ergens.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Persepolis schreef: 20 jul 2021, 19:22 Blind is typisch een gevalletje alles bereiken via zijn naam en connecties. Heeft werkelijk niks gepresteerd, overal gefaald en incompetent gebleken, maar via Louis en zijn connecties bij Ajax en de KNVB komt hij altijd wel aan een mooie functie ergens.
Het meest schandalige van parvenu Danny is het feit dat hij ook optrad als zaakwaarnemer van z'n zoon Daley bij zijn transfer naar ajax terwijl hij lid was van de ajax RvC.
Danny Blind heeft daar nog een fors miljoenen bedrag aan overgehouden.
Hoezo belangenverstrengeling?
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Kan Blind niet gewoon een functie voor het leven bij Ajax krijgen. Laat hem daar lekker de boel verzieken. Van Gaal is prima bij gebrek aan beter. Fräser is ook een prima man. Maar Blind, dat is een verschrikking.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/voetbal/6147032/knvb- ... -2022.html
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Met Blind erbij... :confused:

Die man moeten ze een stadionverbod geven en zo ver mogelijk uit de buurt houden van het NL elftal.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1713
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja, dat gaat wat worden als Van Gaal er wegens omstandigheden een keer niet bij kan zijn en Blind het dan overneemt. Alsof hij nooit weg is geweest.

Maar verder blijft het toch knap hoe Blind zich iedere keer weer weet te verzekeren van een mooie baan. Ik zie hem er nog wel voor aan om zichzelf in de nabije toekomst weer bij Ajax binnen te lullen als opvolger van Overmars, al denk ik dat ze bij Ajax inmiddels verstandiger zijn.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Danny Blind en Frans Hoek. Ik heb diarree gehad wat minder stonk en meer substantie had…
King Cobra
Bankzitter
5
Berichten: 272
Lid geworden op: 28 jan 2019

Van Gaal opnieuw bondscoach kan ik goed hebben, Fräser als assistent ook (en dus duidelijk NIET vanwege het tegenwoordig o zo belangrijke kleurtje) want dat lijkt me gewoon een prima gozer, maar Blind is dan weer jammer. Wèl eerst ff kwalificeren overigens, anders is alles voor niets geweest.
“I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Mick Jagger schreef: 04 aug 2021, 18:41 Ja, dat gaat wat worden als Van Gaal er wegens omstandigheden een keer niet bij kan zijn en Blind het dan overneemt. Alsof hij nooit weg is geweest.

Maar verder blijft het toch knap hoe Blind zich iedere keer weer weet te verzekeren van een mooie baan. Ik zie hem er nog wel voor aan om zichzelf in de nabije toekomst weer bij Ajax binnen te lullen als opvolger van Overmars, al denk ik dat ze bij Ajax inmiddels verstandiger zijn.
Hij heeft die bijnaam niet zomaar gekregen natuurlijk.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sterker nog, ik denk dat Danny Blind ooit nog eens tot de directie van de KNVB toetreedt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Hoe dan ook, van Gaal is gewoon de beste keus en het blijft zonde dat we tussentijds met Koeman en De Boer hebben aangemodderd. Blind, Fräser, Hoeks, het zal allemaal wel, van Gaal moet ons naar het WK brengen en hoe ie dat doet zal me een zorg zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Assistenten worden overschat. Blind zal best kwaliteiten hebben maar totaal ongeschikt als hoofdcoach. Kun je nog wel een ok assistent zijn die bijvoorbeeld goede trainingen in elkaar zet,
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ongelooflijk. De slechtste bondscoach ever gaat vrolijk als assistent aan de slag. De schaamteloosheid van Blind kent geen grenzen. En de KNVB laat wederom zien hoe incapabel ze zijn.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

koetje schreef: 04 aug 2021, 22:42 Assistenten worden overschat. Blind zal best kwaliteiten hebben maar totaal ongeschikt als hoofdcoach. Kun je nog wel een ok assistent zijn die bijvoorbeeld goede trainingen in elkaar zet,
Helemaal mee eens, maar in het geval van Blind het het vanuit de KNVB een principekwestie moeten zijn: gij komt er nie meer in maat.

Maar ja, anders hadden ze van Gaal er niet bij gekregen en hadden we ongetwijfeld een minder alternatief als chef gekregen. Dat dan weer wel.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Danny Blind binnenhalen als assistent is ongeveer even bizar als wanneer KLM Camiel Eurlings zou terughalen en hem zou aanstellen als COO onder Elbers.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 04 aug 2021, 20:30 Hoe dan ook, van Gaal is gewoon de beste keus en het blijft zonde dat we tussentijds met Koeman en De Boer hebben aangemodderd.
Met Koeman hebben aangemodderd?
Je hebt de 3 jaar dat hij bondscoach was gemist? Toen Oranje weer ging presteren en weer leuk werd om te zien en de gunfactor terug kreeg?

Wat daarna weer vakkundig werd afgebroken door Frons.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ren Höek schreef: 05 aug 2021, 08:50
ziege maar ook zagge schreef: 04 aug 2021, 20:30 Hoe dan ook, van Gaal is gewoon de beste keus en het blijft zonde dat we tussentijds met Koeman en De Boer hebben aangemodderd.
Met Koeman hebben aangemodderd?
Je hebt de 3 jaar dat hij bondscoach was gemist? Toen Oranje weer ging presteren en weer leuk werd om te zien en de gunfactor terug kreeg?

Wat daarna weer vakkundig werd afgebroken door Frons.
Hij bedoelt ongetwijfeld dat Koeman meermaals onbetrouwbaar is gebleken en z'n klus niet afmaakt wanneer er een betere aanbieding voorbij komt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Koeman zijn vertrek maakt hem niet onbetrouwbaar.
Hij had simpelweg een clausule in zijn contract waar hij gebruik van maakte, nadat hij Barca al 2x had afgewezen.

Het is vooral een wanprestatie van de KNVB dat ze totaal onvoorbereid waren op Koeman zijn vertrek en uiteindelijk Frons maar aangesteld hebben.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ren Höek schreef: 05 aug 2021, 09:34 Koeman zijn vertrek maakt hem niet onbetrouwbaar.
Hij had simpelweg een clausule in zijn contract waar hij gebruik van maakte, nadat hij Barca al 2x had afgewezen.

Het is vooral een wanprestatie van de KNVB dat ze totaal onvoorbereid waren op Koeman zijn vertrek en uiteindelijk Frons maar aangesteld hebben.
Ja dat was een kapitale fout van de KNVB, maar ik vind Koeman weldegelijk een enorme zak hooi om daar op dát moment gebruik van te maken. Misschien is onbetrouwbaar niet het juiste woord, maar je kunt gewoon niet op hem rekenen als het erop aankomt.

En zeker, de KNVB is gewoon één grote grap. Nu krijgt Fraser als het ware een soort van stageplek met doorgroeimogelijkheden. De beste man is 55 en heeft er al 8 jaar als coach op zitten. Is zelf international geweest. Hij had prima nu al aan de slag gekund als bondscoach. Al ben ik op zich wel tevreden met de aanstelling van v Gaal.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ren Höek schreef: 05 aug 2021, 09:34 Koeman zijn vertrek maakt hem niet onbetrouwbaar.
Hij had simpelweg een clausule in zijn contract waar hij gebruik van maakte, nadat hij Barca al 2x had afgewezen.

Het is vooral een wanprestatie van de KNVB dat ze totaal onvoorbereid waren op Koeman zijn vertrek en uiteindelijk Frons maar aangesteld hebben.
Zoals Josef suggereerde: met zo'n clausule valt dus niet te werken... Iemand is 100% gecommitteerd of niet en Koeman is dat nooit, nou ja behalve dan nu misschien eindelijk bij z'n enige droomclub.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Koeman had al eerder de kans om naar Barca te gaan, maar wilde blijven tot het EK. Het verschuiven van het EK was overmacht. Voor Koeman was die eerste keer nee zeggen al behoorlijk loyaal. Verder heeft Koeman het natuurlijk geweldig gedaan, als je ziet waar we vandaan kwamen en hoe het instortte na zijn vertrek.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Kan wel zijn maar het bleef uiteindelijk een onmogelijk moment waarop ie z'n land liet stikken he. Geen jongen waar je de oorlog mee wint.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Wat een onzin.
Als hij had gefaald was hij ontslagen, maar als het goed gaat moet hij blijven zolang zijn contract loopt? En die clausule zat er niet voor niets in.

Koeman heeft uitstekend gepresteerd als bondscoach en verdient daarvoor de credits.
Hem kwalijk nemen dat hij voortijdig is vertrokken naar Barca vind ik onzin. Zoals ruuddevil terecht aangeeft kon Koeman er niets aan doen dat het EK een jaar werd uitgesteld en hij had Barca al 2x afgewezen.
Het is vooral een faal geweest van de KNVB dat zo ongeveer de slechtste keuze werd gemaakt als opvolger.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Je nationale elftal Europees Kampioen maken, als coach en als Nederlander moet er m.i. gewoon niets mooiers denkbaar zijn, zo zie ik het. WTF interesseert het nou of fokking Barça ooit nog de CL of die Spaanse competitie wint :steam:

Tuurlijk is hij al die tijd gewoon duidelijk geweest: Oranje komt voor Koeman op de tweede plaats. In die zin was hij 100% eerlijk en is hem op dat vlak niks te verwijten, maar m.i. moet je als KNVB gewoon nooit akkoord gaan met zulke clausules. Hij deed inderdaad heel goed werk maar daar hebben we nu dus geen zak aan gehad.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Natuurlijk hebben we daar wel iets aan gehad. Dankzij Koeman hebben we ons überhaupt, na 2 gemiste toernooien, weer weten te kwalificeren voor een eindronde. En daarnaast nog bijna een Nations League gewonnen. Dat toernooi spreekt nog niet echt tot de verbeelding, maar het was een uitstekende prestatie die daar werd neergezet. Al was het alleen al voor de uitstraling van Oranje en voor de financiën van de KNVB: daar hebben we echt wel wat aan gehad.

Dankzij Koeman viel het ook direct op dat het onder Frank de Boer een stuk minder ging. Waar vorige bondscoaches zich probeerden te verschuilen achter slechte smoesjes, viel dat voor Frank de Boer niet te proberen. Want het werd pijnlijk duidelijk dat het aan de kwaliteiten van de coach lag, dat het Nederlands Elftal faalde op het EK. Ik durf te stellen dat de goede periode onder Koeman voor een versnelde aftocht van De Boer heeft gezorgd. Als we die goede periode onder Koeman niet hadden gekend, had De Boer er nog mee weg kunnen komen door te stellen dat hij er het maximale uit had gehaald, of dat het aan details lag waar hij geen invloed op had.

Koeman is inderdaad 100% eerlijk geweest in zijn tijd als bondscoach. Dat de KNVB niet akkoord had moeten gaan met de rare voorwaarden die Koeman wilde, ben ik direct met je eens overigens.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal