Michal Sadílek (FC Twente)

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Veel interesse voor Sadilek dus. Vind hem in tegenstelling tot veel andere forumleden wel een interessante speler. Kan prima voetballen en heeft een enorme drive. Hij heeft het gif wat ik nu vaak mis bij PSV. Freiburg, Hsv en Sparta Praag hebben hem op de korrel. Als besloten wordt hem te verkopen mag je toch wel een bedrag met zes nullen verwachten.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik verwacht wel een bedrag tussen de 2 en 5 miljoen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Heeft een marktwaarde van EUR 2,5 mln. Als een speler hot is en er zijn meerdere clubs met interesse dan zou het 3 a 4 plus doorverkoop kunnen zijn.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maar gaan we serieus iemand bestempelen als kwalitatief ondermaats wanneer deze de grote meerderheid van zijn wedstrijden niet op z'n beste plek heeft gespeeld? Het zou idd zo kunnen zijn, maar ik vind het erg voorbarig. Ik zou liever verlengen en een jaar verhuren aan Groningen of Twente, en dán kijken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Heeft nog maar 1 jaar contract volgens transfermarkt, dus heel erg gek hoge bedragen zullen het niet worden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heeft 1 jaar + eenzijdige optie PSV voor nog een jaar. Feitelijk 2 jaar dus.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Zelfde verhaal als Doan. Wees blij dat clubs hem willen kopen. Als je met dit soort middelmaat blijft lopen leuren (verlengen, verhuren, ideale bankzitter) dan ga je als club nooit een niveau hoger aantikken.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Exact, als de kans zich aandient niet twijfelen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ik heb Sadílek verschillende jaren gevolgd in onze jeugdopleiding, maar ik zie hier nog wel potentie in; vooral in zijn eerste jaren was hij wekelijks prominent aanwezig en belangrijk als box-to-box middenvelder.

Toen hij later als controleur diende te spelen, kwamen zijn kwaliteiten al minder voor de dag.

Nog later werd hij misbruikt als linksback....
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Sadilek heeft karakter felheid en een drive maar is toch gewoon technisch onvoldoende en brengt ook geen duelkracht in de vorm van fysiek mee.

Alle tekenen staan op rood dat hij zich bij PSV verder kan ontwikkelen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ihattaren schreef: 09 mei 2021, 13:46 Zelfde verhaal als Doan. Wees blij dat clubs hem willen kopen. Als je met dit soort middelmaat blijft lopen leuren (verlengen, verhuren, ideale bankzitter) dan ga je als club nooit een niveau hoger aantikken.
Een jeugdspeler die een goed niveau haalt alleen net niet het eerste en toch een miljoen of drie aan over houden... Dat is precies waarom je een hoger aan gaat tikken.

Dit is toch gewoon goed nieuws? Niet alles is hossana, het merendeel niet, maar 3 miljoen voor Sadilek is toch prima. Doe dat met iedereen uit Jong die het eerste niet haalt... Dat is 80% namelijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

ShovingNE2 schreef: 09 mei 2021, 14:05
Ihattaren schreef: 09 mei 2021, 13:46 Zelfde verhaal als Doan. Wees blij dat clubs hem willen kopen. Als je met dit soort middelmaat blijft lopen leuren (verlengen, verhuren, ideale bankzitter) dan ga je als club nooit een niveau hoger aantikken.
Een jeugdspeler die een goed niveau haalt alleen net niet het eerste en toch een miljoen of drie aan over houden... Dat is precies waarom je een hoger aan gaat tikken.

Dit is toch gewoon goed nieuws? Niet alles is hossana, het merendeel niet, maar 3 miljoen voor Sadilek is toch prima. Doe dat met iedereen uit Jong die het eerste niet haalt... Dat is 80% namelijk.
Ja, natuurlijk is dat goed nieuws. Ik heb het over de personen die spelers als Sadilek, Doan of Bruma nog een kans willen geven omdat ze het niveau PSV 1 wellicht alsnog gaan halen.

We kijken wel eens met ergernis naar Ajax die miljoenen krijgt voor belabberde spelers/miskopen. Eindelijk lijkt dit bij PSV ook te gebeuren en dan lijkt het me een no-brainer voor JdJ. Geld pakken en afscheid nemen.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Laten we aub eens doorselecteren in plaats van aanmodderen en met een bak middelmaat blijven zitten. Verkopen wanneer ze ‘hot’ zijn, zeker als ze bij ons eigelijk al ongeschikt zijn gebleken.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Denk dat Sadilek best een prima aanvulling van de selectie kan zijn. Zeker als er veel middenvelders vertrekken. Is natuurlijk geen linksback. Had verwacht dat Schmidt hier wel wat in zou zien. Voor 3 miljoen of meer moet je hem natuurlijk meteen wegdoen. No brainer.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ihattaren schreef: 09 mei 2021, 14:10 Ja, natuurlijk is dat goed nieuws. Ik heb het over de personen die spelers als Sadilek, Doan of Bruma nog een kans willen geven omdat ze het niveau PSV 1 wellicht alsnog gaan halen.
Ah ok. Dan begreep ik je verkeerd. Doan kan denk ik best het niveau van PSV aan trouwens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ShovingNE2 schreef: 09 mei 2021, 13:46 Heeft 1 jaar + eenzijdige optie PSV voor nog een jaar. Feitelijk 2 jaar dus.
Ah da wis'k niet. Misschien een Luckassentje doen en er nog een extra jaar aan vastplakken om de transferwaarde veilig te stellen. :clown:
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Van mij mag hij ook blijven. Winnaar, die kunnen we altijd gebruiken. Wel als middenvelder, svp.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als spits zie ik het ook niet zitten met hem inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
PSV-DTC
International
3
Berichten: 861
Lid geworden op: 13 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

En keepen lijkt mij ook niets voor hem.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Maar het is wat mij betreft wel een 'keeper'. :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
PSV-DTC
International
3
Berichten: 861
Lid geworden op: 13 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 10 mei 2021, 18:20 Maar het is wat mij betreft wel een 'keeper'. :mrgreen:
:hahaha:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

ShovingNE2 schreef: 10 mei 2021, 18:17 Als spits zie ik het ook niet zitten met hem inderdaad.
Scoorde hij juist niet bij zijn basis debuut? Staat mij zo’n frommel doelpunt bij waarbij hij nog net niet z’n benen brak :mrgreen:
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

psvgouda schreef: 10 mei 2021, 20:41
ShovingNE2 schreef: 10 mei 2021, 18:17 Als spits zie ik het ook niet zitten met hem inderdaad.
Scoorde hij juist niet bij zijn basis debuut? Staat mij zo’n frommel doelpunt bij waarbij hij nog net niet z’n benen brak :mrgreen:
Was invalbeurtje tegen AZ thuis
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gisteren opnieuw gescoord, seizoen geëindigd met 6 goals en 3 assists. Uiteindelijk net niet goed genoeg voor PSV verwacht ik, maar die zie ik wel bij een Tsjechische topclub terecht komen.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Hij heeft volgens mij wel een goed seizoen gehad, dus ik verwacht dat PSV hem wel weet te slijten komende maanden.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Zou wel fijn zijn als hij snel verkocht zou worden. Is ook geen hele slechte speler, maar voegt bij ons niks toe. Het is te hopen dat de transfermarkt snel los breekt. Hopelijk kunnen we dan aantal huurspelers snel verkopen; Sadilek, Luckassen, Doan en Bruma.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Michal Sadílek (FC Twente)