Bruma

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Miljoen of 5-7 moet hopelijk wel lukken op basis van wat oude Youtube beelden ofzo.
Snel verkopen deze gast, hoop echt dat ik hem nooit meer in een PSV shirt zie spelen in ieder geval.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is net als met Rosario. Iedereen zegt dat het kutspeler is en dan willen ze hem in de winter verkopen voor 15 miljoen. Hoe dan?

Er is geen scout in de wereld die na die 12 maanden in Eindhoven nog een positief advies kan geven. Hij heeft letterlijk alles fout gedaan en amper iets goeds laten zien om een filmpje van 1 minuut te maken. Welke club gaat in godsnaam 7 miljoen betalen voor Bruma?

Als je dan de vergelijking maakt met Doan, die nog jonger is en wel wat potentie heeft laten zien hier en in Bielefeld, daar mag je 5 a 7 miljoen voor verwachten.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Bruma is a top top top player! Great passing, great positioning, great shot and very agile with a lot of speed! I think 18m is a fair price.

Sir Tinus is obviously not a PSV fan. So, go to ajaxshowtime.nl where you belang.

;)
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoop echt dat Olympiakos (of wie dan ook) hem koopt.. Je moet gewoon je verlies pakken op deze speler. En hopen dat John nooit maar dan ook nooit meer zo'n dure miskopen zoals Bruma en Baum doet...
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 12 apr 2021, 14:10 Dit is net als met Rosario. Iedereen zegt dat het kutspeler is en dan willen ze hem in de winter verkopen voor 15 miljoen. Hoe dan?

Er is geen scout in de wereld die na die 12 maanden in Eindhoven nog een positief advies kan geven. Hij heeft letterlijk alles fout gedaan en amper iets goeds laten zien om een filmpje van 1 minuut te maken. Welke club gaat in godsnaam 7 miljoen betalen voor Bruma?

Als je dan de vergelijking maakt met Doan, die nog jonger is en wel wat potentie heeft laten zien hier en in Bielefeld, daar mag je 5 a 7 miljoen voor verwachten.
Dat is meer jouw mening. Als er 3 coaches zijn die hem altijd als eerste opstellen, zelfs aanvoerder maken, en de voorkeur geeft boven een aankoop van 8 miljoen oa dan zou hij heus wel wat kunnen. Wat ook klopt: prima speler op de moeilijkste positie op het veld.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Is dit net als een speler die op de bank zit die met de week beter wordt omdat ie niet speelt?

Bruma is de grootste grap van de laatste 10 jaar. Het was pijnlijk frustrerend en ronduit stuitend om hem te zien spelen. Van mislukte dribbels, kansloze schoten, slechte afwerking, slechte balaannames, geen fysiek en ook nog tactisch ogenschijnlijk onbenullig.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Alles wat je krijgt voor deze clown is mooi meegenomen. Je raakt vooral een dik salaris kwijt wat met nog 3 jaar contract best aantikt.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 12 apr 2021, 17:13 Is dit net als een speler die op de bank zit die met de week beter wordt omdat ie niet speelt?

Bruma is de grootste grap van de laatste 10 jaar. Het was pijnlijk frustrerend en ronduit stuitend om hem te zien spelen. Van mislukte dribbels, kansloze schoten, slechte afwerking, slechte balaannames, geen fysiek en ook nog tactisch ogenschijnlijk onbenullig.
Wat betreft Bruma hoef je mij niet te overtuigen :P

Ik had het over Rosario: die is lang niet zo slecht als jij schetst en gaat heus wel een mooie transfer maken.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Oh haha dan snap ik je wat beter. Maar ik bedoel meer dat er mensen zijn die roepen Rosario kan er echt helemaal niets van, nooit meer opstellen en het is een schande dat ie speelt en dan wel komen met een verkoopbedrag van 15 miljoen euro. Ik vind dat Rosario heel veel goed doet maar minstens zoveel dingen niet goed doet en daarom begrijp ik de voorkeur voor Rosario tov Sangaré niet zo goed.

Enfin, ontopic; Bij Doan lijkt de koopclausule aan de lage kant te zijn, als dat bij Bruma ook is zie ik Olympiakos hem er nog wel bij houden. Maar echt ik zou al tevree zijn met 3 miljoen en overname van het salaris. Van de andere kant, nog een jaar huur vind ik ook prima.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

11 Sir Tinus schreef: 12 apr 2021, 17:51 en daarom begrijp ik de voorkeur voor Rosario tov Sangaré niet zo goed.
Voor mij geldt dat ik denk dat Rosario zijn top bereikt heeft. En Sangaré zijn top ligt echt een stuk hoger dan de top Eredivisie. Wat vooral scheelt is dat clubs die geïnteresseerd zijn niet blind een Valentijn volgen als die roept dat hij het meeste balverlies van de eredivisie is, maar dat ze vooral kijken of de stats zoiets laten zien (wat niet het geval is).

Positioneel en momenten kiezen wanneer diep te gaan of diep te passen kan hij nog veel verbeteren. Op het gebied van onderscheppingen en tackles etc is hij gewoon top en zal hij ook nog beter worden.

Ik vind het verschil tussen Rosario en Sangaré ook niet groot, maar de Condor gaat echt veel verder komen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Bruma, Doan, Gutierrez, Sadilek, Rigo, Baumgartl, Luckassen, Dumfries, Malen, Ihattaren, Mvogo, Fein.

Op de laatste 2 huurlingen na, kun je een lekker bedrag bij elkaar sprokkelen voor wat nieuwe spelers. Bruma is kampioen geworden, Doan en Sadilek zijn waardevol bij hun clubs. Guti is een Mezicaans international. Hier moet je echt wat uit kunnen halen.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Buiten Dumfries en Malen zou het inderdaad prettig zijn als je al deze wissel- en verhuurspelers weet te verkopen. Er moeten eerst nog wat gaten worden gedicht, maar er komt wel geld binnen en het geeft ruimte in zowel transfers als salaris. Je kan dan verder bouwen aan de benodigde spelers en balans voor het team. Dan kan je weer een stap vooruit zetten.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop idd op 5 miljoen voor deze knakker en 6 miljoen voor Doan, die rookie van de maand is in Duitsland geworden en het gewoon prima doet. Ik sluit ook niet uit dat Doan, mocht hij niet overgenomen worden, hij een kans gaat krijgen bij PSV.

Maar goed mijn hoop/voorspelling:

Bruma: 5 miljoen
Doan: 6 miljoen
Luckassen: een beschuitrol
Sadilek: 2 miljoen
Rigo: een pak gestampte muisjes (lekker met het beschuit)
Gutierrez: 3 miljoen
Ihattaren: 12,5 miljoen.

Dat is bij elkaar een kleine 25-30 miljoen aan spelers die weinig/nul toekomst hebben. Plus een bak salaris weg.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Trixm schreef: 12 apr 2021, 13:12 Prima MEME materiaal weer hier. Er wordt altijd geklaagd dat we te weinig krijgen voor spelers, Forum bij een niet geslaagde speler --> verkopen voor een pak boter.
Je moet een diverse groep ook niet beschuldigen voor een gebrek aan homogeniteit.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ze willen Bruma houden. Prijs: 7 miljoen.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Wow, is goed nieuws om deze dag te starten. Sowieso dat er al een club geïnteresseerd is. Zou erg mooi zijn als dat doorgaat. Wat zo'n doelpunt in de kampioenswedstrijd kan doen. De emotie regeert. Snel schakelen en verkopen.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Is Stevie Wonder scout bij Olympiakos?? :lol: :lol:
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

7 miljoen is 7 miljoen meer dan zijn sportieve waarde voor PSV. Doen dus!
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Daar staat dat de afkoopsom van €7 miljoen nog wel een groot obstakel vormt. Dat komt goed overeen met de verhalen die eerder ook al verteld werden, namelijk dat Olympiakos hem best zou willen overnemen, maar niet voor de afgesproken clausule.

Ik denk dat Olympiakos hem dus wel wil overnemen, maar voor heel wat minder geld. Laten voor de gekkigheid even €3 miljoen zeggen. Ik zeg nog steeds, strik erom en wegwezen. Elke euro salaris is mooi uitgespaard, dus van mij mag hij zelfs gratis nog vertrekken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

2,5 miljoen salaris van de begroting af is ook wat waard.

Doen we wat minder en betalen ze voor ieder jaar dat Bruma daar kampioen wordt een miljoen bonus.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 15 apr 2021, 08:59 2,5 miljoen salaris van de begroting af is ook wat waard.

Doen we wat minder en betalen ze voor ieder jaar dat Bruma daar kampioen wordt een miljoen bonus.
4 miljoen en voor elk jaar dat ze de komende 3 jaar kampioen worden en de CL halen 1 miljoen erbij, prima deal!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Als er nou ook andere clubs geïnteresseerd worden, dan kan de prijs omhoog. John heeft Bruma op het nippertje voor de neus van FC Porto weg weten te halen. Dan zijn er nu vast meer clubs in de markt.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

De Jong heeft PSV schade berokkend om hem voor een absurd bedrag te halen, dus laat hem iets van die fout goedmaken door igv de helft te ontvangen. Wanneer Olympiakos hem graag wil houden zullen er ook nog wel meer clubs geinteresseerd zijn.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Laten we ook niet overdrijven, er zijn wel vaker spelers geflopt en ergens anders geslaagd. Uiteindelijk lijken de missers van John (Doan en Bruma) redelijk goed weggezet te worden, en dan zou je nog kunnen bepleiten dat deze twee transfers al uit de koker van Brands kwamen. Die negativiteit omtrent de Jong is mijn inziens dan ook wat overdreven.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Trixm schreef: 15 apr 2021, 09:52 Laten we ook niet overdrijven, er zijn wel vaker spelers geflopt en ergens anders geslaagd. Uiteindelijk lijken de missers van John (Doan en Bruma) redelijk goed weggezet te worden, en dan zou je nog kunnen bepleiten dat deze twee transfers al uit de koker van Brands kwamen. Die negativiteit omtrent de Jong is mijn inziens dan ook wat overdreven.
:?: :?:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Bruma