Ritsu Doan

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Goal en assist al vandaag. Doet het goed daar in Duitsland.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB



Lekker goaltje ook
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Knappe goal inderdaad
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Manolev25 schreef: 05 dec 2020, 16:07

Lekker goaltje ook
Prima goal inderdaad. Maar slechts 2 goals en 2 assists in 12 wedstrijden is nou ook weer niet grandioos. Wel voor de 4e keer 90 min vol mogen maken.

Als we willen dat Bielefeld hem overneemt moeten we vooral hopen dat ze erin blijven anders kunnen ze hem niet eens betalen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Mooie goal, je ziet hem eindelijk weer eens lachen.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 05 dec 2020, 17:36
Manolev25 schreef: 05 dec 2020, 16:07

Lekker goaltje ook
Prima goal inderdaad. Maar slechts 2 goals en 2 assists in 12 wedstrijden is nou ook weer niet grandioos. Wel voor de 4e keer 90 min vol mogen maken.

Als we willen dat Bielefeld hem overneemt moeten we vooral hopen dat ze erin blijven anders kunnen ze hem niet eens betalen.
Voor een middenvelder bij Bielefeld zijn dat natuurlijk wél hele goede stats.



Wordt hier ook genoemd in het elftal van de week, dat zegt wel wat. Hopelijk is die transfersom niet te laag :bye
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Trixm schreef: 08 dec 2020, 13:25
11 Sir Tinus schreef: 05 dec 2020, 17:36

Prima goal inderdaad. Maar slechts 2 goals en 2 assists in 12 wedstrijden is nou ook weer niet grandioos. Wel voor de 4e keer 90 min vol mogen maken.

Als we willen dat Bielefeld hem overneemt moeten we vooral hopen dat ze erin blijven anders kunnen ze hem niet eens betalen.
Voor een middenvelder bij Bielefeld zijn dat natuurlijk wél hele goede stats.



Wordt hier ook genoemd in het elftal van de week, dat zegt wel wat. Hopelijk is die transfersom niet te laag :bye
Haha heel veel meer dan 5 miljoen kan het niet zijn zou je denken. Van de andere kant, als Bielefeld hem niet kan kopen dan is hij wat mij betreft een prima aanvulling voor volgend seizoen.
Maduekefan
Talent
3
Berichten: 86
Lid geworden op: 26 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Vind het maar een matige aankoop van Van Bommel. Vond hem bijn Groningen ook niet geweldig
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ah, goed om te lezen dat Van Bommel de functie van TD ook een tijdje gehad heeft binnen PSV. Was ik helemaal niet van op de hoogte. :lol:
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

11 Sir Tinus schreef: 08 dec 2020, 13:29
Trixm schreef: 08 dec 2020, 13:25

Voor een middenvelder bij Bielefeld zijn dat natuurlijk wél hele goede stats.


Wordt hier ook genoemd in het elftal van de week, dat zegt wel wat. Hopelijk is die transfersom niet te laag :bye
Haha heel veel meer dan 5 miljoen kan het niet zijn zou je denken. Van de andere kant, als Bielefeld hem niet kan kopen dan is hij wat mij betreft een prima aanvulling voor volgend seizoen.
Die 5 miljoen lijkt me wat te weinig. Dat zou betekenen dat PSV een dik verlies accepteert, terwijl zijn contract op dat moment nog 4 jaar doorliep. Ik denk dat de koopclausule voor Arminia wel hoger ligt dan het aankoopbedrag dat PSV zelf betaald heeft.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Magnus schreef: 08 dec 2020, 16:18
11 Sir Tinus schreef: 08 dec 2020, 13:29

Haha heel veel meer dan 5 miljoen kan het niet zijn zou je denken. Van de andere kant, als Bielefeld hem niet kan kopen dan is hij wat mij betreft een prima aanvulling voor volgend seizoen.
Die 5 miljoen lijkt me wat te weinig. Dat zou betekenen dat PSV een dik verlies accepteert, terwijl zijn contract op dat moment nog 4 jaar doorliep. Ik denk dat de koopclausule voor Arminia wel hoger ligt dan het aankoopbedrag dat PSV zelf betaald heeft.
Nou dik verlies vind ik wel meevallen van 7,5 naar 5 miljoen. Daarnaast heb ik het over het einde van het seizoen en dan ligt ie nog maar 3 jaar vast en heeft hij ook een salaris wat betaald moet worden. Dus ik denk dat die 5 miljoen niet aan de super lage kant is. Maar daar komen we vanzelf achter.

Bij Luckassen was die clausule te hoog waardoor we er niet vanaf komen :)
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

https://www.vi.nl/nieuws/bij-arminia-bi ... ritsu-doan

Zou mooi zijn als ze hem overnemen.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Dan moet Arminia niet degraderen. Hopelijk trekt onze Japanse vriend deze vorm door, dan zullen er echt wel andere Bundesliga clubs voor hem komen
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Het is slechts een gek idee hoor, maar als hij daar zo’n goede ontwikkeling doormaakt en we hier zelfs hopen dat andere Bundesligaclubs hem eventueel willen kopen, waarom zou je hem dan niet gewoon weer laten aansluiten? Er gaan in de zomer waarschijnlijk genoeg voorhoedespelers en/of middenvelders weg en het is volgens mij inmiddels wel duidelijk dat veel spelers vorig jaar ruim onder hun kunnen hebben gepresteerd. Zou me niets verbazen als hij hier nog wat kan toevoegen, al dan niet in een soort Mauro-rol.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Vind hem persoonlijk te duur voor een Mauro rol. Die moet je gewoon kunnen opleiden.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Maikel_91 schreef: 12 dec 2020, 14:07 https://www.vi.nl/nieuws/bij-arminia-bi ... ritsu-doan

Zou mooi zijn als ze hem overnemen.
Snel weg er mee
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Arminia Bielefeld afgelopen weekend gewonnen.

Ik hoop dat ze erin blijven en Doan overnemen.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

https://www.instagram.com/stories/doanr ... 779813214/

Hij is daar dus blijkbaar ineens Messi geworden?
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Goede actie inderdaad.
Hij lijkt zijn draai daar wel te vinden. Soms heb je dat een speler bij de ene club niet goed is en bij de andere wel.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat vertrouwen met een speler kan doen. Waarmee ik overigens niet insinueer dat ie hier te weinig vertrouwen heeft gekregen, maar hij is daar overduidelijk dé man. Sommige spelers hebben dat net nodig.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Vergeet elke keer dat Doan bestaat.
Leuke actie!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Toch wil het nog eens zien komend jaar. Iets zegt me dat hij met zijn spel wel past bij hetgeen Schmidt wil spelen.

Aan de andere kant vraag ik me af of Dian zelf nog graag terug wil. Is nu de man bij een club in een betere competitie, wat hem in z'n eigen land ook meer status geeft.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heeft totaal geen kans gehad bij Schmidt dus zie niet in waarom ie dat volgend jaar wel zou krijgen. Lekker verkopen als het kan.
Erickpsvkampioen
Bankzitter
3
Berichten: 256
Lid geworden op: 13 dec 2020
Clubvoorkeur: er is maar 1 club...

RIO schreef: 12 jan 2021, 00:03 Heeft totaal geen kans gehad bij Schmidt dus zie niet in waarom ie dat volgend jaar wel zou krijgen. Lekker verkopen als het kan.
Gutti / Gakpo / Rosario / Ihattaren / Sangare/ Götze / Fein. Voor het middenveld zijn er heel veel opties met kwaliteit. Dit is gewoon een domme Van Bommel aankoop geweest. Ik gun die jongen het beste maar kan daarvoor idd beter een andere club uitzoeken
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja omdat ie Berghuis niet kon krijgen moest er iemand anders komen. Geldverspilling.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ritsu Doan