Ritsu Doan

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Eindhovenvoetbal schreef: 24 mei 2021, 11:09 Zou dan eerder Thomas en Mauro verkopen.
Het probleem is dat Schmidt deze twee jongens graag wil houden. Dus dit kun je vergeten.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ook niet ten koste van alles natuurlijk. Het hangt er vanaf wat die spelers zelf willen en wat ervoor terugkomt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Zou het ook niet erg vinden als ie blijft. Krijg bij hem sterk het idee dat er nog veel rek in hem zit en hij is echt wel een type dat bij PSV past. Jaartje Buli in de benen erbij en goed gepresteerd, dus misschien kan ie dan een volgende stap zetten bij PSV. Zie hem liever invallen als Mauro bijv.
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zie hem ook liever als Mauro en Thomas. Maar als we hem goed kunnen verkopen ook prima!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Doan terug naar PSV. Bron is Bundesliga ESPN commentator die de trainer van Bielefeld quote:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vind dat nog steeds bijzonder dat een Bundesliga ploeg die zich handhaaft geen 5 miljoen op kan hoesten.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het is de combinatie van transfersom en beschikbaar salarisbudget. Doan zou 20-30% kosten van dat budget.

Al vind ik dat nog steeds raar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Verdient een eerlijke kans in de voorbereiding op basis van zijn prestaties dit jaar. Als hij daarna toch weg wil zullen er nog genoeg clubs interesse hebben voor een bedrag rond de 5-8 miljoen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als hij die kans wil krijgt hij hem wel. Maar ik denk dat hij het risico niet neemt en een transfer wil maken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Geen leuk nieuws. Doan, Bruma, Luckassen straks nog... alle jongens die zijn afgeschreven en daardoor verhuurd komen terug. Ik hoorde meerdere keren van ene heer elfrink dat er meerdere clubs op het vinkentouw zouden zitten voor zowel Bruma als Doan. Eindstand draaien ze gewoon de voorbereiding bij ons mee en pakken we geen snel geld, en blijven we met enorme salarissen zitten :bleh:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

OnsPSV schreef: 03 jun 2021, 09:02 Geen leuk nieuws.
Die gaat wel meer opleveren dan 5 miljoen verwacht ik. En Doan is denk ik niet een van de grootverdieners bij ons.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 696
Lid geworden op: 6 aug 2019

Awards:

Doan mag van mij een nieuwe kans, die vind ik wat snel afgeschreven na een flutjaar onder een flutcoach in een flutseizoen. Past wel bij Schmidt denk ik.
Bruma vanwege zijn zware kostenpost en duidelijke beperkingen moet gewoon zsm weg.
Luckassen heb ik überhaupt nooit gesnapt. Die kan gewoon niet voetballen. Weggegooid geld.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Doan is toch ook gewoon 2 maanden onderdeel van de voorbereiding geweest? Schmidt weet wat hij in huis heeft en hij mocht verhuurd worden. Is dat niet gewoon al een teken dat hij het niet in hem ziet zitten?
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Nu Arminia afhaakt, wordt het minimaal 5 miljoen i.p.v. maximaal 5 miljoen. Prima, laat de clubs maar komen.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 696
Lid geworden op: 6 aug 2019

Awards:

OnsPSV schreef: 03 jun 2021, 09:15 Doan is toch ook gewoon 2 maanden onderdeel van de voorbereiding geweest? Schmidt weet wat hij in huis heeft en hij mocht verhuurd worden. Is dat niet gewoon al een teken dat hij het niet in hem ziet zitten?
Het is vooral de ontwikkeling die hij in het afgelopen seizoen gemaakt schijnt te hebben, terugkomend na een slecht seizoen hiervoor. Heeft de opgaande lijn kennelijk weer teruggevonden.

Daarbij zegt een paar maand voorbereiding ook lang niet alles. Eerst is het weer terug fit worden na de zomerstop en daarna geen tijd meer om te laten zien wat je echt kan met wedstrijdritme. Na een matig seizoen stond hij gewoon niet hoog in de pikorde en was verhuur een betere optie. Verhuur geeft nog kansen voor de toekomst, verkoop niet. Je moet hem daarna beoordelen op het nu, niet op de stand van een jaar geleden.

Luckassen was ook ooit eens best aardig tijdens de voorbereiding, maar toen het op wedstrijden aankwam kon hij er weer geen kloten van. Daarentegen werd Park ook niet na 1 ondermaats seizoen gedumpt.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Benieuwd hoe snel we hem kunnen slijten
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

OnsPSV schreef: 03 jun 2021, 09:15 Doan is toch ook gewoon 2 maanden onderdeel van de voorbereiding geweest? Schmidt weet wat hij in huis heeft en hij mocht verhuurd worden. Is dat niet gewoon al een teken dat hij het niet in hem ziet zitten?
En iemand kan niet groeien na een jaar verhuur?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

En in de wetenschap dat Bielefeld niet makkelijk transfersommen betaalt van 5 miljoen of meer zal toch ook bij PSV bekend zijn. Wellicht was het niet de bedoeling om hem te lozen maar gewoon om hem sterker terug te krijgen. Wie weet schiet hij wel 2 ballen binnen op de Olympische spelen en is ie voor 10 miljoen weg.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ich hoffe, Arminia weiß, dass jeder andere Verein 40 Millionen Euro für ihn zahlen müsste.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dan komt ie toch lekker terug. Prima jaartje BuLi inde benen, zware competitie waarin hij zich heeft laten zien. Kan niet anders dat hij nu beter is als een jaar geleden.

Vind het wel bizar. Je speelt Bundeliga, maar je kunt geen 5 miljoen aftikken en wat salaris vrij maken. Maar ok, ik vind Doan een speler die nog wel een kans verdient.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Revolinho schreef: 03 jun 2021, 14:45 Dan komt ie toch lekker terug. Prima jaartje BuLi inde benen, zware competitie waarin hij zich heeft laten zien. Kan niet anders dat hij nu beter is als een jaar geleden.

Vind het wel bizar. Je speelt Bundeliga, maar je kunt geen 5 miljoen aftikken en wat salaris vrij maken. Maar ok, ik vind Doan een speler die nog wel een kans verdient.
Doan heb ik er graag bij voor de breedte. Tenminste, dat zou ik niet erg vinden. Heb ook wel sympathie voor die jongen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als hij de winnende maakt in de Olympische finale is er belangstelling genoeg :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Het is een prima speler, maar voor de aanvallende posities bij ons vind ik hem te weinig rendement hebben. Als we hier 5-7 miljoen voor kunnen krijgen zou ik er liever een aanvallend talent met meer rendement voor in de plaats zien. Voor de beoogde basis hebben we al Gakpo en Madueke, maar die kunnen niet alles spelen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

In (omgerekend) 68 duels Eredivisie 17 goals en 8 assists. Is niet heel slecht. Bij een goal betrokken eens per 244. Om een idee te geven: Mo komt in uitsluitend Eredivisie minuten op eens per 232 minuten.

Maar inderdaad: dat zie ik graag een stuk beter. Ik vind het bij beide spelers niet goed genoeg voor de basis.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Huppelt een beetje mee, kleurloos, middelmatige speler. Blij met alles boven de 4 miljoen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wie? Mo? Ja. Klopt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ritsu Doan