Ritsu Doan

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Wie? Mo? Ja. Klopt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Wat een schraperds die Moffen. Doan heeft ze tientallen miljoenen euro’s opgeleverd door ze in de Bundesliga te houden en dan kan er niet eens 5 miljoen vanaf?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Deze jongen gaat wel meer opbrengen.
Is het niet deze zomer, dan kan hij prima mee concurreren op half 10 en zo nog meer waarde creëren.

Bij Arminia heeft hij veel meters gemaakt om goed vanuit zijn positie beslissend zijn en zonder de bal betrouwbaar te zijn in zijn arbeidsethos.
Hij kan echt wel iets toevoegen wellicht meer dan dat Thomas en Mauro daar brachten.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018



Gewoon verkopen dit soort middelmaat..
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Is ook een verkapt verkooppraatje natuurlijk.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Voormalig KG schreef: 03 jun 2021, 20:52 Deze jongen gaat wel meer opbrengen.
Is het niet deze zomer, dan kan hij prima mee concurreren op half 10 en zo nog meer waarde creëren.

Bij Arminia heeft hij veel meters gemaakt om goed vanuit zijn positie beslissend zijn en zonder de bal betrouwbaar te zijn in zijn arbeidsethos.
Hij kan echt wel iets toevoegen wellicht meer dan dat Thomas en Mauro daar brachten.
Ik hoop ook dat ie blijft. Kan veel meer dan er onder v Bommel uit is gekomen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik snap de teleurstelling van het niet lichten van de optie door Arminia niet zo goed. Ik denk namelijk dat je na zo’n Bundesliga seizoen en mogelijk na een Olympische Spelen in staat moet zijn om minstens je aankoopbedrag van €7,5m eruit te kunnen halen. Anders is het een prima speler om als reserve half tien te hebben.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Eens. Goeie post.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Aan de andere kant is zijn toekomst voor nu dan nog wel onzeker. Met het oog op de vroege voorronde CL kunnen we de zekerheid van die miljoenen goed gebruiken om de selectie te versterken. Dan zal dit waarschijnlijk daarin ook niet beslissend of bepalend zijn, maar kijkend naar enkel de transfersom is het alleen maar goed dat Bielefeld de optie niet kan lichten.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Tovast schreef: 04 jun 2021, 09:08 Is ook een verkapt verkooppraatje natuurlijk.

Idd. Staat gewoon in de etalage. En zou ook meer dan 5 moeten opbrengen. Nog steeds jong en prima staande gehouden in een fysieke top competitie. Ik zet in op minstens 8
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik kan me niet voorstellen dat hij na een prima tot goed Bundesliga seizoen waar hij vrijwel alles heeft gespeeld en de status heeft van Japans international en nog een leeftijd heeft als jong genoeg niet verkoopbaar zou zijn. En dat zou eerder richting een miljoen of 7-8 kunnen liggen en hoger is dan wat de aankoopoptie van Bielefeld was. PSV heeft hem na een redelijk FC Groningen seizoen gehaald. Nu met een driejarig contract en een beter seizoen in de Bundeliga dan in de Eredivisie zou hij toch minimaal hetzelfde, zo niet meer moeten kunnen opleveren.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sterker nog, ik zou het zwak vinden als hij voor minder dan 8 miljoen gaat. Prima speler, jong, Japans international en een goed seizoen achter de rug in de Bundesliga. Dan moet je op 8+ inzetten. Die optie van 5 miljoen was in hele andere situatie opgenomen, zijn waarde was toen lager.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Doan maakt de 1-0 voor Japan U24 tegen Ghana U24.

Hier live te zien.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

De goal:

https://i.gyazo.com/5a73e358562955bf79c ... cf5559.gif
https://i.gyazo.com/f979cd428aae3c94ba5 ... ece6e2.gif
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Prima keeper ook
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

2 miljoen erbij weer, hoppaa
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Persepolis schreef: 04 jun 2021, 21:50 Sterker nog, ik zou het zwak vinden als hij voor minder dan 8 miljoen gaat. Prima speler, jong, Japans international en een goed seizoen achter de rug in de Bundesliga. Dan moet je op 8+ inzetten. Die optie van 5 miljoen was in hele andere situatie opgenomen, zijn waarde was toen lager.
Precies en daar is John ook van op de hoogte.
Daarom schreef ik ook hij gaat wel meer opbrengen bij een verkoop. Hier is er gelukkig sprake geweest van toegevoegde waarde na een matig seizoen bij ons.
Als we winst op hem maken dan heeft John het prima gedaan.
Hoewel hij zoals eerder aangegeven ook prima de concurrentie kan aangaan.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Maikel_91 schreef: 05 jun 2021, 12:55 Prima keeper ook
Mvogo 2.0
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Ik zag dat er heel veel Japanse berichten over Doan waren op Twitter. Als je deze vertaald dan zegt men dat Mainz bereid is om Doan over te nemen voor 660 miljoen Yen. Dit komt neer op iets meer dan 5 mijoen Euro.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Nou prima, weg ermee.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

5 miljoen paar bonussen zodat het kan oplopen tot 7 en een doorverkoop percentage dan toch. Ik vind het maar karig voor een jonge international die gewoon een goed bundesliga seizoen heeft gedraaid.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Gewoon wachten tot na de Spelen, wie weet wat hij daar klaar speelt. Als clubs als Hoffenheim, Stuttgart, Hertha zich er ook nog mee gaan bemoeien kan je wel eens richting de 10 gaan
Number 8 On Tour
Lid 2e elftal
3
Berichten: 150
Lid geworden op: 4 nov 2020

Laat Doan maar lekker aansluiten in de voorbereiding. Meer ervaring in de groep om zo’n jongen op te vangen. Reserve half tien altijd nuttig en verzet veel werk.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik weet niet wat je precies overhoudt van een verkoop voor €5m, maar ik kan me niet voorstellen dat we daarvoor een gelijkwaardige speler kunnen halen en zeker geen betere. Tenzij je echt geluk hebt natuurlijk.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

DeBruyne schreef: 19 jun 2021, 08:46 Ik zag dat er heel veel Japanse berichten over Doan waren op Twitter. Als je deze vertaald dan zegt men dat Mainz bereid is om Doan over te nemen voor 660 miljoen Yen. Dit komt neer op iets meer dan 5 mijoen Euro.
Maar 660 miljoen?! Minstens een miljard moeten we voor hem krijgen!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Is ook niet meer dan 6-7 miljoen waard. Snap niet waar die 10 miljoen vandaan moet komen. Als je nou een redelijk goed seizoen bij PSV draait dan ja 10-15 miljoen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ritsu Doan