Cryptocurrency

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Plaats reactie
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ShovingNE2 schreef: 19 feb 2021, 17:33 Zijn er nog mensen die zich willen verdiepen in minen? Nee niet de grote coins, maar de kleinere. Zit nog best handel en nog veel mogelijkheden in naar de toekomst.

Ga met iemand anders van het forum de mogelijkheden onderzoeken. Wie heeft zin?
Ik heb er samen met een vriend ook naar gekeken. ETH lijkt niet meer interessant voor de langere termijn gezien de transitie van Proof of Work naar Proof of Stake. Dat zal dan ook doorwerken voor de alt. coins gebaseerd op ERC20. Energiekosten is /wordt ook 'een ding'. Waar zien jullie nog kansen?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Bitcoin
Breur
Internationale topspeler
6
Berichten: 3744
Lid geworden op: 1 mar 2018

Makkelijk investeren zo in een bull-market. In Januari ingestapt en al iets van 30-40% winst gemaakt. Vooral Cardano (ADA) ingekocht en heeft mij veel opgeleverd. Op dit moment maakt het niet veel uit wat je koopt, echter als het instort wil je dadelijk liever in BTC/ETH/LTC zitten dan in een andere shitcoin.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

RIO schreef: 20 feb 2021, 09:09Bitcoin
En Polkadot (evt. met Kusuma).

Kleinere coins ben ik aan het vergelijken.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heb het al een tijdje gehad met altcoins. Jarenlang in geïnvesteerd maar niks teruggekregen op ETH na. En geen zin om onderzoek te doen, 100% BTC voor mij.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Polkadot is de moeite van het onderzoeken wel waard. Potentiele nummer 2 (ETH killer).
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Bit en Eth. Verder idd niks. Bit gaat binnen 3 maanden naar de 100k en uiteindelijk naar 300k. Eth zie ik de 10k wel halen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dat zou jammer zijn wat betreft ETH want heb alles verkocht, wel 500 USD winst per munt. Wel mooi voor de lui die er nog in zitten natuurlijk.

BTC gaat zowieso richting de 300k, ik denk zelfs redelijk snel richting de 500k in 18 maanden tijd en daarna richting 1 miljoen. Ik zou er echt eentje, of een stukje kopen nu, grote kans dat het je miljonair zal maken. Dit is geen advies overigens, ik vind zelf 55k ook erg veel nu om in te stappen, maar 5k wordt 100k als het 1 miljoen waard is.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik heb weer de eerste stapjes op het gebied van mining gezet. Even kijken hoe de miners nu werken (hoop veranderd) en even kijken of ik mijn oude mine pc's weer aan de gang kan krijgen. Heb in ieder geval 2 goede kaarten.

Eerst even de Ravencoin geprobeerd, zit wel handel in, in de toekomst. Dit topic gaat vooral over handelen, ik ga kijken of we weer een beetje kunnen hobbyen en een leuke portfolio kunnen bouwen van nieuwe munten en dan hopen op wat waarde ontwikkeling naar de toekomst, wetende dat ik op dit moment de stroomkosten er waarschijnlijk niet uithaal. Als er meer mensen dit leuk vinden om te gaan huis-tuin-en-keuken-minen dan maak ik daar een topic voor aan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik heb er de ballen verstand van qua mining maar wel interesse om het te lezen en je updates te volgen.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

ShovingNE2 schreef: 21 feb 2021, 09:35 Ik heb weer de eerste stapjes op het gebied van mining gezet. Even kijken hoe de miners nu werken (hoop veranderd) en even kijken of ik mijn oude mine pc's weer aan de gang kan krijgen. Heb in ieder geval 2 goede kaarten.

Eerst even de Ravencoin geprobeerd, zit wel handel in, in de toekomst. Dit topic gaat vooral over handelen, ik ga kijken of we weer een beetje kunnen hobbyen en een leuke portfolio kunnen bouwen van nieuwe munten en dan hopen op wat waarde ontwikkeling naar de toekomst, wetende dat ik op dit moment de stroomkosten er waarschijnlijk niet uithaal. Als er meer mensen dit leuk vinden om te gaan huis-tuin-en-keuken-minen dan maak ik daar een topic voor aan.
:TU: Ik ben er ook nog wel mee bezig. ETH en alles wat daar aan vast zit, dus niet meer voor ons maar we kijken ook naar wat nog wel interessant kan zijn.
tijn0

Het is een beetje tegen mijn principes in om een (paar) pc('s) te laten draaien. Klinkt als een boeiend project, maar ik sla 'm om die reden even over.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

BTC corrigeert aardig hard vandaag haha, -8% ongeveer nu.
Wilde al bij gaan kopen dus nu wellicht een mooi moment :D
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

tijn0 schreef: 22 feb 2021, 06:51 Het is een beetje tegen mijn principes in om een (paar) pc('s) te laten draaien. Klinkt als een boeiend project, maar ik sla 'm om die reden even over.
Dat is het punt met dat 'Proof of Work' (minen): eigenlijk kan dat gewoon écht niet meer in deze tijden, het is een super dom, inefficiënt en vervuilend systeem. Ik verwacht dan ook dat alle crypto's die op dat principe werken het op termijn niet zullen redden.

Wat spreekt voor Ethereum omdat ze daar overstappen op Proof of Stake. Is dat trouwens al gebeurd, weet iemand dat?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 21 feb 2021, 09:35 Ik heb weer de eerste stapjes op het gebied van mining gezet. Even kijken hoe de miners nu werken (hoop veranderd) en even kijken of ik mijn oude mine pc's weer aan de gang kan krijgen. Heb in ieder geval 2 goede kaarten.

Eerst even de Ravencoin geprobeerd, zit wel handel in, in de toekomst. Dit topic gaat vooral over handelen, ik ga kijken of we weer een beetje kunnen hobbyen en een leuke portfolio kunnen bouwen van nieuwe munten en dan hopen op wat waarde ontwikkeling naar de toekomst, wetende dat ik op dit moment de stroomkosten er waarschijnlijk niet uithaal. Als er meer mensen dit leuk vinden om te gaan huis-tuin-en-keuken-minen dan maak ik daar een topic voor aan.
Het is werkelijk ongelooflijk, maar zodra jij er mee gaat bemoeien, dondert de koersen weer in elkaar :x :x :x
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik schaf zojuist 1 aandeel aan in de toko waar je werkzaam bent.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 22 feb 2021, 18:30 Ik schaf zojuist 1 aandeel aan in de toko waar je werkzaam bent.
Mooi, krijg volgende maand mijn bonus RSU's: Hoe lager de koers, des te meer aandelen. Thanks. :bye
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat moet je nou met 1 aandeel? Ga je dat bij de thee opeten?
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 23 feb 2021, 01:11 Wat moet je nou met 1 aandeel? Ga je dat bij de thee opeten?
Het feit dat de Shoving 1 aandeel heeft, is al reden genoeg dat het aandeel zakt met 40%, gezien zijn reputatie als uber jinx. Waarschijnlijk heeft hij vandaag ook 1 aandeel Tesla gekocht en de merger van Lucid motors goedgekeurd.... :D
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Trouwens voor de Ethereum liefhebbers:

Hopelijk komt het uit.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Menno1 schreef: 23 feb 2021, 02:04
RIO schreef: 23 feb 2021, 01:11 Wat moet je nou met 1 aandeel? Ga je dat bij de thee opeten?
Het feit dat de Shoving 1 aandeel heeft, is al reden genoeg dat het aandeel zakt met 40%, gezien zijn reputatie als uber jinx. Waarschijnlijk heeft hij vandaag ook 1 aandeel Tesla gekocht en de merger van Lucid motors goedgekeurd.... :D
:mrgreen: Wat is de snelste manier om short te gaan op Tesla?
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Gestelnaar schreef: 22 feb 2021, 14:33 BTC corrigeert aardig hard vandaag haha, -8% ongeveer nu.
Wilde al bij gaan kopen dus nu wellicht een mooi moment :D
Ook lekker bijgekocht :praise:
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Menno1 schreef: 23 feb 2021, 02:39 Trouwens voor de Ethereum liefhebbers:

Hopelijk komt het uit.
Geloof jij hier echt in?

Lol @paulus

Ik koop geen btc meer in.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

NotoriousBIG046 schreef: 23 feb 2021, 08:52
Gestelnaar schreef: 22 feb 2021, 14:33 BTC corrigeert aardig hard vandaag haha, -8% ongeveer nu.
Wilde al bij gaan kopen dus nu wellicht een mooi moment :D
Ook lekker bijgekocht :praise:
Ik had er nog geen tijd voor gehad, maar dat lijkt nu goed uit te pakken :lol:
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Gestelnaar schreef: 23 feb 2021, 10:47
NotoriousBIG046 schreef: 23 feb 2021, 08:52

Ook lekker bijgekocht :praise:
Ik had er nog geen tijd voor gehad, maar dat lijkt nu goed uit te pakken :lol:
Hij gaat opzoek naar de 40k , maar misschien knalt die ook weer terug lol
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Net bijgekocht in ETH en Bit. En zover zien ploft de beurs ook hard in elkaar dus dat wordt straks ook shoppen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Cryptocurrency