Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Wow, mooi betoog van Volt. Verfrissende partij, ook in dit debat.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Als je nou ook nog even meldt wat er zo goed aan is ;)


Dissel roept intussen schijnbaar op tussen het apart melden van opnames vanwege corona en opnames mét corona. En de burgemeesters riepen gisteren op tot meer structuur en minder ad hoc beleid.

Nu de pandemie op z'n einde loopt stromen de goede ideeën binnen :lol:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Ze deed een oproep om nuance te zoeken in het debat. Dan komt daarna dat enge kleine mannetje van de FvD, man man man wat een contrast.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Welke van allemaal van de FvD? Klein eng mannetje maakt de groep niet veel kleiner :tear:

De complotmarmot?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat gappie wat iedereen op wil sluiten en berechten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Grasmat schreef: 20 jan 2022, 15:10 Welke van allemaal van de FvD? Klein eng mannetje maakt de groep niet veel kleiner :tear:

De complotmarmot?
Ja die ja, complotmarmot :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ShovingNE2 schreef: 20 jan 2022, 15:17
Storing!

Tsja en wat denk je, stel dat we aan 80K besmettingen komen, dat we dat dan nog kunnen meten??

39.978 besmettingen (gemeld) bij een positiviteitspercentage van 39,5, dat gaat dus om iets meer dan 100.000 uitgevoerde tests... dat moet naar iets van 200K per dag. Als we de piek niet kunnen meten dan weten we ook niet wanneer de storm gaat liggen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mods, is er ruimte voor een Oekraïne-Rusland topic? Volgens mij is dat minder potentieel polariserend binnen onze club mensen dan een Nederlandse politiek topic. Eventueel bij wijze van (F16)pilot, en bij gezeik meteen dicht?

Dit heeft wel de potentie Covid op te volgen tot volgende wereldramp, dus ik denk dat er wel behoefte is dit te bespreken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14384
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Russische invasie Oekraïne
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 20 jan 2022, 21:48 Mods, is er ruimte voor een Oekraïne-Rusland topic? Volgens mij is dat minder potentieel polariserend binnen onze club mensen dan een Nederlandse politiek topic. Eventueel bij wijze van (F16)pilot, en bij gezeik meteen dicht?

Dit heeft wel de potentie Covid op te volgen tot volgende wereldramp, dus ik denk dat er wel behoefte is dit te bespreken.
Ja inderdaad, ik neem aan dat we hier allemaal pro Poetin zijn?!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nog meer goed coronanieuws:

https://www.ed.nl/binnenland/om-start-o ... ~a681dd82/
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Nou, mevrouw Brael is positief getest, gelukkig weinig klachten. Zelf helemaal geen klachten, maar toch maar een test boeken samen met de kinderen. Maar omdat ze geen DigiD hebben moet dat telefonisch. 16 wachtenden voor me, "we adviseren u om op een later tijdstip terug te bellen".

Met de laatste coronaregels is het dus zo dat als de kinderen positief getest zijn, ze waarschijnlijk sneller weer naar buiten mogen dan wanneer ze in quarantaine moeten op basis van een besmette huisgenoot.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Brael schreef: 21 jan 2022, 09:18 Nou, mevrouw Brael is positief getest, gelukkig weinig klachten. Zelf helemaal geen klachten, maar toch maar een test boeken samen met de kinderen. Maar omdat ze geen DigiD hebben moet dat telefonisch. 16 wachtenden voor me, "we adviseren u om op een later tijdstip terug te bellen".

Met de laatste coronaregels is het dus zo dat als de kinderen positief getest zijn, ze waarschijnlijk sneller weer naar buiten mogen dan wanneer ze in quarantaine moeten op basis van een besmette huisgenoot.
Ik zou vandaag nog een DigiD aanvragen. Ik moest 4 dagen wachten op de uitslag. DigiD schijnt 3 dagen te duren.

Ja die kids mogen bij een besmette derde, pas 5 dagen na laatste contact worden getest of zoiets. Bij ons was dat op zaterdag na contact op maandag.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ze beweerden dat ik de uitslag binnen 48 uur zou hebben (al weet ik nu niet zeker of dat over mijn uitslag ging, of ook die van de kinderen). Hoe dan ook, die eerste paar dagen maken weinig verschil, want ze mogen hoe dan ook officieel de deur niet uit vanwege de besmette huisgenoot.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 21 jan 2022, 12:12
Brael schreef: 21 jan 2022, 09:18 Nou, mevrouw Brael is positief getest, gelukkig weinig klachten. Zelf helemaal geen klachten, maar toch maar een test boeken samen met de kinderen. Maar omdat ze geen DigiD hebben moet dat telefonisch. 16 wachtenden voor me, "we adviseren u om op een later tijdstip terug te bellen".

Met de laatste coronaregels is het dus zo dat als de kinderen positief getest zijn, ze waarschijnlijk sneller weer naar buiten mogen dan wanneer ze in quarantaine moeten op basis van een besmette huisgenoot.
Ik zou vandaag nog een DigiD aanvragen. Ik moest 4 dagen wachten op de uitslag. DigiD schijnt 3 dagen te duren.

Ja die kids mogen bij een besmette derde, pas 5 dagen na laatste contact worden getest of zoiets. Bij ons was dat op zaterdag na contact op maandag.
Hoe oud zijn de kids in jouw geval?
Wij hebben bericht van de peutetopvang gehad dar er iemand met corona rondhobbelde, maar ze raden alleen aan om te testen bij klachten. De enige die ermee in aanraking is geweest is de middelste van de drie en die voelt zich kiplekker, en is net 4 geworden
Overivens vermoeden we dan m'n vriendin (MomOfTwo) besmet is door de kleine mensen is besmet een aantal weken terug (iedereen liep te hoesten,, behalve ondergetekende) dus de quarantaine al gehad in de kerstvakantie..
La vida és massa curta per no fer broma
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Piek bereikt? Zou zo fijn zijn!

Afbeelding
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DadOfThree schreef: 21 jan 2022, 12:41
Josef Dettelbacher schreef: 21 jan 2022, 12:12

Ik zou vandaag nog een DigiD aanvragen. Ik moest 4 dagen wachten op de uitslag. DigiD schijnt 3 dagen te duren.

Ja die kids mogen bij een besmette derde, pas 5 dagen na laatste contact worden getest of zoiets. Bij ons was dat op zaterdag na contact op maandag.
Hoe oud zijn de kids in jouw geval?
Wij hebben bericht van de peutetopvang gehad dar er iemand met corona rondhobbelde, maar ze raden alleen aan om te testen bij klachten. De enige die ermee in aanraking is geweest is de middelste van de drie en die voelt zich kiplekker, en is net 4 geworden
Overivens vermoeden we dan m'n vriendin (MomOfTwo) besmet is door de kleine mensen is besmet een aantal weken terug (iedereen liep te hoesten,, behalve ondergetekende) dus de quarantaine al gehad in de kerstvakantie..
Mijn kids zijn 3 en 5. Bij de eerste twee berichten krijg je slechts een notificatie, maar als er in dat groepje dan opeens een derde besmetting bij komt, gaan alle kinderen van die groep in quarantaine totdat er na minimaal 5 dagen sinds het laatste contact een negatieve GGD test is.

Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan ouders die hun kind laten testen uit voorzorg :fun:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Er is trouwens ook goed nieuws voor wie in coronatijd de radio extra vaak aan heeft staan:

https://www.ad.nl/show/talpa-en-npo-rad ... ~a9a2c949/
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14384
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Heb je er lang over nagedacht hoe je dit aan corona zou linken? :mrgreen:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het is nu m.i. wel min of meer onbetwistbaar: ook de USA is over de piek.

https://lh3.googleusercontent.com/5OSKm ... g1iD_0ffMA
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 21 jan 2022, 13:11 Er is trouwens ook goed nieuws voor wie in coronatijd de radio extra vaak aan heeft staan:

https://www.ad.nl/show/talpa-en-npo-rad ... ~a9a2c949/
Ik heb het nooit gedraaid, dus hypocrisie kan mij in ieder geval niet verweten worden. Vind beiden al jaren verschrikkelijk :nerd:
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Alsof Ali B. ooit gedraaid werd.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Misschien ooit in de kantine op de Herdgang, toen Abel Tamata hier nog speelde? ;)
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

deninho32 schreef: 21 jan 2022, 13:26 Heb je er lang over nagedacht hoe je dit aan corona zou linken? :mrgreen:
10 punten voor creativiteit, toch? :lol:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Josef Dettelbacher schreef: 21 jan 2022, 13:10 Mijn kids zijn 3 en 5. Bij de eerste twee berichten krijg je slechts een notificatie, maar als er in dat groepje dan opeens een derde besmetting bij komt, gaan alle kinderen van die groep in quarantaine totdat er na minimaal 5 dagen sinds het laatste contact een negatieve GGD test is.

Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan ouders die hun kind laten testen uit voorzorg :fun:
Datzelfde hebben wij nu ook aan de hand. Er zijn al 2 positieve testen in het kinderopvang-groepje van de oudste. Als hij ook positief test, moet de opvang voor die groep tijdelijk dicht.

Ik zou liegen als ik zeg dat die consequentie niet meespeelt in onze overweging om het al dan niet te melden, mocht hij positief zijn.

Covid-19