Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Waarom is een kraampje buiten zetten dan zo moeilijk [mention]Brael[/mention]? Dat begrijp ik nog niet helemaal.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Omdat een kraampje buiten zetten in niets te vergelijken is met normale kantineverkoop.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 16 sep 2021, 18:31 Omdat een kraampje buiten zetten in niets te vergelijken is met normale kantineverkoop.
Die knakkers van Quick Boys hadden het over 500 man die koffie of een biertje moeten halen in de rust, dus in- en uitlopen en weinig tijd, dat vonden ze moeilijk.

Als je lekker een paar uurtjes wil blijven plakken na de wedstrijd is het natuurlijk een ander verhaal... dan is er geen tijdsdruk meer dus kun je gewoon scannen zou ik zeggen?

Het is gewoon onwil. Allerlei mensen hebben moeite met het beleid, maar dat hoort m.i. een beetje bij beleid maken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

trouwepsvfan schreef: 16 sep 2021, 16:32 Als je wetenschap afwijst ten faveure van je eigen intuïtie heb je imo niks te zoeken op de universiteit
Get off your high horse, Sigrid.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

trouwepsvfan schreef: 16 sep 2021, 16:32 Als je wetenschap afwijst ten faveure van je eigen intuïtie heb je imo niks te zoeken op de universiteit
Tenzij je bijv. Italiaans, economie of psychologie gaat studeren zoals deze 3 doen ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Tovast schreef: 16 sep 2021, 19:23
trouwepsvfan schreef: 16 sep 2021, 16:32 Als je wetenschap afwijst ten faveure van je eigen intuïtie heb je imo niks te zoeken op de universiteit
Get off your high horse, Sigrid.
Ontzettend eervol dat je mij vergelijkt met de enige politicus die haar moreel kompas zo afgesteld heeft dat ze verantwoordelijkheid neemt. Kun je van Rutte en Bijleveld niet zeggen.

Voor de rest vind ik het zeer treurig dat je mij hier aanspreekt op mijn politieke voorkeur.

Get of your low horse, stupid.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Je had een uitstekend punt. Dat is niet high horse, dat is boerenverstand
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

trouwepsvfan schreef: 16 sep 2021, 20:31
Tovast schreef: 16 sep 2021, 19:23

Get off your high horse, Sigrid.
Ontzettend eervol dat je mij vergelijkt met de enige politicus die haar moreel kompas zo afgesteld heeft dat ze verantwoordelijkheid neemt. Kun je van Rutte en Bijleveld niet zeggen.

Voor de rest vind ik het zeer treurig dat je mij hier aanspreekt op mijn politieke voorkeur.

Get of your low horse, stupid.
Een low horse heet gewoon een Pony he
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Nee dat heb ik door dat je het niet begrijpt.

Je reageerde waarschijnlijk op het specifieke voorbeeld van Quick Boys, maar ik wil toch beginnen met te zeggen dat er ook heel veel sporten indoor gespeeld worden, waar een kraampje buiten dus per definitie geen oplossing is.

Daarnaast denk ik uit je post op te maken dat je de situatie bij heel veel clubs ernstig onderschat. Veel clubs staat het water op financieel vlak echt aan de lippen. Grotere investeringen om hun complex corona-proof te houden of een nieuw seizoen aan gemiste kantine-inkomsten gaat veel clubs gewoon de kop kosten. Daarnaast hebben veel clubs ook een groot tekort aan vrijwilligers die nodig zijn om de club te runnen.

Dan over het concrete voorbeeld:

- Je hebt 500 mensen die je kantine binnen komen voor bier, koffie, thee, cola, cola zero, fanta, spa blauw, spa rood, sportdrank, een broodje kroket, een tosti, een frikandel speciaal, een zakje chips en een zakje snoep. Je zult begrijpen dat je die niet allemaal kunt bedienen vanuit een "kraampje". Dus je hebt de keuze om óf een enorme kraam op te tuigen met alle kosten van dien, óf een beperkt aanbod te hanteren met alle inkomstenderving van dien. Beide opties zijn voor veel clubs financieel niet haalbaar.

- Van de 500 mensen die je kantine in komen, moeten er 450 pissen. Ga je voor 450 mensen mobiele wc's buiten neerzetten?

- De mensen willen ook gewoon graag naar binnen omdat het buiten regent, hard waait of ijskoud is. Een kraampje helpt daar natuurlijk niet tegen.

- Als ik naar mijn eigen club kijk, hebben we al moeite genoeg om personeel te regelen dat in een normale kantine wil werken tegen een vrijwilligersvergoeding. Als je die zeldzame kantine-helden gaat vertellen dat ze in weer en wind buiten een kraampje mogen bemannen, dan haken er nog meer af.

- Nogmaals vanuit mijn eigen club: de enige plek waar wij op het terrein een dergelijke kraam kunnen plaatsen, is op één van de trainingsvelden. Dit betekent dat je die kraam dus in het weekend (zaterdagochtend heel vroeg) op moet tuigen, en dat die kraam zondagavond of maandagochtend weer afgebroken moet worden omdat de trainingsvelden vanaf maandagavond weer gebruikt moeten worden. Zoals gezegd hebben we al genoeg moeite om überhaupt vrijwilligers te vinden. Om ook hiervoor nog extra mensen te zoeken, is voor veel clubs een brug te ver.

Ik kan echt nog tientallen redenen bedenken waarom ik het "kraampje" echt ivoren toren van de bovenste plank vind, maar ik denk dat het idee wel duidelijk is.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Jullie hebben tijdens een Europese wedstrijd van PSV tijd voor deze discussie? Wauw
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

[mention]Brael[/mention] dat kraampje was ook maar gewoon een ideetje... ga ff samen om tafel zitten en je verzint m.i. zo 100 andere ideeën. Bij binnensporten sowieso gewoon niemand toelaten zonder QR dus één keer scannen bij de deur en dan de hele dag feest. Kan ook aan de poort bij buitensporten. Leden kun je evt. één keer scannen en op een lijst zetten als je denkt dat een lijst checken sneller is dan die 2 seconden voor een scan.... want dat is wel een puntje he, dat scannen zien mensen schijnbaar als een heel ingewikkeld iets maar het werkt echt supersnel, bliep bliep en er lopen weer 2 mensen naar binnen.

Jullie hebben al uitgebreid gebrainstormd en echt geen manier kunnen verzinnen hoe dit te doen?


[mention]Sensation[/mention] Wat, wordt er gevoetbald vandaag dan??
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ja het kraampje was idd een "ideetje", net zoals je andere ideetjes.

Roepen dat je makkelijk 100 andere ideeën verzint is makkelijk, maar het geeft voor mij duidelijk aan dat je gewoon niet weet hoe de situatie bij veel amateurclubs is. Daar zitten vaak echt geen domoren in het bestuur, maar ze geven massaal aan dat het gewoon niet gaat lukken. Dan kun je roepen dat ze maar ff aan tafel moeten gaan zitten om oplossingen te bedenken (alsof ze dat niet proberen ofzo), of je kunt die mensen serieus nemen.

Bij binnensporten iedereen aan de deur scannen gaat simpelweg niet, want een (groot) deel van de mensen die naar binnen willen, moeten zelf sporten in die zaal en gebruiken daarvoor en/of daarna de kantine. Die sporters, scheidsrechters etc. kun je dus niet weigeren. Hetzelfde punt geldt voor scannen aan de poort bij buitensportclubs (lijkt me daarnaast ook vreemd om een voetbalvader die alleen langs de lijn wil staan kijken de toegang te ontzeggen als hij geen QR code heeft). Bovendien hebben veel clubs helemaal geen vrijwilligers over om te scannen, zoals in mijn vorige post al duidelijk uitgelegd.

Het punt is dat er echt vanuit een ivoren toren beleid wordt gemaakt, en dat ze naderhand denken: oh shit, dit gaat in de praktijk helemaal niet werken. Vervolgens moet er weer gemarchandeerd worden met de regels om het in de praktijk haalbaar te maken (in de kantine mogen wel 200 man ongescand bier drinken, in een café niet), en dat gemarchandeer spreidt zich moeiteloos verder uit in de hele maatschappij.

Gelukkig is er deze keer klaarblijkelijk een meerderheid in de Tweede Kamer die er ff op wijst dat dit in de praktijk voor heel veel clubs niet gaat werken, én wordt er voor de verandering naar de Kamer geluisterd. Maar het gemarchandeer blijft, helaas.
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

ShovingNE2 schreef: 16 sep 2021, 14:01 Treffende cartoon?

https://i.gyazo.com/5a4f6c582a0b1fcae2c ... 6bcd99.png
Deze verdeling heeft wel geholpen bij de zwarte pieten discussie!
Ps. het is verdorie al een tijdje september en tot op heden geen zwarte pieten discussies. #klotecovid
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Josef Dettelbacher schreef: 16 sep 2021, 14:47
Ren Höek schreef: 16 sep 2021, 14:41 Ach, op die leeftijd ben je jong, vitaal en fit.
Degenen in je directe omgeving die besmet zijn geweest hebben geen tot nauwelijks klachten gehad, de kans dat je er (flink/langdurig) ziek van wordt is klein en je hele sociale leven heeft 2 jaar op halt gestaan. Dan snap ik op zich wel dat je minder behoefte hebt aan een vaccinatie.

Op de argumentatie valt inderdaad wel wat af te dingen :mrgreen:
En het Nederlandse individualisme spat ervan af.
Ja dat was wat ik ook meteen dacht, bah bah bah. Verder heb ik bij dit soort figuren ook wel het idee dat ze het niet willen zien, bewust de ogen sluiten. Als ik zo'n gast hoor zeggen dat Corona eigenlijk niet zo'n effect heeft gehad, hij geen mensen kent en alleen mensen van 95 eraan doodgaan dan gaan mijn nekharen overeind staan.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Uit Parool van jl. woensdag:
Verleidingsstrategie

Burgemeester Halsema deed tijdens de raad wederom de oproep dat ze zich zorgen maakt over de verplichte sluiting van de nachtclubs om middernacht. “Als de coronapas om 23.00 uur werkt, kan die ook werken om 01.00 uur. Dan heeft de sluitingstijd weinig ratio.”

[...]

Burgemeester Halsema pleit intussen in Den Haag voor een ‘verleidingsstrategie’. Door de clubs langer open te houden, hebben jongeren een reden om zich te laten vaccineren. “Je moet ervoor zorgen dat jongeren zich niet afkeren omdat ze opnieuw aan het kortste eind trekken bij de overheid. Ik heb het kabinet gevraagd dit opnieuw in overweging te nemen.”

Ik steun deze oproep van Halsema, verleiding boven restrictie.

De ontbrekende ratio achter de sluitingstijd is m.i. weer zo'n typisch gevolg van het achter-de-feiten-aanloop beleid van het kabinet... je had die coronapas direct in moeten voeren als middel om iedereen meer ruimte te geven én zo de vaccinaties te stimuleren, in plaats daarvan zijn ze domweg gaan versoepelen zonder het werkelijke doel voor ogen te houden nl. de vaccinatiegraad. Deze 'zien we dan wel weer' houding zie ik als typerend voor de politiek onder Rutte.

Doel niet duidelijk gedefinieerd, niet vooruitgedacht, dus moet je de boel nu op een voor velen onaantrekkelijke manier inzetten zonder positief verhaal. Ik ben nog steeds vóór, maar het legt m.i. weer een zoveelste falen bloot.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

ziege maar ook zagge schreef: 17 sep 2021, 11:48 Uit Parool van jl. woensdag:
Verleidingsstrategie

Burgemeester Halsema deed tijdens de raad wederom de oproep dat ze zich zorgen maakt over de verplichte sluiting van de nachtclubs om middernacht. “Als de coronapas om 23.00 uur werkt, kan die ook werken om 01.00 uur. Dan heeft de sluitingstijd weinig ratio.”

[...]

Burgemeester Halsema pleit intussen in Den Haag voor een ‘verleidingsstrategie’. Door de clubs langer open te houden, hebben jongeren een reden om zich te laten vaccineren. “Je moet ervoor zorgen dat jongeren zich niet afkeren omdat ze opnieuw aan het kortste eind trekken bij de overheid. Ik heb het kabinet gevraagd dit opnieuw in overweging te nemen.”

Ik steun deze oproep van Halsema, verleiding boven restrictie.

De ontbrekende ratio achter de sluitingstijd is m.i. weer zo'n typisch gevolg van het achter-de-feiten-aanloop beleid van het kabinet... je had die coronapas direct in moeten voeren als middel om iedereen meer ruimte te geven én zo de vaccinaties te stimuleren, in plaats daarvan zijn ze domweg gaan versoepelen zonder het werkelijke doel voor ogen te houden nl. de vaccinatiegraad. Deze 'zien we dan wel weer' houding zie ik als typerend voor de politiek onder Rutte.

Doel niet duidelijk gedefinieerd, niet vooruitgedacht, dus moet je de boel nu op een voor velen onaantrekkelijke manier inzetten zonder positief verhaal. Ik ben nog steeds vóór, maar het legt m.i. weer een zoveelste falen bloot.
Het enige wat ik me wel kan voorstellen is dat hoe later het wordt, hoe moeilijker de handhaving wegens mensen die dronken zijn en dergelijke. Wat de regering ook voor het gemak vergeet is dat het uitgaan toch wel gaat plaatsvinden in zogenaamde coronaparties waar natuurlijk nul controle op is. De leeftijdsgroep waar de grootste bottleneck zit is nu eenmaal die van 18 tot eind twintig, daar zul je echt een aparte strategie voor moeten gaan verzinnen. Dat laten ze weer duidelijk na.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik moest hier net hardop om lachen.

https://i.gyazo.com/f51bc94370bef770e78 ... bea1f4.jpg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Precies mijn idee :lol:


VeresRivne schreef: 17 sep 2021, 12:42Het enige wat ik me wel kan voorstellen is dat hoe later het wordt, hoe moeilijker de handhaving wegens mensen die dronken zijn en dergelijke.
Ja en laat handhaving nou net géén taak van het kabinet zijn, maar van Halsema ;)

VeresRivne schreef: 17 sep 2021, 12:42Wat de regering ook voor het gemak vergeet is dat het uitgaan toch wel gaat plaatsvinden in zogenaamde coronaparties waar natuurlijk nul controle op is. De leeftijdsgroep waar de grootste bottleneck zit is nu eenmaal die van 18 tot eind twintig, daar zul je echt een aparte strategie voor moeten gaan verzinnen. Dat laten ze weer duidelijk na.
Idd ja, jongeren moeten vooral gedwongen worden. Ik moest een klein beetje denken aan een oude karikatuur van liberale politiek: Rijken moeten méér krijgen zodat ze harder gaan werken, armen moeten minder krijgen zodat ze harder gaan werken.
De jongere is hier dan maar even de arme (geen ondernemer dus niet de doelgroep van de VVD).

De grap is wel dat het kabinet zelf eerder op de proppen kwam met dat Dansen met Janssen wat wél een verleidingsstrategie was maar wat dan weer totaal verkeerd aangepakt werd... ook hadden ze er niet bij stilgestaan dat jongeren zouden gaan knutselen met die QR codes. Geen inzicht in de doelgroep en nu puntje bij paaltje komt wordt verleiding weer vergeten, dus ook weer geen lijn in het beleid.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Ik ben de afgelopen dagen in Wenen geweest en op elk terras of restaurant wordt gevraagd om je vaccinatie- of herstelbewijs. Niemand doet moeilijk en het kost nauwelijks extra tijd. Misschien moet de Nederlandse horeca blij zijn dat ze op deze manier weer open kunnen in plaats van overal over te zaniken.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Het chagrijn van de horeca over de sluiting na 00.00 snap ik overigens nog wel. Daar stond een mooie opinie over in de Volkskrant


https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~be904b10/
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 17 sep 2021, 13:16 Ik ben de afgelopen dagen in Wenen geweest en op elk terras of restaurant wordt gevraagd om je vaccinatie- of herstelbewijs. Niemand doet moeilijk en het kost nauwelijks extra tijd. Misschien moet de Nederlandse horeca blij zijn dat ze op deze manier weer open kunnen in plaats van overal over te zaniken.
Frankrijk precies zo, het scannen kost vrijwel geen extra tijd of moeite.

De Kamer heeft er m.i. heel erg slecht aan gedaan om zich door KHN om te laten lullen, door de totaal onnodige uitzondering voor terrassen valt een groot deel van het gewenste effect weg. Het was veel verstandiger geweest om in plaats daarvan de openingstijden los te laten, dan zou je én de jongeren én de horeca helpen én het effect juist vergroten.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

GillesdelaCroquette schreef: 17 sep 2021, 13:16 Ik ben de afgelopen dagen in Wenen geweest en op elk terras of restaurant wordt gevraagd om je vaccinatie- of herstelbewijs. Niemand doet moeilijk en het kost nauwelijks extra tijd. Misschien moet de Nederlandse horeca blij zijn dat ze op deze manier weer open kunnen in plaats van overal over te zaniken.
We leven in een land waar het voor ouderen al een jaar duurt om hun rijbewijs verlengd te krijgen dusja dit is natuurlijk ook te veel gevraagd. Het wordt steeds vaker duidelijk dat we vastlopen in bureaucratische onwil.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

ziege maar ook zagge schreef: 17 sep 2021, 13:31
GillesdelaCroquette schreef: 17 sep 2021, 13:16 Ik ben de afgelopen dagen in Wenen geweest en op elk terras of restaurant wordt gevraagd om je vaccinatie- of herstelbewijs. Niemand doet moeilijk en het kost nauwelijks extra tijd. Misschien moet de Nederlandse horeca blij zijn dat ze op deze manier weer open kunnen in plaats van overal over te zaniken.
Frankrijk precies zo, het scannen kost vrijwel geen extra tijd of moeite.

De Kamer heeft er m.i. heel erg slecht aan gedaan om zich door KHN om te laten lullen, door de totaal onnodige uitzondering voor terrassen valt een groot deel van het gewenste effect weg. Het was veel verstandiger geweest om in plaats daarvan de openingstijden los te laten, dan zou je én de jongeren én de horeca helpen én het effect juist vergroten.
Ik denk dat een ander probleem is dat het kabinet geen vizie toont met waar het naartoe wil. Ga je dat wel doen dan wordt het ook voor partijen als de Horeca makkelijker om mee te denken en hun lobby erop aan te passen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik denk dat het allebei waar is: het kabinet faalt en de KHN stelt zich (zoals steeds) vreselijk aan. Maar ik wil de KHN niet gelijkstellen met 'de horeca'.... die jongens hebben steeds binnen een dag hun reactie klaarliggen, hoeveel contact met echte horeca ondernemers zouden ze dan al gehad hebben?

De bredere horeca heeft het m.i. gedurende de crisis over 't algemeen heel goed gedaan, de zaak serieus genomen en idd steeds meegedacht. En ja, heeft onnodig geleden door het beleid.

Kamerleden zouden m.i. sowieso boven de partijen moeten staan en verstandig moeten handelen... degenen die die uitzondering voor terrassen geregeld hebben, hebben m.i. niet goed nagedacht.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ik ben pro coronapas, maar vond de check voor terrassen wel wat overdreven. Heb er niet zoveel moeite mee dat deze wordt teruggedraaid. Die terrassen gaat al een hele tijd goed, dus was inderdaad meer een verzwaring. Geloof ook niet dat daar de besmettingen vandaan komen, dus lijkt mij een prima stap zo.

Nu de sluitingstijd van 00.00 nog loslaten en we hebben een plan van aanpak waar ik zelf voor zou kiezen.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Wordt eigenlijk ergens toegelicht hoe je van 1.8 miljoen ongevaccineerden tot ruim 3000 ic opnames komt? Ik ben daar wel benieuwd naar. Overigens zou het voor (fysiek) gezonde antivaxxers onder de 50 wel eens verhelderend kunnen werken als ze wel weer uit hun bubbel mogen komen, maar als het risico nog te groot is is dat uiteraard niet mogelijk.

Covid-19