Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Whataboutism
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik zou zeggen graaf even in wat afleveringen van BOOS/ wat tweets van Tim Hofman. Inderdaad, alle politici zijn erg, maar van Haga is echt wel next level idioot.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Covid discussie?
#FreeGeneratie4
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Covid is kut

Einde discussie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

U heeft gelijk, dat ging offtopic.

Ontopic; corona is kut!

Edit: hahaha tegelijk [mention]TomPSV[/mention]
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://nos.nl/artikel/2380579-ruim-kwa ... e-weigeren

31% van de ondervraagde Nederlanders zegt zich niet te zullen laten prikken, daarmee doen we het slechter dan het Europese gemiddelde. Ik vind dat best schokkend. Nederland stond ooit bekend om zijn relatief nuchtere en relatief hoogopgeleide bevolking... 'Das war einmal'.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik zat nog wat na te denken over die laatste post maar misschien is het toch niet correct om met de vinger te wijzen naar degenen die zich liever niet vaccineren; bij nader inzien zien we hier denk ik vooral toch weer de information overload aan het werk - eigenlijk op elk denkbaar onderwerp zie je dat steeds meer mensen moeite hebben om te bepalen wat ze moeten geloven.

In een poging bij te dragen aan de goede zaak nog wat positieve vaccinatienieuwtjes:

https://www.nu.nl/coronavirus/6133300/l ... offen.html

https://www.nu.nl/coronavirus/6133330/c ... -prik.html
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018


Dit is wel weer bijzonder zeg.
Even ruim 400 euro moeten neerleggen als je met een gezin op vakantie wil en Nederland vindt het allemaal prima want deze commerciële aanbieders moeten beschermd worden..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Bedrijfsleven boven burger, dat idee krijgt hier steevast de meeste stemmen he... de rest van europa is veel socialer.

Volgens mij is 100 euro trouwens echt zo'n beetje de bodemprijs, bij coronalab en testclinic betaal je 120 en bij travelclinic is het 135 euro.

Maar in werkelijkheid is dit natuurlijk een manier mensen zich eerder te laten vaccineren, waar Rutte toe gedwongen wordt middels chantage vanuit het kinderhersenbloed-drinkende pedofielennetwerk :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ze willen toch eigenlijk vakantie in het buitenland ontmoedigen? Lijkt me dan logisch dat ze zo’n test niet gratis maken…
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

In Frankrijk kost een PCR test rond de 50 euro..
Dat zou ik nog aanvaardbaar vinden..
Reis je deze zomer met kinderen naar het buitenland (zoals ik) dan is dit bij de huidige prijzen een forse kostenpost...
Weet iemand of je bij terugkomst van een "geel" of "groen" land ook een PCR test moet laten zien?
Ik vind het nogal onduidelijk..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

vraag aan [mention]ziege maar ook zagge[/mention]

ik heb vanwege mijn leeftijd een bericht ontvangen dat ik gevaccineerd mag worden.
Nu heb ik Corona gehad en hier echt nul klachten aan overgehouden.

als ik de vaccinatie weiger, heb ik het gevoel dat jij mij ziet als een wappie.
Hoe zie je dit echt en wat zou jij me adviseren?
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Is dit serieus of heb je gedronken?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Voijke schreef: 15 mei 2021, 01:31 vraag aan @ziege maar ook zagge

ik heb vanwege mijn leeftijd een bericht ontvangen dat ik gevaccineerd mag worden.
Nu heb ik Corona gehad en hier echt nul klachten aan overgehouden.

als ik de vaccinatie weiger, heb ik het gevoel dat jij mij ziet als een wappie.
Hoe zie je dit echt en wat zou jij me adviseren?
Nee, geen wappie. Wel een enorme mongool!

Maar goed.....zinnigere dingen aub. :giechel:
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Nou nou nou nou...
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Voijke schreef: 15 mei 2021, 01:31 vraag aan @ziege maar ook zagge

ik heb vanwege mijn leeftijd een bericht ontvangen dat ik gevaccineerd mag worden.
Nu heb ik Corona gehad en hier echt nul klachten aan overgehouden.

als ik de vaccinatie weiger, heb ik het gevoel dat jij mij ziet als een wappie.
Hoe zie je dit echt en wat zou jij me adviseren?
Doe wat je lekker wilt en schijt aan wat anderen vinden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Voijke schreef: 15 mei 2021, 01:31 vraag aan @ziege maar ook zagge

ik heb vanwege mijn leeftijd een bericht ontvangen dat ik gevaccineerd mag worden.
Nu heb ik Corona gehad en hier echt nul klachten aan overgehouden.

als ik de vaccinatie weiger, heb ik het gevoel dat jij mij ziet als een wappie.
Hoe zie je dit echt en wat zou jij me adviseren?
Ik zou je niet kunnen adviseren. Ben geen arts/viroloog. Ik kan er best inkomen dat je geen vaccinatie wil nadat je Corona hebt gehad. Ik zou alsnog de vaccinatie willen, wil geen gezeik met wel of niet binnen komen van het stadion volgend jaar. En blijven de antistoffen van de ziekte veel minder lang bij je dan een vaccin (maar dat is uit de losse pols). Ik wilde sowieso een vaccinatie, mijn vrouw heeft hem gisteren gehad, ik denk dat ik vorig jaar maart corona heb gehad, maar dat zou mijn standpunt niet veranderen, dus neem ik hem gewoon.

Wat ik zou doen in jouw situatie: bloed laten testen op antistoffen. Daar zijn thuiskits voor van een tientje of twee. En op zoek gaan naar artikelen of er verschil is in duur resistentie tussen vaccinatie en het onder de leden hebben gehad van Covid-19. Heb je nog antistoffen is dat wellicht een bevestiging van je standpunt geen vaccinatie te willen.

Tenzij je al op voorhand tegen vaccinatie was (ik hou het niet bij van iedereen hier ;) ) dan kan ik mij voorstellen dat je het aan je voorbij laat gaan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

[mention]Voijke[/mention]

https://www.gezondheidenwetenschap.be/g ... -symptomen

Een vaccin is dus wel raadzaam voor betere bescherming
GodyCakpo
Ballenjongen
2
Berichten: 15
Lid geworden op: 4 apr 2021
Seizoenkaart: Vak OO
Clubvoorkeur: PSV

GillesdelaCroquette schreef: 15 mei 2021, 01:35 Is dit serieus of heb je gedronken?
Is dit serieus of heb jij gedronken? Heb gewoon respect voor anderen.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

GillesdelaCroquette schreef: 15 mei 2021, 01:35 Is dit serieus of heb je gedronken?
Volgens mij heb jij het niet zo op mensen die wat kritiek hebben op het Coronabeleid of zelfs een doodnormale vraag stellen over het vaccineren, of wel? Steeds die vervelende reacties, alsof enige kritiek of scepsis niet is toegestaan. Zeer vermoeiend.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik zou gewoon die prik nemen hoor. Kans op bijwerkingen is nihil en vele vele vele malen kleiner dan de kans dat je nog een keer Corona krijgt met wél bijwerkingen daarvan.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

TomPSV schreef: 15 mei 2021, 09:31
GillesdelaCroquette schreef: 15 mei 2021, 01:35 Is dit serieus of heb je gedronken?
Volgens mij heb jij het niet zo op mensen die wat kritiek hebben op het Coronabeleid of zelfs een doodnormale vraag stellen over het vaccineren, of wel? Steeds die vervelende reacties, alsof enige kritiek of scepsis niet is toegestaan. Zeer vermoeiend.
Ah, dus het was een serieuze vraag. Van iemand die hier nooit post en de zinsnede 'als ik het niet neem zie je me dan als wappie?' gebruikt. Prima, weet ik dat ook weer.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Heb zelf ook c19 gehad met klachten die niet verder gingen dan een verkoudheid en zal zeker een prik gaan halen... Het ziet ernaar uit dat we voorlopig niet van Corona af zullen zijn en de volgende keer dat het je te pakken krijgt is 't vrijwel zeker een mutatie die je mogelijk nog een stuk zieker kan maken, de extra immuniteit van een vaccin kan dan een groot verschil maken. Daarnaast is het lekker om die hele facking pandemie achter je te kunnen laten - naast (vrijwel) geen kans meer om 't te krijgen ook vrijwel geen kans meer om anderen te besmetten, de komende anderhalf jaar oid zullen er internationaal nog beperkingen c.q. testverplichtingen in situaties blijven bestaan, ben je dan ook mooi van af, nooit meer zo'n kreng in je neus. En last but not least, je draagt bij aan de verkleining van het probleem voor iedereen. En dat terwijl het je geen cent kost en het nul risico's met zich meebrengt... ik zou zeggen een zgn. win-win-win-win-lose situatie waarbij alleen 't virus verliest :cool:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

GillesdelaCroquette schreef: 15 mei 2021, 10:48
TomPSV schreef: 15 mei 2021, 09:31

Volgens mij heb jij het niet zo op mensen die wat kritiek hebben op het Coronabeleid of zelfs een doodnormale vraag stellen over het vaccineren, of wel? Steeds die vervelende reacties, alsof enige kritiek of scepsis niet is toegestaan. Zeer vermoeiend.
Ah, dus het was een serieuze vraag. Van iemand die hier nooit post en de zinsnede 'als ik het niet neem zie je me dan als wappie?' gebruikt. Prima, weet ik dat ook weer.
Die sfeer heerst er helaas wel een beetje in dit topic.

Enfin, Covid maar weer. Vannacht zijn de reisadviezen uitgebracht.

https://www.nederlandwereldwijd.nl/docu ... -kleurcode

Met z'n allen naar Rwanda
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Waarom zijn India en Brazilië niet dieprood?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Oranje betekent al: alleen noodzakelijke en dus geen vakantiereizen, want:

• Er zijn ernstige veiligheidsrisico’s. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met de politieke situatie, terrorismedreiging, criminaliteit of natuurgeweld.

• Er zijn veel coronabesmettingen. U kunt te maken krijgen met strengere maatregelen zoals een lockdown, een avondklok of minder mogelijkheden om in het land te reizen. Bij terugkeer naar Nederland moet u een negatieve testuitslag laten zien en gaat u in quarantaine.

Rood betekent levensgevaar, je mag het land niet in of uit en kunt niet gerepatrieerd worden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Covid-19