Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Oranje betekent al: alleen noodzakelijke en dus geen vakantiereizen, want:

• Er zijn ernstige veiligheidsrisico’s. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met de politieke situatie, terrorismedreiging, criminaliteit of natuurgeweld.

• Er zijn veel coronabesmettingen. U kunt te maken krijgen met strengere maatregelen zoals een lockdown, een avondklok of minder mogelijkheden om in het land te reizen. Bij terugkeer naar Nederland moet u een negatieve testuitslag laten zien en gaat u in quarantaine.

Rood betekent levensgevaar, je mag het land niet in of uit en kunt niet gerepatrieerd worden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Begrijp ik, maar adhv recente berichtgeving suggereert dit dat India even (on)veilig zou zijn als België. Ook in Brazilië vreest men een nieuwe (grote) golf. Los van algemene reisadviezen zou een kaart die specifiekere wat gelaagder de Coronaproblematiek in kaart brengt welkom zijn, wmb.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

GillesdelaCroquette schreef: 15 mei 2021, 01:35 Is dit serieus of heb je gedronken?
beide
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

GillesdelaCroquette schreef: 15 mei 2021, 10:48
TomPSV schreef: 15 mei 2021, 09:31

Volgens mij heb jij het niet zo op mensen die wat kritiek hebben op het Coronabeleid of zelfs een doodnormale vraag stellen over het vaccineren, of wel? Steeds die vervelende reacties, alsof enige kritiek of scepsis niet is toegestaan. Zeer vermoeiend.
Ah, dus het was een serieuze vraag. Van iemand die hier nooit post en de zinsnede 'als ik het niet neem zie je me dan als wappie?' gebruikt. Prima, weet ik dat ook weer.
Ik post overal steeds minder of zelfs niet meer, vanwege reacties zoals die van jou.
pak dit aub niet op als aanval naar jou, maar als informatief waarom ik (en wss meerdere) minder posten en topics vermijden.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Voijke schreef: 15 mei 2021, 11:30
GillesdelaCroquette schreef: 15 mei 2021, 01:35 Is dit serieus of heb je gedronken?
beide
Excuses voor mijn reactie dan. Ik kreeg het gevoel dat het alleen om te provoceren was.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 15 mei 2021, 11:16 Oranje betekent al: alleen noodzakelijke en dus geen vakantiereizen, want:

• Er zijn ernstige veiligheidsrisico’s. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met de politieke situatie, terrorismedreiging, criminaliteit of natuurgeweld.

• Er zijn veel coronabesmettingen. U kunt te maken krijgen met strengere maatregelen zoals een lockdown, een avondklok of minder mogelijkheden om in het land te reizen. Bij terugkeer naar Nederland moet u een negatieve testuitslag laten zien en gaat u in quarantaine.

Rood betekent levensgevaar, je mag het land niet in of uit en kunt niet gerepatrieerd worden.
Hoeft niet, Australië is ook oranje. Geen veiligheidsregels, of lokale Corona besmettingen en geen lockdowns.

Je komt hier alleen niet in.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

https://www.amc.nl/web/nieuws-en-verhal ... -zicht.htm
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

4520, niet te geloven hoe snel die cijfers nu omlaag gaan!!!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

De cijfers kelderen jongens. Godver wat ben ik hier blij mee
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Ik ook, op naar meer vrijheid 💪🏻
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Naar beneden blijven rammen die cijfers!!
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

De vraag is of dit vooral komt door vaccinaties of het weer. Denken jullie dat we weer naar het stadion kunnen aan het begin van het seizoen? Zoals het er nu naar uit ziet is de groep onder 60 jaar dan nog niet voor de tweede keer gevaccineerd. Ik wil positief zijn maar ik heb er een hard hoofd in. En in Engeland praten ze al over een 3e vaccin in december.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

België ook derde vaccin al dan.

Combinatie weer en vaccinatie. Zo geweldig is het weer nog niet. Behoudens hier en daar een dag.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 15 mei 2021, 22:50 België ook derde vaccin al dan.

Combinatie weer en vaccinatie. Zo geweldig is het weer nog niet. Behoudens hier en daar een dag.
Idd, hier heeft iedereen gewoon nog deze week n verkoudheid opgelopen (negatieve test)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Derde vaccinatie lijkt heel Europa zich klaar voor te maken als voorzorgsmaatregel (EU deal met Pfizer) maar ik zie daar vooralsnog geen enkele actuele reden toe. In Engeland hebben ze de pauze tussen eerste en tweede prik misschien wel erg ver opgerekt? Moet me nog ff inlezen in de achterliggende gedachten...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

ziege maar ook zagge schreef: 15 mei 2021, 23:25 Derde vaccinatie lijkt heel Europa zich klaar voor te maken als voorzorgsmaatregel (EU deal met Pfizer) maar ik zie daar vooralsnog geen enkele actuele reden toe. In Engeland hebben ze de pauze tussen eerste en tweede prik misschien wel erg ver opgerekt? Moet me nog ff inlezen in de achterliggende gedachten...
Die pauze is hier hetzelfde. 5 weken tussen 1e en 2e vaccinatie met Pfizer. AstraZeneca zelfs 12 weken.
En het weer is door regen wel minder maar de temperatuur is hoger waardoor de verwarming overdag niet aan is en wellicht een betere luchtklimaat binnen.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

guus schreef: 15 mei 2021, 22:45 De vraag is of dit vooral komt door vaccinaties of het weer. Denken jullie dat we weer naar het stadion kunnen aan het begin van het seizoen? Zoals het er nu naar uit ziet is de groep onder 60 jaar dan nog niet voor de tweede keer gevaccineerd. Ik wil positief zijn maar ik heb er een hard hoofd in. En in Engeland praten ze al over een 3e vaccin in december.
Aan het begin van het seizoen zal het nog niet volle bak zijn maar schat wel minstens voor de helft. Hopen dat het in de loop van het seizoen beter gaat worden. Het kabinet lijkt iig nog een beetje terughoudend te zijn qua voetbalwedstrijden. Laten we hopen op een mooie zomer met veel vaccinaties en een hoop vrijheid voor ons
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Idd een derde prik aangekondigd in Engeland en België, in Engeland hebben ze 't over iedereen boven de 50, België over minimaal de risicogroepen, omdat de immuniteit na verloop van tijd afneemt en omdat de bestaande vaccins minder goed werken tegen mutaties zoals de Zuidafrikaanse. Deze herfst willen ze iedereen boven 50 een derde prik aanbieden van of een nieuwe vaccinvariant die beter tegen de mutaties werkt of van één van de al bestaande vaccins... er wordt nog onderzocht wat de beste optie is.

Sluit volgens mij vooral aan op dat eerdere bericht van Pfizer:

https://www.cnbc.com/2021/04/15/pfizer- ... onths.html

Maar volgens mij is nog niet helemaal duidelijk in hoeverre die immuniteit idd afneemt... het lijkt me iig een relevanter verhaal voor degenen die met AZ geprikt zijn (mindere werking tegen mutaties).
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Meer Engeland:

https://www.nu.nl/buitenland/6133628/en ... riant.html

"Bij de vierde en laatste stap zouden alle bedrijven en organisaties weer open mogen, inclusief het nachtleven, en zouden evenementen geen deelnemerslimiet meer hebben. Wel zouden de basisregels zoals afstand houden en handenwassen dan nog van kracht blijven."

Afstand houden in het nachtleven? Iemand die dat voor zich ziet? :clown:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Weer prima cijfers.

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Wat anders, als ik de grafiek meest rechtsonder op deze pagina zo ff bekijk staan we aan het begin van een ware babyboom:

https://covid-analytics.nl/population.html

Hoe zou dat toch komen :mrgreen:

Fijne site trouwens!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/coronavirus/6133765/v ... chool.html
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Blij mee! Het gaat de goede kant op allemaal.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

[mention]ziege maar ook zagge[/mention] ook weer blij dat ie zijn madam weer mag bezoeken! 😉
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Heujjj eindelijk

Covid-19