FIFA / EA Sports FC

Discussieer hier over alles met betrekking tot de computer, games en overige electronica/huishoudelijke apparaten. Het vragen om warez, cracks en serials is niet toegestaan.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ah, helemaal vergeten dat ik Lucas idd voor Traore heb gehaald nu.

Speel dus in een 433
Rashford - Werner - Lucas
Bruno Fernandes - Firmino - Paulinho (eventueel F de Jong/Llorente/Ziyech)
Robertson - Gomez - S Ramos - Carvajal/Walker/Navas

Even kijken of ik nog steeds 100% chemie kan behalen met deze aanpassingen.

Ramos kaartje 89 kost 57k en 90 kaartje 175k - zie niet echt veel verschil om eerlijk te zijn, alhoewel Ramos wel iets langzamer is dan een VVD die kost 200k. Carvajval kost 28k.

Dus nog steeds voor Ramos gaan?

Ik heb 250k munten dus kan VVD halen, of Ramos en Carvajal.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

RIO schreef: 06 jan 2021, 08:57 Ah, helemaal vergeten dat ik Lucas idd voor Traore heb gehaald nu.

Speel dus in een 433
Rashford - Werner - Lucas
Bruno Fernandes - Firmino - Paulinho (eventueel F de Jong/Llorente/Ziyech)
Robertson - Gomez - S Ramos - Carvajal/Walker/Navas

Even kijken of ik nog steeds 100% chemie kan behalen met deze aanpassingen.

Ramos kaartje 89 kost 57k en 90 kaartje 175k - zie niet echt veel verschil om eerlijk te zijn, alhoewel Ramos wel iets langzamer is dan een VVD die kost 200k. Carvajval kost 28k.

Dus nog steeds voor Ramos gaan?

Ik heb 250k munten dus kan VVD halen, of Ramos en Carvajal.
Als je VVD kan inpassen zou ik dat doen, maar moet je eerlijk zeggen hij is niet superveel beter dan Ramos. Als je moeite hebt met uitverdedigen zou ik eerder zelfs Ramos kiezen omdat hij aan de bal gewoon een stuk beter is.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ok top, dank je wel!
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

RIO schreef: 06 jan 2021, 09:58Ok top, dank je wel!
Bevalt Bruno Fernandes trouwens als CM (neem aan dat je m daar gebruikt?) als je meer verdedigend wilt is Allan echt een aanrader maar ben benieuwd hoe Bruno Fernandes is, twijfel om hem te halen

Trouwens, weet iemand hoe het qua keepers werkt eigenlijk? :mrgreen: Ik heb nu Ederson als tijdelijke oplossing naar Alisson toe maar valt me op dat Ederson eigenlijk prima is, vooral na een redding is hij heel snel weer op de been waardoor hij gister al een paar keer een rebound gesaved heeft. Hiervoor had ik Oblak die, net als Alisson, qua stats een stuk beter is dan Ederson maar die kwam altijd echt als een tractor omhoog. Iemand enig idee waar dat verschil door kan komen? Ik dacht mss door de Speed-stat maar die is bij Ederson ook maar 62, weliswaar hoger dan bij Oblak, maar nog steeds erg laag.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja speelt bij mij als CM maar nog steeds CAM kaartje want af en toe speelt ie op CAM als Firmino in de spits staat, of als we met een CAM minder willen spelen. Vind hem beter op CAM maar niet beter dan Firmino. Allan heb ik naar gekeken maar vind snelheid ook belangrijk, daarom spelen Llorente en Ziyech af en toen, merk wel dat het middenveld met Paulinho echt sterk is verdedigend. Lekker kaartje en erg goedkoop.

Qua keepers heb ik Lloris en Alisson, Alisson is echt een stuk beter. Lloris is net zo goed als de 83/84 rated keepers.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

RIO schreef: 06 jan 2021, 08:57 Ah, helemaal vergeten dat ik Lucas idd voor Traore heb gehaald nu.

Speel dus in een 433
Rashford - Werner - Lucas
Bruno Fernandes - Firmino - Paulinho (eventueel F de Jong/Llorente/Ziyech)
Robertson - Gomez - S Ramos - Carvajal/Walker/Navas

Even kijken of ik nog steeds 100% chemie kan behalen met deze aanpassingen.

Ramos kaartje 89 kost 57k en 90 kaartje 175k - zie niet echt veel verschil om eerlijk te zijn, alhoewel Ramos wel iets langzamer is dan een VVD die kost 200k. Carvajval kost 28k.

Dus nog steeds voor Ramos gaan?

Ik heb 250k munten dus kan VVD halen, of Ramos en Carvajal.
Als je VVD kan halen zou ik dat zeker doen icm Walker.
Samen met Gomez heb je dan echt een achterlijk goede verdediging haha!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

200k... even doorsparen zodat ik meer overhoud. Maar eigenlijk boeit het me weinig, ga er verder toch niks mee doen en na maart/april ben ik wel klaar met dit spel.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ali Reza fenomeen vanmiddag. Wat een baas.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Niet normaal inderdaad!!!

Zo tegen Ajax.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ken de meeste van die jongens enorm goed, ook van de andere clubs. Heb bij bijna elk club wel vrienden zitten die ik het echt gun. Ben benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden. Heb ook niet echt een voorkeur. En het spel is dusdanig nep dat het ook echt iedereen kan worden.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Viel er toevallig in toen Ali zn eerste pot klaar was en daarna maar blijven kijken, was enorm spannend!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zo die 3-3 in letterlijk de laatste seconde tegen Emmen, binnenkantje paal. Toevallig schakelde ik bij de 1-3 in, dus gewoon lekker 3 goals gezien in ong 5 minuten.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 06 jan 2021, 18:54 Ken de meeste van die jongens enorm goed, ook van de andere clubs. Heb bij bijna elk club wel vrienden zitten die ik het echt gun. Ben benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden. Heb ook niet echt een voorkeur. En het spel is dusdanig nep dat het ook echt iedereen kan worden.
Ja vooral dat, als je kijkt naar die wedstrijd van Ali tegen Toon. Die is wel exemplarisch.

Verder is Dani wel een klasse apart tho. Al kan ik me twee a drie seizoen geleden herinneren, toen dit playoffs systeem er nog niet was en het gewoon een reguliere competitie was, hij wel eens 7-0 klop heeft gekregen van Ali :lol:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

What. The. Fuck.

FUT al een kleine week niet meer aangeraakt, net ff ingelogd op de Web App om te kijken of het nog de moeite waard is om leuke SBC's te doen ofzo. Want dan kan ik het vanavond weer ff oppakken. Stonden er Div Rivals beloningen klaar. 3x niks, een Premium Goud Pakket en Premium Spelers Pakket. Ik open het Premium Goud Pakket.. Zit fcking Neymar daarin :mrgreen: Is nu weliswaar op lage waarde, nog geen 600k, dus die gaat lekker mijn team in tot hij meer waard wordt. Wordt het toch wel weer leuk om wat FUT te gaan spelen omdat ik Neymar nog nooit heb gehad maar altijd heerlijk vind spelen in drafts.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heb ook al een week geen fifa meer aangeraakt. Maar heb ook geen awards die op me staan te wachten.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sensation schreef: 14 jan 2021, 10:23 What. The. Fuck.

FUT al een kleine week niet meer aangeraakt, net ff ingelogd op de Web App om te kijken of het nog de moeite waard is om leuke SBC's te doen ofzo. Want dan kan ik het vanavond weer ff oppakken. Stonden er Div Rivals beloningen klaar. 3x niks, een Premium Goud Pakket en Premium Spelers Pakket. Ik open het Premium Goud Pakket.. Zit fcking Neymar daarin :mrgreen: Is nu weliswaar op lage waarde, nog geen 600k, dus die gaat lekker mijn team in tot hij meer waard wordt. Wordt het toch wel weer leuk om wat FUT te gaan spelen omdat ik Neymar nog nooit heb gehad maar altijd heerlijk vind spelen in drafts.
Denk niet dat normale Neymar nog duurder wordt. Vanaf eind november tot nu zie je meestal een flinke daling, binnenkort met Team of the Year (waar hij niet in gaat zitten) zal hij nog verder dalen. En na Team of the Year gaan de prijzen normaal gesproken ook niet meer omhoog. Enige kans die je hebt om er meer coins uit te halen is door te hopen dat mensen hem verkocht hebben, anticiperend dat hij mogelijk een TOTY krijgt, en hem dalijk massaal terugkopen als hij er niet in zit. Maar goed, ik zou hem ook zeker zelf gebruiken. Al is dat ook een beetje afhankelijk van wie je nog meer hebt.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ik dacht ipv een manager Career een keertje een player career gedaan. Dat was ook de eerste en de laatste keer, wat heeft EA dat opgefuckt zeg die AI slaat nergens op. Bij PSV zit iig duidelijk iemand anders op de bank dan Schmidt want Gotze wordt steevast als CV opgesteld en Baumgartl als RB, terwijl Dumfries en Teze gewoon op de bank zitten. Oja, Malen is voor 50mil aan Leipzig verkocht en zijn vervanger heeft rugnummer 1 gekregen, echt rugnummer voor een spits.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tis eigenlijk een kutspel, EA is te commercieel geworden.

Overigens dit is mijn team en denk dat ik er na een maandje of zo wel klaar mee ben dit spel en er mee stop, dus ga ook geen 22 kopen.

TOTY Neuer
Zambrotta 89 - IF Walker - FutBday Bender - Cole 89

Matthaus 92 - TOTY Kimmich

FutBday Atal - Gold Neymar - FutBday Sane

Gold Mbappe
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

RIO schreef: 12 apr 2021, 02:55 Tis eigenlijk een kutspel, EA is te commercieel geworden.

Overigens dit is mijn team en denk dat ik er na een maandje of zo wel klaar mee ben dit spel en er mee stop, dus ga ook geen 22 kopen.

TOTY Neuer
Zambrotta 89 - IF Walker - FutBday Bender - Cole 89

Matthaus 92 - TOTY Kimmich

FutBday Atal - Gold Neymar - FutBday Sane

Gold Mbappe
FUT is idd nogal uitgemolken, zou mooi zjn als bij FIFA22 vooral de career mode eens flink aangepakt wordt (maar zullen weer net zulke minimale wijzigingen worden als voor deze editie..)
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Het NL elftal was ruk, maar ook goed nieuws deze avond: PSV (Ali en Dennis) hebben de Edivisie gewonnen. :strong:
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ad.nl/esports/PSV-ongeslage ... ~a2535fa5/
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Toch wel serieuze geruchten dat het Philips Stadion in FIFA 22 zou zitten, zou echt vet zijn!!



EDIT: Hier staat dat het nog niet zeker is of dat hij in FIFA 22 of FIFA 23 komt

PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Is die modus er nog dat je met die donkere speler kan spelen?
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nou, Fifa 22 hoeft niet veel concurrentie te verwachten, de tandjes wat amateuristisch:

https://www.4gamers.be/nieuws/77761/1/n ... t-op-steam
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik heb dit heel vroeger gespeeld. Is dit te spelen op de pc met toetsenbord of is dat absoluut onmogelijk?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ShovingNE2 schreef: 07 okt 2021, 11:24 Ik heb dit heel vroeger gespeeld. Is dit te spelen op de pc met toetsenbord of is dat absoluut onmogelijk?
Ik ook. De Q-toets was mijn favoriet bij FIFA 98 :grin: Die versie was sowieso legendarisch. Volgens mij zelfs nog met zaalvoetbal erbij, maar dat kan ook zomaar 97 geweest zijn.

Geen idee overigens hoe het tegenwoordig op keyboard speelt. Na FIFA 01 ben ik overgestapt naar Championship Manager.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

FIFA / EA Sports FC