Films

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Al is het 100x leuker om Ferry vaak te zien dan die kut Belgen in s2
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Die 2 broertjes van eigen kweek vind ik wel ok eigenlijk. Ik vond die Anna Drijver vooral verschrikkelijk in seizoen 1.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik kon ze (zeker die cowboy) juist door Eigen Kweek niet serieus nemen
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 15 mei 2021, 10:56 Gisteren Ferry zitten kijken. Vond het niet geweldig eigenlijk. Dat gemaakte Brabantse accent van de halve cast was vrij tenenkrommend.
Matige film inderdaad. Ook wel heel erg cliché allemaal.

Undercover had het eigenlijk bij 1 seizoen moeten laten.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

deninho32 schreef: 15 mei 2021, 10:56 Gisteren Ferry zitten kijken. Vond het niet geweldig eigenlijk. Dat gemaakte Brabantse accent van de halve cast was vrij tenenkrommend.
Ik vind de film wel boeiend, maar leunde wel erg op Frank Lammers. Dat Penoza vrouwke als Brabantse zus was wel echt een aanfluiting. Daar hadden ze echt wel een echte Brabantse voor kunnen zoeken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 18 mei 2021, 08:39
deninho32 schreef: 15 mei 2021, 10:56 Gisteren Ferry zitten kijken. Vond het niet geweldig eigenlijk. Dat gemaakte Brabantse accent van de halve cast was vrij tenenkrommend.
Ik vind de film wel boeiend, maar leunde wel erg op Frank Lammers. Dat Penoza vrouwke als Brabantse zus was wel echt een aanfluiting. Daar hadden ze echt wel een echte Brabantse voor kunnen zoeken.
Dat is het stomme, Monic Hendrickx komt ook gewoon uit Brabant. :|
Dan mag je qua dialect toch wel wat verwachten zou je zeggen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 18 mei 2021, 08:47
Josef Dettelbacher schreef: 18 mei 2021, 08:39

Ik vind de film wel boeiend, maar leunde wel erg op Frank Lammers. Dat Penoza vrouwke als Brabantse zus was wel echt een aanfluiting. Daar hadden ze echt wel een echte Brabantse voor kunnen zoeken.
Dat is het stomme, Monic Hendrickx komt ook gewoon uit Brabant. :|
Dan mag je qua dialect toch wel wat verwachten zou je zeggen.
Te lang in dat grachtenwereldje gezeten denk ik. Het klonk echt nep, alsof ze n Limburger probeerde na te doen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Het ergste vond ik dat Amsterdamse accent van die Rico. Dat was echt heel slecht.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dramatisch slechte film. Bij de serie had je al af en toe de neiging van dat het een Science Fiction was, maar dit was helemaal een lachertje, zoveel fouten, echt enorm afgeraffeld. Gewoon vlug een filmpje gemaakt op basis van het succes van de serie. Verkoopt toch wel denken ze.
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

deninho32 schreef: 18 mei 2021, 10:02 Het ergste vond ik dat Amsterdamse accent van die Rico. Dat was echt heel slecht.
Die is geboren en getogen in Amsterdam haha. Ik vond hem juist wel grappig, toen ie m Brabants accent nadeed.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 18 mei 2021, 11:43 Dramatisch slechte film. Bij de serie had je al af en toe de neiging van dat het een Science Fiction was, maar dit was helemaal een lachertje, zoveel fouten, echt enorm afgeraffeld. Gewoon vlug een filmpje gemaakt op basis van het succes van de serie. Verkoopt toch wel denken ze.
Ik vond em gewoon echt leuk. Natuurlijk kan het beter, en een serievorm was welkom geweest, maar ik vond het een prima productie.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 18 mei 2021, 14:43
deninho32 schreef: 18 mei 2021, 10:02 Het ergste vond ik dat Amsterdamse accent van die Rico. Dat was echt heel slecht.
Die is geboren en getogen in Amsterdam haha. Ik vond hem juist wel grappig, toen ie m Brabants accent nadeed.
Die gast is opgegroeid in Purmerend :P . Het was vrij duidelijk dat hij een Amsterdams accent totaal niet beheerst.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Purremerend, dat is toch gewoon de endeldarm van Amsterdam?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:



Tip!
#FreeGeneratie4
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Army of the Dead
Je moet er van houden (zombies), maar vond hem eigenlijk wel vermakelijk. Duurde imho te lang, maar zeker het begin was meer dan prima.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ook behoorlijk geplugd de laatste tijd: De Oost.
Niet iedereen lijkt te vinden dat de film een waarheidsgetrouw beeld geeft van de gebeurtenissen toen. https://www.filmtotaal.nl/nieuws/81371
Iedereen moet het natuurlijk zelf beoordelen.
Ik vond het einde overigens wel verrassend.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb waarschijnlijk onder een steen geleefd op filmgebied, maar ik kwam gisteren opeens Joker tegen op Netflix.

Een film die in een soort van Taxi Driver stijl de achtergrond van the Joker in beeld brengt. Zo liep ik dus geheel toevallig tegen de voor mij beste film van de afgelopen drie jaar aan. Hoe Joaquin Phoenix deze rol vertolkt is echt steengoed.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Viel voor mij erg tegen. Had meer actie verwacht. Wel echt sterk geacteerd.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Van kinds af aan ben ik een fan van Batman en ik vind het altijd een lastige. Ik lees vaak hoe gek mensen zijn op Ledger's Joker en ik snap dat wel maar als je puur kijkt naar hoe The Joker eigenlijk is, is hij eigenlijk nog nooit goed uitgevoerd (op Cesar Romero na dan, qua echte Joker/Jestermaniertjes en dergelijke. In de 60s was alles wel te family friendly en kinderlijk). Voorlopig ben ik even Joker moe maar ik hoop echt dat er een keer een ECHTE joker komt.

Als je die nare Clowneske maniertjes van Pennywise in 1990s 'IT' ziet, is het zeker mogelijk maar dan moet het echt richting horror gaan.

https://media1.tenor.com/images/5197dce ... id=8182235
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Beste Joker werd natuurlijk door Jared Leto neergezet. Punt.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Grasmat schreef: 21 jun 2021, 14:10 Beste Joker werd natuurlijk door Jared Leto neergezet. Punt.
Daar trapt godverredomme niemand in!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 21 jun 2021, 14:00 Van kinds af aan ben ik een fan van Batman en ik vind het altijd een lastige. Ik lees vaak hoe gek mensen zijn op Ledger's Joker en ik snap dat wel maar als je puur kijkt naar hoe The Joker eigenlijk is, is hij eigenlijk nog nooit goed uitgevoerd (op Cesar Romero na dan, qua echte Joker/Jestermaniertjes en dergelijke. In de 60s was alles wel te family friendly en kinderlijk). Voorlopig ben ik even Joker moe maar ik hoop echt dat er een keer een ECHTE joker komt.

Als je die nare Clowneske maniertjes van Pennywise in 1990s 'IT' ziet, is het zeker mogelijk maar dan moet het echt richting horror gaan.

https://media1.tenor.com/images/5197dce ... id=8182235
Deze film uit 2019 kun je daar eigenlijk niet op beoordelen, omdat het vooral de man achter Joker toont. Pas de laatste 15 minuten is ie echt Joker.

Verder snap ik [mention]PCGC[/mention] wel als je een meer traditionele Batman film verwacht, maar persoonlijk ben ik een enorme liefhebber van character studies waarbij de context bijdraagt aan de persoonsverwisseling van een personage, en waarbij je zelf dingen moet invullen die niet expliciet verteld worden.

IT vond ik een fantastisch boek, maar een veel mindere film. De clown in die film lijkt in de verste verte niet op de clown in het boek
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vond Joker gruwelijk oppervlakkig voor wat het pretendeert te zijn. Het geweldige acteerwerk van Joaquin Phoenix houdt het wel overeind, want met elke andere acteur was het een 100% mislukking geweest.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 21 jun 2021, 16:25
Ardbeg schreef: 21 jun 2021, 14:00 Van kinds af aan ben ik een fan van Batman en ik vind het altijd een lastige. Ik lees vaak hoe gek mensen zijn op Ledger's Joker en ik snap dat wel maar als je puur kijkt naar hoe The Joker eigenlijk is, is hij eigenlijk nog nooit goed uitgevoerd (op Cesar Romero na dan, qua echte Joker/Jestermaniertjes en dergelijke. In de 60s was alles wel te family friendly en kinderlijk). Voorlopig ben ik even Joker moe maar ik hoop echt dat er een keer een ECHTE joker komt.

Als je die nare Clowneske maniertjes van Pennywise in 1990s 'IT' ziet, is het zeker mogelijk maar dan moet het echt richting horror gaan.

https://media1.tenor.com/images/5197dce ... id=8182235
Deze film uit 2019 kun je daar eigenlijk niet op beoordelen, omdat het vooral de man achter Joker toont. Pas de laatste 15 minuten is ie echt Joker.

Verder snap ik @PCGC wel als je een meer traditionele Batman film verwacht, maar persoonlijk ben ik een enorme liefhebber van character studies waarbij de context bijdraagt aan de persoonsverwisseling van een personage, en waarbij je zelf dingen moet invullen die niet expliciet verteld worden.

IT vond ik een fantastisch boek, maar een veel mindere film. De clown in die film lijkt in de verste verte niet op de clown in het boek
De miniserie van IT vond ik ook vele malen beter dan die laatste versie.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs85 schreef: 21 jun 2021, 16:35 Ik vond Joker gruwelijk oppervlakkig voor wat het pretendeert te zijn. Het geweldige acteerwerk van Joaquin Phoenix houdt het wel overeind, want met elke andere acteur was het een 100% mislukking geweest.
Zo zie je maar hoe smaken verschillen :)

Wat zijn voor jou dan films de laatste jaren die er echt bovenuit staken?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Thijs85 schreef: 21 jun 2021, 16:35 Ik vond Joker gruwelijk oppervlakkig voor wat het pretendeert te zijn. Het geweldige acteerwerk van Joaquin Phoenix houdt het wel overeind, want met elke andere acteur was het een 100% mislukking geweest.
Er is maar 1 echte joker en dat is Heath Ledger.
#FreeGeneratie4

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Films