Wist je dat?

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
tijn0

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Volgens mij was Tracy een van de Thunderbirds. Daar komt bij mij de associatie vandaan 😅.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

tijn0 schreef: 22 nov 2020, 20:22 Volgens mij was Tracy een van de Thunderbirds. Daar komt bij mij de associatie vandaan 😅.
Was dat niet een achternaam? ;)

Thunderbirds zijn net van voor mijn tijd, werd later wel weer herhaald maar dat was dan weer net na mijn tijd :P
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Maarreh om ontopic te blijven, wisten jullie al dat warm water sneller bevriest dan koud water? :ugeek:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 22 nov 2020, 20:07
tijn0 schreef: 22 nov 2020, 17:34

Ik kwam er ook pas achter nadat iemand het over 'zij' had. Ik dacht "Tracey" + die stem, dat zal wel een man zijn.
Grappig, ik zou Tracy juist eerder een meisjesnaam noemen... mss omdat Tracy Ullman vroeger ook een bekende naam was.
Nou, bij mij was het meer zo dat het typisch zo'n liedje is dat je veel hoort op de radio, maar eigenlijk nooit hebt geweten wie het nou zingt. Zelfde had ik bijvoorbeeld bij Two Princes (Spin Doctors). Dus toen ik een keer op het werk dat liedje weer hoorde, en iemand zei "echt een aparte stem voor een vrouw", dacht ik oooohh.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Wist je dat Michelin ooit de reisgids heeft gemaakt naar culinaire restaurants (vandaar Michelinsterren) om mensen meer te laten rijden met auto's zodat mensen nieuwe banden moeten kopen (bij Michelin)?

Misschien heel gek maar ik had nooit die link gelegd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Wist ik :mrgreen:

Dit weet echt bijna niemand: wist je dat 'Piramide' van oorsprong geen Egyptisch maar een Grieks woord is? Een Griek - Herodinges, ik ben z'n precieze naam even kwijt - kwam op bezoek in Egypte, zag die dingen die hem deden denken aan driehoekige tarwekoekjes met de naam 'puramis' die destijds populair waren in Griekenland.


Ik weet het, het is een onwaarschijnlijk verhaal. Als het nou om zandkoekjes ging...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Je zit te zuipen he?
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Wist je dat het eten van een bleekselderij meer calorieën kost dan het oplevert?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ComeOnPSV schreef: 23 nov 2020, 14:36 Wist je dat Michelin ooit de reisgids heeft gemaakt naar culinaire restaurants (vandaar Michelinsterren) om mensen meer te laten rijden met auto's zodat mensen nieuwe banden moeten kopen (bij Michelin)?

Misschien heel gek maar ik had nooit die link gelegd.
Wist ik niet, maar klinkt logisch. Net als het tonen van snackreclame op prime time, zodat het je aanzet tot eten en je koelkast weer sneller leeg is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 24 nov 2020, 14:43
ComeOnPSV schreef: 23 nov 2020, 14:36 Wist je dat Michelin ooit de reisgids heeft gemaakt naar culinaire restaurants (vandaar Michelinsterren) om mensen meer te laten rijden met auto's zodat mensen nieuwe banden moeten kopen (bij Michelin)?

Misschien heel gek maar ik had nooit die link gelegd.
Wist ik niet, maar klinkt logisch. Net als het tonen van snackreclame op prime time, zodat het je aanzet tot eten en je koelkast weer sneller leeg is.
Of dat sommige snoep in de supermarkten op ooghoogte voor kinderen staat, zodat zij gaan zeuren dat hun ouders dit moeten kopen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs85 schreef: 24 nov 2020, 19:39
Josef Dettelbacher schreef: 24 nov 2020, 14:43

Wist ik niet, maar klinkt logisch. Net als het tonen van snackreclame op prime time, zodat het je aanzet tot eten en je koelkast weer sneller leeg is.
Of dat sommige snoep in de supermarkten op ooghoogte voor kinderen staat, zodat zij gaan zeuren dat hun ouders dit moeten kopen.
Die grote gele M is ook altijd fijn vanaf de achterbank zichtbaar..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Wist je dat Götze ooit gescoord heeft in een WK-finale?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wist je dat Charlie Chaplin ooit 20e is geworden op een Charlie Chaplin look-a-like contest?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Wist je dat Kerst in de 17e eeuw een tijdje illegaal is geweest in Engeland?
J.B.
Jeugdspeler
6
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 sep 2017
Clubvoorkeur: Club sandwich

Wist je dat Bill Murray nooit de film Ghostbusters had gedaan als hij geen toezegging had gekregen van de studio om de (overigens totaal geflopte) dramafilm `The Razor`s Edge` te mogen maken?
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019


Dit nummer was aanvankelijk heel populair in the Uk totdat sommigen er achter kwamen dat het over heroïne ging.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wist je dat?