België - Jupiler Pro League

Landen, clubs, spelers en competities.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Alderweireld schiet hem overigens wel fantastisch binnen, zoals je weet dat hij dat kan van die afstand.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018



(Als je wilt lachen moet je even de automatisch gegenereerde Engelse subs aanzetten)
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Geeft wel weer aan hoe ziek oneerlijk die competitie daar is. Als dit gedrogd van een opzet ooit naar Nederoand komt ben ik er serieus klaar mee. Je zou maar bovenaan staan in de normale competitie en dan zoal vandaag ala Genk geen kampioen zijn. Schandalig. Dat ze daar ooit in mee gegaan zijn. Onbegrijpelijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Juancho schreef: 05 jun 2023, 01:18 Geeft wel weer aan hoe ziek oneerlijk die competitie daar is. Als dit gedrogd van een opzet ooit naar Nederoand komt ben ik er serieus klaar mee. Je zou maar bovenaan staan in de normale competitie en dan zoal vandaag ala Genk geen kampioen zijn. Schandalig. Dat ze daar ooit in mee gegaan zijn. Onbegrijpelijk.
De play-offs voor de laatste Europese plek en de promotie/degradatie nacompetitie zijn nog een stuk oneerlijker. Waarom ben je er dan nu al niet klaar mee?

Het enige oneerlijke wat ik in de Belgische opzet zir, is dat de punten vanuit de reguliere competitie gehalveerd worden. Tegelijkertijd snap ik dat nog wel om zo de laatste 6 wedstrijden nog spannend te houden, dus zo'n gedrocht vind ik het zelf niet. Zorgt wel voor wat spanning en reuring aan het eind.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Zonder die oneerlijke regels in België had niemand vandaag of gister ook maar een seconde naar het Belgisch voetbal geïnformeerd. Nu gingen de beelden heel Europa door.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik blijf genieten van Bommel die over het veld rent. Precies dezelfde gelaatsuitdrukking die hij als speler had, heerlijk fanatiek. Alleen het haar is iets grijzer en hij heeft een pak aan.
Gebruikersavatar
LaFoquita
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 701
Lid geworden op: 29 dec 2022
Clubvoorkeur: PSV

Gister live de wedstrijd bijgewoond. Een wedstrijd onder zware spanning vooral het spel en dan in mijn ogen het ergste moment dat in de 92ste minuut enorm feest was in het stadion en alleen naar Union - Brugge werd gekeken. Denk dat 30% van de aanwezige de goal van Antwerp niet hebben gezien.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wij hadden toch ook playoffs voor de 2e plek? Waren meer tegenstanders dan voorstanders waardoor die weer opgeheven zijn. Een mini playoff dus, vergeleken met wat ze daar hebben. Leuk, die spanning, maar het is natuurlijk onzin dat dat alleen met playoffs gebeurt, zie 2015-16 of 2006-07 in Nederland. Het is ook in België niet jaarlijks dat het zó spannend is. Laat zo'n format vooral weg hier dus.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ruuddevil schreef: 05 jun 2023, 07:23 Ik blijf genieten van Bommel die over het veld rent. Precies dezelfde gelaatsuitdrukking die hij als speler had, heerlijk fanatiek. Alleen het haar is iets grijzer en hij heeft een pak aan.
Precies diezelfde bek als toen ie 3x scoorde tegen Ajax in de Arena in dat lelijke grijze shirt van ons. Mooi
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

De onwaarschijnlijke 29-04-2007 van België. Lekker Mark! Proficiat :party:
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

loginnaam schreef: 05 jun 2023, 06:19
Juancho schreef: 05 jun 2023, 01:18 Geeft wel weer aan hoe ziek oneerlijk die competitie daar is. Als dit gedrogd van een opzet ooit naar Nederoand komt ben ik er serieus klaar mee. Je zou maar bovenaan staan in de normale competitie en dan zoal vandaag ala Genk geen kampioen zijn. Schandalig. Dat ze daar ooit in mee gegaan zijn. Onbegrijpelijk.
De play-offs voor de laatste Europese plek en de promotie/degradatie nacompetitie zijn nog een stuk oneerlijker. Waarom ben je er dan nu al niet klaar mee?

Het enige oneerlijke wat ik in de Belgische opzet zir, is dat de punten vanuit de reguliere competitie gehalveerd worden. Tegelijkertijd snap ik dat nog wel om zo de laatste 6 wedstrijden nog spannend te houden, dus zo'n gedrocht vind ik het zelf niet. Zorgt wel voor wat spanning en reuring aan het eind.
Wat mij betreft trappn we idd al die idiote playoffs eruit en is de eindstand gewoon einde competitie. Eerlijker ga je het niet krijgen. Dus ja, ook daar tegenstander van. Maar de kampioen de titel afpakken vanwege zo'n idiote playoff vind ik echt wel next level. Zou er bij mij nooit maar dan ook nooit ingaan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Juancho schreef: 05 jun 2023, 01:18 Geeft wel weer aan hoe ziek oneerlijk die competitie daar is. Als dit gedrogd van een opzet ooit naar Nederoand komt ben ik er serieus klaar mee. Je zou maar bovenaan staan in de normale competitie en dan zoal vandaag ala Genk geen kampioen zijn. Schandalig. Dat ze daar ooit in mee gegaan zijn. Onbegrijpelijk.
De nacompetitie in de NLse 1e divisie is ook zoiets.
Meest extreme geval:
In 1990 promoveerde Heerenveen, die als 16e (!) waren geeindigd (19 clubs). Nummer 2 (NAC) promoveerde niet.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ze pakken het precies zo aan zoals je verwacht bij een club die gerund wordt door dubieuze figuren. Gewoon middels een publiekelijk statement de andere partij flink onder druk zetten. Gezien de huidige tijd zal de beste vrouw nu onder kunnen duiken door bedreigingen.

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/paniek- ... pel/420977
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is vrij triest ja:
Daarbij wordt hard uitgehaald naar Mintjens, de eigenaresse van de grond. "Hoewel we in de media lezen dat een enkelinge 'het beste voorheeft' met de club, dat ze 'Antwerpfan' is en dat ze 'wil dat het stadion kan worden afgebouwd', blijkt de realiteit enigszins anders. Deze dame en haar entourage stellen telkens weer bijkomende vragen en nieuwe eisen die onredelijk en bijgevolg onaanvaardbaar zijn. De club en andere stakeholders hebben het gevoel dat ze aan het lijntje worden gehouden. De historische clans komen terug de prachtige opmars verstoren. Succes heeft veel vaders. De aasgieren komen erop af."
De reactie van de zaakwaarnemer van Mintjes daarentegen is keurig:
Francis Vanderhoydonck, de zaakwaarnemer van Mintjens, reageerde zaterdagmiddag in Het Nieuwsblad op het statement van Antwerp. "De deur bleef openstaan voor overleg, maar met dit communiqué heeft Antwerp ze gesloten", is hij duidelijk. "Proberen ze op deze manier de zwartepiet in het kamp van mevrouw Mintjens te steken? Ik weet niet wat de intentie van de club is. Maar als ze de discussie publiekelijk willen voeren, dan gaan wij die niet uit de weg. Wij hebben er geen probleem mee om transparant te zijn en de communicatie, met nodige documenten, indien nodig, op tafel te leggen. Dan zal blijken wie redelijk of onredelijk is."
En als ik onderin de reacties lees, dan geven ze allemaal Mintjes gelijk.
Die Gheysens speelt een heel vies spelletje, hopelijk wint hij het niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dus dit is niet de schuld van van Bommel?
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Denk dat Mintjes een Dickpick ontvangen heeft
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
TomPSV023
Geselecteerd voor Oranje
Berichten: 756
Lid geworden op: 18 jun 2023
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Messi

Begin die Belgische competitie steeds leuker te vinden, Genk Antwerp is nu ook een leuke pot.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Straffe stunt in aantocht!

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/str ... ~a660970b/
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ook Beerschot gaat er spoedig achter komen dat een goede speler niet automatisch een goede trainer maakt.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ze staan eerste, dus lijkt me een laatste poging om promotie te voorkomen…
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Bloed aan de paal; dat past bij Dirk Helwegen!

Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Waarom zou je hier in godsnaam aan beginnen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Andere opties waren Antalyaspor en Petrolul. Ge moet wa na een kansloos ontslag bij fucking ADO.
Bossche bol
Vaste waarde in elftal
Berichten: 557
Lid geworden op: 8 mei 2023
Seizoenkaart: Vak AA
Clubvoorkeur: PSV

Petrolul en bloed aan de paal. Allemaal weinig verheffend😂
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

https://www.vi.nl/nieuws/in-tegenstelli ... om-me-heen

Dan lees je zo'n interview ook.....failure incoming!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

België - Jupiler Pro League