Internationale transfers / geruchten

Landen, clubs, spelers en competities.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En de eigenaren van Newcastle hebben geld zat, dan krijg je natuurlijk dat verkopende clubs standaard het onderste uit de kan proberen te halen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Woutje Weghorst naar Burnley.
Mooie transfer voor hem, maar degradatievoetbal is toch niet iets voor hem?
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Snap die transfer inderdaad niet. Moet dan wel echt een wespennest geweest zijn bij Wolfsburg
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Misschien is Premier League een grote droom van 'm. Hij is alweer 29 en niet meer de snelste, dus wellicht gewoon op de eerste de beste trein gesprongen.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Burnley is ondanks de strijd om degradatie een rustige, stabiele en goed geleide club.
Daarbij spelen in de PL, ik snap hem wel.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

In Engeland zijn ze alle Covidmaatregelen overboord aan het gooien ,dus ik snap Woutje wappie ook wel ja.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Donny op de bank van Manchester United naar Tottenham..
Die gaat daar toch ook niet veel spelen. Ik begrijp zijn keuze echt niet.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Everton toch?
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 30 jan 2022, 13:30 Donny op de bank van Manchester United naar Tottenham..
Die gaat daar toch ook niet veel spelen. Ik begrijp zijn keuze echt niet.
Is rond met Everton niet met Spurs. Snap de keuze voor Everton juist heel erg goed.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Hoop dat 'ie daar gaat spelen, kunnen we voor het Nederlands elftal wel gebruiken.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Excuus Everton inderdaad. Was even in de war met Tottenham omdat zij natuurlijk Bergwijn hebben die veel op de bank zit :grin: :grin: :grin:
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Onze grote vriend Jean Pyerre heeft een nieuwe club....Giresunspor, de nummer 16 van Turkije
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

hondjevandebakker schreef: 30 jan 2022, 15:03 Onze grote vriend Jean Pyerre heeft een nieuwe club....Giresunspor, de nummer 16 van Turkije
Jep. Mentale probleempjes het laatste jaar. Heel jammer.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Ndombele naar Olympique Lyon, half jaar huur en koopoptie van 65mil. Uhh, kan Lyon dat betalen? Of waarom is die optie erbij gezet
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Hatseflats schreef: 31 jan 2022, 14:33 Ndombele naar Olympique Lyon, half jaar huur en koopoptie van 65mil. Uhh, kan Lyon dat betalen? Of waarom is die optie erbij gezet
Lyon heeft gisteren Bruno Guimarães verkocht aan Newcastle voor 50M, dus die kunnen Ndombele dan wel betalen lijkt me (beiden centrale middenvelders dus ik neem aan dat dit de directe vervanger is).
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 30 jan 2022, 12:23 In Engeland zijn ze alle Covidmaatregelen overboord aan het gooien ,dus ik snap Woutje wappie ook wel ja.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399693
:tear:
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ook lekker voor Donny van de Bench dat hij tijdens z'n medische keuring te horen krijgt dat Dele Alli ook naar Everton gaat komen. :D
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Standbeeld schreef: 31 jan 2022, 16:32
Grasmat schreef: 30 jan 2022, 12:23 In Engeland zijn ze alle Covidmaatregelen overboord aan het gooien ,dus ik snap Woutje wappie ook wel ja.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399693
:tear:
Haha wauw, het was een grapje van mijn kant, maar die is dus ingehaald door de waarheid. :tear:
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Van de Beek zal wel weer op de bank terechtkomen om volgend jaar teruggehaald te worden door Ajax. Aangekondigd als transfer van de eeuw uiteraard.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Persepolis schreef: 31 jan 2022, 17:19 Van de Beek zal wel weer op de bank terechtkomen om volgend jaar teruggehaald te worden door Ajax. Aangekondigd als transfer van de eeuw uiteraard.
Jup. Met koeienletters "Home is where the bench is" ofzo.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Kans bestaat dat Lewandowski naar Barcelona gaat.
Contract loopt tot 2023 dus Barcelona moet die afkopen.

Het blijft toch triest dat een club met zoveel schulden zulke spelers kan halen.
0 toekomstperspectief.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ook vreemd dat Lewandowski dat wil. Wat moet je daar nou weer doen?

Er gaan veel topspelers van club wisselen deze zomer denk ik. Leuk! Haaland naar City. Mbappe naar Madrid. City zie ik zich ook nog wel melden voor Frenkie op het moment dat Ten Hag met United laat blijken 'm graag aan te willen trekken. Gaat Salah nog bijtekenen of aast hij ook op een vertrek (Madrid?)? Pogba naar PSG.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ik kan me echt niet voorstellen waarom Lewandowski de absolute top in zou willen ruilen voor een failliete subtopper. Het is niet bepaald zo dat hij het niveau niet meer aan kan ofzo.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

De Realist schreef: 26 apr 2022, 11:21 Ik kan me echt niet voorstellen waarom Lewandowski de absolute top in zou willen ruilen voor een failliete subtopper. Het is niet bepaald zo dat hij het niveau niet meer aan kan ofzo.
Het klimaat in Spanje is doorgaans een stuk beter dan in Beieren. En laten we elkaar even geen mietje noemen. Als hij weer kampioen word zou worden met Barcelona dan betekent dat wat. Als hij bij Bayern blijft dan weet je zeker dat hij volgend jaar ook weer wint. Dat is routine.

Dan ben je als voetballer vergelijkbaar met de gemeenteambtenaar die elke ochtend via dezelfde route na zijn werk fietst met onder zijn snelbinders een broodtrommel met zo’n dikke post elastiek eromheen.
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Ik vind Barcelona na Ajax de grootste grafclub van de wereld, maar de club heeft nog wel aanzien.
Daarnaast kan het de uitdaging zijn om bij een club in opbouw iets moois neer te zetten, fijner klimaat, een keer een andere competities, etc. Daarnaast zullen ze wel gewoon CL spelen (iets wat bijv een Man Utd zeer wss niet gaat halen).
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Bij Bayern speelt er onderling van alles, qua hoogte van salarissen. Bayern moet de moeilijke afweging maken hoe ver ze willen gaan voor iemand die geweldig speelt maar die alleen maar minder zal worden. Een hoger salaris is dan niet logisch. Dat voelt voor de vedette als een gebrek aan waardering en dan is een vertrek aanlokkelijk.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Internationale transfers / geruchten