Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Als je binnen 2 jaar de CL niet wint dan wordt je daar ontslagen en dan mogen weer een paar andere beleidsmakers het proberen.
Er zijn hier al vaker artikelen gedeeld waarin uitgelegd wordt waarom ondanks dat, Real toch een relatief gezonde club is. Kan het zo snel niet vinden, ben aan het werk, maar zal vast ergens in het La Liga topic zijn.
Is dit een open sollicitatie?ShovingNE2 schreef: ↑22 mei 2022, 12:09 Je moet echt een volkomen idioot zijn wil je als trainer erin stappen. Mbappe moet nog even de goedkeuring voor de opstelling geven. Echt. Wat denkt die puber wel niet?
Ik weet niet of dat zo bizar is. Lebron James heeft bij de LA Lakers ook veel inspraak op het beleid. Johan Cruijff had dat erg lang geleden ook al in zekere mate bij Ajax en iemand als Ruud Gullit was speler-coach bij Chelsea, net zoals Kompany recentelijk bij Anderlecht en Rooney bij Derby County. In deze fase van zijn carrière is het ongewoon, maar het komt best vaak voor dat topspelers een belangrijke stem hebben binnen de club. Of dat ook altijd formeel vastgelegd is, is een tweede, maar dat het meer voorkomt dan wij bewust zijn, ben ik vrij zeker van.
Messi naar Realmilansandro schreef: ↑22 mei 2022, 12:38 Ik zie er nog van komen dat Mbappe Messi de laan uitstuurt..
Poeh dat doet me herinneren aan toen we voor Corona naar Madrid gingen voor een paar dagen. Wedstrijdje van Atletico meegepakt en toen wat Felix net overgestapt. Enorme hoge verwachtingen om een geweldige voetballer te zien...viel dat ff tegen zeg. Raakte geen knikkerJohnnie Walker schreef: ↑12 jun 2022, 19:14 Eens. Al vind ik dat Nunez overschat wordt. Niet dat ie slecht is, goede spits. Maar qua bedragen verwacht je niveautje Haaland. En dat issie niet. En wordt ie ook niet. Beetje Felix vibes bij hem. Meer dan prima speler, maar geen 125 miljoen niveau.
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut