Engeland - Premier League

Landen, clubs, spelers en competities.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Man man man wat heb ik toch een haat liefde verhouding met United. De herinneringen met Ruuuuuuuuuud bv maar ik vind Bruno Fernández ook een geweldenaar. Die pikten ze even in de winter op en is sindsdien echt gegroeid en de echte leider nu. En dan schiet ie de 1 1 erin en staat ie te juichen en ineens besef ik hoe leuk ik dat vind. En vervolgens bonkt Anthony tegen hem aan en hoop ik dat ze verliezen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

10. Nilis schreef: 14 jan 2023, 15:14
nilssonH schreef: 14 jan 2023, 15:11 Snap echt niks van de beslissing om de 1-1 te laten tellen. Rashford doet toch overduidelijk mee aan het spel?
Aan de andere kant blijft hij van de bal af en hindert hij niemand. Het is een lastige...


Absoluut buitenspel, doet mee met het spel.
#simplythebest
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 14 jan 2023, 15:14 Man man man wat heb ik toch een haat liefde verhouding met United. De herinneringen met Ruuuuuuuuuud bv maar ik vind Bruno Fernández ook een geweldenaar. Die pikten ze even in de winter op en is sindsdien echt gegroeid en de echte leider nu. En dan schiet ie de 1 1 erin en staat ie te juichen en ineens besef ik hoe leuk ik dat vind. En vervolgens bonkt Anthony tegen hem aan en hoop ik dat ze verliezen.
Hier kan ik mij heel goed in vinden haha
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Eerlijk is eerlijk, die Twentse pratende tabaksplant doet het wel even.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het is hem gegund.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ten Hag is gewoon echt een goede trainer. Verbaasd me niks dat hij zo goed doet bij United. Ajax krijgt aankomende 20 jaar nooit meer zn goede trainer als hem
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Hij maakt spelers echt daadwerkelijk beter. Wan-Bissaka en Shaw bijvoorbeeld, dat waren voorheen extreem onzekere verdedigers en presteerden zeer matig. Wan-Bissaka stond al met een been bij een nieuwe club en krijgt nu ineens het vertrouwen en speelt vervolgens uitstekend. Zelfde voor Shaw, echt een vondst hem op LCB te zetten. Speelde een uitstekende wedstrijd.

Het grootste verschil is wel Marcus Rashford, die wilde weg, speelde zonder vertrouwen en krijgt dat nu van 10 Hag en bloeit helemaal op.

Spelers beter maken; ik hoop dat echt bij RvN ook te gaan zien. Voorlopig heb ik daar amper iets van teruggeien namelijk. Wie is er nou echt beter geworden onder Ruud tot nu toe? Alleen Xavi misschien. De rest staat aardig stil in de ontwikkeling.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Zometeen (hopelijk) genieten van Cody en Caicedo
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ze leunen wel erg op de counter. Man City had daar wat zorgvuldiger mee om moeten springen want ManU versloeg Arsenal op identieke wijze.
Overigens is Fernandes net zo'n misselijk pismenneke als Antony. Hebben ze ook nog Martinez rondlopen. Weinig sympathieks aan dat team.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Logische tactiek toch tegen City. Na de invalbeurt van Garnacho had City er weinig antwoord op. Mja, mij maakt het allemaal weinig uit, hoop alleen dat een ander team dan City de titel pakt. Arsenal zou schitterend zijn. En die hebben wij nota bene verslagen in eigen huis. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Standbeeld schreef: 14 jan 2023, 15:33 Het is hem gegund.
Is ook gewoon zo, hij is zo met voetbal bezig. Dat kwam in zijn tijd in Amsterdam ook al regelmatig in de media, dat hij geobsedeerd is met het spelletje en er áltijd mee bezig is. Altijd beter willen. En dat is uiteindelijk doorslaggevender dan een half charisma. Of een kwart charisma... :P
Ex unitate vires
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Prima overwinning. Buitenspel of niet boeit niet. Gewonnen en 3 punten erbij. Shitty moet misschien nog eens paar honderd miljoen uitgeven om kampioen te worden. Kutclub. Heerlijk om Guardiola te zien klagen. United is nog altijd de grotere club, voor 2008 werd er namelijk ook al gevoetbald. EtH doet het gewoon goed, love or hate him. Heerlijk als je een Fernandes en Martinez in je team hebt, 11 koorknapen win je niks mee. Hadden wij maar 2 klootzakken in ons team, zouden we zo kampioen worden dit jaar.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het Weghorst-effect.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Kingfisher schreef: 14 jan 2023, 15:57 Prima overwinning. Buitenspel of niet boeit niet. Gewonnen en 3 punten erbij. Shitty moet misschien nog eens paar honderd miljoen uitgeven om kampioen te worden. Kutclub. Heerlijk om Guardiola te zien klagen. United is nog altijd de grotere club, voor 2008 werd er namelijk ook al gevoetbald. EtH doet het gewoon goed, love or hate him. Heerlijk als je een Fernandes en Martinez in je team hebt, 11 koorknapen win je niks mee. Hadden wij maar 2 klootzakken in ons team, zouden we zo kampioen worden dit jaar.
Je kan het aankoopbeleid van City moeilijk belachelijk maken als je ze vergelijkt met United lijkt me :tear:
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wel jammer dat de premier league tegenwoordig op Viaplay is. Kan Gakpo zo moeilijker volgen. Wel leuk dat hij meteen in de spits mag beginnen. Geweldenaar
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Karfiooltje schreef: 14 jan 2023, 16:25 Wel jammer dat de premier league tegenwoordig op Viaplay is. Kan Gakpo zo moeilijker volgen. Wel leuk dat hij meteen in de spits mag beginnen. Geweldenaar
Stream nodig? Stuur ff pm
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Karfiooltje schreef: 14 jan 2023, 16:25 Wel jammer dat de premier league tegenwoordig op Viaplay is. Kan Gakpo zo moeilijker volgen. Wel leuk dat hij meteen in de spits mag beginnen. Geweldenaar
Ik heb precies hetzelfde. Balen, was wel in voor zo’n wedstrijdje. Maar echt 0 interesse om dat ViaPlay te sponsoren.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Genoeg streams inderdaad. Het schijnt ook dat je bij Viaplay 9 van de 10 x te maken krijgt met Leo Driessen bij een topper of pot met Nederlanders :dus:
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 14 jan 2023, 16:27
Karfiooltje schreef: 14 jan 2023, 16:25 Wel jammer dat de premier league tegenwoordig op Viaplay is. Kan Gakpo zo moeilijker volgen. Wel leuk dat hij meteen in de spits mag beginnen. Geweldenaar
Ik heb precies hetzelfde. Balen, was wel in voor zo’n wedstrijdje. Maar echt 0 interesse om dat ViaPlay te sponsoren.
Ik begrijp niet hoe ze denken dat een modaal huishouden 3 abonnementen kan afsluiten om al het voetbal te volgen. Dan ben je in de maand zo’n €80 kwijt… Waardeloos geregeld
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

11 Sir Tinus schreef: 14 jan 2023, 15:14 Man man man wat heb ik toch een haat liefde verhouding met United. De herinneringen met Ruuuuuuuuuud bv maar ik vind Bruno Fernández ook een geweldenaar. Die pikten ze even in de winter op en is sindsdien echt gegroeid en de echte leider nu. En dan schiet ie de 1 1 erin en staat ie te juichen en ineens besef ik hoe leuk ik dat vind. En vervolgens bonkt Anthony tegen hem aan en hoop ik dat ze verliezen.
En over een week springt Sletborst er bovenop en hoop ik dat ze degraderen.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Standbeeld schreef: 14 jan 2023, 15:33 Het is hem gegund.
Sarcasme hoop ik?

Ter herinnering:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=402821
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mr. Spock schreef: 14 jan 2023, 16:34
Standbeeld schreef: 14 jan 2023, 15:33 Het is hem gegund.
Sarcasme hoop ik?

Ter herinnering:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=402821
Ja, die tijd is geweest. Zo is hij ook assistent van Hiddink bij PSV geweest. Zal ie vast wel dingen geroepen hebben in het voordeel van PSV. Zo is het altijd wat. Ik vind het gewoon mooi als een NL coach het goed doet in de absolute top.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DC_PSV schreef: 14 jan 2023, 15:20
10. Nilis schreef: 14 jan 2023, 15:14

Aan de andere kant blijft hij van de bal af en hindert hij niemand. Het is een lastige...


Absoluut buitenspel, doet mee met het spel.
Maar volgens mij is het niet de vraag of iemand meedoet aan het spel, maar het spel in die situatie heeft beinvloed. Daar zit volgens mij nog wel een verschil in.
Als bij een schot op doel een andere speler in buitenspelpositie staat, doet diegene niet mee aan het spel, maar als hij in het zicht van de keeper staat, heeft diegene er wel invloed op en wordt de goal dus afgekeurd. In dit geval leek het alsof Rashford in eerste instantie meedeed aan het spel, maar lijkt hij verder eigenlijk weinig invloed op de situatie te hebben. In eerste instantie dacht ik dat hij door zijn loopactie Akanji ophield waardoor Fernandes makkelijker kon inschieten, maar in de herhaling vond ik dat eigenlijk wel meevallen. Lastige situatie wel, valt voor beide beslissingen wel iets te zeggen vind ik.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

United heeft onder iedere trainer een leuke periode. Spelers als Rashford en Shaw geven nooit lang thuis, dus ik moet nog zien of het lek echt boven is daar.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 14 jan 2023, 16:37
Mr. Spock schreef: 14 jan 2023, 16:34
Sarcasme hoop ik?

Ter herinnering:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=402821
Ja, die tijd is geweest. Zo is hij ook assistent van Hiddink bij PSV geweest. Zal ie vast wel dingen geroepen hebben in het voordeel van PSV. Zo is het altijd wat. Ik vind het gewoon mooi als een NL coach het goed doet in de absolute top.
Ik vind het ook heel mooi dat ten Hag gewoon weer onverstoorbaar zijn ding doet, ook al krijgt hij altijd weer dat gejank over zijn spraak te horen. Gewoon negeren en ondertussen keihard in je vuistje lachen. Ik kan dat wel waarderen. Wat mij betreft heb je ook 10x meer aan echt goede trainers dan een mooi uithangbord die alles perfect kan verwoorden maar die er inhoudelijk geen ene reet van begrijpt.

Ik gun ten Hag wel een mooi succes bij Man Utd. Sterker nog, en zullen er vast mensen van de stoel vallen maar so be it...van mij mag hij nog wel een keer trainer worden bij PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV




Hij is dolgelukkig met zijn nieuwe club

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Engeland - Premier League