Engeland - Premier League

Landen, clubs, spelers en competities.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Bespreek hier alles over de Premier League.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Nu, we hebben voor goede redenen geen maatschappelijke topics meer en hier gaat het een beetje in elkaar over. Marcus Rashford, die zich inzet tegen armoede en nu ook inzet om lezen bij kinderen te bevorderen. Zelf was ie analfabeet tot zijn 17de en nu zet hij zich in om kinderen, die mogelijk niet zijn voetbaltalent hebben om zich op te werken, ook betere kansen te geven.
Ik vind het heel mooi om te zien dat iemand zijn positie op deze manier gebruikt en zo een echt verschil maakt in hoe lezen door kinderen (en misschien ook jongeren of zelfs volwassenen) wordt beleefd en zijn rolmodel functie gebruikt om echt iets te veranderen.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/e ... ~a64bec21/
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Manchester City, Barcelona, dé voorbeelden dat veel geld niet altijd succes brengen. Zo slecht met zóveel investeringen en iedereen die blijft maar weglopen met Josep.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat een klasse interview met Klopp. Het begint eigenlijk redelijk standaard, maar ontwikkelt zich tot een super interessant gesprek waarbij zowel Klopp als de interviewer vooral goed naar elkaar luisteren, en de tijd gunnen om hun punt te maken terwijl ze elkaar wel kritisch blijven benaderen.

Ben benieuwd wanneer hij als zeurpiet wordt gezien ;)

tijn0

Ik vond het vooral een vervelend gesprek 😅, waarin de interviewer erg sterk overkwam, want die zette feiten tegenover Klopps verwijten.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heerlijk om eindelijk weer eens fans te zien en horen bij een wedstrijd in een topcompetitie. Hopelijk ook snel weer in de Eredivisie!
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Cheat, cheat, cheat!!Heerlijk idd, hopelijk binnenkort weer een vol stadion.
Hou van de Engelse voetbal cultuur/sfeer, niet bij de grote clubs waar het merendeel dagjesmensen zijn maar bij clubs als Sheffield United,Wolves etc
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Southampton gaat lekker.. goeie coach die Hazenhuttl
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Wat een genot die De Bruyne
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Arsenal nu met 4 punten uit de laatste 8 wedstrijden en een 15e plek. How the mighty have fallen.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

nilssonH schreef: 13 dec 2020, 22:16 Arsenal nu met 4 punten uit de laatste 8 wedstrijden en een 15e plek. How the mighty have fallen.
Ja echt niet normaal hoe die elk jaar stukje bij beetje slechter worden. Als die niet oppassen worden die weer de grijze middenmoter van weleer.

Ik heb nog niet heel veel wedstrijden gezien van de PL dit seizoen, maar als ik naar de stand kijk dan kan ik me niet heugen dat het bovenin zo dicht op elkaar heeft gestaan en ook met zoveel clubs. De eerste 10 ploegen staan binnen 5 verliespunten van elkaar. (En 8 ploegen binnen 3 verliespunten) Wel hebben een paar ploegen niet de volledige 12 wedstrijden gespeeld, maar toch.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vanavond Tottenham - Liverpool ook wel zin in. Mourinho lijkt het tot op heden toch weer te gaan flikken namelijk.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Liverpool bij rust 85% balbezit tegen WBA. Nu vind ik het logisch dat zo’n ploeg zich ingraaft, maar die Sam Allardyce haalt echt overal alle voetbal uit een ploeg. Schandalig dat ze daarvoor Bilic ontslagen hebben.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maar Big Sam pakt wel meteen een resultaat :mrgreen:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dat is nog het ergste. Maar uiteindelijk degraderen die toch wel, tenzij ze Big Sam alsnog ontslaan. Op deze manier gaat ie namelijk tegen de andere kandidaten voor degradatie ook niet veel pakken.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Bilic had in zijn laatste wedstrijd ook een resultaat geboekt, met de 1-1 tegen City.
Maar PL clubs en beleid gaat sowieso in slechte tijden meestal niet op, aangezien degradatie bakken met geld kost. Dan slaat de paniek vaak toe, wat het beleid meestal nog slechter maakt. Ik ben ook benieuwd hoe lang Chris Wilder nog de tijd krijgt bij Sheffield United.

Big Sam is zo ongeveer de slechtste keuze lijkt me, dan is het gedaan met voetballen en hopen dat het parkeren van 2 bussen punten gaat opleveren.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Bielsa laat even zien hoe je de muur van Big Sam kapot maakt :mrgreen:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ah, het ligt aan andere spelers, niet aan Donny from the little River himself:

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/w ... ~a8ced939/

Klaassen 2.0
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Vd Beek is een prima speler, en beter dan Klaassen.
Maar zijn concurrent bij ManU is Bruno Fernandes en die is overduidelijk de betere speler, hij tilt in zijn eentje heel ManU naar een hoger niveau en is dus ongelooflijk belangrijk. Voor de overige 2 posities op het middenveld komt hij fysiek en verdedigend tekort, daar krijgen Fred, McTominay en Pogba de voorkeur. En dan zijn Mata en Matic er ook nog.

Dan wordt het lastig om speeltijd te krijgen, maar dat was eigenlijk vooraf al bekend.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lampard ontslagen bij Chelsea. Misschien zien clubs nu eindelijk eens in dat het aanstellen van oud-spelers vaker niet dan wel werkt.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 25 jan 2021, 13:45 Lampard ontslagen bij Chelsea. Misschien zien clubs nu eindelijk eens in dat het aanstellen van oud-spelers vaker niet dan wel werkt.
Ik ben bang van niet. Iemand als Gerrard wordt ook al sinds hij op eigen benen ging staan als toekomstig opvolger van Klopp naar voren geschoven, al doet hij het met de Rangers wel heel erg overtuigend dus misschien dat hij dan weer een uitzondering is.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Lampard deed het met Derby ook wel erg goed zover ik me kan herinneren. Maar enfin, bij Chelsea wou men dit jaar volgens mij kampioen worden en ze hebben in een financieel zwaar corona jaar ontzettend veel geld in de selectie gestoken. Nog steeds kan je mi bediscussiëren of die selectie echt goed genoeg is voor de plekken 1, 2 of 3 en daarmee of die doelstelling realistisch is.

Iig komt nu Tuchel waarschijnlijk erin. Goede trainer, ben benieuwd of hij Havertz en Werner aan de praat krijgt. Al had ik liever Allegri gezien.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 25 jan 2021, 13:45 Lampard ontslagen bij Chelsea. Misschien zien clubs nu eindelijk eens in dat het aanstellen van oud-spelers vaker niet dan wel werkt.
Lampard deed het anders uitstekend bij Derby en zijn 1e seizoen bij Chelsea was prima, en verfrissend doordat hij veel jeugdspelers/jonge spelers inpaste (mede uit nood, maar dan nog).

Dit seizoen is 200 miljoen geïnvesteerd, maar draait het niet. En de topaankopen Werner en Havertz renderen niet.
Dan houdt het een keer op, helemaal in de PL.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hij krijgt in ieder geval minder tijd dan Arteta en Soslkjaer hebben gekregen. Dat zit em natuurlijk ook wel een beetje in de natuur van een club als Chelsea.
Laatst gewijzigd door Momfer op 25 jan 2021, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Had liever Nagelsmann gezien.

Tuchel krijgt 18-24 maanden en zal dan ook ontslagen worden.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Engeland - Premier League