Engeland - Premier League

Landen, clubs, spelers en competities.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:




Hij is dolgelukkig met zijn nieuwe club
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lekker onderuitgezakt op de bank.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mijn voorspelling: die mislukt daar.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 15 jan 2023, 15:28 Lekker onderuitgezakt op de bank.

Ook wel ongemakkelijk als je al weken Arsenal aan het likken bent via je eigen social media. En je dan opeens met een shirtje van de concurrent op een bank in Londen zit.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

€100m op de bank… wie wil dat nu niet?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ruuddevil schreef: 15 jan 2023, 15:29 Mijn voorspelling: die mislukt daar.
Alles mislukt bij Chelsea. Er zit een Amerikaanse miljardair die niks van voetbal snapt.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Arsenal is wel genieten hoor. Op praktisch elk aspect wereldklasse. Enorme druk om te profiteren van puntverlies City, gat van 9 punten kunnen creëren in een beladen derby bij Tottenham en ze heersen gewoon. Niks aan de hand. Zó comfortabel aan de bal, overal beweging en oplossingen, goeie kansen en goals. Indrukwekkend wat Arteta daar heeft neergezet zeg.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 15 jan 2023, 18:36 Arsenal is wel genieten hoor. Op praktisch elk aspect wereldklasse. Enorme druk om te profiteren van puntverlies City, gat van 9 punten kunnen creëren in een beladen derby bij Tottenham en ze heersen gewoon. Niks aan de hand. Zó comfortabel aan de bal, overal beweging en oplossingen, goeie kansen en goals. Indrukwekkend wat Arteta daar heeft neergezet zeg.
Ook schril contrast qua beleid als je Arsenal vergelijkt met een hoop andere clubs. Arteta leek er niks van te bakken in zijn eerste seizoenen, maar bleef het vertrouwen krijgen, terwijl geen enkele supporter nog in hem leek te geloven. En nu wordt ie plots gezien als dé beste trainer in Engeland. Het kan verkeren, maar de rust van de beleidsmakers daar geeft wel een mooie basis om te presteren voor Arteta en de zijnen.
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Berichten: 1681
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Ykhim schreef: 15 jan 2023, 18:36 Arsenal is wel genieten hoor. Op praktisch elk aspect wereldklasse. Enorme druk om te profiteren van puntverlies City, gat van 9 punten kunnen creëren in een beladen derby bij Tottenham en ze heersen gewoon. Niks aan de hand. Zó comfortabel aan de bal, overal beweging en oplossingen, goeie kansen en goals. Indrukwekkend wat Arteta daar heeft neergezet zeg.
En daar hebben wij van gewonnen 😜
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019



Die gaat een stadion nooit meer van binnen zien
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Wat een idioot ja. Levenslang stadionverbod.

Dit is mooi:

https://www.vi.nl/nieuws/shakhtar-donee ... e-soldaten
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wow, 25 mln. Dat is zeker een topbedrag. Ik weet niet waarom, maar ik had een veel lager bedrag verwacht na het lezen van de titel. Netjes.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Als je dan ziet hoe Arteta omgaat met zijn spelers vind ik dat werkelijk waar prachtig. Iedereen beschermen, naar binnen, hoofd gebruiken. Topcoach hoor.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Arsenal doet het geweldig en het is ze van harte gegund.
Maar de komende wedstrijden betreffen toppers, het wordt heel interessant hoe ze daar doorheen komen.
29.04.2007 schreef: 14 jan 2023, 17:02 In dit geval leek het alsof Rashford in eerste instantie meedeed aan het spel, maar lijkt hij verder eigenlijk weinig invloed op de situatie te hebben. In eerste instantie dacht ik dat hij door zijn loopactie Akanji ophield waardoor Fernandes makkelijker kon inschieten, maar in de herhaling vond ik dat eigenlijk wel meevallen. Lastige situatie wel, valt voor beide beslissingen wel iets te zeggen vind ik.
Bij MotD lieten ze duidelijk zien dat Akanji stapt om Rashford buitenspel te zetten en een andere verdediger bij Fernandes daardoor inhoudt.
Hierdoor vinden ze dat Rashford wel degelijk de situatie beïnvloedt en daardoor de goal afgekeurd had moeten worden, wat ik ook vind.

Mazzeltje dus voor ManU. Verder is het 'gewoon' heel knap hoe Ten Hag het daar op de rit heeft gekregen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ren Höek schreef: 16 jan 2023, 15:18 Arsenal doet het geweldig en het is ze van harte gegund.
Maar de komende wedstrijden betreffen toppers, het wordt heel interessant hoe ze daar doorheen komen.
29.04.2007 schreef: 14 jan 2023, 17:02 In dit geval leek het alsof Rashford in eerste instantie meedeed aan het spel, maar lijkt hij verder eigenlijk weinig invloed op de situatie te hebben. In eerste instantie dacht ik dat hij door zijn loopactie Akanji ophield waardoor Fernandes makkelijker kon inschieten, maar in de herhaling vond ik dat eigenlijk wel meevallen. Lastige situatie wel, valt voor beide beslissingen wel iets te zeggen vind ik.
Bij MotD lieten ze duidelijk zien dat Akanji stapt om Rashford buitenspel te zetten en een andere verdediger bij Fernandes daardoor inhoudt.
Hierdoor vinden ze dat Rashford wel degelijk de situatie beïnvloedt en daardoor de goal afgekeurd had moeten worden, wat ik ook vind.

Mazzeltje dus voor ManU. Verder is het 'gewoon' heel knap hoe Ten Hag het daar op de rit heeft gekregen.
Ah oke, ja in dat geval heeft het inderdaad wel degelijk invloed gehad op de situatie, had ik even gemist. Dan inderdaad geluk voor United.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

DeEintovenaar schreef: 16 jan 2023, 11:59 Als je dan ziet hoe Arteta omgaat met zijn spelers vind ik dat werkelijk waar prachtig. Iedereen beschermen, naar binnen, hoofd gebruiken. Topcoach hoor.
Ik vind dat ook wel wat aanstellerig en aandacht zoekend. Nu in deze niet zo sterk, maar een tijdje terug ging hij zijn spelers na de wedstrijd bij de scheids weghalen, terwijl daar niks aan de hand was in dat contact.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Maikel schreef: 15 jan 2023, 15:27


Hij is dolgelukkig met zijn nieuwe club
Tsja, ik denk dat hij genoeg aan zijn hoofd heeft...
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019



:$
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Vleugje Paolo di Canio
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Gaat lekker daar met Shanice:

#simplythebest
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die kan het niveau niet aan. En dat is al geen wereldtop.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Spurs :lol:
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Geven ze het zo weer weg, Spurs blijft altijd Spurs.. :grin:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Choken op belangrijke momenten. Is zo'n Bergwijn niks voor de Spurs?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Morgen Cody-Noni?
Zal uiteraard te vroeg zijn voor Noni, maar wel grappig, zullen elkaar wel even zien voor of na de wedstrijd.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 20 jan 2023, 23:16 Morgen Cody-Noni?
Zal uiteraard te vroeg zijn voor Noni, maar wel grappig, zullen elkaar wel even zien voor of na de wedstrijd.
Ik ben voor Cody!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Engeland - Premier League