Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
"Ik werk beter met professionals die geen begeleiding nodig hebben."
Heerlijk toch? Nu staat hij open om assistent te worden, maar dan weet je als hoofdtrainer al direct dat deze gast vanaf dag 1 aan je stoelpoten gaat zagen, omdat hij zichzelf de betere vindt, tenzij je op een niveau zit waarbij Kuyt dan de vertaling niet meer kan maken naar de spelers. Nuttig zo’n trainer…
Kuyt gaat dan ook op voor de Alfred Schreuder award van de KKD.
En dan lekker als assistent van Alfredo mee naar Brugge. Dat wordt smullen.VeresRivne schreef: ↑12 mar 2023, 12:28Kuyt gaat dan ook op voor de Alfred Schreuder award van de KKD.
Ik vind dat toch vaak wel onzin. Heeft Dirk Kuyt ook elke keer even gecheckt toen hij gepolst werd bij Feyenoord en later bij ADO? Dit gebeurt continu, dus tenzij je een echte band hebt met iemand die er zit, vind ik het overdreven om daar dan contact mee te moeten zoeken.Standbeeld schreef: ↑12 mar 2023, 13:03 Ben het overigens wel met Kuyt eens dat Dick op zo'n moment dat hij concreet benaderd wordt best Kuyt in kan lichten. De voetbalwereld is vies, maar dan ben je wel een gentleman. Roger deed dat bijvoorbeeld wel toen hij in zijn PSV periode werd benaderd voor de functie van trainer bij Galatasaray. Destijds stond Terim nog aan het roer, als ik het mij goed herinner.
Ach het Wesley Sneijder syndroom, wil er niet hard voor werken (was als Feyenoord jeugdcoach al redelijk lui en laks) en overschat zijn eigen capaciteiten.
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut