Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Nee, zo werkt de xG statistiek niet.
Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Nee, zo werkt de xG statistiek niet.
,,Ik was zo teleurgesteld en boos over de manier waarop we hier vandaag hebben verloren dat ik er voor gekozen heb om even niet de kleedkamer in te gaan. Ik wilde even bijkomen om geen dingen te zeggen waar ik later spijt van krijg”
Van een analistShovingNE2 schreef: ↑29 okt 2022, 08:48 Van wie is deze quote?
,,Ik was zo teleurgesteld en boos over de manier waarop we hier vandaag hebben verloren dat ik er voor gekozen heb om even niet de kleedkamer in te gaan. Ik wilde even bijkomen om geen dingen te zeggen waar ik later spijt van krijg”
D'n Dominee.ShovingNE2 schreef: ↑29 okt 2022, 08:48 Van wie is deze quote?
Ik wilde hem ook gaan posten. In 2 zinnen het hele probleem Dirk Kuijt samengevat. Hij vindt zichzelf op basis van zijn voetbalcarrière te goed voor ADO. Daarom distantieert hij zich hij een nederlaag van zijn team. Het niet in de kleedkamer komen is a) onverstandig en b) slecht geacteerd, maar door het ook nog met de pers te delen maak je jezelf onmogelijk.ShovingNE2 schreef: ↑29 okt 2022, 08:48 Van wie is deze quote?
Hij zit er nog, maar ik heb de betjesman van EDOBet gesproken en speciaal omdat jij het bent mag je nog een keer gratis opnieuw een bet doen.
Hebben ze daar bij ADO geen geld om hem zijn ontslagvergoeding te betalen?VeresRivne schreef: ↑06 nov 2022, 09:43Hij zit er nog, maar ik heb de betjesman van EDOBet gesproken en speciaal omdat jij het bent mag je nog een keer gratis opnieuw een bet doen.![]()
Je hebt gelijk man, lees net dat de ontslagvergoeding 600k is. Dat hebben ze niet bij ADO.Standbeeld schreef: ↑06 nov 2022, 09:51Hebben ze daar bij ADO geen geld om hem zijn ontslagvergoeding te betalen?VeresRivne schreef: ↑06 nov 2022, 09:43
Hij zit er nog, maar ik heb de betjesman van EDOBet gesproken en speciaal omdat jij het bent mag je nog een keer gratis opnieuw een bet doen.![]()
![]()
Wel bijzonder dat het echt weinig voor komt dat de leiderstypes op het veld vaak niet de top trainers worden. Hoe veel uitzonderingen zijn er buiten Pep, degene die echt successen hebben geboekt? Ik tel even successen op kleinere schaal mee zoals Cocu en dergelijke
Zie ik wel anders. Kuyt was geen leiderstype. Enige jaar dat hij zo’n rol had was aan het einde bij Feyenoord, maar ervoor was hij nooit een echte leider. Cocu wel inderdaad, Bommel ook, maar ik vind hem persoonlijk tot nu nog geen succes als trainer…Ardbeg schreef: ↑24 nov 2022, 20:49Wel bijzonder dat het echt weinig voor komt dat de leiderstypes op het veld vaak niet de top trainers worden. Hoe veel uitzonderingen zijn er buiten Pep, degene die echt successen hebben geboekt? Ik tel even successen op kleinere schaal mee zoals Cocu en dergelijke
Waardeer je posts zeer alleen hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als trainer verschrikkelijk, nadat hij gestopt is als speler alleen maar erger geworden.Thijs schreef: ↑24 nov 2022, 21:25Zie ik wel anders. Kuyt was geen leiderstype. Enige jaar dat hij zo’n rol had was aan het einde bij Feyenoord, maar ervoor was hij nooit een echte leider. Cocu wel inderdaad, Bommel ook, maar ik vind hem persoonlijk tot nu nog geen succes als trainer…Ardbeg schreef: ↑24 nov 2022, 20:49
Wel bijzonder dat het echt weinig voor komt dat de leiderstypes op het veld vaak niet de top trainers worden. Hoe veel uitzonderingen zijn er buiten Pep, degene die echt successen hebben geboekt? Ik tel even successen op kleinere schaal mee zoals Cocu en dergelijke
Echt? Nee, ik heb in Dirk Kuyt wel altijd iemand gezien die redelijk meeliep en meepraatte en zeker naar buiten een van de gezichten was, maar zeker geen bepalend persoon. En eigenlijk aan het einde bij Feyenoord ook vooral motivatie uit een soort revanche gevoelens. Beetje Cristiano Ronaldo, maar dan met een stuk minder talent… als een van de beste spelers in de ploeg krijg je automatisch positie, maar dat maakt je nog geen leider.Voormalig KG schreef: ↑25 nov 2022, 12:33Waardeer je posts zeer alleen hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als trainer verschrikkelijk, nadat hij gestopt is als speler alleen maar erger geworden.
Toch duidelijk een van de leiders van eerder FC Utrecht, vervolgens met Kalou oa de leider van de voorhoede in Rotterdam, in Liverpool zag ik hem juist als een van de leiders met oa Gerrard etc, ook in Oranje toch wel een van de leidende types ondanks dat het een waterdrager was in zijn rol. Altijd in de basis overal bij betrokken etc.
Niet gewoon irritatie bij het thuis zitten met zijn vrouw?
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut