Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ach, waarschijnlijk de enige foto die hij heeft kunnen vinden waarop te zien is dat hij richting "fit" zit, een unicum voor Mo. Hij plaatst die foto expres aangezien hij weet dat het opgepakt wordt. En dan heb ik het met "opgepakt" deze keer niet over Mo zelf. Wat mij betreft is casus Mo gesloten.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Dus als die clown van een Verweij een tweet leest van een of andere nitwit waarin staat dat Fat mo 100 miljoen waard is dan is dat ook zo.
Hoe in godsnaam kan je een tweet tot nieuws brengen? Hoe ongelooflijk debiel is dit.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 29 nov 2022, 08:41 Nu het boek Ihattaren bij Ajax dicht is, vind ik het eigenlijk allemaal niet meer zo relevant. Die is toch op korte termijn voetballer af.

Wat betreft Kudus daar gingen hele andere bedragen rond afgelopen zomer. Bedragen van ca. 15 miljoen en huur met optie tot koop. Kudus had in twee jaar bijna niks gespeeld en is zelfs nu nog niet een onomstreden basisspeler. De hype omtrent jonge spelers die nog niet in een topcompetitie spelen heb je bij ongeveer elk doelpunt op het WK en dus ook bij Kudus als hij twee keer scoort. Mocht Simons vanavond speelminuten maken en scoren zal dat niet anders zijn.
Klopt, Verweij zit het allemaal weer aan te dikken. Ik had ook bedragen van 15-20mln in mijn hoofd voor Kudos. De genoemde bedragen door Verweij zijn onzin. Maar goed, natuurlijk wel fijner dat de huiskrant de waarde van de speler omhoog praat dan het te laag inschatten.
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2887
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Hatseflats schreef: 29 nov 2022, 08:50 Dus als die clown van een Verweij een tweet leest van een of andere nitwit waarin staat dat Fat mo 100 miljoen waard is dan is dat ook zo.
Hoe in godsnaam kan je een tweet tot nieuws brengen? Hoe ongelooflijk debiel is dit.
Zodra een speler het goed doet in een topwedstrijd, CL, of een WK zien we bij elke club berichten langskomen dat een speler "opeens" 10m meer waard is geworden.


Maar goed, dit past prima in de "journalistiek" binnen het voetbal. De waan van de dag regeert en als één iemand iets roept kan het potentieel wel eens de waarheid zijn...
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Revolinho schreef: 29 nov 2022, 08:05 Bij het stadion duurt het onwijs lang om een broodje of wat friet te halen, heb altijd de indruk dat ze daar wat gepassioneerd personeel missen. Ik zie hem graag terug komen.

Ik zeg je eerlijk, ik zie Brands er nog voor aan ook. Want goedkoop.
Ik vrees dat je dan juist achteruitgaat. Dan komen die broodjes en friet namelijk helemaal niet meer.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik wacht tot ik de eerste beelden van Mo met Berry in bossen rond de herdgang zie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dan gaat ie weer 1 keer trainen en dan moet iedereen de prins complimenteren. Wat goed van je Mo, dat het de Koninklijke hoogheid heeft behaagd het trainingsveld te betreden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hebben jullie die kop van Bergrat gezien toen duidelijk werd dat hij ook niet ging invallen? :lol:

Kwam even de CL domineren, schitteren tot aan de finale, een geweldig WK spelen met Oranje en dan door de voordeur weer weg richting Real Madrid voor 100 miljoen of. Boy was he wrong.

Het mooie is: die jongen heeft zo enorm totaal geen persoonlijkheid of karakter: nooit dat hij dit seizoen nog uit dit dal klimt. Zijn hele seizoen is naar de tyfus en hij sleept zich naar de zomerstop.

Lekker voor hem. Doet mij denken aan geweldige quote uit een topfilm: "You see that flash of light in the corner of your eye? That's your career dissipation light. It just went into high gear."
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

[mention]ShovingNE2[/mention] hier, hij is te mooi om niet nog een keertje te posten. En nee, hier zit niet zo'n Snapchat-huilfilter overheen :mrgreen:

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kik Pierie verhuurd aan Excelsior. Die zit lekker zijn contract uit tot de zomer van 2024.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Net zoals Mallejan. Je betaalt iedereen zulke gruwlijke salarissen dat ze niet meer vertrekken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 30 nov 2022, 18:17 Net zoals Mallejan. Je betaalt iedereen zulke gruwlijke salarissen dat ze niet meer vertrekken.
Lijkt Barca wel.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Precies. Je gaat dezelfde trucjes krijgen als ze geen CL halen. Dan moet alles weg anders verdampt het totale eigen vermogen in 3 jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 30 nov 2022, 20:27 Precies. Je gaat dezelfde trucjes krijgen als ze geen CL halen. Dan moet alles weg anders verdampt het totale eigen vermogen in 3 jaar.
Hoe realistisch is dat?
Gutanoth
Basisspeler
3
Berichten: 492
Lid geworden op: 4 nov 2020

Standbeeld schreef: 30 nov 2022, 20:40
ShovingNE2 schreef: 30 nov 2022, 20:27 Precies. Je gaat dezelfde trucjes krijgen als ze geen CL halen. Dan moet alles weg anders verdampt het totale eigen vermogen in 3 jaar.
Hoe realistisch is dat?
Geen idee, maar ze doen wel erg hun best
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Als er een jaar is dat Ajax de CL mis kan lopen in het dit seizoen wel. Maar voorlopig mag PSV ook nog vol aan de bak.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... maand.html

Gaylord Taylor uitgeroepen tot grootste talent van november :lol:
Op basis van de wedstrijd tegen Emmen..
Man man man..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zo worden Cody en Xavi wel mooi te kijk gezet... :wall:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 30 nov 2022, 20:40
ShovingNE2 schreef: 30 nov 2022, 20:27 Precies. Je gaat dezelfde trucjes krijgen als ze geen CL halen. Dan moet alles weg anders verdampt het totale eigen vermogen in 3 jaar.
Hoe realistisch is dat?
Met 200 miljoen aan afschrijvingen en salarissen per jaar? En dan geen CL gelden en spelers die minder opbrengen omdat ze geen CL meer spelen? Heel reëel. Die kosten breng je niet zo maar terug.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 01 dec 2022, 09:52
Standbeeld schreef: 30 nov 2022, 20:40
Hoe realistisch is dat?
Met 200 miljoen aan afschrijvingen en salarissen per jaar? En dan geen CL gelden en spelers die minder opbrengen omdat ze geen CL meer spelen? Heel reëel. Die kosten breng je niet zo maar terug.
Dat ze geen CL halen bedoel ik. Dan moet het echt gigantisch tegenzitten. Zie ze deze winter wel weer dure versterkingen halen.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Standbeeld schreef: 01 dec 2022, 09:54
ShovingNE2 schreef: 01 dec 2022, 09:52

Met 200 miljoen aan afschrijvingen en salarissen per jaar? En dan geen CL gelden en spelers die minder opbrengen omdat ze geen CL meer spelen? Heel reëel. Die kosten breng je niet zo maar terug.
Dat ze geen CL halen bedoel ik. Dan moet het echt gigantisch tegenzitten. Zie ze deze winter wel weer dure versterkingen halen.
Zo'n vaart zal het niet lopen. Vorig seizoen heeft Gozubuyuk het vangnet voor ze gespannen (en dan was er nog die uitbal in ons eigen stadion). In het corona seizoen werd de eredivisie vrij snel stop gezet, als een van de weinige competities. In het seizoen 18-19 rolden we ook al van de ene arbitrale verbazing in de andere.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dan moet het niet per se tegenzitten: dan moet daar gewoon de pleuris uitbreken in de selectie. Heb jij die kop van Bergwijn gezien? De woorden van Blind gelezen? Alvarez en Kudus die weer gaan staken?

Op een schaal van 1 tot 10? 12,7!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

ShovingNE2 schreef: 01 dec 2022, 10:12 Dan moet het niet per se tegenzitten: dan moet daar gewoon de pleuris uitbreken in de selectie. Heb jij die kop van Bergwijn gezien? De woorden van Blind gelezen? Alvarez en Kudus die weer gaan staken?

Op een schaal van 1 tot 10? 12,7!
Ik hoop met je mee.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

psvgouda schreef: 01 dec 2022, 09:01 Zo worden Cody en Xavi wel mooi te kijk gezet... :wall:
Cody is geen talent meer maar de beste speler van de Eredivisie. Heb indd wel 10x liever Xavi dan Taylor.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Persepolis schreef: 01 dec 2022, 10:15
psvgouda schreef: 01 dec 2022, 09:01 Zo worden Cody en Xavi wel mooi te kijk gezet... :wall:
Cody is geen talent meer maar de beste speler van de Eredivisie. Heb indd wel 10x liever Xavi dan Taylor.
Gaat mij om de geloofwaardigheid van de prijsuitreikende/-toekennende instantie, dat is toch dezelfde?
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

De kans dat Ajax bij de eerste twee eindigt acht ik wel groot. Echter als Schreuder het niet op de rit krijgt, Feyenoord blijft verrassen en PSV een betere tweede seizoenshelft weet te behalen dan kan het nog wel eens een dubbeltje op zijn kant worden. En ook bij nieuwe aankopen deze winter is het maar de vraag hoe die zich zullen inpassen. De oogst van afgelopen zomer van 100 miljoen plus valt tot nu toe ook best tegen. Ik vind Ajax nog wel de sterkste selectie hebben, maar als het team niet goed functioneert kunnen er toch rare dingen gebeuren.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ajax deel II