Eredivisie Algemeen

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14381
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Je had hem zelfs al goed gezet zie ik nu. :$
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

Kunnen de media er problemen mee krijgen als ze de naam publiceren? De NOS doet het bewust (nog) niet, weet niet hoe ver andere media willen/kunnen gaan voor de primeur.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Josef Dettelbacher schreef: 09 mei 2021, 21:40
nilssonH schreef: 09 mei 2021, 20:25 Ik wil niemand beschuldigen, maar deze Feyenoord/Sparta spelers kregen pas in de tweede seizoenshelft hun eerste gele kaart, en staan ook nog op één:

- Reda Kharchouch (5 Maart)
- Robert Bozenik (2 Mei)
- Ridgeciano Haps (17 Februari)
- Mark Diemers (14 Februari)
- Lucas Pratto (2 Mei)
Ik wil wel iemand beschuldigen, want ik houd van speculeren:

Mark Diemers.

Waarom? Hij is de enige speler die bijna alle wedstrijden gespeeld heeft dit seizoen. De anderen zijn wisselspeler of hebben om andere redenen veel wedstrijden gemist. Als je betrekkelijk weinig wedstrijden speelt, is het niet gek dat je pas laat in het seizoen één gele kaart pakt.

Overigens zat ik net te denken: wat als ze met een uitlokker werken? Dat is bijna niet te traceren. Dat je bijvoorbeeld inzet op geel voor Diemers, die nooit geel krijgt. En dan verleid je vervolgens niet Diemers, maar een kneusje van Emmen, RKC of VVV om Diemers uit te dagen. Pakt Diemers geel, iedereen geld verdiend, en vervolgens denkt helemaal niemand dat die speler van RKC/VVV/Emmen erbij betrokken was. Wel Diemers, maar die weet dan echt van niets..
Ze hadden het ook over 'social media' en 'vrienden'. Dan lijkt het mij om Facebook te gaan en eerder om de Nederlanders dan om Pratto of Bozenik. Kharchouch heeft geen facebookaccount, dus blijven Diemers en Haps over.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Toen ik hiervan hoorde op de radio was mijn eerste gedachte direct dat het wel een Feyenoord speler zou moeten zijn.
Diemers zou me niks verbazen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik hoor zojuist dat de eerste signalen in Januari binnen zijn gekomen. Deze spelers vallen dus af ;)
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik denk juist dat het geen speler van Feyenoord is. Het basissalaris ligt daar nog hoog genoeg om zulke risico's niet te hoeven nemen. Dan lijken me jongens van Sparta daar eerder gevoelig voor. Tenzij er echt criminele druk (chantage, bedreiging) is uitgeoefend óf de betreffende speler te dom is om te poepen. In die laatste categorie kun je dan wel weer makkelijker terecht als Feyenoorder zijnde.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Volgens de witte Chinees waren gokker en speler bekenden van elkaar. De gokker woont bij speler in de buurt.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Grasmat schreef: 09 mei 2021, 22:52 Ik denk juist dat het geen speler van Feyenoord is. Het basissalaris ligt daar nog hoog genoeg om zulke risico's niet te hoeven nemen. Dan lijken me jongens van Sparta daar eerder gevoelig voor. Tenzij er echt criminele druk (chantage, bedreiging) is uitgeoefend óf de betreffende speler te dom is om te poepen. In die laatste categorie kun je dan wel weer makkelijker terecht als Feyenoorder zijnde.
De speler heeft het niet voor zichzelf gedaan maar voor een bekende die daarop gegokt heeft. En die heeft er € 13000 aan verdient.
Laatst gewijzigd door guus op 09 mei 2021, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Uhu, dat is zeker hetzelfde als 'asking for a friend' :p

Maar als dat zo is kan het nog steeds een flinke schorsing worden. Trippier deed het ook voor anderen en mocht 10 weken banken. Al valt dat dan weer in het niet bij de schorsing voor André O. uiteraard :D
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Met terugwerkende kracht weer boos over het optreden van Nijhuis die wedstrijd. Maar Beugelsdijk zou er wel te dik boven op liggen denk ik?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Overtreding op 1:46.

Dit zeggen ze over de overtreding:
Een speler die het hele seizoen nog geen gele kaart heeft gekregen, vloert een tegenstander ver buiten zijn eigen strafschopgebied zonder dat er direct gevaar is. Het is een overtreding waar in de regel geel voor wordt gegeven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Is het trouwens wel eens eerder voorgekomen dat de topscorer van de Eredivisie degradeert met zijn club? Het zou dit seizoen zomaar kunnen gebeuren..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

6 tot 10 miljoen, veel geld voor de Griekse Bjorn Vleminckx

Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 10 mei 2021, 11:25 Is het trouwens wel eens eerder voorgekomen dat de topscorer van de Eredivisie degradeert met zijn club? Het zou dit seizoen zomaar kunnen gebeuren..
nope, zou de eerste keer zijn.

Ongekend spannend onderaan de Eredivisie. ADO op 22, VVV op 23, Emmen op 24 en Willem II op 25. Qua doelsaldo zijn Willem II en Emmen (resp. -32 en -34) in het voordeel tov VVV en ADO (resp. -42 en -43). Uiteindelijk zal 1 van deze clubs veilig zijn, 1 nacompetitie spelen en 2 direct degraderen. Het resterende programma:

ADO-Willem II
Ajax-VVV
Emmen-Heerenveen

FC Twente-ADO
VVV-Emmen
Willem II-Fortuna
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Vvv-Emmen gaat de kraker worden. Ik zie trouwens ADO nog wel van Willem II winnen, waardoor het echt spannend blijft voor alle vier de clubs.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Manolev25 schreef: 10 mei 2021, 11:31 6 tot 10 miljoen, veel geld voor de Griekse Bjorn Vleminckx

Ik snap het wel, met dat geld alleen al kun je op Jupiler League niveau gewoon een kampioenselftal samen stellen, gezien daar de hoogste begrotingen rond de 6-7 miljoen liggen, geloof ik.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/voetbal/6132502/spart ... nheid.html
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14381
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Afbeelding
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat is wel de kloterij nu. De NOS wil niets zeggen om de speler te beschermen want het is nog niet hard te maken, maar het aantal spelers dat het kan betreffen zijn er misschien een stuk of 6(?), dus beschadig je ze allemaal.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Die overtreding op Madueke op de zijlijn was een heel domme, maar ook wel eentje die ik bij een lompe boer als Beugelsdijk vind passen. Heeft in zijn carrière wel vaker zulke domme overtredingen gemaakt.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Mick Jagger schreef: 10 mei 2021, 13:36 Die overtreding op Madueke op de zijlijn was een heel domme, maar ook wel eentje die ik bij een lompe boer als Beugelsdijk vind passen. Heeft in zijn carrière wel vaker zulke domme overtredingen gemaakt.
Hij vliegt op Noni af om hem neer te halen, terwijl hij nog van zeker drie ploeggenoten rugdekking heeft. Hij lijkt het er om te doen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Mick Jagger schreef: 10 mei 2021, 13:36 Die overtreding op Madueke op de zijlijn was een heel domme, maar ook wel eentje die ik bij een lompe boer als Beugelsdijk vind passen. Heeft in zijn carrière wel vaker zulke domme overtredingen gemaakt.
Bij Beugelsdijk kan het ook zomaar dat ie al zijn hele carrière omgekocht wordt om domme acties te maken…
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Eigenlijk is Beugelsdijk een soort Sergio Ramos maar acteert hij al zijn hele carriere een voetballende klungel te zijn.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Mooi dat ADO zo dik achter staat. Jammer dat het tegen Willem II is. De afspraak was dat die samen zouden degraderen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eredivisie Algemeen