Eredivisie Algemeen

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Mick Jagger schreef: 10 mar 2023, 17:01 Ik vind de mening van beide kampen best te billijken, al kun je je inderdaad afvragen of de ambities van 'kamp Jonk' niet te hoog zijn gegrepen voor Volendam, maar het is wel een grote fout om dit in de media uit te vechten. Jan Smit had zich daar als voorzitter zijnde ook nooit toe moeten laten verleiden, maar daarin zie je wel dat hij geen voetbalachtergrond heeft.
In de basis natuurlijk mee eens, maar in die dorpen is het allemaal ons kent ons. Daar valt niets binnenskamers te houden. Het is daar een beetje een omhooggevallen amateurvereniging. Voor je het weet zegt Kwakman er wat van bij ESPN.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -goed.html
Schop die Joey Kooij het betaald voetbal uit..
Al de zoveelste keer dat een blunder van hem moet worden rechtgezet..
Weg ermee..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

En weer in De Kuip. Zouden sommige scheidsrechters de druk niet aankunnen? Misschien eens goed voor de KNVB om een intern onderzoek in te stellen. Die penalty tegen ons, hands van die verdediger van NEC, nu weer dit. Ik vergeet er vast nog wel een paar. Het is teveel.

"Als iets één keer gebeurt is dat een incident. Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt is dat heel toevallig. Als het drie keer gebeurt is er sprake van een patroon en als een vierde geval vrijwel identiek is dan is dat ronduit verdacht."
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Standbeeld schreef: 10 mar 2023, 18:33 En weer in De Kuip. Zouden sommige scheidsrechters de druk niet aankunnen? Misschien eens goed voor de KNVB om een intern onderzoek in te stellen. Die penalty tegen ons, hands van die verdediger van NEC, nu weer dit. Ik vergeet er vast nog wel een paar. Het is teveel.

"Als iets één keer gebeurt is dat een incident. Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt is dat heel toevallig. Als het drie keer gebeurt is er sprake van een patroon en als een vierde geval vrijwel identiek is dan is dat ronduit verdacht."
Schop die Kuip eruit :mrgreen: Even zonder gekheid: het begint wel enge vormen aan te nemen. Onderhand mogen scheidsrechters bij hun examen wel een onderdeel ‘Kuipbestendigheid’ afleggen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

En ik wil nog even benadrukken dat ik absoluut niet van de complotten ben. Het gebeurt nu gewoon te vaak bij Feyenoord in De Kuip tov andere stadions. Je kan er op zijn minst vragen bij hebben.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Is al jaren zo. Nu valt het op omdat ze bovenaan staan.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Ik denk dat als Feyenoord dit jaar geen CL haalt, ze richting een faillissement gaan. Ook zij hebben nog Corona achter de rug, en het gaat ze financieel al niet zo voor de wind... Vandaar dat de KNVB ze een handje toe reikt.
Ex unitate vires
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 10 mar 2023, 18:06 In de basis natuurlijk mee eens, maar in die dorpen is het allemaal ons kent ons. Daar valt niets binnenskamers te houden. Het is daar een beetje een omhooggevallen amateurvereniging. Voor je het weet zegt Kwakman er wat van bij ESPN.
Ja, dat is ook weer waar.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Fanatic-U-s schreef: 10 mar 2023, 20:04 Ik denk dat als Feyenoord dit jaar geen CL haalt, ze richting een faillissement gaan. Ook zij hebben nog Corona achter de rug, en het gaat ze financieel al niet zo voor de wind... Vandaar dat de KNVB ze een handje toe reikt.
Zo'n club gaat echt nooit failliet. Geloof ik niet in. Als het echt 1 voor 12 is zal er altijd wel een grote fan of groep fans opstaan. Daarvoor is de club gewoon te groot en te belangrijk. Niet alleen Feyenoord overigens, maar veel meer van dat soort clubs.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Wat een sneue vent, enkeltje GGZ voor hem.

TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Hoe kan die psychopaat geen rode kaart krijgen voor dit achterlijke gedrag?
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Ik zie die Willems nu al een paar wedstrijden spelen, doet toch weinig fout en laat ook weer goede dingen zien.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 schreef: 11 mar 2023, 20:47 Ik zie die Willems nu al een paar wedstrijden spelen, doet toch weinig fout en laat ook weer goede dingen zien.
Ik zie hem goede dingen doen, maar ook opstomen en vervolgens matig of niet omschakelen bij balverlies.
Aan de bal is hij nog steeds prima, zonder bal is het (nog?) niet voldoende.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ren Höek schreef: 12 mar 2023, 10:47
Vanthaman18 schreef: 11 mar 2023, 20:47 Ik zie die Willems nu al een paar wedstrijden spelen, doet toch weinig fout en laat ook weer goede dingen zien.
Ik zie hem goede dingen doen, maar ook opstomen en vervolgens matig of niet omschakelen bij balverlies.
Aan de bal is hij nog steeds prima, zonder bal is het (nog?) niet voldoende.
Nog. Geef m even de tijd, goed ventje, pas…29… :mrgreen:
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Onhandelbaar, maar die Tannane kan wel echt voetballen hè. Geweldige assist.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die Dijks is ook een clown hoor. Zou hem een boete geven als club voor deze onzin.

https://sportnieuws.nl/fun/mitchell-dij ... -in-kroeg/
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Altijd al een kneus gevonden, mentaliteit van niets, neemt het totaal niet serieus.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Reality FBI? 🤣🤣🤣 God waar gaat het heen met deze wereld... 😴
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ten Voorde vindt het onderhand een 'soap' worden dat Twente nog geen nieuwe algemeen directeur heeft. "Onze vriend Paul van der Kraan weet het nog niet, maar die is tot zijn 75ste gewoon directeur van FC Twente", zegt hij cynisch. "Misschien moeten ze toch maar een lijntje uitgooien naar Alkmaar, naar Robert Eenhoorn. Je kan zeggen dat hij vastzit bij AZ, een voorbeeldclub, maar het is ook een beetje een kabbelend beekje."
Haha, die Ten Voorde is ook een beetje de Breakie van Twente he? Bewust de directeur van AZ als optie noemen. Alsof Eenhoorn een stap opzij/achteruit gaat maken. Leuk dat Twente het weer leuk doet, maar dit slaat nergens op behalve interessant doen.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=416297
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Misschien is Ten Hag ook wel een optie als nieuwe trainer? Jans vertrekt en Ten Hag is een echte Tukker en een Twentenaar in hart en nieren.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Gaat niet lang meer duren.
https://www.ed.nl/sport/de-hooligan-is- ... ~a347820a/
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Prima toch? Tis allang niet meer te verantwoorden richting de maatschappij. Dan betalen clubs zelf maar eigen beveiliging en anders idd geen uitfans. Tis blijkbaar niet anders.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En intussen staat Excelsior na een half uur 4-0 voor tegen Cambuur :tear:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ja, daar wonnen wij met 5-2 van. Na een beroerde eerste helft. Als je dit dan ziet dan hoop ik dat het weinig zegt over ons niveau.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kon geen Vloet topic vinden dus deel het maar even hier als oud-ED speler. Vandaag volgt een strafeis.

https://www.ed.nl/binnenland/voetballer ... ~ad719a89/
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Standbeeld schreef: 20 mar 2023, 11:28 Kon geen Vloet topic vinden dus deel het maar even hier als oud-ED speler. Vandaag volgt een strafeis.

https://www.ed.nl/binnenland/voetballer ... ~ad719a89/
Ik vraag me altijd af of die mensen enig idee hebben hoe een hoge snelheid exponentieel de remweg vergroot.


Volgens de rechtbank reed Vloet 203 kilometer per uur. ,,Dat is héél hard. En u zegt dat u met de cruisecontrol bezig was, dat is een beetje laat met deze snelheid.” Volgens Vloet reed hij in zijn beleving 130 kilometer per uur.

,,Ik weet dat ik zelf verantwoordelijk ben. Ik ben denk ik een uurtje op dat feest geweest. Dan besef je niet dat de alcohol die je hebt genuttigd al te veel is.”

Hij sprak niet meteen de waarheid over wie er achter het stuur zat. Waarom niet, vraagt de rechter. ,,Ja, ppfoeh.... Ik was in shock, je bent in andere ‘staat van dienst’, zeg maar.”


Ja een verschil van meer dan 70 kilometer per uur............. :wall: En iedereen die zijn rijbewijs heeft heeft geleerd dat twee unitconsumpties alchohol eigenlijk al te veel zijn. En dan ook liegen wie er achter het stuur zat....met allemaal smoesjes zijn gedrag proberen goed te praten.
Laatst gewijzigd door VeresRivne op 20 mar 2023, 11:43, 3 keer totaal gewijzigd.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eredivisie Algemeen