Eredivisie Algemeen

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Haha en nu op 16 doelpunten in 16 wedstrijden
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Advocaat vind ik oprecht een mooi mens, maar echt de grootste kut clubtrainer die ik ken.

Dat Feyenoord boven ons staat en AZ slechts op 3 punten staat is echt ongelooflijk. Vitesse en Feyenoord spelen echt resultaat voetbal en blijven gewoon slechte wedstrijden winnen. Feyenoord heb ik nu 15 wedstrijden gezien waarvan ze er 13 hadden kunnen verliezen. Wat een grap.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

De grap is dat wij onder hun staan..
Met spelers materiaal waar Dickie een moord voor zou doen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

11 Sir Tinus schreef: 13 jan 2021, 23:07 Advocaat vind ik oprecht een mooi mens, maar echt de grootste kut clubtrainer die ik ken.

Dat Feyenoord boven ons staat en AZ slechts op 3 punten staat is echt ongelooflijk. Vitesse en Feyenoord spelen echt resultaat voetbal en blijven gewoon slechte wedstrijden winnen. Feyenoord heb ik nu 15 wedstrijden gezien waarvan ze er 13 hadden kunnen verliezen. Wat een grap.
Ze verliezen deze wedstrijden alleen niet. En dat is ook een kwaliteit. In principe zou PSV boven hen moeten eindigen. Maar daar heb ik inmiddels een hard hoofd in.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Advocaat moet niet zo janken over zijn selectie want hij heeft er straks ook 24 met een paar prima spelers.

Voor mij is het elke week weer wachten tot Vitesse en Feyenoord punten verspelen en elke week na 90 minuten vraag ik me af hoe het in godsnaam kan dat ze amper punten laten liggen. Wie maken er in godsnaam de doelpunten bij Feyenoord? Ze hebben geen spits, ze hebben geen 2e spits en geen 3e spits. Buitenspelers als Narsingh en Linssen en hun creatief middenveld zijn ook niet bepaald doelpuntenmakers. Ik vind het echt ongelooflijk.
Vlagman
Lid 2e elftal
4
Berichten: 182
Lid geworden op: 1 dec 2019

11 Sir Tinus schreef: 13 jan 2021, 23:21 Advocaat moet niet zo janken over zijn selectie want hij heeft er straks ook 24 met een paar prima spelers.

Voor mij is het elke week weer wachten tot Vitesse en Feyenoord punten verspelen en elke week na 90 minuten vraag ik me af hoe het in godsnaam kan dat ze amper punten laten liggen. Wie maken er in godsnaam de doelpunten bij Feyenoord? Ze hebben geen spits, ze hebben geen 2e spits en geen 3e spits. Buitenspelers als Narsingh en Linssen en hun creatief middenveld zijn ook niet bepaald doelpuntenmakers. Ik vind het echt ongelooflijk.
Het is niet zo dat die clubs amper punten laten liggen, het probleem dat wij nu midden in dat rijtje staan is omdat er 10 uit 16 gewonnen zijn. Dat houdt in dat je 4 van elke 10 wedstrijden tegen puntverlies aanloopt. Dat zijn geen cijfers om je los te worstelen uit de subtop.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Feyenoord speelt betonvoetbal, tegen de kleintjes heeft dat resultaat. Ze hebben nog geen moeilijke pot gewonnen, net als wij overigens. Eind januari winnen ze vast weer van ons wanneer ze hun beste wedstrijd uit het seizoen spelen.
#simplythebest
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Onze Tilburgse 'vrienden' stevenen ook af op nieuwe derby's tegen NAC :lol:

Ik gun het ze ook wel, helemaal niks met die club
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Emmen heeft zich met terugwerkende kracht wel echt een campingelftal getoond, wat een niveau :lol:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het is gewoon godsgruwelijk irritant dat Vitesse weer na 9 minuten op rozen zit. Je verwacht dat een club als VItesse niet is gewend om 3x per week te spelen en dat ze eventueel ook wat spelers moeten sparen en dan krijg je zo'n begin van een wedstrijd cadeau.
Vlagman
Lid 2e elftal
4
Berichten: 182
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ik heb er even voor teruggespoeld maar wat Emmen laat zien kan echt niet. Die hadden gewoon halverwege het seizoen al uit de competitie gehaald moeten worden.

Waardeloze voetballers op een kutveld die alle spanning al na 2 minuten uit de wedstrijd hebben gezogen. Je kunt onmogelijk fan zijn van zo'n club.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

En makkelijk scoren doen ze ook niet, want het had ook al 2-2 kunnen staan. Ik heb sinds januari 2019 ook een grafhekel aan die kutclub gekregen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tis dat Emmen nog slechter is maar dat Ado. Janmaat centraal achterin. Als AZ dit niet wint met 4-0.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Echt niet te geloven hoeveel kansen AZ mist. Net die Boadu ook..
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

RIO schreef: 16 jan 2021, 21:30 Tis dat Emmen nog slechter is maar dat Ado. Janmaat centraal achterin. Als AZ dit niet wint met 4-0.
Janmaat speelt niet.
#simplythebest
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

McKroket!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Afellay_Amrabat schreef: 16 jan 2021, 22:06
RIO schreef: 16 jan 2021, 21:30 Tis dat Emmen nog slechter is maar dat Ado. Janmaat centraal achterin. Als AZ dit niet wint met 4-0.
Janmaat speelt niet.
Ja dat zie ik ook. Heb je hem gezien tegen VVV?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ihattaren schreef: 16 jan 2021, 22:15McKroket!
Retteketet mcKroket?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Kut. 1-1.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

En 2-1, jammer
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

AZ heeft met moeite van Ado gewonnen, konden (ondanks veel kansen) zomaar punten laten liggen. Feyenoord laat punten liggen maar had zomaar van Ajax kunnen winnen en Ajax wint maar had de afgelopen drie wedstrijden met een beetje pech ook zomaar 1 punt kunnen hebben. Het is zo onvoorspelbaar. Niemand heeft het absolute niveau om zomaar even kampioen te worden. Neem daarbij dat moeheid en spierblessures nu alweer naar boven komen (zie ook bijvoorbeeld bij Ajax). Het is nog lang niet gespeeld en kan heel leuk worden. Dan moet PSV wel een wedstrijd leren killen en iets constanter worden.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Prima spits die Wriedt, maar dit was een smerige. Terechte kaart.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dit was toch geen rood? Dit is gewoon ongelukkig.

Geel had prima geweest.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Manolev25 schreef: 14 jan 2021, 23:00 Onze Tilburgse 'vrienden' stevenen ook af op nieuwe derby's tegen NAC :lol:

Ik gun het ze ook wel, helemaal niks met die club
Verschrikkelijke club met verschrikkelijke supporters. Ik ken er helaas enkelen. Echt de brabantse versie van de hoofdstedelingen. Zogenaamd een hekel aan NAC maar ze haten PSV geloof me maar.

Ook niks met NAC maar dat zijn wel sympathieke supporters met wie het prima een pot bier drinken is heb ik meerdere malen mogen ervaren.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Willem II en Twente zijn de meest ongastvrije clubs als ze een PSV speldje zien op de revers.
Zelfs bij ajax en Feyenoord zijn ze een stuk hartelijker. Wonderlijk maar waar.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Ailon schreef: 22 jan 2021, 21:44 Willem II en Twente zijn de meest ongastvrije clubs als ze een PSV speldje zien op de revers.
Zelfs bij ajax en Feyenoord zijn ze een stuk hartelijker. Wonderlijk maar waar.
In Tilburg hebben ze dan ook een enorm minderwaardigheidscomplex ten opzichte van Eindhoven. En tja, Twente, die hebben ooit gedacht PSV voorbij te steken. We weten hoe dat is afgelopen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eredivisie Algemeen