Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Jullie weten dat je er net zo hard aan meedoet door dit continu hier te delen he?Feyenoord
-
- Lid van verdienste
- 3
- Seizoenkaart: Vak B
- Clubvoorkeur: Philips
- Favoriete speler: Xavi Simons
- Gegeven waarderingen: 540
- Gekregen waarderingen: 663
-
Awards:
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 5
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Richard Ledezma
- Gegeven waarderingen: 4424
- Gekregen waarderingen: 6017
-
Awards:
Waarom zondag ook winnen? Dan zijn ze kampioen, als ze verliezen maken we gewoon nog kans en schuift alles in elkaar. Daarnaast lijkt mij voor ons, als wij zelf niet kampioen worden, het gunstiger als ajax het wordt dan wanneer Feyenoord verzekerd is van CL miljoenen.
-
- Nationale topspeler
- 3
- Gegeven waarderingen: 375
- Gekregen waarderingen: 394
Ook als Feyenoord verliest zondag, dan nog is de kans groot dat ze kampioen gaan worden kijkende naar hun resterende programma en hoe ze tot nu toe presteren. Als Feyenoord wint, dan is de kans dat we Ajax bij kunnen halen en nog tweede kunnen worden een stuk groter. Als AZ dan nog derde eindigt en Ajax ook niet de beker wint, mag Ajax een jaartje Conference League gaan spelen. Is ook wel eens goed voor die Duivendrechters.Grasmat schreef: ↑16 mar 2023, 10:38Waarom zondag ook winnen? Dan zijn ze kampioen, als ze verliezen maken we gewoon nog kans en schuift alles in elkaar. Daarnaast lijkt mij voor ons, als wij zelf niet kampioen worden, het gunstiger als ajax het wordt dan wanneer Feyenoord verzekerd is van CL miljoenen.
-
- Lid 2e elftal
- 2
- Gegeven waarderingen: 47
- Gekregen waarderingen: 15
Het kan voor ons zondag sowieso wel een mooie dag worden, mits we uiteraard zelf winnen natuurlijk.loginnaam schreef: ↑16 mar 2023, 10:45Ook als Feyenoord verliest zondag, dan nog is de kans groot dat ze kampioen gaan worden kijkende naar hun resterende programma en hoe ze tot nu toe presteren. Als Feyenoord wint, dan is de kans dat we Ajax bij kunnen halen en nog tweede kunnen worden een stuk groter. Als AZ dan nog derde eindigt en Ajax ook niet de beker wint, mag Ajax een jaartje Conference League gaan spelen. Is ook wel eens goed voor die Duivendrechters.Grasmat schreef: ↑16 mar 2023, 10:38
Waarom zondag ook winnen? Dan zijn ze kampioen, als ze verliezen maken we gewoon nog kans en schuift alles in elkaar. Daarnaast lijkt mij voor ons, als wij zelf niet kampioen worden, het gunstiger als ajax het wordt dan wanneer Feyenoord verzekerd is van CL miljoenen.
Ook met Twente - AZ nog op het programma.
Denk dat Feyenoord vandaag wel wint, maar voor zondag denk ik dat Ajax toch wat beter en gedrevener zal zijn. Mocht Feyenoord een punt gaan pakken, denk ik dat het wel zo'n boost gaat geven daar, dat ze het niet meer weggeven, en kampioen gaan worden. Ondanks het vervolg in Europa wat ze dan gaan krijgen.
Maar wie weet.
Het gaat pas echt leuk worden, als we onze eigen wedstrijden maar blijven winnen.
- TheSyb
- Vaste waarde in elftal
- 1
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
- Gegeven waarderingen: 124
- Gekregen waarderingen: 204
Hoe ze tot nu toe presteren? Ben de laatste weken alles behalve overtuigd door Feyenoord. Hebben sinds het nieuwe jaar maar 3 keer met meer dan één doelpunt verschil weten te winnen. Zeker de laatste weken gaat het allesbehalve soepel. Hadden een rode kaart en extra tijd nodig om van NEC te winnen in de beker, Groningen thuis werd gewonnen door een gelukkige voorzet die net goed valt én een dubieuze rode kaart en ook afgelopen weekend ging het moeizaam thuis tegen Volendam.loginnaam schreef: ↑16 mar 2023, 10:45Ook als Feyenoord verliest zondag, dan nog is de kans groot dat ze kampioen gaan worden kijkende naar hun resterende programma en hoe ze tot nu toe presteren. Als Feyenoord wint, dan is de kans dat we Ajax bij kunnen halen en nog tweede kunnen worden een stuk groter. Als AZ dan nog derde eindigt en Ajax ook niet de beker wint, mag Ajax een jaartje Conference League gaan spelen. Is ook wel eens goed voor die Duivendrechters.Grasmat schreef: ↑16 mar 2023, 10:38
Zolang ze winnen zijn ze favoriet, maar stel ze liggen na vanavond uit Europa én krijgen deze zondag nog een tik te verwerken in Amsterdam, moet ik het nog maar zien. Het programma spreekt in hun voordeel, maar als wij iets dit seizoen hebben gezien is dat puntverlies op de vreemdste plekken kunnen gebeuren.
- 11 Tinus
- Vedette
- 2
- Seizoenkaart: Vak RR
- Favoriete speler: Cody Gakpo
- Gegeven waarderingen: 939
- Gekregen waarderingen: 1821
Ajax had vorig jaar aan het einde een serie wedstrijden waarin ze in de slotfase wonnen en het stopte pas net toen het voor ons te laat was. Het jaar ervoor wonnen ze in februari geloof ik een serie wedstrijden waar het gewoon allemaal net wel goed viel. Bij Feyenoord kan het ook een keer niet goed vallen.
Vanavond kan een start zijn van het verval. Ze hebben de blik gericht op Ajax en kampioen worden en kunnen tegen Shaktar er gewoon uitgeknikkerd worden. Dan volgt zondag Ajax uit waar ze al tig jaar niet hebben gewonnen. Ajax ruikt bloed en dompelt Slot en co in mineur. Vervolgens hebben ze daar 2 weken de tijd om over na te denken en gaan dan naar Sparta uit, waar ze thuis easy peasy wonnen met 3-0 en dus wellicht onderschatten. Ondertussen heeft Sparta tegen ons 0-0 gespeeld en tegen ons/AZ en Ajax slechts met 1 doelpunt verschil verloren. Dan komt Ajax op bezoek voor de beker en kunnen ze weer een tik krijgen. Dan staat Ajax bovenaan en in de bekerfinale, PSV boven Feyenoord op doelsaldo en in de bekerfinale en kan Arne Slot janken over arbitrage, vermoeidheid, geen versterkingen en pech wat Feyenoord altijd heeft.
Vanavond kan een start zijn van het verval. Ze hebben de blik gericht op Ajax en kampioen worden en kunnen tegen Shaktar er gewoon uitgeknikkerd worden. Dan volgt zondag Ajax uit waar ze al tig jaar niet hebben gewonnen. Ajax ruikt bloed en dompelt Slot en co in mineur. Vervolgens hebben ze daar 2 weken de tijd om over na te denken en gaan dan naar Sparta uit, waar ze thuis easy peasy wonnen met 3-0 en dus wellicht onderschatten. Ondertussen heeft Sparta tegen ons 0-0 gespeeld en tegen ons/AZ en Ajax slechts met 1 doelpunt verschil verloren. Dan komt Ajax op bezoek voor de beker en kunnen ze weer een tik krijgen. Dan staat Ajax bovenaan en in de bekerfinale, PSV boven Feyenoord op doelsaldo en in de bekerfinale en kan Arne Slot janken over arbitrage, vermoeidheid, geen versterkingen en pech wat Feyenoord altijd heeft.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- 1
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Johan Bakayoko
- Gegeven waarderingen: 1295
- Gekregen waarderingen: 625
Vanwege dat Ajax begroot op CL niveau, en financieel gezien mijlenver op ons voorloopt. Het zou wel fijn zijn als zij niet weer de CL miljoenen binnenharken en hun spelers weer de CL transfer waarde bonus krijgen.Grasmat schreef: ↑16 mar 2023, 10:38Waarom zondag ook winnen? Dan zijn ze kampioen, als ze verliezen maken we gewoon nog kans en schuift alles in elkaar. Daarnaast lijkt mij voor ons, als wij zelf niet kampioen worden, het gunstiger als ajax het wordt dan wanneer Feyenoord verzekerd is van CL miljoenen.
Feyenoord en PSV staan wat dat betreft dichter bij elkaar. Als die een jaar CL halen is het gat niet opeens onoverbrugbaar denk ik.
Liever 3 clubs die dicht bij elkaar staan, dan 1 club ver erboven en daar dan 2 onder.
Even buiten AZ gerekend nog..,
Daarbij is Ajax echt een vervelende kutclub die ik het kleinste succesje niet eens gun. Bij Feyenoord voel ik dat helemaal niet zo, of in ieder geval een heel stuk minder.
‘We gaan er potverdikke tegenaan’
- Dropshot
- Ballenjongen
- Gegeven waarderingen: 10
- Gekregen waarderingen: 1
Gun het ze beiden niet. Het is nou ook niet zo dat Feyenoord het verdient dit jaar. Ze hebben compleet de arbitrage mee en dan heb ik het niet enkel op onze ontmoeting daar in de Kuip.
Als we dit weekend mogelijk met zijn 4en op 3 punten van elkaar kunnen staan, verdienen we het allemaal wel en niet.
-
- Internationale topspeler
- 5
- Favoriete speler: Noni Madueke
- Gegeven waarderingen: 1746
- Gekregen waarderingen: 592
Ik gun het ze ook beide niet, maar de arbitrage hebben ze allebei mee. Alleen Alvarez had al minimaal 3 rode kaarten moeten hebben dit seizoen.Dropshot schreef: ↑16 mar 2023, 13:23Gun het ze beiden niet. Het is nou ook niet zo dat Feyenoord het verdient dit jaar. Ze hebben compleet de arbitrage mee en dan heb ik het niet enkel op onze ontmoeting daar in de Kuip.
Als we dit weekend mogelijk met zijn 4en op 3 punten van elkaar kunnen staan, verdienen we het allemaal wel en niet.
- Mr. Spock
- Nationale topspeler
- 5
- Oude naam: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Carlos Vinícius
- Gegeven waarderingen: 362
- Gekregen waarderingen: 739
Ik doe dit voor jullie, om aan te stippen dat WieferWanken schadelijk is.Johnnie Walker schreef: ↑16 mar 2023, 09:14 Jullie weten dat je er net zo hard aan meedoet door dit continu hier te delen he?
- 11 Tinus
- Vedette
- 2
- Seizoenkaart: Vak RR
- Favoriete speler: Cody Gakpo
- Gegeven waarderingen: 939
- Gekregen waarderingen: 1821
Moeten we nu eigenlijk hopen dat ze eruit geknikkerd worden of niet? Die extra wedstrijden vind ik wel lollig, maar dan worden de spelers ook weer meer waard. Buiten het feit dat je al best wat extra kan verdienen door te overleven tegen Shaktar en wie weet daarna ook. Ook voor de aantrekkingskracht van Slot zou dat goed zijn want voor PSV zou het beste scenario zijn als Slot na dit seizoen weg is uit NL.
- DonyellMalen
- Internationale topspeler
- 2
- Gegeven waarderingen: 305
- Gekregen waarderingen: 584
Ik ook, zie ze in ieder geval niet 2x winnen. Een gelijkspel zondag zou ook prima zijn voor ons, schuift het alsnog allemaal meer in elkaar. Daar zou ik zeker content mee zijn.
Maargoed, wij moeten vooral naar onszelf kijken en eindelijk eens een serie gaan neerzetten. En het liefst met voetbal waar we op vooruit kunnen, op kunnen bouwen. Vitesse-uit is een goede test in ieder geval zondag.
-
- Vedette
- 5
- Gegeven waarderingen: 2387
- Gekregen waarderingen: 783
-
- International
- Gegeven waarderingen: 338
- Gekregen waarderingen: 146
-