Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
3
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Xavi Simons
Gegeven waarderingen: 540
Gekregen waarderingen: 663

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Jullie weten dat je er net zo hard aan meedoet door dit continu hier te delen he?
Deze gebruikers waarderen Johnnie Walker voor dit bericht (totaal 2):
ArdbegDonyellMalen
Skuddem
Nationale topspeler
1
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Johan Bakayoko
Gegeven waarderingen: 1295
Gekregen waarderingen: 625

Ben echt benieuwd naar Feyenoord vanavond en zondag. Ik hoop op 2x winst en dan zien we wel weer verder.
‘We gaan er potverdikke tegenaan’
Grasmat
Lid van verdienste
5
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Richard Ledezma
Gegeven waarderingen: 4424
Gekregen waarderingen: 6017

Awards:

Skuddem schreef: 16 mar 2023, 10:07 Ben echt benieuwd naar Feyenoord vanavond en zondag. Ik hoop op 2x winst en dan zien we wel weer verder.
Waarom zondag ook winnen? Dan zijn ze kampioen, als ze verliezen maken we gewoon nog kans en schuift alles in elkaar. Daarnaast lijkt mij voor ons, als wij zelf niet kampioen worden, het gunstiger als ajax het wordt dan wanneer Feyenoord verzekerd is van CL miljoenen.
loginnaam
Nationale topspeler
3
Gegeven waarderingen: 375
Gekregen waarderingen: 394

Grasmat schreef: 16 mar 2023, 10:38
Skuddem schreef: 16 mar 2023, 10:07 Ben echt benieuwd naar Feyenoord vanavond en zondag. Ik hoop op 2x winst en dan zien we wel weer verder.
Waarom zondag ook winnen? Dan zijn ze kampioen, als ze verliezen maken we gewoon nog kans en schuift alles in elkaar. Daarnaast lijkt mij voor ons, als wij zelf niet kampioen worden, het gunstiger als ajax het wordt dan wanneer Feyenoord verzekerd is van CL miljoenen.
Ook als Feyenoord verliest zondag, dan nog is de kans groot dat ze kampioen gaan worden kijkende naar hun resterende programma en hoe ze tot nu toe presteren. Als Feyenoord wint, dan is de kans dat we Ajax bij kunnen halen en nog tweede kunnen worden een stuk groter. Als AZ dan nog derde eindigt en Ajax ook niet de beker wint, mag Ajax een jaartje Conference League gaan spelen. Is ook wel eens goed voor die Duivendrechters.
Hightower
Lid 2e elftal
2
Gegeven waarderingen: 47
Gekregen waarderingen: 15

loginnaam schreef: 16 mar 2023, 10:45

Ook als Feyenoord verliest zondag, dan nog is de kans groot dat ze kampioen gaan worden kijkende naar hun resterende programma en hoe ze tot nu toe presteren. Als Feyenoord wint, dan is de kans dat we Ajax bij kunnen halen en nog tweede kunnen worden een stuk groter. Als AZ dan nog derde eindigt en Ajax ook niet de beker wint, mag Ajax een jaartje Conference League gaan spelen. Is ook wel eens goed voor die Duivendrechters.
Het kan voor ons zondag sowieso wel een mooie dag worden, mits we uiteraard zelf winnen natuurlijk.
Ook met Twente - AZ nog op het programma.

Denk dat Feyenoord vandaag wel wint, maar voor zondag denk ik dat Ajax toch wat beter en gedrevener zal zijn. Mocht Feyenoord een punt gaan pakken, denk ik dat het wel zo'n boost gaat geven daar, dat ze het niet meer weggeven, en kampioen gaan worden. Ondanks het vervolg in Europa wat ze dan gaan krijgen.

Maar wie weet.

Het gaat pas echt leuk worden, als we onze eigen wedstrijden maar blijven winnen.
TheSyb
Vaste waarde in elftal
1
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Gegeven waarderingen: 124
Gekregen waarderingen: 204

loginnaam schreef: 16 mar 2023, 10:45

Hoe ze tot nu toe presteren? Ben de laatste weken alles behalve overtuigd door Feyenoord. Hebben sinds het nieuwe jaar maar 3 keer met meer dan één doelpunt verschil weten te winnen. Zeker de laatste weken gaat het allesbehalve soepel. Hadden een rode kaart en extra tijd nodig om van NEC te winnen in de beker, Groningen thuis werd gewonnen door een gelukkige voorzet die net goed valt én een dubieuze rode kaart en ook afgelopen weekend ging het moeizaam thuis tegen Volendam.

Zolang ze winnen zijn ze favoriet, maar stel ze liggen na vanavond uit Europa én krijgen deze zondag nog een tik te verwerken in Amsterdam, moet ik het nog maar zien. Het programma spreekt in hun voordeel, maar als wij iets dit seizoen hebben gezien is dat puntverlies op de vreemdste plekken kunnen gebeuren.
11 Tinus
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak RR
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 939
Gekregen waarderingen: 1821

Ajax had vorig jaar aan het einde een serie wedstrijden waarin ze in de slotfase wonnen en het stopte pas net toen het voor ons te laat was. Het jaar ervoor wonnen ze in februari geloof ik een serie wedstrijden waar het gewoon allemaal net wel goed viel. Bij Feyenoord kan het ook een keer niet goed vallen.

Vanavond kan een start zijn van het verval. Ze hebben de blik gericht op Ajax en kampioen worden en kunnen tegen Shaktar er gewoon uitgeknikkerd worden. Dan volgt zondag Ajax uit waar ze al tig jaar niet hebben gewonnen. Ajax ruikt bloed en dompelt Slot en co in mineur. Vervolgens hebben ze daar 2 weken de tijd om over na te denken en gaan dan naar Sparta uit, waar ze thuis easy peasy wonnen met 3-0 en dus wellicht onderschatten. Ondertussen heeft Sparta tegen ons 0-0 gespeeld en tegen ons/AZ en Ajax slechts met 1 doelpunt verschil verloren. Dan komt Ajax op bezoek voor de beker en kunnen ze weer een tik krijgen. Dan staat Ajax bovenaan en in de bekerfinale, PSV boven Feyenoord op doelsaldo en in de bekerfinale en kan Arne Slot janken over arbitrage, vermoeidheid, geen versterkingen en pech wat Feyenoord altijd heeft.
Skuddem
Nationale topspeler
1
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Johan Bakayoko
Gegeven waarderingen: 1295
Gekregen waarderingen: 625

Vanwege dat Ajax begroot op CL niveau, en financieel gezien mijlenver op ons voorloopt. Het zou wel fijn zijn als zij niet weer de CL miljoenen binnenharken en hun spelers weer de CL transfer waarde bonus krijgen.

Feyenoord en PSV staan wat dat betreft dichter bij elkaar. Als die een jaar CL halen is het gat niet opeens onoverbrugbaar denk ik.

Liever 3 clubs die dicht bij elkaar staan, dan 1 club ver erboven en daar dan 2 onder.

Even buiten AZ gerekend nog..,

Daarbij is Ajax echt een vervelende kutclub die ik het kleinste succesje niet eens gun. Bij Feyenoord voel ik dat helemaal niet zo, of in ieder geval een heel stuk minder.
‘We gaan er potverdikke tegenaan’
Dropshot
Ballenjongen
Gegeven waarderingen: 10
Gekregen waarderingen: 1

Daarbij is Ajax echt een vervelende kutclub die ik het kleinste succesje niet eens gun. Bij Feyenoord voel ik dat helemaal niet zo, of in ieder geval een heel stuk minder.
Gun het ze beiden niet. Het is nou ook niet zo dat Feyenoord het verdient dit jaar. Ze hebben compleet de arbitrage mee en dan heb ik het niet enkel op onze ontmoeting daar in de Kuip.

Als we dit weekend mogelijk met zijn 4en op 3 punten van elkaar kunnen staan, verdienen we het allemaal wel en niet.
Tijn
Internationale topspeler
5
Favoriete speler: Noni Madueke
Gegeven waarderingen: 1746
Gekregen waarderingen: 592

Dropshot schreef: 16 mar 2023, 13:23

Gun het ze beiden niet. Het is nou ook niet zo dat Feyenoord het verdient dit jaar. Ze hebben compleet de arbitrage mee en dan heb ik het niet enkel op onze ontmoeting daar in de Kuip.

Als we dit weekend mogelijk met zijn 4en op 3 punten van elkaar kunnen staan, verdienen we het allemaal wel en niet.
Ik gun het ze ook beide niet, maar de arbitrage hebben ze allebei mee. Alleen Alvarez had al minimaal 3 rode kaarten moeten hebben dit seizoen.
Mr. Spock
Nationale topspeler
5
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Carlos Vinícius
Gegeven waarderingen: 362
Gekregen waarderingen: 739

Johnnie Walker schreef: 16 mar 2023, 09:14 Jullie weten dat je er net zo hard aan meedoet door dit continu hier te delen he?
Ik doe dit voor jullie, om aan te stippen dat WieferWanken schadelijk is.
11 Tinus
Vedette
2

Moeten we nu eigenlijk hopen dat ze eruit geknikkerd worden of niet? Die extra wedstrijden vind ik wel lollig, maar dan worden de spelers ook weer meer waard. Buiten het feit dat je al best wat extra kan verdienen door te overleven tegen Shaktar en wie weet daarna ook. Ook voor de aantrekkingskracht van Slot zou dat goed zijn want voor PSV zou het beste scenario zijn als Slot na dit seizoen weg is uit NL.
DonyellMalen
Internationale topspeler
2
Gegeven waarderingen: 305
Gekregen waarderingen: 584

Ik ook, zie ze in ieder geval niet 2x winnen. Een gelijkspel zondag zou ook prima zijn voor ons, schuift het alsnog allemaal meer in elkaar. Daar zou ik zeker content mee zijn.

Maargoed, wij moeten vooral naar onszelf kijken en eindelijk eens een serie gaan neerzetten. En het liefst met voetbal waar we op vooruit kunnen, op kunnen bouwen. Vitesse-uit is een goede test in ieder geval zondag.
Madueke
Vedette
3
Gegeven waarderingen: 44
Gekregen waarderingen: 1019

Mo Hartman
TomPSV
Legende
4
Gegeven waarderingen: 638
Gekregen waarderingen: 1051

Erg goede spits die Gimenez.
Chucky
Internationale topspeler
4
Gegeven waarderingen: 421
Gekregen waarderingen: 704

Toch fijn, een spits die zelf een kans kan creëren.
Tovast
Meervoudig international
3
Gegeven waarderingen: 226
Gekregen waarderingen: 375

Awards:

Chucky schreef: 16 mar 2023, 18:57 Toch fijn, een spits die zelf een kans kan creëren.
Die hebben wij ook een.
Massimo
Legende
5
Gegeven waarderingen: 778
Gekregen waarderingen: 1624

Goed gedaan van Giminez inderdaad. Ik hoop sowieso dat Feyenoord wint vanavond. Voor de Nederlandse punten en voor het programma.
milansandro
Vedette
5
Gegeven waarderingen: 2387
Gekregen waarderingen: 783

Chucky schreef: 16 mar 2023, 18:57 Toch fijn, een spits die zelf een kans kan creëren.
Yep..
Wij hebben de laatste jaren alleen spitsen die niks zelf kunnen creëren en afhankelijk zijn..
Daar moet toch echt eens een keer verandering in komen..
Go Woke go Broke..
11 Tinus
Vedette
2

Ouch, die is wel echt los nu. Had de almachtige Slot overigens wel even 6 maanden voor nodig om in te zien dat ie beter was dan Danilo.
D.Millpants
International
Gegeven waarderingen: 338
Gekregen waarderingen: 146

Die Wiefer is wel echt goed hè, waarom hebben wij die niet gescout?…
Balinho
Nationale topspeler
4
Gegeven waarderingen: 831
Gekregen waarderingen: 427

Collectief en georganiseerd druk zetten kunnen ze wel in ieder geval.
Vanthaman18
International
1
Favoriete speler: Érick Gutiérrez
Gegeven waarderingen: 147
Gekregen waarderingen: 119

Awards:

Mooi, vandaag winnen en dan zondag een tik krijgen.
11 Tinus
Vedette
2

Je wenst niemand een blessure toe......nou....nee. Maar als het zou gebeuren is het niet heel vervelend bij Kokcu.
TomPSV
Legende
4
Gegeven waarderingen: 638
Gekregen waarderingen: 1051

Spelen echt geweldig. Eerlijk is eerlijk..
LeandroBonfim
Talent
Gegeven waarderingen: 15
Gekregen waarderingen: 2

Dat Shachtar is overigens wel heel erg zwak hè.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord