Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
AS Roma dusEdit: en als ze doorgaan de winnaar van Leverkusen en Union.
Als Ajax 2e wordt dan lopen ze in de voorronde via Mydtjyland en Rangers gewoon weer de groepsfase in hoor.Skuddem schreef: ↑17 mar 2023, 13:24 Dat Feyenoord maar flink uithaalt tegen ajax aanstaande zondag, en vervolgens ook AS Roma opzij zet over 2 wedstrijden.
Ajax moet eens de CL mislopen
Feyenoord lekker punten binnenhalen voor Nederland en vanwege het slopende schema en de focus op Europa, is dat ook gelijke de enige mogelijkheid dat (gezien hun programma en voorsprong) we nog mogen dromen over de titel.
Zijn de supportertjes niet blij mee...Persepolis schreef: ↑17 mar 2023, 13:12 AS Roma dus
Edit: en als ze doorgaan de winnaar van Leverkusen en Union.
Dat denk ik ook ja, al konden ze niet tegen Rangers loten dacht ik gelezen te hebben. Afijn, daarom is in mijn masterplan een overwinning van Feyenoord op ajaxtrouwepsvfan schreef: ↑17 mar 2023, 13:27Als Ajax 2e wordt dan lopen ze in de voorronde via Mydtjyland en Rangers gewoon weer de groepsfase in hoor.Skuddem schreef: ↑17 mar 2023, 13:24 Dat Feyenoord maar flink uithaalt tegen ajax aanstaande zondag, en vervolgens ook AS Roma opzij zet over 2 wedstrijden.
Ajax moet eens de CL mislopen
Feyenoord lekker punten binnenhalen voor Nederland en vanwege het slopende schema en de focus op Europa, is dat ook gelijke de enige mogelijkheid dat (gezien hun programma en voorsprong) we nog mogen dromen over de titel.
Onmogelijk. Hij heeft nu al (ja, U leest het goed: NÚ al) twee (jazeker: TWEE) prijzen!
Dat heeft de ajacied van het forum al gedaan: De strijd om het kampioenschap: wie pakt de schaal?Lorenzo von Matterhorn schreef: ↑19 mar 2023, 10:01 Ik durfde het nog even niet aan om een Titelrace-topic aan te maken (wil niks jynxen), maar op wat voor resultaat hopen jullie vanmiddag in Amsterdam?
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut