Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Zou Feyenoord in de Bundesliga hebben gespeeld dan waren ze nu afgezakt alla Schalke en HSV.

In die club zit heel weinig toekomst. Ze moeten naar een nieuw stadion omdat ze al dik hebben geïnvesteerd (+20 miljoen) in de ontwikkelkosten en de eigen Kuip jarenlang verwaarloosd is. Gaat het nieuwe stadion niet door dan moet de Kuip gerenoveerd worden en daarvoor is ook geen geld. Het nieuwe stadion gaat nauwelijks meer geld opleveren met de vaste speelfee van 17 miljoen.

Sportief klooien ze maar wat aan. Ze hebben de sleutel aan Dick Advocaat gegeven maar daar is een club op lange termijn nooit beter van geworden. De beste speler kan voor een fooi weg. Daarom en vanwege de coronaverliezen is er geen cent te investeren in het elftal. Dat zit nu vol met redelijke maar middelmatige talenten en transfervrij opgehaalde eredivisiespeler. Het enige wat Arnesen doet is daar verder middelmaat aan toevoegen van bevriende makelaars. Het project jong-Feyenoord wil ook niet vlotten. De spelen nu nauwelijks door corona dus als dat al iets oplevert voor het 1e pas op de nog langere termijn.

Slot is best een prima coach maar ook nog onervaren. Die had bij AZ goede talenten onder zijn hoede maar het spelermateriaal bij Feyenoord is minder en de druk hoger. Een Jaap Stam scenario is daarom best reëel.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

https://www.nu.nl/binnenland/6132201/fe ... -ajax.html

Het beste publiek van Nederland heeft zich weer eens van hun beste kant laten zien.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

koetje schreef: 08 mei 2021, 13:08 Sportief klooien ze maar wat aan. Ze hebben de sleutel aan Dick Advocaat gegeven maar daar is een club op lange termijn nooit beter van geworden. De beste speler kan voor een fooi weg. Daarom en vanwege de coronaverliezen is er geen cent te investeren in het elftal. Dat zit nu vol met redelijke maar middelmatige talenten en transfervrij opgehaalde eredivisiespeler. Het enige wat Arnesen doet is daar verder middelmaat aan toevoegen van bevriende makelaars.
Arnesen zal links en rechts wat spelers moeten gaan huren om een fatsoenlijk elftal op het veld te zetten volgend seizoen. Ik denk dat hij de weg naar de grote clubs in Europa wel weet te vinden.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Fotoverslag:

https://www.fr12.nl/fotoverslagen/2019- ... ieker.html
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Explosies over en weer bij rotterdamse en amsterdamse cafés en volgende ontmoeting weer janken dat er geen uit-publiek aanwezig mag zijn. Als er een olympische spelen voor zwakzinnige was en het een onderdeel in de eigen voet schieten had dan wonnen ze elke 4 jaar tenminste een prijs in rotjeknor.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Heissenberrug schreef: 08 mei 2021, 15:42 https://www.nu.nl/binnenland/6132201/fe ... -ajax.html

Het beste publiek van Nederland heeft zich weer eens van hun beste kant laten zien.
Meer de schuld van de politie en ME deze keer dan van de supporters. Jaren gaat dit goed, op die plek, zonder politie en nu niet.
Kijk eens in Venlo, zo kan het ook.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Zal wel aan mij liggen maar slaags raken met de politie en ME lijkt me niet de schuld van de politie. Je kunt je toch ook gewoon gedragen?
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Wijzen is altijd makkelijker dan voor de verandering eens in de spiegel kijken.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik heb ooit de volgende mooie uitspraak tot me genomen:

“Als je met een vinger naar een ander wijst, wijzen er 3 vingers naar jezelf.”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Heissenberrug schreef: 09 mei 2021, 00:26 Zal wel aan mij liggen maar slaags raken met de politie en ME lijkt me niet de schuld van de politie. Je kunt je toch ook gewoon gedragen?
Je moet eens weten hoe vaak het gebeurd dat de politie en/of ME aanstichter is van rellen/ongeregeldheden. Daar verschiet je nog van.

Laat ik het iets anders zeggen, nee het is niet goed dat ze op de politie afrennen met vuurwerk, maar waar is die massale politie inzet in vredesnaam voor nodig. Ga op een afstand staan met 5 man, hou versterking achter de hand en je ziet dat dit gewoon goed gaat. Deze ‘steunbetuiging’ is elk jaar, op dezelfde plek, en elk jaar (zonder politie inzet) gaat dat prima.
Kijk naar andere steden, geen politie aanwezig en het gaat goed. Venlo, Enschede, gisteren Doetinchem.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Benieuwd of de wedstrijd doorgaat vandaag.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Kennelijk had de politie informatie dat ze vonden dat ze erheen moesten. Er zijn in het verleden natuurlijk genoeg redenen geweest voor politie inzet bij Feyenoord en zeker gerelateerd aan Feyenoord - Ajax.

“ nee het is niet goed dat ze op de politie afrennen met vuurwerk, maar”

Alles na die maar is wat mij betreft ook niet meer van belang als je dus zelf met vuurwerk op de politie af gaat. Misschien vind je mij een heilig boontje of wat dan ook, ik ben ook vaak genoeg bij PSV supporters acties geweest maar het is nooit in me opgekomen om met vuurwerk op politie agenten af te gaan. Zijn ook gewoon mensen, zijn ook vaders en kinderen van anderen, doen gewoon hun werk en als je ze met rust laat is er niks aan de hand, toch?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 09 mei 2021, 09:12 Benieuwd of de wedstrijd doorgaat vandaag.
De gemeente laat hier de agenten die het vuile werk moeten opknappen, hard in de steek. Als Aboutaleb ballen zou hebben, zou hij de politie steunen en de wedstrijd vandaag niet door laten gaan.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

De politievakbonden opperen het werk neer te leggen. Snap ik wel. Het zijn niet de mannen en vrouwen vooraan bij de ME die bepalen dat ze er moeten gaan staan. Maar er waren er wel 6 die zich onder behandeling moesten laten stellen wegens verwondingen.

En dan ook de schuld nog krijgen...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Lees nu pas dat ze een nitraatbom gooiden naar de politie. Dan ben je op voorhand al uit op rottigheid.

Ik zou de wedstrijd zonder publiek laten spelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

:lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 09 mei 2021, 09:43 De politievakbonden opperen het werk neer te leggen. Snap ik wel. Het zijn niet de mannen en vrouwen vooraan bij de ME die bepalen dat ze er moeten gaan staan. Maar er waren er wel 6 die zich onder behandeling moesten laten stellen wegens verwondingen.

En dan ook de schuld nog krijgen...
Het tuig in Rotterdam is inmiddels zo dominant dat de beleidsbepalers er bang voor zijn. Wat dat betreft een gemiste kans van ze om het nieuwe stadion niet n eind richting de Maasvlakte te bouwen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Hup, politiebond ook weer even aandacht gehad en terug het mandje ingeschopt en voetballen. Grapperhaus wil ook voetbal zien. En terecht.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zou wat zijn als deze na de competitie had moeten worden gespeeld...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

De grootste amateurclub van Nederland krijgt nog even kans op zogenaamd eerherstel in een wedstrijd die er voor niemand behalve henzelf nog toe doet.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Treurnis ziet er dus zo uit.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Wat een ruk’klassieker’. Hoe hol je zo’n begrip uit? Nou, zo dus…
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Zijn er echt mensen die naar Feyenoord Ajax kijken terwijl Max ze er allemaal op legt in Catalonië?
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Feyenoord rijgt de rode kaarten aaneen de laatste tijd. Hoe stom kun je zijn Malacia.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

11 Sir Tinus schreef: 09 mei 2021, 15:48 Zijn er echt mensen die naar Feyenoord Ajax kijken terwijl Max ze er allemaal op legt in Catalonië?
Heb h e u l e m a a l niks met vroam, vroam :mrgreen:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Kneuzen😂😂😂

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord