Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Sluit niet uit dat Tottenham straks nog echt bij Slot uitkomt. De eerste namen van hun lijstje hebben al een nee verkocht.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Garnala schreef: 29 mar 2023, 12:06
Chucky schreef: 29 mar 2023, 11:42 Van den Belt dus naar Feyenoord.

Weer een hele slimme aankoop vind ik, ik begrijp niet waarom wij zelf niet iets vaker zulke gokjes uit de KKD proberen op te pikken.
Ik denk omdat wij gokken op een heel elftal wat in de KKD rondloopt, zodat je deze uitgave niet hoeft te doen.
Dat is natuurlijk geen goed argument om geen spelers meer uit die competitie op te pikken.
Madueke schreef: 29 mar 2023, 11:52Bommel Junior?
Bijvoorbeeld ja.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Jordi schreef: 29 mar 2023, 12:06
Chucky schreef: 29 mar 2023, 11:42 Van den Belt dus naar Feyenoord.

Weer een hele slimme aankoop vind ik, ik begrijp niet waarom wij zelf niet iets vaker zulke gokjes uit de KKD proberen op te pikken.
Echt een prima transfer voor 850k. Wordt het niks, verkoop je hem voor om en nabij dat bedrag aan de gehele subtop. Risicoloos. Zo is ook Wieffer opgepikt, die momenteel op 7 mln. waarde wordt geschat.
Dit is iets wat AZ/Twente ook doet maar volgens mij is wat bij PSV/Ajax gewoon niet wordt geaccepteerd. Wij moeten dit soort jongens vanuit Jong PSV kunnen opleiden, dat kan Feyenoord bv niet. Je hebt inderdaad altijd de kans op de jackpot (Strootman, Mertens, Willems) of gewoon een hele degelijke (Rosario) maar wat je niet wilt zijn er 3 a 4 die geen stap kunnen maken. Je moet ze ook perspectief geven in de selectie en daardoor ruimte maken in zowel salarishuis als selectie.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Standbeeld schreef: 29 mar 2023, 12:11 Sluit niet uit dat Tottenham straks nog echt bij Slot uitkomt. De eerste namen van hun lijstje hebben al een nee verkocht.
Dat zou mooi zijn. Dan valt het daar weer als een kaartenhuis in elkaar en dan valt het pas op hoe middelmatig sommige spelers zijn.
Een beetje hetzelfde bij PSV nadat Cocu vertrok en Van Bommel anders ging spelen. Toen vielen er ook een anatal door de mand.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Chucky schreef: 29 mar 2023, 11:42 Van den Belt dus naar Feyenoord.

Weer een hele slimme aankoop vind ik, ik begrijp niet waarom wij zelf niet iets vaker zulke gokjes uit de KKD proberen op te pikken.
Mwah tis een prima speler hoor, maar echt hooguit subtop ED of zoals Feyenoord wellicht hoop: leuk voor erbij als prima wissel en valt het mee, wordt het meer. PSV is absoluut niet, in mijn ogen dan, in een fase dat het dit soort spelers nodig heeft. Daar hebben we er al genoeg van namelijk. Spelers die nu in de basis spelen bij ons, zouden een rol op de bank moeten hebben. En tel je dat bij elkaar op, dan heb je al genoeg spelers van dat niveau.

Wat PSV nodig heeft is keiharde kwaliteit in de basis. En niet zo zuinig op, en in elke linie. Als dat eenmaal staat, er wat dure bankzitters vertrokken zijn, dan kan je eens kijken naar de echte toptalenten waar wellicht nog wat rek in zit van bovenkant KKD/onderkant ED. Zoals bijv. een vd Ven van toen. En verder heeft PSV van de onderkant juist echt toptalent nodig (talentpool, bestaat dat nog??) voor spelers die eerst aansluiten bij Jong maar hopelijk heel snel de stap naar het 1e kunnen maken. Ik zie 10x liever dat daar fors in geïnvesteerd gaat worden dan in een speler als vd Belt. Wat nogmaals een prima speler is, maar niet voor het niveau waar PSV weer naar toe moet.

Denk overigens ook dat de reden dat hij die kans krijgt vooral ligt in het feit dat Slot hem (en zijn vader) heel goed kent. Ik wil daarmee niet suggereer dat het een vriendendienst is want zo werkt het natuurlijk niet, maar als trainer kijk je wellicht toch net iets anders of net iets makkelijker tegen zo'n gokje aan. Ik kan me niet voorstellen dat PSV en Ajax hem serieus op het oog hadden of dat een Feyenoord zonder Slot hem zou nemen. Ja in hun jaren hiervoor, toen het ellende was, maar Feyenoord lijkt juist de stap omhoog kunnen maken. Zeker straks met de titel en dus CL miljoenen. In dat kader vind ik het eerder een vreemde keuze. Al valt er ook wat voor te zeggen om op ED niveau wat breedte in je selectie te hebben.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

De keren dat ik Belt heb zien spelen ben ik ook niet per se onder de indruk geraakt. Daarmee bedoel ik dat het geen PSV materiaal is en ik verwacht ook niet dat hij dat ooit zal worden. Krijg er een Ramselaar/Thomas gevoel bij. Spelers die je niet beter maken en waarbij de rek er na hun 23e al aardig uit is. Zulke spelers moet je vanuit de jeugd kunnen laten doorstromen.

Feyenoord heeft natuurlijk ook geen Jong team dat op niveau voetbalt. Daar heeft PSV een groot voordeel mee. Wellicht is Feyenoord tot de conclusie gekomen dat ze dan beter de toptalenten uit de onderkant ED en KKD een kans kunnen geven in 1.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Eigenlijk worden veel spelers van zowel Feyenoord als Ajax die ze halen in de transferzomer op voorhand hier als goede of slimme aankopen gezien. Soms komt het uit, maar met regelmaat ook niet. Je kan jaloers naar Feyenoord kijken omdat ze Symanski gehaald hebben of AZ Sven Mijnans, maar PSV haalt voor die positie Simons transfervrij op. PSV zal eerst zelf maar eens een hele goede inventarisatie moeten gaan maken welke kant ze op willen en met wie ze dat willen doen. Vervolgens ga je kijken naar het team, wie en wat voor spelers je nodig hebt en welk budget daar beschikbaar voor is of kan worden gecreëerd bij bepaalde verkopen. Een speler als WIeffer is niet opeens de regel als spelers uit een categorie als deze gehaald worden.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De enige speler waar ik echt van baal is die LB van AZ die ze van Milan hebben gehaald. PSV had al een tijdje problemen daar, dat was nou echt een type toptalent die het natuurlijk wel wellicht boven verwachting goed doet nu. Maar aan alles zie je wel dat Kerkez op heel veel punten een uitstekend talent is. Zou een speler zijn voor uit de talentpot?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dat is een hele goede en doordachte aankoop van AZ geweest destijds. Daar was een concreet plan mee door hem eerst een half jaar achter Wijndal te laten wennen en zijn tevens concreet met hem aan de slag gegaan wat je wel eens in interviews leest. Dat was een aankoop met een plan ook al werd een half jaar later ook nog ruim 2 miljoen voor Mees de Wit betaald. Wieffer kwam eind juni vorig jaar voornamelijk in beeld omdat Feyenoord toen nog niet grote verkopen had gedaan en daardoor het geld nog niet had. (Waardoor PSV Feyenoord kon aftroeven met Til) Als er eerder verkopen gedaan waren had ik nog maar moeten zien of ze hem gehaald hadden. Tevens was hij gehaald als goedkope wisselspeler en heeft hij door de blessure van Timber bij Feyenoord nu zijn eerste interland kunnen spelen. Anders had niemand het over hem gehad.

Daar zat wat meer geluk dan wijsheid bij. Dat is helemaal niet erg, elke club heeft dat en je hebt het ook af en toe een beetje nodig, maar laten we nou niet doen alsof het een uitgekiend beleid was geweest. Ze kunnen nu gok nemen met Van den Belt en ze vallen er geen buil aan als het mis gaat, maar ook hier lijkt mij dat dit meerdere kanten op kan gaan, waarbij het voor een speler van een Jong team dat in de KKD speelt het makkelijker is om die stap naar het eerste te maken. Dat is voor een speler van Jong Feyenoord een heel stuk lastiger. Feyenoord wordt op deze manier ook gedwongen iets vaker op deze manier een speler te halen.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Ja, klopt.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

@Massimo vd Belt had ik dan ook niet naar PSV willen zien vertrekken hé 😁😉
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Massimo schreef: 29 mar 2023, 22:57 Dat is een hele goede en doordachte aankoop van AZ geweest destijds. Daar was een concreet plan mee door hem eerst een half jaar achter Wijndal te laten wennen en zijn tevens concreet met hem aan de slag gegaan wat je wel eens in interviews leest. Dat was een aankoop met een plan ook al werd een half jaar later ook nog ruim 2 miljoen voor Mees de Wit betaald. Wieffer kwam eind juni vorig jaar voornamelijk in beeld omdat Feyenoord toen nog niet grote verkopen had gedaan en daardoor het geld nog niet had. (Waardoor PSV Feyenoord kon aftroeven met Til) Als er eerder verkopen gedaan waren had ik nog maar moeten zien of ze hem gehaald hadden. Tevens was hij gehaald als goedkope wisselspeler en heeft hij door de blessure van Timber bij Feyenoord nu zijn eerste interland kunnen spelen. Anders had niemand het over hem gehad.

Daar zat wat meer geluk dan wijsheid bij. Dat is helemaal niet erg, elke club heeft dat en je hebt het ook af en toe een beetje nodig, maar laten we nou niet doen alsof het een uitgekiend beleid was geweest. Ze kunnen nu gok nemen met Van den Belt en ze vallen er geen buil aan als het mis gaat, maar ook hier lijkt mij dat dit meerdere kanten op kan gaan, waarbij het voor een speler van een Jong team dat in de KKD speelt het makkelijker is om die stap naar het eerste te maken. Dat is voor een speler van Jong Feyenoord een heel stuk lastiger. Feyenoord wordt op deze manier ook gedwongen iets vaker op deze manier een speler te halen.
Precies, het kan altijd meerdere kanten op en er is geen blauwdruk voor succes anders had iedereen dat wel op die manier gedaan. Feyenoord koopt voor veel geld Amrabat en is blij dat ze ervan af zijn en nu een paar jaar later is het niet uit te sluiten dat hij de Europese top haalt of je dat nu terecht vindt of niet. Het moet soms vanuit de speler passen en er moet een situatie ontstaan bij de club (soort van ruimte) voor zo'n speler om in te stappen. Feyenoord had op de laatste dag van de winter transferperiode Zerrouki willen halen en als dat gelukt was dan had of Zerrouki nu op de bank gezeten met zijn 8 miljoen transfersom of Wieffer had af en toe mogen invallen en dan waren de tissues in Rotterdam en omstreken niet op geweest. Bij PSV was Mauro zo goed als afgeschreven en Roger gebruikt hem als links en rechtsback en we hebben een topper indien fit (voor zijn blessures).

Als Feyenoord straks 20+ miljoen op Kokcu gaat cashen dan kopen ze wellicht alsnog Zerrouki en nemen ze Szymanksi definitief over. Kost ze samen in totaal 15 a 16 miljoen maar je hebt wel je middenveld compleet voor volgend jaar en het jaar erop. En dan heb je Timber er ook nog bij.

Laten we hopen dat Slot lekker naar de PL gaat, dan valt het weer een beetje in een plooi.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

SPEECH
https://www.vi.nl/nieuws/knvb-deelt-bee ... bij-oranje

OH NEE. HIJ GAAT AL WEG.
https://www.soccernews.nl/news/mats-wie ... feyenoord/
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Begrijpelijk. Nederland is te klein voor een grootheid als Mats.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Grasmat schreef: 30 mar 2023, 17:30 Begrijpelijk. Nederland is te klein voor een grootheid als Mats.
De 23-jarige middenvelder heeft nog een contract tot medio 2026 en vertegenwoordigt volgens Transfermarkt een waarde van minstens zeven miljoen.”
MAAR, MAAR....
Ten Caat gelooft dat Wieffer de potentie heeft om over enkele jaren bij een Europese topclub te spelen. “Hij gaat binnen twee jaar van de beloften van Twente naar de voorselectie van het Nederlands elftal. Als hij deze lijn kan doortrekken, dan is hij binnen twee à drie jaar bij Feyenoord weg en speelt hij op een internationaal niveau. Misschien wel Champions League.” En bij welke club moet dat dan zijn? “Ik denk dat hij heel goed bij Bayern München past. Hij heeft heel veel kwaliteiten voor de Duitse Bundesliga. Schalke zat ook twee of drie jaar achter hem aan. Of hij dan voor een miljoen of dertig à veertig kan gaan? Ja, minimaal."
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=416277
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-zoe ... cardo-pepi

Ik heb het gevoel dat Feyenoord rekening houdt met een snel vertrek van Gimenez. Danilo is niet goed genoeg.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Tsja, als zij de CL ingaan hebben ze natuurlijk best kans om die Pepi binnen te hengelen. Staat nu voor 9mil op transfermarkt.nl. Ik vind hem niet veel bijzonders eigenlijk. Als ik die goals en 'assists' zie dan valt het allemaal mee. Slechte trap ook. 2/3 assists waarbij hij eigenlijk gewoon de bal kut raakt.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats schreef: 31 mar 2023, 12:02 Tsja, als zij de CL ingaan hebben ze natuurlijk best kans om die Pepi binnen te hengelen. Staat nu voor 9mil op transfermarkt.nl.
Augsburg betaalde 16 miljoen voor hem, de vraagprijs zal normaal gesproken minimaal 10 miljoen zijn.
Dat is heel veel geld voor Pepi.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Maar als Gimenez verkocht wordt dan is het voor heul veul geld.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ze willen Pepi huren met optie tot koop. Het kan ook zo zijn dat Gimenez nog één seizoen blijft en dat Pepi na één seizoen huur definitief wordt overgenomen. Dan heeft hij vast één seizoen kunnen wennen.

Zag daarnaast op die 1908 site dat Benfica ook interesse heeft in Kokcu. Ik denk echt dat Feyenoord deze zomer weer klappers kan gaan maken. Ze hebben het daar gewoon goed op de rit. Begin me wel een beetje zorgen te maken want waar zij alleen maar stappen vooruit zetten, zetten wij stappen achteruit olv Ruud met een slappe selectie.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ja, Roger kijkt graag naar middenvelders van Feyenoord. Zag al bedragen van 40 mil voorbij komen, maar dat lijkt me grote onzin. Als ze hun spelers voor dat soort bedragen gaan verkopen dan heb je als PSV zijnde echt een heel groot probleem.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voorheen waren het spelers als Diemers, Linssen, etc. Standaard als een speler niet goed genoeg was voor PSV dan riepen we hier hard: "is iets voor Feyenoord". Inmiddels heeft Arnesen de complete technische tak opnieuw gestructureerd en borduurt hun AD voort op hetgeen er is opgebouwd. Ze kopen nu redelijk prima in en met Slot hebben ze de jackpot. Dit seizoen pakken ze waarschijnlijk de titel en rechtstreekse plaatsing voor CL. Dan gaan ze weer verder bouwen met aanzienlijk meer miljoenen dan afgelopen twee jaar. Als wij niet bij de eerste 2 eindigen of de beker missen, dan zie ik het somber in. Of Slot moet in de zomer gaan en ze stellen Alfred Schreuder aan als opvolger, dan niet.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Standbeeld schreef: 31 mar 2023, 14:33 Voorheen waren het spelers als Diemers, Linssen, etc. Standaard als een speler niet goed genoeg was voor PSV dan riepen we hier hard: "is iets voor Feyenoord". Inmiddels heeft Arnesen de complete technische tak opnieuw gestructureerd en borduurt hun AD voort op hetgeen er is opgebouwd. Ze kopen nu redelijk prima in en met Slot hebben ze de jackpot. Dit seizoen pakken ze waarschijnlijk de titel en rechtstreekse plaatsing voor CL. Dan gaan ze weer verder bouwen met aanzienlijk meer miljoenen dan afgelopen twee jaar. Als wij niet bij de eerste 2 eindigen of de beker missen, dan zie ik het somber in. Of Slot moet in de zomer gaan en ze stellen Alfred Schreuder aan als opvolger, dan niet.
Het zijn toch geen hoogvliegers daar bij Feyenoord he. Zij hebben een trainer die heel goed weet hoe een team moet werken voor iedere bal en dat ook goed uitvoert. Het is een typische Feyenoord selectie met Idrissi, Jahanbaks, Dilrosun, Danilo (laten we dit Diemers, Linssen aankopen noemen). Met altijd op het middenveld harde werkers met wereldtopsuperdeluxe 'talent" Wijffer en de bewierookte Kokcu. Ze hebben nu alleen nog extra een stabiele verdediging met Geertruida, Trauner en Hancko.
Alles te danken aan die irritante Slot dat zij nu zo presteren.

PSV en ook Ajax hebben 2 domme keuze gemaakt om 2 rookies voor de groep te zetten die nog niet eens weten hoe ze een team moeten sturen naar de plaats waar zij willen.

Gimenez, Geertruida, Trauner (en heel misschien Kokcu) zouden in de basis staan bij PSV. De rest toch niet?

Benitez > Bijlow
Mwene/Teze < Geertruida
Ramalho < Trauner
Gerrit = Hancko
Aanholt > Hartman
Sangare > Wieffer
Xavi > Szymanski
Veerman = Kokcu
Baka = Jahanbaksz
de Jong < Gimenez
Hazard > Idrissi/Dilrosun/Paixao

En jongens, dit is mijn mening en geen feit. Al heb ik natuurlijk wel altijd gelijk. :mrgreen:
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Defensief een paar spelers die goed passen bij de manier van spelen onder Slot, maar verder echt geen bijzondere selectie. Wel breed. De kracht zit hem in het teamgebeuren en de fitheid niet zozeer in het voetballende gedeelte. Kijk maar eens hoe vaak Feyenoord een bal in vrijheid verkeerd inspeelt.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

En niet te vergeten de hulp van de arbitrage inclusief uitgebreide blessuretijd. (A)
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Hatseflats schreef: 31 mar 2023, 15:26
Standbeeld schreef: 31 mar 2023, 14:33 Voorheen waren het spelers als Diemers, Linssen, etc. Standaard als een speler niet goed genoeg was voor PSV dan riepen we hier hard: "is iets voor Feyenoord". Inmiddels heeft Arnesen de complete technische tak opnieuw gestructureerd en borduurt hun AD voort op hetgeen er is opgebouwd. Ze kopen nu redelijk prima in en met Slot hebben ze de jackpot. Dit seizoen pakken ze waarschijnlijk de titel en rechtstreekse plaatsing voor CL. Dan gaan ze weer verder bouwen met aanzienlijk meer miljoenen dan afgelopen twee jaar. Als wij niet bij de eerste 2 eindigen of de beker missen, dan zie ik het somber in. Of Slot moet in de zomer gaan en ze stellen Alfred Schreuder aan als opvolger, dan niet.
Het zijn toch geen hoogvliegers daar bij Feyenoord he. Zij hebben een trainer die heel goed weet hoe een team moet werken voor iedere bal en dat ook goed uitvoert. Het is een typische Feyenoord selectie met Idrissi, Jahanbaks, Dilrosun, Danilo (laten we dit Diemers, Linssen aankopen noemen). Met altijd op het middenveld harde werkers met wereldtopsuperdeluxe 'talent" Wijffer en de bewierookte Kokcu. Ze hebben nu alleen nog extra een stabiele verdediging met Geertruida, Trauner en Hancko.
Alles te danken aan die irritante Slot dat zij nu zo presteren.

PSV en ook Ajax hebben 2 domme keuze gemaakt om 2 rookies voor de groep te zetten die nog niet eens weten hoe ze een team moeten sturen naar de plaats waar zij willen.

Gimenez, Geertruida, Trauner (en heel misschien Kokcu) zouden in de basis staan bij PSV. De rest toch niet?

Benitez > Bijlow
Mwene/Teze < Geertruida
Ramalho < Trauner
Gerrit = Hancko
Aanholt > Hartman
Sangare > Wieffer
Xavi > Szymanski
Veerman = Kokcu
Baka = Jahanbaksz
de Jong < Gimenez
Hazard > Idrissi/Dilrosun/Paixao

En jongens, dit is mijn mening en geen feit. Al heb ik natuurlijk wel altijd gelijk. :mrgreen:
Wiefer n i e t beter dan Sangaré?! :$ Hoe dan?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord