Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Haha en nu verzamelen de Ajax media de positieve reacties om ze een veer in de reet te steken.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 11 mei 2021, 10:09 Ajacied en columnist Menno Pot is echt de meest kinderachtige lul die er bestaat zeg. In het Parool even een PSV-twitteraar voor lul zetten. Waarom? Verder maakt hij zelf nog een blunder, hij had het over kampioenswedstrijd tegen VVV, snel veranderd naar Emmen nadat hij erop gewezen werd. Even trots melden dat Dennis een slotje op zijn account heeft. Dat heeft hij omdat hij bedreigd werd/wordt. En columnist Menno Pot haalt hem nog eens door het slijk vanwege een grappig bedoelt tweetje.

https://www.parool.nl/columns-opinie/da ... ~bb60789e/
De ironie druipt hier ook gewoon van af. Altijd maar doen of we provinciaaltjes zijn, nepclubje met gemeentesteun dit, grootheidswaanzin dat, alleen Ajax telt internationaal, dat soort werk. Maar als er dan iets te vieren valt, dan tellen we opeens wél mee, want dan zijn we verslagen en kunnen ze zich superieur voelen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

ShovingNE2 schreef: 11 mei 2021, 10:09 Ajacied en columnist Menno Pot is echt de meest kinderachtige lul die er bestaat zeg. In het Parool even een PSV-twitteraar voor lul zetten. Waarom? Verder maakt hij zelf nog een blunder, hij had het over kampioenswedstrijd tegen VVV, snel veranderd naar Emmen nadat hij erop gewezen werd. Even trots melden dat Dennis een slotje op zijn account heeft. Dat heeft hij omdat hij bedreigd werd/wordt. En columnist Menno Pot haalt hem nog eens door het slijk vanwege een grappig bedoelt tweetje.

https://www.parool.nl/columns-opinie/da ... ~bb60789e/
Puur als twittervete al vrij kinderachtig maar als je meent dit in de landelijke media te moeten brengen heb je wel een paar afslagen gemist in het leven. Dan behoor je tot de types die hun hele persoonlijkheid gebouwd hebben om de club die ze aanhangen omdat de rest te oninteressant om te vermelden is.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Sterren aan supporters, ik weet niet of dat nou zo slim is met die achtergrond van ze. Maar goed, die zelfpijperij daar heeft geen grenzen.

Wat ik nou wel echt lekker zou vinden zo tegen het eind van dit seizoen, is dat deze topic niet meer bovenaan zou verschijnen als ik weer op het forum kom. Maar ik zal vast wel de enige zijn.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zelf vindt ik het niks. Nog los van Ajax. Wat moet je er mee en een prijs ga je niet omsmelten. Die zet je in je kast als club zijnde.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

koetje schreef: 12 mei 2021, 14:59 Zelf vindt ik het niks. Nog los van Ajax. Wat moet je er mee en een prijs ga je niet omsmelten. Die zet je in je kast als club zijnde.
Ze hebben van de KNVB al een extra schaal gekregen, dus die komt ook gewoon in de kast. Bizarre actie inderdaad, hoe verzin je het als club om de geuzennaam Joden te hanteren en dan sterren uit te gaan delen?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... erdam.html

Ze hebben weer eens iemand afgetroefd. Nadat ze zich al collectief hadden afgetrokken op wat tweets over die sterren. Overmars gebruikt die ster als butplug.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ajax is op haar beurt afgetroefd door de Social media "afdeling" van Telstar:

Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Leuk die gratis sterren enzo. Weet je waar ze écht goodwill mee zouden kweken?

De familie Nouri betalen.
Johan-Cruijff
Geselecteerd voor Oranje
5
Berichten: 803
Lid geworden op: 30 aug 2018
Clubvoorkeur: Ajax

*
Laatst gewijzigd door Johan-Cruijff op 12 mei 2021, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Fijn zo'n stukje Ajax promotion op dit forum.. :geeuw:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Fijne waardering, die 0,06% tin. En nu, supporters, graag even je bek houden over dat geld van die seizoenskaart dat je van ons niet terugkrijgt. Geldt ook voor de familie Nouri. Ajetoo en tot de volgende fantastische marketingactie van Ajax™.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

milansandro schreef: 12 mei 2021, 20:14 Fijn zo'n stukje Ajax promotion op dit forum.. :geeuw:
Eerlijk is eerlijk, qua marketing hebben ze het daar gewoon prima voor elkaar.

Het leuke is dat je ziet dat die luchtkasteel projecten van ze (al die clubs waar ze de afgelopen internationaal mee samenwerken, of die reclame op Times square) nauwelijks iets doen, en dat een groepje creatieve geesten veel meer kan bereiken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Johan-Cruijff
Geselecteerd voor Oranje
5
Berichten: 803
Lid geworden op: 30 aug 2018
Clubvoorkeur: Ajax

*
Laatst gewijzigd door Johan-Cruijff op 12 mei 2021, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ik ben hier dan ook niet om Ajax voortdurend genuanceerd te bespreken, net zomin als jij overigens. Het overdreven bejubelen van alles wat uit die betonbak komt gerold is inmiddels een minstens evengrote dooddoener. Als Overmars vol in de lens van de camera ruft wordt het nog als een fantastische marketingactie betiteld.

Volgens mij is alles daar pas over gezegd en geschreven zodra de zaak lang en breed afgerond is, voor nu is het gewoon ongoing.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

is Ajacied88 als J-C terug gekomen? Probeert Ajacied onder zijn IP-ban uit te komen? Moet jij niet je muur verder witten?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik vind het onbeschoft en ondankbaar om een prijs die je gekregen hebt van een iemand anders direct weg te flikkeren om je supporters te pleasen. En daar nog trots op zijn en 'kijk eens wat bijzonder dit is' uitdragen ook nog. Bah, vieze enge club, maar dat is geloof ik al wel vaker benoemd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Johan-Cruijff schreef: 12 mei 2021, 20:29
Ultieme dooddoener, altijd dat gezeur over Nouri. Daar is alles al over gezegd en besproken. Zolang er geen getallen bekend zijn kun je er weinig zinnigs over zeggen. Wat wil partij A bieden en wat vraagt partij B.
Flap? Ben jij het?

Dat gezeik ook over Nouri he. Ze moeten ook niet zeiken natuurlijk. Alles is gezegd. Lekker weg laten kwijnen want ze willen teveel geld.

Hoe durven we hier ook. Nu weer even een camera zoeken en je ogen uit je kop janken hoe erg je het allemaal vind van Nouri. Als het maar niet ten koste van de eigen bonus gaat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ze hebben gewoon een extra schaal van de knvb gekregen. Dus zo bijzonder is het allemaal niet. Ik hoop dat Patty Brard die schaal gebruikt als ze weer een kunstje voor Ron Brandsteder doet.
Johan-Cruijff
Geselecteerd voor Oranje
5
Berichten: 803
Lid geworden op: 30 aug 2018
Clubvoorkeur: Ajax

*
Laatst gewijzigd door Johan-Cruijff op 12 mei 2021, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Maar even serieus over die sterren want je haalt er natuurlijk geen 40.000 uit een schaal. Dus of die sterren zijn of zo minuscuul dat je een vergrootglas nodig hebt om ze te zien of je krijgt een stuk schroot wat niks met die schaal meer te maken heeft buiten het door de marketingafdeling verzonnen verhaaltje.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Echte clubliefde:

https://www.dumpert.nl/?selectedId=8114877_f20dd2ef
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Johan-Cruijff schreef: 12 mei 2021, 20:07 Fantastische actie, uniek en daarmee weer een manier om jezelf te profileren. Fijne waardering voor de supporters en voor Ajax een manier om zich op de kaart te zetten. Die weten echt wel dat deze actie internationaal wordt opgepikt en besproken. Qua marketing hoef je de mannen bij Ajax weinig te leren, dat zit piekfijn in elkaar. Ik vind het prachtig.

Verder vind ik die Kamaldeen Sulemana een heel interessanter speler, die heeft diepgang en durft een actie te maken. Dat missen we op dit moment, zeker nu Neres uit vorm is en mogelijk verkocht gaat worden. Idem met Promes, die verwacht ik niet meer terug bij Ajax. Lijkt me een goede speler voor Ajax, hij bevalt me wel qua speelstijl. Lekker opportunistisch.
Kan je nagaan, het is altijd een dubbele agenda. Deze actie heeft niks met waardering voor supporters te maken, want dat kan ook zonder gelikt filmpje en 100.000 berichten in de media. Nee, dit is pure marketing, sta je dan als supporter met je goede gedrag te denken dat het een oprechte actie is. (Gechargeerd gezegd, maar ik vind dit wel)

Nu geruchten dat ManU 17.5mil voor Sulemana over heeft, fors bedrag en vind m dat ook niet waard. Heeft erg veel van Bruma weg, enorm snel op de eerste meters en onvoorspelbaar in z’n passeeractie maar het strand vaak in een afgezwaaide voorzet of een bal te ver voor zich uit gespeeld. Maargoed voor Bruma hebben wij ook teveel betaald :mrgreen:
Johan-Cruijff
Geselecteerd voor Oranje
5
Berichten: 803
Lid geworden op: 30 aug 2018
Clubvoorkeur: Ajax

*
Laatst gewijzigd door Johan-Cruijff op 12 mei 2021, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Je komt een juichbericht plaatsen waarom jullie zo geweldig zijn. En dan janken dat mensen niet inhoudelijk reageren???

Flikker op hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Oprecht medeleven zou zijn om de zaak Nouri zsm te beslechten..
Maar ja...fanboy gonna fanboy..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell

Ajax