Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Oprecht medeleven zou zijn om de zaak Nouri zsm te beslechten..
Maar ja...fanboy gonna fanboy..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Johan-Cruijff
Geselecteerd voor Oranje
5
Berichten: 803
Lid geworden op: 30 aug 2018
Clubvoorkeur: Ajax

*
Laatst gewijzigd door Johan-Cruijff op 12 mei 2021, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

GillesdelaCroquette schreef: 12 mei 2021, 21:00 Maar even serieus over die sterren want je haalt er natuurlijk geen 40.000 uit een schaal. Dus of die sterren zijn of zo minuscuul dat je een vergrootglas nodig hebt om ze te zien of je krijgt een stuk schroot wat niks met die schaal meer te maken heeft buiten het door de marketingafdeling verzonnen verhaaltje.
De schaal is omgesmolten en aangevuld met tin (waar de schaal ook van gemaakt is). Elke ster weegt 3.nogwat gram waarvan 0.06 gram schaal.

Maargoed staan voor 1.000 te koop op marktplaats, blijkbaar heeft clubliefde dus toch een prijs daar in Amsterdam :mrgreen:
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Houdoe en bedankt!
En dat maal duizend!
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Johan-Cruijff
Geselecteerd voor Oranje
5
Berichten: 803
Lid geworden op: 30 aug 2018
Clubvoorkeur: Ajax

*
Laatst gewijzigd door Johan-Cruijff op 12 mei 2021, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Johan-Cruijff schreef: 12 mei 2021, 21:05
ShovingNE2 schreef: 12 mei 2021, 21:01 Je komt een juichbericht plaatsen waarom jullie zo geweldig zijn. En dan janken dat mensen niet inhoudelijk reageren???

Flikker op hoor.
En wederom zwart/wit posten door jou, chapeau hoor. Ik zeg dat ík het een klasse actie vind, of mag dat hier ook niet meer. Het is uniek en in mijn ogen een mooie staaltje waardering voor supporters. Want dan blokkeer mijn account maar hoor. Wat een zuur gedoe hier. Niet alleen hier overigens, ook op de rest van het forum. Prima hoor, maar zodra mijn inbreng niet wordt gewaardeerd moet je/men dat gewoon zeggen. Dan is het houdoe en de groeten. Een gast die niet gewenst is moet weer wieberen. Zo is het dan ook wel weer.
Tsja weet je, voor voetbal inhoudelijke discussies kan je prima terecht op het forum van een concurrerende club, en er is al vaak genoeg aangetoond dat jij daarin een prima gesprekspartner bent ;) Maar ik denk dat je zelf ook wel snapt dat dit berichten zijn die ten eerste niet echt voer voor discussie zijn en ten tweede waarvan je weet dat je hoe dan ook lijnrecht tegenover elkaar staat omdat dat simpelweg de concurrentie is. Het boeit mij geen reet wat Ajax met die schaal doet, maar voor een discussie over tactiek, kwaliteit of aankoopbeleid ben je hier altijd welkom (voor mij persoonlijk, niet dat ik er ook maar iets over te zeggen heb haha ) maar dit lokt gewoon bepaalde reacties uit, dat zal je zelf ook wel snappen ;)
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Johan-Cruijff schreef: 12 mei 2021, 21:05
ShovingNE2 schreef: 12 mei 2021, 21:01 Je komt een juichbericht plaatsen waarom jullie zo geweldig zijn. En dan janken dat mensen niet inhoudelijk reageren???

Flikker op hoor.
En wederom zwart/wit posten door jou, chapeau hoor. Ik zeg dat ík het een klasse actie vind, of mag dat hier ook niet meer. Het is uniek en in mijn ogen een mooie staaltje waardering voor supporters. Want dan blokkeer mijn account maar hoor. Wat een zuur gedoe hier. Niet alleen hier overigens, ook op de rest van het forum. Prima hoor, maar zodra mijn inbreng niet wordt gewaardeerd moet je/men dat gewoon zeggen. Dan is het houdoe en de groeten. Een gast die niet gewenst is moet weer wieberen. Zo is het dan ook wel weer.
Er zijn ook genoeg mensen die jouw posts wel kunnen waarderen. Ik vind het een meerwaarde om ook het geluid van de andere kant te horen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit was geen aanzetten tot discussie. Dit was een juichbericht. En dan krijgt hij kritiek en gaat hij janken over niet inhoudelijk.

Meestal is hij prima te nassen hier. Nu creëert hij zelf een rel en wast zijn handen in onschuld.

Serieus hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Deze actie werkt bij net zo op mijn lachspieren als destijds die stropdas met nr. 1.
Wat een kutclub!
Gaan ze daar nu straks met een ster op hun jas lopen? Daar zijn ze echt van lotje getikt zeg.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Tja, de zaak Nouri hoeft van mij betreft ook totaal niet aangehaald te worden, gezien dat totaal niet relevant is in deze.

En verder vond ik het zelf wel een toffe actie van Ajax. Eerlijk is eerlijk, als PSV fan zou ik zoiets ook vet vinden bij mijn club.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ja in de vorm van een gloeilamp maar toch niet in de vorm van een ster?
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Of een trekker, uitgedeeld door Kerrolajjn. Doet die ook eens wa.

Maar dan zonder de buitensporige online zelfbevrediging.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 12 mei 2021, 22:04 Tja, de zaak Nouri hoeft van mij betreft ook totaal niet aangehaald te worden, gezien dat totaal niet relevant is in deze.

En verder vond ik het zelf wel een toffe actie van Ajax. Eerlijk is eerlijk, als PSV fan zou ik zoiets ook vet vinden bij mijn club.
Ik ook. Uitstekend marketing idee en had maar wat graag een deel van een gewonnen PSV schaal gehad.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik zou het achterlijk vinden als PSV een prijs omsmelt en aan de supporters geeft.

Zoiets hoort in de prijzenkast.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Kreeg Cambuur eigenlijk ook 2 schalen dit seizoen?

Want de reden dat Ajax dit kon doen, is omdat ze 2 schalen kregen. Eentje kan in de prijzenkast, de andere werd omgesmolten.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Heeft Ajax de familie Nouri al betaald?
Gebruikersavatar
PSV-DTC
International
3
Berichten: 861
Lid geworden op: 13 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 12 mei 2021, 23:05 Heeft Ajax de familie Nouri al betaald?
Zullen vast wel een sterretje hebben gekregen, van die “ooh zo sympathieke” kutclub
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik smelt mijn bitcoins en koop deze kutclub.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hmm, wel provocerend dat J-C na die marketingstunt van Ajax hier nu allemaal sterretjes gaat posten... 😉
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

PSV-DTC schreef: 12 mei 2021, 23:38
ruuddevil schreef: 12 mei 2021, 23:05 Heeft Ajax de familie Nouri al betaald?
Zullen vast wel een sterretje hebben gekregen, van die “ooh zo sympathieke” kutclub
Naar verluidt heeft de familie Nouri wel 34 (!) sterretjes gekregen. ‘Wij van (de marketing afdeling van) Ajax meenden dat het moreel onverantwoord was om niet een keer goed uit te pakken in deze pijnlijke affaire. Al realiseren wij ons dat het in dit opzicht nooit genoeg kan zijn. We gaan kijken of er nog meer mogelijk is’.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sterretje van Sar is bruin
Gebruikersavatar
PSV-DTC
International
3
Berichten: 861
Lid geworden op: 13 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 13 mei 2021, 10:55 Sterretje van Sar is bruin
Heeft hij dan nog wel een sterretje?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Toch typisch, sinds ze kampioen zijn krijgen ze ineens wel de rode kaarten...
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Inderdaad, lekker opzichtig compenseren
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wat een wanhopigheid weer met Brobbey. Ze kunnen het echt niet verkroppen dat hij ze gedumpt heeft.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Brobbey terughalen is toch wel fucking hilarisch. Ze zwemmen daar in het geld, maar dit is dus letterlijk geld door de plee spoelen. Raiola lacht ook zijn lul uit zijn broek: die pakt straks 2x zijn fee.

Ik hoop echt dat ze dat doen. Ik vind die Brobbey nog steeds een soor Brutil Hose, die een prima periode kent nu, maar technisch gewoon te kort komt. Lekker als ze daar 15 miljoen voor neerleggen en dat hij over 2-3 jaar bij Utrecht speelt.

Ajax