VAR

Scheidsrechters en VAR. Bespreek hier de arbitrage.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Vrij vertaald betekent dat voor een opzettelijk ‘klapje of trapje’ geen rode kaart getrokken moet worden, heeft de voetbalbond ook van de FIFA meegekregen.
Ik wil wel eens weten wat Egmond hier zogenaamd precies van de FIFA heeft gehoord. Hoezo moet 'buitensporig' uitgelegd worden als 'natrappen niet bestraffen als het niet hard genoeg gaat'? Ik geloof er echt helemaal niks van zolang ik dat verhaal niet op papier zie. Als ze werkelijk willen voorkomen dat er gefloten wordt voor licht natrappen dan kan dat veel duidelijker geformuleerd worden.

Zou me niks verbazen als iemand FIFA of IFAB hierover contacteert en te horen krijgt: Oh nee dat hebben ze écht verkeerd begrepen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het was ook geen trapje, het was vol doortrappen. Rood, geen enkele twijfel mogelijk.
JoJo
Regelmatige invaller
3
Berichten: 338
Lid geworden op: 4 nov 2020
Favoriete speler: Joey

Ik mag absoluut hopen dat het niet gaat gebeuren, maar stel je voor dat we dit van een PSV speler gaan zien dan weten we aan de hand van de al dan niet te geven kaart hoe de discussie niets/geel/rood dan wordt uitgelegd.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Goeiendag zeg. Wat wordt RKC hier genaaid. Dit is echt niet normaal.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Thoresen schreef: 06 mar 2021, 22:57 Goeiendag zeg. Wat wordt RKC hier genaaid. Dit is echt niet normaal.
Bizar inderdaad, en het aantal camera’s per wedstrijd/stadion lijkt ook te verschillen.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dat moest toch gelijk getrokken worden per dit seizoen?
Of in ieder geval iedereen moest camera’s hebben op de meest belangrijke punten?
#FreeGeneratie4
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

aangezien het een thuiswedstrijd van ze was, heb ik het gevoel dat ze zelf invloed hebben op het aantal camera's wat geplaatst kan worden en dan zelf dus ook onderdeel zijn van het probleem.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Voijke schreef: 07 mar 2021, 11:31 aangezien het een thuiswedstrijd van ze was, heb ik het gevoel dat ze zelf invloed hebben op het aantal camera's wat geplaatst kan worden en dan zelf dus ook onderdeel zijn van het probleem.
Vind ik onzin. Voor hetzelfde geld was Utrecht genaaid in de laatste minuut. Zelf werden we ook benadeeld in Almelo door een tekort aan camera's.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kunnen we de buitenspelgoal van Tadic nog herinneren omdat er in de Arena bepaalde camera's er niet stonden. Zoals op de 16.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ah, de VAR was weer eens koffie halen toen 'ie moest kijken. Je verwacht het niet.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Higler, kneusje.
Zal Van Egmond vanavond wel weer komen uitleggen dat het eigenlijk een nekschot moet zijn voordat er ingegrepen wordt.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Treurig. Iedereen ziet het. Heeft niets met voetbal te maken maar toch mag het weer.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Elke cruciale beslissing weer. Hoe is het mogelijk dat dit week in week uit kan met videobeelden ter beschikking? Ongelofelijk. Kunnen de usual suspects weer komen melden dat het allemaal toeval is en je ze ook af en toe mee hebt (weet je nog dat ene moment met Teze), maar ondertussen neemt het echt schandalige vormen aan hoor. Feyenoord en Ajax komen week in, week uitoveral mee weg. Wat een schandalige vertoning weer. Terwijl ze dus gewoon de beelden kunnen bekijken. Schiet mij maar lek, maar eerlijk is het al heel lang niet meer.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Malacia hield Dumfries idd vast. En zag net die elleboog in de ribben. Waarom doen ze daar niks aan? Jammer dat Teze die Kokcu niet harder pakte daarna. Ik had zijn kuit doormidden geschopt.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Tomm schreef: 14 mar 2021, 16:21 Treurig. Iedereen ziet het. Heeft niets met voetbal te maken maar toch mag het weer.
Inderdaad. Maar, allemaal toeval.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Tirzah=Nostradamus
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ach, meneer 'het is rood, maar we mogen die niet meer geven' van Egmond. In plaats van elke week weer achter de regels te verbergen, laat eens zien dat je er wat aan doet door die spelregelscommissie eens tot de orde te roepen.

Of is ie bang dat er dan geen scheidsrechters meer de grens over mogen (om geld voor de KNVB te genereren)?
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Deze mag op de stapel. Om gek van te worden.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

En waarom grijpt de VAR niet in Van Egmond? Iedere blinde kon dit zien.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ja, dat mag de VAR niet omdat Boscagli z'n ribben niet gebroken heeft. Het interesseert dat spelregel clubje echt geen moer of ze in Nederland hier nou wel of geen rood voor geven, maar van Egmond is bang dat ze 'team Kuipers' dan van een CL potje afhalen ofzo als ze niet exact doen wat de regels zeggen.

Liever slaafs de regels volgen dan logisch arbitreren.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Maar dus ook geen tuchtcommissie meer? Voor de VAR werden daar nog regelmatig spelers bestraft, ik denk steeds meer dat we met die situatie beter af waren dan met heel die tyfus VAR. Leuk dat ze goals op een millimeter buitenspel afkeuren of zoals die bullshit handsbal van verteren maar hoeveel van dit soort overduidelijke dingen hebben ze niks mee gedaan?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hoeveelste keer is dit na de winterstop dat na een wedstrijd Van Egmond komt vertellen dat de tegenstander inderdaad rood had moeten krijgen?
de 3e ofniet?

Waardeloos.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Misschien heeft de VAR wel gereageerd maar vond Naaihuis het niets net zoals bij het vastpakken van Denzel. Meneer Naaihuis is een narcist en die moet gelijk hebben.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ik zit me hier nog steeds af te vragen waarom Kokcu geen rood heeft gekregen.

Overigens een typisch Nijhuis moment vlak daarvoor, een Feyenoorder aan de ene kant van t veld op de grond, een PSV-er aan de andere kant waardoor Teze hard (maar perfect op de bal) ingrijpt op Kokcu omdat er een PSV verdediger geblesseerd lag waarna Kokcu het nodig vond de frustratie hiervan te uiten op de rug van Boscagli. Nijhuis met z’n mannelijke voetbal liet t hier toch wel escaleren. Vond m sowieso raar en inconsequent fluiten, niet eens zozeer partijdig (de VAR had daarvoor mogen ingrijpen) maar vooral heel inconsequent.

Heeft die grensrechter trouwens de vrouw van Nijhuis gepaald ofzo? Eerst vlagt hij voor een overtreding waarbij Nijhuis 25 meter verderop stond en fluit Nijhuis niet. Vervolgens vlagt de grens niet voor een inworp maar dacht Nijhuis vanaf de middencirkel wel even te beoordelen dat Feyenoord mocht gaan ingooien, zelfs de Feyenoord spelers waren verbaasd.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Nijhuis floot redelijk, maar hij liet het in de laatste 10 minuten toch weer ontsporen. Vanzelfsprekend in het nadeel van PSV.
Malacia had zijn 2e geel kunnen/moeten krijgen en de actie van Kokcu was overduidelijk en had rood moeten opleveren, ongelooflijk dat de VAR op zijn minst de scheids niet liet kijken naar dat moment.

En dat Nijhuis inderdaad de grensrechter overrulde bij die ingooi maakte zijn insteek duidelijk, typische actie van die narcist.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

VAR