Scheidsrechterstopic

Scheidsrechters en VAR. Bespreek hier de arbitrage.
Plaats reactie
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

deninho32 schreef: 14 apr 2021, 16:04 Goed, ik heb even een belletje naar Zürich gepleegd en op hun verzoek een mail gestuurd over de nieuwe richtlijnen mbt natrappen en slaan. Dit is hun reactie.. Ga maar los mensen..
Dear Dennis



Thank you for your email. Unfortunately, we do not comment on refereeing decisions but we can confirm that the Law relating to violent conduct and serious foul play was not changed for season 2020/21.



Kind regards,

The IFAB
Begrijp ik nu goed dat de Nederlandse scheidsrechters die onzin dan zelf verzonnen hebben?
En dat jij helemaal niet echt Deninho heet?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Mijn vrouw gilt in haar slaap nog geregeld 'Deninho'. Dus Dennis is waarschijnlijk een nickname.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 14 apr 2021, 20:41 Mijn vrouw gilt in haar slaap nog geregeld 'Deninho'. Dus Dennis is waarschijnlijk een nickname.
Wat voor soort dromen zijn dat dan? :o
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Thijs85 schreef: 14 apr 2021, 20:37
deninho32 schreef: 14 apr 2021, 16:04 Goed, ik heb even een belletje naar Zürich gepleegd en op hun verzoek een mail gestuurd over de nieuwe richtlijnen mbt natrappen en slaan. Dit is hun reactie.. Ga maar los mensen..

Begrijp ik nu goed dat de Nederlandse scheidsrechters die onzin dan zelf verzonnen hebben?
Geen idee wie het heeft verzonnen, misschien hebben ze hier de regels wel jarenlang verkeerd toegepast. De mensen van de IFAB zeggen alleen dat er dit jaar niets is gewijzigd.

En dat jij helemaal niet echt Deninho heet?

De kinderen noemen me de laatste tijd ook ineens Deninho, dus ik twijfel zelf ook..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Thijs85 schreef: 14 apr 2021, 20:47
ShovingNE2 schreef: 14 apr 2021, 20:41 Mijn vrouw gilt in haar slaap nog geregeld 'Deninho'. Dus Dennis is waarschijnlijk een nickname.
Wat voor soort dromen zijn dat dan? :o
Waarschijnlijk hele natte..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

deninho32 schreef: 14 apr 2021, 20:48 De kinderen noemen me de laatste tijd ook ineens Deninho, dus ik twijfel zelf ook..
Bedoel je Ailon en Shoving?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

deninho32 schreef: 14 apr 2021, 20:49
Thijs85 schreef: 14 apr 2021, 20:47

Wat voor soort dromen zijn dat dan? :o
Waarschijnlijk hele natte..
Ik heb een snorkel onder mijn kussen liggen voor het geval dat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Thijs85 schreef: 14 apr 2021, 20:37
deninho32 schreef: 14 apr 2021, 16:04 Goed, ik heb even een belletje naar Zürich gepleegd en op hun verzoek een mail gestuurd over de nieuwe richtlijnen mbt natrappen en slaan. Dit is hun reactie.. Ga maar los mensen..

Begrijp ik nu goed dat de Nederlandse scheidsrechters die onzin dan zelf verzonnen hebben?
En dat jij helemaal niet echt Deninho heet?
Of andersom, dat ze/we het jaren niet goed hebben toegepast en Jaap Uilenberg en zijn mensen afgelopen zomer wakker zijn geworden.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

koetje schreef: 14 apr 2021, 21:00
Thijs85 schreef: 14 apr 2021, 20:37

Begrijp ik nu goed dat de Nederlandse scheidsrechters die onzin dan zelf verzonnen hebben?
En dat jij helemaal niet echt Deninho heet?
Of andersom, dat ze/we het jaren niet goed hebben toegepast en Jaap Uilenberg en zijn mensen afgelopen zomer wakker zijn geworden.
Zijn er in dat geval nog vergeelde bekers die we kunnen claimen?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Typerend, de heisa over die strafschop. Zo’n beetje de eerste keer dat een VAR ingreep voor ons positief is en de (media) wereld is te klein en de scheidsrechter moet zich verantwoorden. De scheidsrechters weten weer wat ze moeten doen om geen gezeik te krijgen.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ik vond die Manschot overigens een erg slechte scheidsrechter. Wist totaal niet wat ie aan het doen was. De gele kaarten voor Dumfries, Dammers (na strafschop) en die jongen die de laag koppende Boscagli raakte sloegen werkelijk waar helemaal nergens op.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 651
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

ruuddevil schreef: 25 apr 2021, 09:51 Typerend, de heisa over die strafschop. Zo’n beetje de eerste keer dat een VAR ingreep voor ons positief is en de (media) wereld is te klein en de scheidsrechter moet zich verantwoorden. De scheidsrechters weten weer wat ze moeten doen om geen gezeik te krijgen.
Jep niemand heeft het over die 2 buitenspelmomenten. Kun je met 100% zekerheid zeggen dat lijntje getrokken is op het moment dat bal van de voet verdween? Volgens mij niet. Die zijn meer discutabel dan de pingel. Dat zijn gewoon duidelijke regels. Aangeschoten hands bestaat niet meer en sinds dit jaar moet hier een pingel voor gegeven worden.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Slaat inderdaad helemaal nergens op. Was gewoon een terechte strafschop. En om eerlijk te zijn, als voor dit soort situaties geen strafschop wordt gegeven heb ik er ook vrede mee. Maar regels zijn regels. En dit en de achterbal van Denzel (die moet de grensrechter ook zien) zijn situaties waar de Var voor in het leven is geroepen. Niet om te mierenneuken over een centimeter van een knie wat misschien buitenspel is. Als buitenspel niet 100 procent zichtbaar is moet je het laten gaan.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

TomPSV schreef: 25 apr 2021, 09:53 Ik vond die Manschot overigens een erg slechte scheidsrechter. Wist totaal niet wat ie aan het doen was. De gele kaarten voor Dumfries, Dammers (na strafschop) en die jongen die de laag koppende Boscagli raakte sloegen werkelijk waar helemaal nergens op.
Bij de strafschop moet hij geel geven.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

deninho32 schreef: 25 apr 2021, 10:11
TomPSV schreef: 25 apr 2021, 09:53 Ik vond die Manschot overigens een erg slechte scheidsrechter. Wist totaal niet wat ie aan het doen was. De gele kaarten voor Dumfries, Dammers (na strafschop) en die jongen die de laag koppende Boscagli raakte sloegen werkelijk waar helemaal nergens op.
Bij de strafschop moet hij geel geven.
Oh dat wist ik niet.
Maar vond hem verder nog steeds erg warrig fluiten.
Gelukkig was Brom als VAR een stuk scherper.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:



Vergelijkbare situatie. Bal hard tegen de arm geschoten, slachtoffer kan er weinig aan doen en daarom had ie van mij in beide gevallen niet op de stip gemoeten. Regels zijn anders en in deze dus consequent toegepast, iedereen kan stoppen met janken en kan zijn beklaag bij de spelregelcommissie gaan doen.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Tomm schreef: 25 apr 2021, 10:24 Vergelijkbare situatie.
Ik vind dit niet vergelijkbaar.
Bij die situatie van Ajax houdt de speler zijn arm nog langs zijn lijf, daar was bij die Groningen speler geen sprake van. Die stak zijn arm uit, daarom is het ook een terechte penalty.

Ik snap de hele ophef erom deze keer echt niet.
Een makkelijke penalty, maar gewoon duidelijk terecht volgens de regels.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Bizar:

https://www.vi.nl/nieuws/goednieuwsshow ... ons-league
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Gaat ook naar het EK en fluit tegenwoordig helemaal niet meer zo slecht.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heeft het wel geholpen dat die rat zijn grensrechter een mes in de rug stak en offerde omdat Ronaldo boos was.

Maar inderdaad: hij fluit niet slecht.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wedstrijden tegen ons alweer vergeten? De man fluit op rancune en gooit zijn moeder nog onder de bus om er zelf beter van te worden. Maar goed, dat zijn prima eigenschappen om je bij de UEFA omhoog te likken natuurlijk.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Tegen Ajax gaf hij 2 rode kaarten, waarvan de eerste (2e geel Tagliafico) nergens op sloeg. Het was voorheen een matige scheidsrechter en een hele goede VAR. Hij heeft zich als scheidsrechter best goed ontwikkeld..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 25 apr 2021, 13:53 Tegen Ajax gaf hij 2 rode kaarten, waarvan de eerste (2e geel Tagliafico) nergens op sloeg. Het was voorheen een matige scheidsrechter en een hele goede VAR. Hij heeft zich als scheidsrechter best goed ontwikkeld..
Jouw objectieve kant komt weer boven. "Spijkerharde Argentijnse tackle" volgens de verslaggever, Tagliafico kon totaal niet bij de bal maar gooide zijn been flink omhoog om Lozano te blesseren, maar dat vind jij dus een belachelijke gele kaart.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Lozano stelde zich wederom enorm aan. Hij raakt hem amper of zelfs helemaal niet. Ja dat vond ik een belachelijke kaart. Heeft niks met objectiviteit of wat dan ook te maken. Voor wat het waard is, de heren analisten waren het toentertijd roerend met me eens..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Stelde zich aan nog wel. Tagliafico kwam als een blinde invliegen en nam een enorm risico om Lozano te blesseren, hij kwam van de binnenkant invliegen met zijn been op een meter hoog en raakte Lozano. Als je dat al nergens op vindt slaan om dan een gele kaart te krijgen. Blijkbaar moet Lozano zijn enkel er eerst afvliegen ofzo. Typisch dat je dat voorbeeld ook aanhaalt nog om te ondersteunen dat Makkelie geen goede scheidsrechter was.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dat haalde ik niet aan om te ondersteunen dat het geen goede scheidsrechter was, ik reageerde op:
Grasmat schreef: 25 apr 2021, 12:51 Wedstrijden tegen ons alweer vergeten?
En ja Lozano was/is een verschrikkelijke aansteller die graag kaarten aannaait..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Scheidsrechterstopic