ESPN NL

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding


ESPN is een Nederlands digitaal televisiekanaal dat sinds 29 augustus 2008 live voetbalwedstrijden uitzendt. De zender is onderdeel van Eredivisie Media & Marketing CV en telt drie kanalen. Tot het seizoen 2013-2014 was deze entiteit in handen van de eredivisieclubs zelf met Endemol als minderheidspartner, omdat geen enkele landelijke aanbieder het bedrag bood dat deze clubs wilden ontvangen. Vanaf het seizoen 2013-2014 is Eredivisie Media & Marketing CV voor 51% in handen van 21st Century Fox van Rupert Murdoch (via Fox International Channels Benelux), die van het kanaal een grote zender wil maken en hierna meteen de rechten kocht van de Engelse Premier League. Tot 1 augustus 2013 heette de zender Eredivisie Live en telde het vier kanalen in HD-kwaliteit.
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

Waarom interviewt die huilebalk Schmidt in het Engels maar Max in het Duits?
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Leo Driessen loopt bij Voetbalpraat me toch een partijtje te jammeren over eventuele overtredingen wat misschien wel penalty's voor Ajax hadden moeten zijn. Sjezus.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Bij Fox sports was er altijd de mogelijkheid om hele wedstrijden terug te kijken. Weet iemand toevallig of deze mogelijkheid er ook is bij ESPN en waar die te vinden is? Vind die nieuwe site maar klote zeg namelijk.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Kan het ook niet vinden, lijkt gewoon niet te kunnen op die site.

Bij KPN kun je nog wel terugkijken, zowel via de TV als via de itv site (al is het navigeren naar vorige dagen daar niet bepaald handig gemaakt)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja klopt, dat doe ik nu ook. Alleen als je dan het beeld op pauze wilt zetten om een screen te maken, blijft die pauze knop lekker in beeld hangen :/

Best zonde. Die Fox site was echt super functioneel en overzichtelijk. Alles zat er op en eraan. De ESPN site is voor mij nog een grote zoektocht.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik heb me echt kapot geërgerd aan Leo Driessen, hij doet ook niet eens meer zijn best he om zijn hekel aan PSV te verbergen. Gaat echt helemaal nergens meer over dat ESPN hem op PSV wedstrijden zet. En hier betaal je dan als abonnee nog voor ook.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Idd bloedirritant die gast
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Petitie starten voor Frank Lammers als commentator bij espn voor onze wedstrijden? [mention]ShovingNE2[/mention] jij hebt het meeste bereik op twitter?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja, Leo moest huilen na de 1-4 maar kreeg toch weer moed toen het 3-4 werd.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Tomm schreef: 16 jan 2021, 20:52 Petitie starten voor Frank Lammers als commentator bij espn voor onze wedstrijden? @ShovingNE2 jij hebt het meeste bereik op twitter?
Frank Lammers is irritant.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Tomm schreef: 16 jan 2021, 20:52 Petitie starten voor Frank Lammers als commentator bij espn voor onze wedstrijden? @ShovingNE2 jij hebt het meeste bereik op twitter?
Goed idee. Met John van den Heuvel, een Amsterdammer, als sidekick.
Beiden hebben het licht gezien in Eindhoven en de poel des verderfs in de Randstad.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

deninho32 schreef: 16 jan 2021, 20:58
Tomm schreef: 16 jan 2021, 20:52 Petitie starten voor Frank Lammers als commentator bij espn voor onze wedstrijden? @ShovingNE2 jij hebt het meeste bereik op twitter?
Frank Lammers is irritant.
Dat vind je
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 16 jan 2021, 21:21
deninho32 schreef: 16 jan 2021, 20:58
Frank Lammers is irritant.
Dat vind je
Dat vind jij...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Heissenberrug schreef: 16 jan 2021, 20:50 Ik heb me echt kapot geërgerd aan Leo Driessen, hij doet ook niet eens meer zijn best he om zijn hekel aan PSV te verbergen. Gaat echt helemaal nergens meer over dat ESPN hem op PSV wedstrijden zet. En hier betaal je dan als abonnee nog voor ook.
Ik krijg altijd het gevoel dat ze dat bewust doen om Leo te pesten.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Haha omdenken, nice.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 16 jan 2021, 20:58
Tomm schreef: 16 jan 2021, 20:52 Petitie starten voor Frank Lammers als commentator bij espn voor onze wedstrijden? @ShovingNE2 jij hebt het meeste bereik op twitter?
Frank Lammers is irritant.
Eens. Prima acteur, maar irriteer mij kapot aan hem als "PSV supporter."
tijn0

Hij is ironisch, volgens mij. Ik zit helemaal niet te wachten op partijdig commentaar. Borst zit er primair, omdat hij van voetbal houdt en het zijn vak is daarover te praten. Lammers zou er primair zitten, omdat hij voor PSV is en die gast van de Jumbo is.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wel een beetje slecht van ESPN dat de nieuwe app alleen draait op tablets met IOS13. Onze tablet is blijkbaar net te oud, kan IOS13 niet installeren en die app kan je dus vergeten...Nou hebben we voor de rest van het seizoen ESPN maar bij het abonnement gedaan van Ziggo zodat we iig via TV kunnen kijken zonder Chromecast, maar toch.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Tomm schreef: 16 jan 2021, 20:52 Petitie starten voor Frank Lammers als commentator bij espn voor onze wedstrijden? @ShovingNE2 jij hebt het meeste bereik op twitter?
Fox heeft zoiets al een keer gedaan. Op Fox 1 het normale commentaar en op Fox 2 Lammers en dan nog een Ajax-BNer.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Jack Wouterse
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Laten ze nu bewust het verkeerde moment zien met Cody om te bespreken? Hij wordt door Tommy B. uit de wedstrijd getrapt. Niet bij dat penalty moment. Die Jan Ajaxhoofd van Gangelen maar stoken en om een schorsing van Schmidt smeken.

Correctie het was die nummer 4 van Sparta en niet doorgesnoven Tommy.
Laatst gewijzigd door TylerDurdn op 18 jan 2021, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018



Schandalige journalistiek. Verkeerde moment en enkel suggestieve vragen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

John de Mol de Ajacied. Verwacht niks anders.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Kan iemand die sneue figuren erop wijzen dat ze met een compleet verkeerd beeld (waar idd niet zoveel aan de hand was) lopen te onderbouwen?

Deze moeten ze hebben

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

ESPN NL