Studio Voetbal

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Prima uitzending wederom. By far het beste voetbal praat programma tegenwoordig. Vooral Pierre was scherp:

- Martinez had rood moeten hebben
- Benoemde de niet gegeven pingel voor Dumfries
- Ook duidelijk wel over Ihattaren al werd dat onderwerp wat snel behandelt. Maar niemand die wees naar Schmidt.

Prima. Het feit dat Afellay er niet was, was wat mij betreft ook een pre.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja Afellay voegt niks toe. Dat hebben ze daar ook wel door. Die zou juist die hard PSV supporter moeten zijn zodat ze wat felle discussies hebben. Nu likt ie eerst de reet van vdFart en daarna de ballen van FEBO Theo om daarna jankend in een hoekje te liggen huilen tot de volgende klant. Das P-Air en gaat zeker pijn doen.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Het houdt niet over met Ibi als analist, heeft nogal veel moeite om volzinnen te maken.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heb nog niet terug gekeken, maar herhaalde hij weet hetzelfde wat de andere gasten 5 minuten ook al zeiden?
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Denk dat ie doelt op de 'analyse' van de 5-3-2 van AZ. Kwam er totaal niet goed uit. Overigens voegt zo'n Freek Jansen ook weinig toe. Dan heb ik liever Pierre.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 01 mar 2021, 06:30 By far het beste voetbal praat programma tegenwoordig.
Moet trouwens zeggen dat de lat in die sector ook niet heel hoog ligt...
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 08 mar 2021, 01:33
Menno1 schreef: 01 mar 2021, 06:30 By far het beste voetbal praat programma tegenwoordig.
Moet trouwens zeggen dat de lat in die sector ook niet heel hoog ligt...
Nee dat is waar. Voetbal praat gaat nog, de rest kan je sowieso overslaan.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Vind Rondo er met kop en schouders bovenuit steken qua kennis, analyse en voetbal.

VI het beste qua kroegpraat.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ibi was enorm kritisch op Ihattaren.

Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Dat viel mij ook op!

Ibi en Mo waren natuurlijk vrienden en Ibi leek een persoonlijke vete uit te vechten met Schmidt in al zijn analyses. Het was makkelijk voor hem geweest nu naar Schmidt te wijzen. Ben blij dat hij dat niet deed, daardoor neem ik hem toch weer wat meer serieus.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Vrienden lijkt me wel wat overdreven hoor. Ik heb niet de indruk dat Ibi veel banden heeft opgebouwd, contact met Ihattaren is er (ook) niet meer.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Dat laatste is sowieso waar. Maar als je elke dag samen vanuit Utrecht naar Ehv rijdt, bouw je toch een band op lijkt me. Ik had toen ook sterk het idee dat Mo's keuze voor NL veel met Ibi te maken had. Maar het lijkt erop alsof er ergens ruis op de lijn is ontstaan..
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Zozo, Afellay kan ook nog nuttige dingen zeggen dus. Dat werd tijd.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

nilssonH schreef: 08 mar 2021, 00:06 Overigens voegt zo'n Freek Jansen ook weinig toe. Dan heb ik liever Pierre.
Die Freek is een enorm blij ei en daarnaast fanboy. Moest hyperventileren toen ze Haller haalde.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Wanneer het over PSV zaken gaat lijkt het mij logisch dat de opinie van Afellay de meest waarde heeft. Gelukkig deed hij dat deze keer vrij oprecht mbt Ihattaren. Maar het is genant om vervolgens nog de ongefundeerde mening van van der Vaart (Die Duitser wist niet eens wie Ihattaren was toen hij bij PSV begon) of het nietszeggende betoog van Ajax Freek (zo'n talent verdient meer aandacht) aan te moeten horen. Dat domme gespeculeer moet gewoon verboden worden.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 08 mar 2021, 07:19 Ibi was enorm kritisch op Ihattaren.

Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Terug gekeken en eerlijk is eerlijk: hij was duidelijk, sterk en eerlijk. Ik dacht dat hij Schmidt de schuld zou geven maar hij wees 100% naar Ihattaren en volgens mij hield hij zich nog een beetje in. Die is geen ‘bro’ van Mo zo te horen.

Dus hulde Ibi.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Nee, geen broers van elkaar. En Ajax mietjes aan tafel moeten eigenlijk hun lelijke smoel houden als het over PSV gaat.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Afellay is toch altijd een soort van voorbeeld geweest voor Ihattaren? Goede zaak dat Ibi zich dan kritisch uitlaat over de houding en prestaties van Ihattaren momenteel. Vond hem de laatste tijd vrij rancuneus overkomen richting PSV, echter heeft hij hier pluspunten mee gescoord. De meute volgen en Schmidt de schuld geven was de makkelijkste weg namelijk. En ook de weg die ik verwacht had, n.a.v. zijn laatste optredens op TV.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Die Freek Jansen is nu de baas bij VI las ik. Dacht altijd dat hij daar rondliep omdat ze subsidie voor hem kregen.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

RIO schreef: 08 mar 2021, 10:13 Nee, geen broers van elkaar. En Ajax mietjes aan tafel moeten eigenlijk hun lelijke smoel houden als het over PSV gaat.
Die ajaxtrut heb ik nog nooit iets zinnigs horen zeggen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

guus schreef: 08 mar 2021, 16:14
RIO schreef: 08 mar 2021, 10:13 Nee, geen broers van elkaar. En Ajax mietjes aan tafel moeten eigenlijk hun lelijke smoel houden als het over PSV gaat.
Die ajaxtrut heb ik nog nooit iets zinnigs horen zeggen.
En Freek Jansen ook nooit 😇

Volgens mij is Ibi helemaal geen voorbeeld voor Mo. Ja toen hij 12 was wellicht. Maar volgens mij denkt Mo dat hij veel beter is als Ibi. En kwa puur talent klopt dat ook wel. Maar er komt meer bij kijken.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Menno1 schreef: 08 mar 2021, 20:19Volgens mij is Ibi helemaal geen voorbeeld voor Mo. Ja toen hij 12 was wellicht. Maar volgens mij denkt Mo dat hij veel beter is als Ibi. En kwa puur talent klopt dat ook wel. Maar er komt meer bij kijken.
Ik heb op zich niks tegen Ibi bij Studio Voetbal, maar kan me wel voorstellen dat als je een halfjaar elke dag met hem mee van en naar Utrecht rijdt, je op een gegeven moment wel de inspiratie kwijt bent.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hoe bedoel je? Dat Ibi het opgeeft of dat Mo er niets meer over wilt horen?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Nee, ik bedoel dat Ibi niet de meest motiverende spreker is, dus ik me kan voorstellen dat hij minder inspirerend werd voor Mo toen hij het op een gegeven moment wel gehoord had.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mo die viel gewoon altijd in slaap als Ibi begon te praten.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Die ging lekker instagrammen. Je weet toch, bro?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Studio Voetbal