Eindhovens Dagblad

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Er was nog geen topic schijnbaar. Over vanuit de discussie in het Madueke topic:
Ihattaren schreef: 05 jul 2021, 14:37 Je weet zelf ook goed dat, mits het waar is, het groot nieuws is dat PSV tientallen percentages zou moeten afstaan. Dan blijft het echt niet alleen bij een artikel van Rik achter de betaalmuur. 'Toevallig' is dat artikel ook het artikel waarin Rik de prijs voor Dumfries ging bepalen.
Het is al zolang bekend. In podcasts is er al over gesproken. Jij vindt het schijnbaar groot nieuws, maar het is zelfs niet eens een uitzondering. Alsof alles achter een betaalmuur geheim is. Jij betaalt er niet voor en dat is je goed recht: maar velen doen het wel. Dat mensen die niet betalen dan over dit soort zaken verrast worden ligt niet aan de media natuurlijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

HendrikG schreef: 05 jul 2021, 14:45
Ihattaren schreef: 05 jul 2021, 14:37 Je weet zelf ook goed dat, mits het waar is, het groot nieuws is dat PSV tientallen percentages zou moeten afstaan. Dan blijft het echt niet alleen bij een artikel van Rik achter de betaalmuur. 'Toevallig' is dat artikel ook het artikel waarin Rik de prijs voor Dumfries ging bepalen.

Maar goed, terug naar Noni. Hopelijk waren de gevulde koeken lekker.
Waarom laat je mensen betalen voor een artikel als er alleen bullshit instaat? Ik denk dat het juist de geloofwaardigheid verhoogd. En JdJ kennende zal het wel waar zijn
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Een mooi interview met Elfrink

https://www.volkskrant.nl/mensen/op-pad ... ~b7a299e3/
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Mooi stukje. Hele fijne vent onze Rik. Duizend keer liever dan zo'n debielen als Fanboy Freak en dikke Krabby.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Moet uit de duim gezogen zijn hoor. Hij zit gewoon op de bank de appjes van John af te wachten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Beetje komisch dat Rik net doet alsof hij een zwaar beroep heeft. En grappig dat ie meer volgers heeft dan zijn eigen werkgever, dat geeft wel aan hoe groot de impact van PSV is.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Denk dat bijna niemand het hier op kan brengen 24/7 aanstaan voor PSV nieuws als beroep. En dat lijkt mij ook erg pittig. Zwaar zo je wil. Miste in 11 jaar 2 duels van PSV. Dat lijkt mij bijzonder vermoeiend wat je niet zomaar 20 jaar doet. Zware wissel op privé leven. Denk dat je het onderschat. Feestjes, bruiloften, etentjes alles moet wijken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ruuddevil schreef: 27 apr 2022, 15:03 Beetje komisch dat Rik net doet alsof hij een zwaar beroep heeft. En grappig dat ie meer volgers heeft dan zijn eigen werkgever, dat geeft wel aan hoe groot de impact van PSV is.
Kijk eens voor de grap hoeveel van zijn volgers fake zijn? 😉
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Sowieso alle 85 alter ego's van Mike Schoenmaker...
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 27 apr 2022, 15:08 Denk dat bijna niemand het hier op kan brengen 24/7 aanstaan voor PSV nieuws als beroep. En dat lijkt mij ook erg pittig. Zwaar zo je wil. Miste in 11 jaar 2 duels van PSV. Dat lijkt mij bijzonder vermoeiend wat je niet zomaar 20 jaar doet. Zware wissel op privé leven. Denk dat je het onderschat. Feestjes, bruiloften, etentjes alles moet wijken.
Staan wij niet allemaal 24/7 aan voor PSV?
En missen we niet allemaal bijna geen wedstrijd van PSV?
En is het niet ideaal als het excuus dat je PSV moet kijken wordt geaccepteerd als goede reden om een bruiloft te laten schieten?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja, maar zet daar eens al die naar stalking neigende mentions van ajacied88 in je timeline tegenover. Is óók geen feestje.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 27 apr 2022, 18:46
ShovingNE2 schreef: 27 apr 2022, 15:08 Denk dat bijna niemand het hier op kan brengen 24/7 aanstaan voor PSV nieuws als beroep. En dat lijkt mij ook erg pittig. Zwaar zo je wil. Miste in 11 jaar 2 duels van PSV. Dat lijkt mij bijzonder vermoeiend wat je niet zomaar 20 jaar doet. Zware wissel op privé leven. Denk dat je het onderschat. Feestjes, bruiloften, etentjes alles moet wijken.
Staan wij niet allemaal 24/7 aan voor PSV?
En missen we niet allemaal bijna geen wedstrijd van PSV?
En is het niet ideaal als het excuus dat je PSV moet kijken wordt geaccepteerd als goede reden om een bruiloft te laten schieten?
Inderdaad, daarnaast heb ik ook wat extra opladers in de auto liggen zodat ik altijd online ben en snel kan reageren als er PSV nieuws is tijdens het rijden. Stay connected.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

ShovingNE2 schreef: 27 apr 2022, 15:08 Denk dat bijna niemand het hier op kan brengen 24/7 aanstaan voor PSV nieuws als beroep. En dat lijkt mij ook erg pittig. Zwaar zo je wil. Miste in 11 jaar 2 duels van PSV. Dat lijkt mij bijzonder vermoeiend wat je niet zomaar 20 jaar doet. Zware wissel op privé leven. Denk dat je het onderschat. Feestjes, bruiloften, etentjes alles moet wijken.
Als ie ervan af wil, neem ik het morgen over.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Rik krijgt tenminste nog genoeg slaap in het weekend.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 27 apr 2022, 22:31
ShovingNE2 schreef: 27 apr 2022, 15:08 Denk dat bijna niemand het hier op kan brengen 24/7 aanstaan voor PSV nieuws als beroep. En dat lijkt mij ook erg pittig. Zwaar zo je wil. Miste in 11 jaar 2 duels van PSV. Dat lijkt mij bijzonder vermoeiend wat je niet zomaar 20 jaar doet. Zware wissel op privé leven. Denk dat je het onderschat. Feestjes, bruiloften, etentjes alles moet wijken.
Als ie ervan af wil, neem ik het morgen over.
+1

Dit is een droombaan. Overal komen om de club te volgen, heerlijk. En zonder opgaaf van reden eruit kunnen naaien op saaie feestjes of als je vrouw zeurt.
Kijk, Rik maakt het zichzelf ook moeilijk door op Twitter ook nog op veel reacties te gaan reageren. Dat is erg nobel en vriendelijk, maar totaal overbodig voor zijn werkzaamheden en bovendien tijdrovend (nog los van het aantal debielen waar je daardoor mee in gesprek gaat wat je niet moet willen). Ik geloof best dat het behoorlijk in je privéleven kan inhakken, maar Rik is ook wel het toppunt van fanatisme. Zo'n Simon Zwartkruis bijvoorbeeld doet het een stukje rustiger aan, die heeft zelfs nog tijd over om boeken te schrijven.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Deze zomer ga ik voor negentiendertien.nl Rik Elfrink interviewen. Datum moet nog worden vastgesteld. Brandende vragen? Gooi ze vooral hier neer en wellicht kan ik ze erin verwerken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Jazeker, wel meer dan eentje, maar vooral deze: waarom brengen hij en Marco vaak hetzelfde nieuws exact tegelijk?

Is dat embargo vanuit PSV of een collegiale afspraak onderling?

Leuk idee trouwens. Ga vanavond eens zitten voor nog wat meer vragen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Friet of Patat?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 30 jun 2022, 14:47 Jazeker, wel meer dan eentje, maar vooral deze: waarom brengen hij en Marco vaak hetzelfde nieuws exact tegelijk?

Is dat embargo vanuit PSV of een collegiale afspraak onderling?

Leuk idee trouwens. Ga vanavond eens zitten voor nog wat meer vragen.
Onderlinge afspraak en precies om 22u aangezien zij dan de scoop de volgende dag in de krant/tijdschrift hebben. Gr Rik
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

- Krijgt Rik weleens proactief nieuws vanuit PSV als eerste toegespeeld, of wil PSV zelf alles als eerste brengen?
- Als Rik iets schrijft en het bevalt PSV niet of het is niet juist, hangt John/PSV dan weleens aan de lijn?
- Op welk nieuwsartikel mbt PSV is Rik het meest trots?
- Hoe lang wil Rik nog doorgaan als watcher?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Toch maar even goed nagedacht en tot de volgende prangende vragen gekomen:

- Wat is je lievelingseten?
- Wat is je lievelingskleur?
- Wat is je favoriete dier?

Met als dieper gravende doorvraagvragen:

- Waarom steek je energie in discussies met sommige amoebes op Twitter (deze vraag mag op een andere manier gesteld worden, je snapt de insteek)
- In hoeverre stuurt/beïnvloedt het ED/DPG media groep je Twitteractiviteit? Bijvoorbeeld: zeggen zij wel eens: primeurtjes eerst bij ons, dan op Twitter?
- Wat waren de voornaamste verschillen in het (persoonlijke) contact van jou tussen Cocu, van Bommel, Schmidt en van Nistelrooij?
- Bots je wel eens met de persvoorlichter van PSV en zo ja, waarover gaat dat dan?

En als belangrijkste:
- Mag ik asje asje asje asjeblieft je opvolger worden als je er ooit mee stopt? (A)
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Zit er een verhaal achter uitspraken als 'IJs en wederdienende' en dit soort pareltjes?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nieuwe vraag:
Hoe kut vindt je vrouw dit allemaal? :tear:

Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Mooie vragen al. Keep m coming.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vraag 1: waarom laat hij zich door de Shoving interviewen?

verdere vragen:

1. Hoe lang wilt hij dit werk nog doen?
2. Is dit de meest epic transferzomer ooit?
3. Wat is de mooiste roddel die hij ooit heeft gehoord in zijn werk?
4. Zijn er spelers/trainers geweest waar hij absoluut niet mee overweg kon?
5. Wat was de mooiste away day trip voor hem? Meest memorabele uitwedstrijd/ trainings kamp?
6. Waar ligt de grens tussen iets publiceren en niet? (prive dingen bijvoorbeeld van een speler)
7. Wanneer komt hij zich eens aanmelden op ons prachtige forum?
8. Wanneer slaapt hij?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eindhovens Dagblad