Donyell Malen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ah....... grote boehoe van Borussia.

Geeft alleen maar aan dat John de Jong echt het onderste uit de kan heeft gehaald en zich heeft opgesteld als keiharde onderhandelaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Wanne jankbal
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Dan koopt Dortmund toch lekker Giakoumakis of Michiel Kramer. Die kosten een stuk minder. Ik had Donyell sowieso graag langer bij PSV gezien. Supersnel in combinatie met een super techniek. Zo iemand vinden we niet snel meer.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Het Kanon schreef: 29 jul 2021, 11:19 Dan koopt Dortmund toch lekker Giakoumakis of Michiel Kramer. Die kosten een stuk minder. Ik had Donyell sowieso graag langer bij PSV gezien. Supersnel in combinatie met een super techniek. Zo iemand vinden we niet snel meer.
Madueke
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

“De 30 miljoen euro voor Malen klinkt heel opvallend, maar dat is bij lange na niet het bedrag dat bij ons is beland. Wij moeten ook onze schulden aflossen en iedereen weet dat we door de coronacrisis miljoenen hebben verloren.”

“Zeker met de coronacrisis in het achterhoofd, die alle clubs treft. Op een bepaald punt moet je een duidelijke grens stellen: take it or leave it!”
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Trieste reactie van BvB.
Small club.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij zegt het in principe prima; take it or leave it.

Goed van PSV dat ze eindelijk wat harder lijken te zijn in onderhandelingen wat betreft uitgaande transfers. En Dortmund doet net of het de enige is die last heeft van de corona crisis, aflossen van schulden enz. Kan je overigens qua transfers op twee manieren wat aan doen; zo goedkoop mogelijk inkopen en zo duur mogelijk verkopen. Dat eerste probeerden zij, het tweede probeerde PSV. En allebei hebben ze het recht zo ver te gaan als dat ze zelf willen.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Ardbeg schreef: 29 jul 2021, 11:05 https://www.psvinside.nl/directie-dortm ... n-te-hoog/

Echt, rot op man
Zelden zoiets hypocriets gelezen. Kijk even naar jezelf. Volidiot!

Sancho, daar werd zeker ook in de onderhandelingen rekening gehouden met covid? Ik stel voor dat ze uit begrip Haaland verkopen voor 5m.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 696
Lid geworden op: 6 aug 2019

Awards:

De arrogantie van een grote club die maar verwacht dat iedereen nederig geknield voor een fooi hun beste spelers aflevert en diep dankbaar moet zijn voor de prijs die zij in gedachten hebben.

Dat Bayern maar weer lekker kampioen wordt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Liever BVB. Dat scheelt ongetwijfeld een bonus van een miljoen voor ons.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dortmund is mijn favoriete club na PSV, maar dat zure gedrag - ook als het PSV niet betreft - heeft wat weg van een kleine club. Constant lopen zeuren en mekkeren richting de grote, boze buitenwereld. Wat hadden ze verwacht, dat PSV zou knielen en Malen voor een spotprijs van de hand zou doen? Sterker nog: met 30 miljoen mogen ze niet klagen. Dat gaat een koopje worden, want Dortmund gaat zich over drie jaar net zo hard opstellen als Real Madrid of Bayern aan de deur staat voor Malen. Dan nemen ze voor 100 miljoen de telefoon niet op.

Enorme en prachtige club, maar ze worden geleid door een stelletje jankballen. Jammer.
Flabbergast
Jeugdspeler
3
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 nov 2020

Armada schreef: 29 jul 2021, 11:57
Ardbeg schreef: 29 jul 2021, 11:05 https://www.psvinside.nl/directie-dortm ... n-te-hoog/

Echt, rot op man
Zelden zoiets hypocriets gelezen. Kijk even naar jezelf. Volidiot!

Sancho, daar werd zeker ook in de onderhandelingen rekening gehouden met covid? Ik stel voor dat ze uit begrip Haaland verkopen voor 5m.
Ik denk dat zo’n technisch directeur vooral wil laten zien dat hij ontzettend goed kan onderhandelen. Net zoals Overmars ook vaak via VI of Telegraaf wil laten zien hoe goed hij het doet.

Part of the game. Zou er verder geen conclusies aan verbinden.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Valentijn beweert dus dat er van die 30 miljoen 9 miljoen naar Raiola en Malen gaan...en dan nog de vergoeding aan Arsenal en Ajax.

Als dit klopt heeft Malen minder dan 20 miljoen opgeleverd. Dat zou imo echt heel matig of zeg maar gerust een wanprestatie van JdJ zijn.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Thoresen schreef: 30 jul 2021, 12:44Valentijn
Daar ga je al.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Valentijn weet niks, die lult alleen wat hij heeft gelezen. En aangezien hij te beroerd is om zich in iets te verdiepen weet hij nog minder dan wij.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Dan ben ik wel benieuwd wat het dan wel op heeft geleverd.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Thoresen schreef: 30 jul 2021, 12:44 Valentijn beweert dus dat er van die 30 miljoen 9 miljoen naar Raiola en Malen gaan...en dan nog de vergoeding aan Arsenal en Ajax.

Als dit klopt heeft Malen minder dan 20 miljoen opgeleverd. Dat zou imo echt heel matig of zeg maar gerust een wanprestatie van JdJ zijn.
Dat is niet waar. Raiola had recht op meer, maar heeft afstand gedaan van een groot gedeelte. Hij krijgt nu echt een stuk minder.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Sowieso al die bedragen, ik snap dat we ergens om moeten zeveren maar wat boeit het nou of we er 20, 22.5, 19 of 24 miljoen netto aan overhouden. Wij krijgen er geen aandeel voor (die we wel verdienen eigenlijk met onze tomeloze inzet) en je doet er toch niks aan. Als je denkt er meer uitgehaald had kunnen hebben dan staat het je vrij te solliciteren toch. Onderbouw je even netjes waarom jij er meer uitgehaald zou hebben.

Wees toch blij dat we een geweldenaar als Malen in ons rood-wit hebben gehad en er ook nog een smak geld aan overhouden. Of wordt fan van beursgenoteerd bedrijf Ajax, dan kun je lekker heel de dag de financiën gaan analyseren.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Valentijn is toch ook de man die zei dat Lucas Moura voor open goal nog mis zou schieten, waarna Lucas Moura 3x scoorde tegen Ajax?

Als er toch iemand is die totaal niet serieus te nemen is...
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Heissenberrug schreef: 30 jul 2021, 14:07 Sowieso al die bedragen, ik snap dat we ergens om moeten zeveren maar wat boeit het nou of we er 20, 22.5, 19 of 24 miljoen netto aan overhouden. Wij krijgen er geen aandeel voor (die we wel verdienen eigenlijk met onze tomeloze inzet) en je doet er toch niks aan. Als je denkt er meer uitgehaald had kunnen hebben dan staat het je vrij te solliciteren toch. Onderbouw je even netjes waarom jij er meer uitgehaald zou hebben.

Wees toch blij dat we een geweldenaar als Malen in ons rood-wit hebben gehad en er ook nog een smak geld aan overhouden. Of wordt fan van beursgenoteerd bedrijf Ajax, dan kun je lekker heel de dag de financiën gaan analyseren.
Ik vraag gewoon wat er wel ontvangen is omdat ik 20 miljoen voor Malen weinig zou vinden. En dan moet ik maar gaan solliciteren als ik het beter kan of maar fan worden van Ajax. Echt serieus? Als dat hier al niet meer mag......
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Was niet perse aan jou gericht [mention]Thoresen[/mention] gewoon in z'n algemeenheid, er wordt al weken gespeculeerd over het exacte bedrag dat PSV netto overhoudt aan deze transfer.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Rik had al bevestigd dat die 30% naar Raiola onzin was. Had wel gehoopt dat de cijfers nu onderhand al bekend zouden zijn gemaakt door Dortmund
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Onzin niet, maar dat Raiola een fors deel had laten vallen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Heissenberrug schreef: 30 jul 2021, 14:07 Sowieso al die bedragen, ik snap dat we ergens om moeten zeveren maar wat boeit het nou of we er 20, 22.5, 19 of 24 miljoen netto aan overhouden. Wij krijgen er geen aandeel voor (die we wel verdienen eigenlijk met onze tomeloze inzet) en je doet er toch niks aan. Als je denkt er meer uitgehaald had kunnen hebben dan staat het je vrij te solliciteren toch. Onderbouw je even netjes waarom jij er meer uitgehaald zou hebben.

Wees toch blij dat we een geweldenaar als Malen in ons rood-wit hebben gehad en er ook nog een smak geld aan overhouden. Of wordt fan van beursgenoteerd bedrijf Ajax, dan kun je lekker heel de dag de financiën gaan analyseren.
Voor de transferpool is het anders wel essentieel.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Netto niet. Bruto wel. 😄
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Zoals al eerder gezegd; om en nabij 20m netto voor PSV excl bonussen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Donyell Malen