Waar spelen ze nu
- VeresRivne
- Internationale topspeler
- 4
Heb de uitstroom van spelers bij meerdere clubs wel onder de loep genomen in opdracht, ook wel eens interessant om te kijken waar oud jeugdspelers en andere oud spelers nu hun brood verdienen.
Om even te beginnen wat exoten die in PSV 2 speelden
Milos Djordjevic - Na Radnicki Nis zonder club sinds vorige zomer
Ruben Bentancourt - Club Boston (Uruguay)
Gerson - Kagoshima United
Andjelo Rudovic - FK Decic Tuzi
Boris Cmiljanic - FK Sarejevo
Alexander Boljevic - Standard Luik
Hjortur Hermansson - Borndby
Alexander Jakobsen - Wadi Dagha (Egypte)
Francois Marquet - Oostende, nu transfervrij
Beto Da Silva - Universidad Cesar Valejo
Gianluca Scamacca - Sasuolo
Lundqvist - Groningen
Nikolai Laursen - Heracles
Thomas Deng - Urawa Red Diaonds Japan
Albert Gudmonssen - AZ
Bertalan Kun - Zaegelaersy
Maxime Soulas - Fremgad Amager *Denemarken
Chris Gloster - New York City FC
Claudio Gomes - Man City U23
Oliver Horvath - TK Budapest
Cyril Ngonge - Fc Groningen
Rabiu Ibrahim - Slovan Bratislava
Vukovic - Quendao China
Lee Nguyen - Ho Che Min City
Om even te beginnen wat exoten die in PSV 2 speelden
Milos Djordjevic - Na Radnicki Nis zonder club sinds vorige zomer
Ruben Bentancourt - Club Boston (Uruguay)
Gerson - Kagoshima United
Andjelo Rudovic - FK Decic Tuzi
Boris Cmiljanic - FK Sarejevo
Alexander Boljevic - Standard Luik
Hjortur Hermansson - Borndby
Alexander Jakobsen - Wadi Dagha (Egypte)
Francois Marquet - Oostende, nu transfervrij
Beto Da Silva - Universidad Cesar Valejo
Gianluca Scamacca - Sasuolo
Lundqvist - Groningen
Nikolai Laursen - Heracles
Thomas Deng - Urawa Red Diaonds Japan
Albert Gudmonssen - AZ
Bertalan Kun - Zaegelaersy
Maxime Soulas - Fremgad Amager *Denemarken
Chris Gloster - New York City FC
Claudio Gomes - Man City U23
Oliver Horvath - TK Budapest
Cyril Ngonge - Fc Groningen
Rabiu Ibrahim - Slovan Bratislava
Vukovic - Quendao China
Lee Nguyen - Ho Che Min City
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Joenepsv
- Legende
- 5
-
Awards:
Als ik dat lijstje zo doorneem kunnen we de scouting wel opdoeken
Dit zijn allemaal namen uit een verleden waarbij PSV de zaakjes niet goed op orde had qua jeugdscouting. Dat is de laatste 4/5 jaar echt enorm verbeterd. Als PSV buitenlandse talenten haalt zijn dat vaker spelers die doorbreken of iets opleveren. Sadilek, Mauro, Madueke zijn allemaal eerste elftal speler. Oppegard gaat dat 100 procent ook worden en ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van Kjolo. Bijna Ledezma vergeten die zonder die zware blessure ook bij het eerste had gezeten.
Leuk lijstje trouwens. Grappig om sommige namen weer te zien.

Dit zijn allemaal namen uit een verleden waarbij PSV de zaakjes niet goed op orde had qua jeugdscouting. Dat is de laatste 4/5 jaar echt enorm verbeterd. Als PSV buitenlandse talenten haalt zijn dat vaker spelers die doorbreken of iets opleveren. Sadilek, Mauro, Madueke zijn allemaal eerste elftal speler. Oppegard gaat dat 100 procent ook worden en ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van Kjolo. Bijna Ledezma vergeten die zonder die zware blessure ook bij het eerste had gezeten.
Leuk lijstje trouwens. Grappig om sommige namen weer te zien.
- ShovingNE2
- Site Admin
- 6
- Seizoenkaart: Vak PR
-
- Meervoudig international
- 4
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Is dat doorverkooppercentage serieus of zit je te fucken? Ik zag wel dat hij een goed seizoen gehad heeft en dat er grote clubs interesse hebben maar dat percentage zou wel heel erg nice zijnShovingNE2 schreef: ↑15 jul 2021, 09:43 Nee, die is van Sassuolo. Hebben wij voor 500k verkocht en een doorverkooppercentage dat richting de 30% gaat.
Is nu een miljoen of 40 waard en het wachten is op de transfer
- ShovingNE2
- Site Admin
- 6
- Seizoenkaart: Vak PR
-
- Vedette
- 6
Verhuren is sowieso een grote trend daar in Italie, ingewikkelde constructies die wij hier niet kennen. Dus inderdaad van de doorverkooppercentage verwacht ik niks. Een grote transfer van Scamacca is verder maar afwachten. Er was even een hype, maar de cijfers zijn over een langere periode ook niet perse indrukwekkend.
-
- Vaste waarde in elftal
- 5
Sekou Sidibe is vorig jaar in Emmen neergestreken. Die heb ik in de voorbereiding een paar keer aan het werk gezien en voor mij was al na een helft eigenlijk wel duidelijk dat de eredivisie te hoog gegrepen is voor hem. Een linkspoot op rechts hoeft in principe geen geweldige fysiek te hebben, maar bij hem is het wel heel erg karig. En hij heeft helaas niet de techniek om dat voldoende te compenseren. In de paar invalbeurten die hij afgelopen seizoen heeft gehad bleek het ook een 'blinde draver'. Toen Emmen Kerim Frei terug haalde was het helemaal gedaan met Sidibe's speelminuten, want hij had ook nog een andere ex-PSV jeugdspeler voor zich: Nikolai Laursen
Laursen heeft het hier nog wel redelijk gedaan. Paar mooie vrije ballen binnengeschoten en wat belangrijke goals gemaakt, maar hij doet me verder denken aan Stef Nijland. Als die jongen maar de helft van de mentaliteit van Denzel Dumfries zou hebben, dan had ie nooit bij Emmen gespeeld en was ie basisspeler bij PSV geworden en voor veel geld doorverkocht. Helaas staat ie soms gewoon grassprietjes te tellen en is ie te beroerd om mee te verdedigen bij balverlies. Uit bij Vitesse om die reden een keer pijnlijk gewisseld vóór de rust. Ben wel benieuwd hoe ie het bij Heracles gaat doen...
Emmen heeft op dit moment trouwens ook Nawaaz Landfeld en Kyan van Dorp op proef. Die eerste stond een jaar geleden in de belangstelling van Tottenham? Heeft zijn debuut bij Jong PSV nog niet gemaakt volgens mij, maar nog wel een jaarcontract bij PSV. Iemand wat meer info over hem? Van Dorp lijkt inmiddels overbodig want Emmen heeft eergister een tweede keeper aangetrokken...
Laursen heeft het hier nog wel redelijk gedaan. Paar mooie vrije ballen binnengeschoten en wat belangrijke goals gemaakt, maar hij doet me verder denken aan Stef Nijland. Als die jongen maar de helft van de mentaliteit van Denzel Dumfries zou hebben, dan had ie nooit bij Emmen gespeeld en was ie basisspeler bij PSV geworden en voor veel geld doorverkocht. Helaas staat ie soms gewoon grassprietjes te tellen en is ie te beroerd om mee te verdedigen bij balverlies. Uit bij Vitesse om die reden een keer pijnlijk gewisseld vóór de rust. Ben wel benieuwd hoe ie het bij Heracles gaat doen...
Emmen heeft op dit moment trouwens ook Nawaaz Landfeld en Kyan van Dorp op proef. Die eerste stond een jaar geleden in de belangstelling van Tottenham? Heeft zijn debuut bij Jong PSV nog niet gemaakt volgens mij, maar nog wel een jaarcontract bij PSV. Iemand wat meer info over hem? Van Dorp lijkt inmiddels overbodig want Emmen heeft eergister een tweede keeper aangetrokken...
-
- Bankzitter
- 2
Mooi voor hem, maar blijft vreemd dat bv Scamacca, Zinchenco en Sergio Romero het hier niet gered hebben.ShovingNE2 schreef: ↑15 jul 2021, 09:43 Nee, die is van Sassuolo. Hebben wij voor 500k verkocht en een doorverkooppercentage dat richting de 30% gaat.
Is nu een miljoen of 40 waard en het wachten is op de transfer
- Ardbeg
- Legende
- 5
Of helemaal niet meer:
https://www.ed.nl/PSV/voormalig-PSV-er- ... ~a009a9f3/
https://www.ed.nl/PSV/voormalig-PSV-er- ... ~a009a9f3/
Nee helemaal niet. Zinchenko was toen echt een iel mannetje en liet weinig zien. Scamacca brak ook geen potten en Sergio Romero heeft nooit bij PSV gespeeld
-
- Bankzitter
- 2
- Ardbeg
- Legende
- 5
Omdat hij flink de sportschool in is gegaan, hahaJoJo schreef: ↑15 jul 2021, 13:58 Vlaag van verstandsverbijstering.. Cassio moet dat zijn uiteraard.
De andere 2: waarom was ie hier iel en in Engeland niet dan? En waarom brak Scamacca geen potten? Het feit zelf dat ie die potten niet brak was ook mij helder. Ik vind het alleen bijzonder dat ze het dan elders blijkbaar wel kunnen.
- VeresRivne
- 4
Nog maar een paar dan
Matthias Bonde is transfervrij na een verblijf bij het Deense Kolding
Lasse Mikkelsen is transfervrij al meer dan een jaar na verblijf in de Deense derde divisie
Farshad Noor speelt bij Al Halala
Ivan Mateso - Heusden Zolder
Menno Koch - CSKA Sofia
Ruud Boffin - Antalyaspor
Funso Ojo - Abderdeen
Marcel Ritzmaier - Barnsley
Tyton - Cincennati
Stijn Wuytens - Lommel
Boy Waterman - Ofi Kreta
Jordi de Wijs - QPR
Mo Rahyi - Al Baitin
Olivier Rommens - FK Sudova (litouwen)
Moussa Sanoh - Balzan Fc Indonesie
Alex Schalk - Servette FC
Tim Matavz - Al Wahda
Isimat - Kansas City
Lukovic - Famicilao Portugal
Verreth - Waasland Beveren
Damien Van Bruggen - Slaven Belupo
Matthias Bonde is transfervrij na een verblijf bij het Deense Kolding
Lasse Mikkelsen is transfervrij al meer dan een jaar na verblijf in de Deense derde divisie
Farshad Noor speelt bij Al Halala
Ivan Mateso - Heusden Zolder
Menno Koch - CSKA Sofia
Ruud Boffin - Antalyaspor
Funso Ojo - Abderdeen
Marcel Ritzmaier - Barnsley
Tyton - Cincennati
Stijn Wuytens - Lommel
Boy Waterman - Ofi Kreta
Jordi de Wijs - QPR
Mo Rahyi - Al Baitin
Olivier Rommens - FK Sudova (litouwen)
Moussa Sanoh - Balzan Fc Indonesie
Alex Schalk - Servette FC
Tim Matavz - Al Wahda
Isimat - Kansas City
Lukovic - Famicilao Portugal
Verreth - Waasland Beveren
Damien Van Bruggen - Slaven Belupo
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Magnus
- Meervoudig international
- 2
Matavz en Isimat ooit in de reserves gespeeld, ja? Verder in je lijstje paar spelers die gehuurd waren, bijv. Claudio Gomes of Cyril Ngonge, maar die hebben dan natuurlijk wel in het Jong team gespeeld.
Wel interessant om eens terug te lezen waar iedereen inmiddels zit. Zitten best een paar verrassingen bij. Ritzmaier bij Barnsley of Boljevic bij Standard Luik om er eens een paar te noemen.
Wel interessant om eens terug te lezen waar iedereen inmiddels zit. Zitten best een paar verrassingen bij. Ritzmaier bij Barnsley of Boljevic bij Standard Luik om er eens een paar te noemen.
-
- Vaste waarde in elftal
- 5
- VeresRivne
- 4
Ik heb geen idee met welke vrouw Malen nu ligt te rotzooien Rio, dat hou ik allemaal niet bij.
Hermansson - FC Pisa
Eloy Room - Columbus Crew
Behic - Bahaksehir
Berg - IFK Goteborg
Reimund Manco - Alianza Universidad
Farfan - Club Alianza Lima
@Massimo Paal en Ojo werden ook gezien als toptalenten. Valt wel op dat het vaak de donkergekleurde spelers zijn die vroeger fysiek volwassen zijn en daardoor op jonge leeftijd al heel hoge verwachtingen wekken. Al was Ojo natuurlijk wel een enfant terrible.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Legende
- 6
Ja fysiek zegt niet alles, alhoewel Ojo niet echt bekend stond om zijn fysiek. Depay en Bergwijn zijn op dat vlak wel uitzonderingen. Die waren op jonge leeftijd al fysiek sterk en hebben op technisch en mentaal vlak zich door kunnen ontwikkelen waardoor ze als 'grote' speler voor een mooie som geld en goede sportieve prestaties weg zijn gegaan.
Verder nog wel een bijzonder feitje dat er nog nooit een Belgische speler van onderaf echt is doorgebroken tot goede tot zeer goede structurele basisspeler van PSV, terwijl PSV sinds jaar en dag Belgische spelers in de jeugdopleiding heeft lopen. Als Vertessen zich goed ontwikkeld en niet blijft steken dan kan hij de eerste zijn. De anderen hebben het om diverse redenen niet gered.
Verder nog wel een bijzonder feitje dat er nog nooit een Belgische speler van onderaf echt is doorgebroken tot goede tot zeer goede structurele basisspeler van PSV, terwijl PSV sinds jaar en dag Belgische spelers in de jeugdopleiding heeft lopen. Als Vertessen zich goed ontwikkeld en niet blijft steken dan kan hij de eerste zijn. De anderen hebben het om diverse redenen niet gered.
- VeresRivne
- 4
Tsja je hebt er natuurlijk heel wat gehad.Massimo schreef: ↑27 jul 2021, 14:26 Ja fysiek zegt niet alles, alhoewel Ojo niet echt bekend stond om zijn fysiek. Depay en Bergwijn zijn op dat vlak wel uitzonderingen. Die waren op jonge leeftijd al fysiek sterk en hebben op technisch en mentaal vlak zich door kunnen ontwikkelen waardoor ze als 'grote' speler voor een mooie som geld en goede sportieve prestaties weg zijn gegaan.
Ojo, Bakkali, Dufoor waren toptalenten maar hebben op mentaal vlak hun carrière verpest, Guyo Velasco was er ook zo eentje maar dan met minder talent.
Dante Rigo is echt compleet stil blijven staan.
De broertjes Wuytens kwamen net te kort voor PSV, de broertjes Kardes kwamen duidelijk te kort, bij de Rommens broertje dacht ik dat een er van wel PSV 1 zou halen. Je had spelers zoals Goessens, Arne Nilis, Marzo, DaneelsBosiers Ospitalieri De Bock waar ik het talent ook niet in zag. Yannick Rymenants vond ik wel altijd een groot talent maar nooit echt doorgebroken. Van Verreth en Bourdouxhe had ik meer verwacht
Qua keepers heb je Vermeiren, Lenaerts gehad ook niet echt PSV materiaal.
Diegene die het wel had gered maar niet bleef was die middenvelder van Club Brugge, even zijn naam kwijt.
Met oog op de toekomst kun je kijken naar Peersman of Delanghe voor de goal
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Nationale topspeler
- 5
-
Awards:
Je bedoelt Ngonge die geen geduld had en naar RKC vertrok en aankomend seizoen voor Groningen gaat spelen? Was wel rechtsbuiten.VeresRivne schreef: ↑27 jul 2021, 14:59 Diegene die het wel had gered maar niet bleef was die middenvelder van Club Brugge, even zijn naam kwijt.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut