Jeroen Zoet

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Zou gewoon lekker eerste doelman worden bij een club als Vitesse of Heerenveen, als ik Zoet zou zijn. Wie wil er nu op de bank zitten bij Feyenoord?
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Als ik hem was zou ik lekker proberen in Italië te blijven. Waarom zou je in Arnhem of in Heerenveen willen zitten, als je voor hetzelfde salaris (of meer) in Italië kunt wonen. Dan maar lekker 2e keeper.
De top van zijn carrière heeft hij al lang gehad, tijd om te genieten van het leven zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hij speelt niet in Italië, hij wordt voor de tweede keer vader en beschouwt Nederland daardoor als reële optie.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Dat zijn de levensvragen ja. Wil je op je 31e nog heel graag bij een subtopper eerste keeper worden, of ga je van het leven genieten in Italië als tweede keeper. Ik zou het wel weten, maar ik ben dan ook geen profvoetballer ;)
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

In Nederland kun je toch ook prima van het leven genieten? Zéker als je niet op een eurootje meer of minder hoeft te kijken. Hij kan straks op zijn 35e mooi een aantal jaar vakantie opnemen en dan alsnog van de zon genieten op een locatie naar keuze. Bijkomend voordeel is dat je in Nederland geen kruisje hoeft te slaan bij elke brug die je oversteekt.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Straks op zijn 35e zijn zijn kinderen leerplichtig, dus kun je niet meer naar een locatie naar keuze, dan hangt de keuze vooral af van waar je ze naar school wil laten gaan. En ja, in Nederland kun je ook prima van het leven genieten, daarom trekt half Nederland meteen het land uit als ze vakantie hebben ;)
Maar goed, het gaat langzaam niet meer over Jeroen Zoet.

Ik gun hem nog een mooi vervolg van zijn carrière, welke keuze hij ook maakt. Aangezien hij wat mij betreft qua niveau wel over zijn top heen is, zou ik vooral kijken naar het "menselijke" aspect van een volgende locatie, maar dat is uiteraard aan hem. Het blijft voor mij een sympathieke vent, maar hij heeft bij mij nooit de twijfels kunnen wegnemen over zijn niveau. Het zegt ook wel iets dat hij totaal in de vergetelheid is geraakt, zowel in de media, maar ook hier op het forum.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ergens snap ik het wel van Feyenoord als je er vanuit gaat dat Bijlow blijft. Prima keeper maar je kan zo uitrekenen dat hij 50% van de wedstrijden mist. Dus dan wil je eigenlijk een prima keeper erbij hebben, ook met ervaring wellicht. Dat je dan uitkomt bij Zoet kan ik ergens wel begrijpen. Ondanks zijn mindere laatste fase bij PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ik denk dat Zoet voor Feyenoord wel duur kan zijn, zeker voor een tweede keeper.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Als tweede keeper achter Bijlow ben je toch gewoon eerste keeper voor 80% van het seizoen? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Mag van mij wel 2e keeper bij ons worden. Drommel uit, een goede eerste keeper in en Jeroentje als ervaren backup. Dan ga je er flink op vooruit.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Als tweede keeper is Zoet toch niet zo gek inderdaad.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Robson de Souza schreef: 12 apr 2022, 11:49 Als tweede keeper is Zoet toch niet zo gek inderdaad.
Dat ligt eraan wat je hem betaald.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Waarom is een keeper die niet goed genoeg is als 1e keeper, wel goed genoeg als 2e keeper?
Haal voor die positie een groot talent of een ervaren en degelijke keeper. Zoet is nu niet bepaald degelijk geweest in zijn laatste periode bij PSV.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

16 duels in 2 seizoenen. 31 jaar, reservekeeper bij een laagvlieger in Italië, maar toch contract verlengd.

https://www.vi.nl/nieuws/bankzitter-zoe ... e-avontuur
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die ligt daar lekker in de zon te bakken. Neem het hem eens kwalijk. Lekker man.
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Zou ik ook gedaan hebben. Zal prima leventje hebben daar. En in NL wordt ie toch niet gewaardeerd dus waarom ook terugkomen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heerlijk leven, echt schitterend daar.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Goede gast, matige keeper, mooi leven.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Kingfisher schreef: 20 mei 2022, 15:41 Zou ik ook gedaan hebben. Zal prima leventje hebben daar. En in NL wordt ie toch niet gewaardeerd dus waarom ook terugkomen.
Standbeeld schreef: 20 mei 2022, 15:38 Die ligt daar lekker in de zon te bakken. Neem het hem eens kwalijk. Lekker man.
31, voor een keeper zijn dat je beste jaren. Je jonge jaren toegewerkt naar een profcarriere en nu genoegen nemen met een reserveplek bij de nummer 16 van Italië.
Het zal daar best mooi zijn maar dan heb je totaal geen ambitie of (komt ie Toon!) Topsportmentaliteit.

(of hij is echt qua nivo zo zwaar afgegleden dat hij elders écht nergens aan de bak kan)
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mr. Spock schreef: 20 mei 2022, 17:21
Kingfisher schreef: 20 mei 2022, 15:41 Zou ik ook gedaan hebben. Zal prima leventje hebben daar. En in NL wordt ie toch niet gewaardeerd dus waarom ook terugkomen.
Standbeeld schreef: 20 mei 2022, 15:38 Die ligt daar lekker in de zon te bakken. Neem het hem eens kwalijk. Lekker man.
31, voor een keeper zijn dat je beste jaren. Je jonge jaren toegewerkt naar een profcarriere en nu genoegen nemen met een reserveplek bij de nummer 16 van Italië.
Het zal daar best mooi zijn maar dan heb je totaal geen ambitie of (komt ie Toon!) Topsportmentaliteit.

(of hij is echt qua nivo zo zwaar afgegleden dat hij elders écht nergens aan de bak kan)
Stel we nemen even aan dat wat je zegt klopt. Wat dan nog? Alsof iedere prof hetzelfde is en het hoogste na wil streven. Een goed leven in Italië met een heel mooi salaris is hem misschien ook wat waard?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Groot gelijk Jeroen. Ik zou blind met je ruilen, lekker chillen in Italië.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 20 mei 2022, 18:42 Groot gelijk Jeroen. Ik zou blind met je ruilen, lekker chillen in Italië.
Denk dat Ajax daar toch anders naar kijkt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Mr. Spock schreef: 20 mei 2022, 17:21
Kingfisher schreef: 20 mei 2022, 15:41 Zou ik ook gedaan hebben. Zal prima leventje hebben daar. En in NL wordt ie toch niet gewaardeerd dus waarom ook terugkomen.
Standbeeld schreef: 20 mei 2022, 15:38 Die ligt daar lekker in de zon te bakken. Neem het hem eens kwalijk. Lekker man.
31, voor een keeper zijn dat je beste jaren. Je jonge jaren toegewerkt naar een profcarriere en nu genoegen nemen met een reserveplek bij de nummer 16 van Italië.
Het zal daar best mooi zijn maar dan heb je totaal geen ambitie of (komt ie Toon!) Topsportmentaliteit.

(of hij is echt qua nivo zo zwaar afgegleden dat hij elders écht nergens aan de bak kan)
De beste jaren van Zoet zijn nog steeds matig. Daar zal hij zelf ook wel achter zijn gekomen. Dan is dit natuurlijk een prachtige fase in je carriere, poen scheppen in een prachtige omgeving.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

"Ooit nog het PSV-shirt dragen, zit wel in mijn achterhoofd. Het zou iets voor de verre toekomst kunnen zijn, maar eerst richt ik me op Spezia en onze missie hier", doelt Zoet op handhaving in de Serie A.
In een rol van mentor als 2e keeper straks lijkt het mij prima. Als 1e keeper zie ik het niet zo snel meer gebeuren, alhoewel het gek kan lopen (zie Pasveer).

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... hoofd.html
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Duidelijk een jongen van de club, maar als eerste keeper zie ik het niet meer gebeuren.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als ervaren tweede keeper is Zoet altijd een optie. Kan hier blijven tot hij ermee stopt, mag hij daarna keeperstrainer worden oid. Zou mooi zijn!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jeroen Zoet