Jorrit Hendrix

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik mis vooral zijn afstandsschoten.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Weinig risico op gewonden zo zonder supporters op de 2e ring.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 27 apr 2021, 22:08 Ik mis vooral zijn afstandsschoten.
Op west niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
PSV-DTC
International
3
Berichten: 861
Lid geworden op: 13 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mooie documentaire over onze Jorrit! Prachtige vent dat het is en ik wens hem het beste met zijn carrière. Enige sneue voor hem is dat hij dat lelijke, criminele kutventje Promes als teamgenoot heeft :nietgoed:
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Leuke docu inderdaad, ik hoop van harte dat hij daar gelukkig gaat worden met zijn gezin. Maar volgens mij is het puur ff een paar jaar harken en dan weer zo snel mogelijk terug naar huis.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Mijn Russisch is wat roestig, maar heeft ie nou gescoord? :O



Zijn haar zien er trouwens goed (lees: normaal) uit hier, fijn voor em.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Leuk voor hem. Het is een oefenwedstrijd tegen een klein Kroatisch clubje, maar hopelijk kan hij zich in deze voorbereiding in de basis spelen daar. Toch wel een van de spelers, die je als voetballer niet per se terugwil, maar als persoon altijd met open armen ontvangen moet worden hier.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Thijs85 schreef: 05 jul 2021, 14:17 Leuk voor hem. Het is een oefenwedstrijd tegen een klein Kroatisch clubje, maar hopelijk kan hij zich in deze voorbereiding in de basis spelen daar. Toch wel een van de spelers, die je als voetballer niet per se terugwil, maar als persoon altijd met open armen ontvangen moet worden hier.
Vooral iemand die ik oprecht het beste gun.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Jorrit was een natuurlijke blondine als ik me niet vergis. Er is daar in Turkije echt iets mis gegaan.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

https://www.vi.nl/nieuws/spartak-wilde- ... r-hendrix-
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Eerlijk ik herken hem bijna niet meer met haar op de foto
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het heeft even geduurd maar goed kapsel.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Als we (tegen die tijd) nog een oplossing zoeken als back-up voor Sangaré is hij wat mij betreft welkom hier in januari.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Als we dan ook Rosario terughalen is weer een mooie clubtraditie in ere hersteld.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

El Sordo schreef: 18 sep 2021, 09:54 Als we dan ook Rosario terughalen is weer een mooie clubtraditie in ere hersteld.
Die is tegen die tijd niet meer te betalen ;)
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Die jongen moet vechten voor zijn plek in Moskou. Niet bij de eerste tegenwind weer terug naar Eindhoven.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

PSV90 schreef: 18 sep 2021, 09:30 Als we (tegen die tijd) nog een oplossing zoeken als back-up voor Sangaré is hij wat mij betreft welkom hier in januari.
Goed plan.
Misschien slim om Jan Reker alvast te polsen om tzt het stokje van John de Jong over te nemen en wellicht kan Markus Berg terugkomen als Zahavi na dit seizoen vertrekt.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

mr.top schreef: 18 sep 2021, 10:00 Die jongen moet vechten voor zijn plek in Moskou. Niet bij de eerste tegenwind weer terug naar Eindhoven.
Lijkt hij ook te gaan doen. Hij kon dus op huurbasis naar Frankrijk of België, maar is daarin niet geïnteresseerd.

Wel jammer voor deze jongen als hij daar niet weet te slagen. Ik gun hem van harte een mooi buitenlands avontuur.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Weet hoe zijn situatie bij Spartak is, maar kan me voorstellen dat dit het type club is waarbij je in een situatie kan komen dat 'vechten voor je kans' niet echt een optie meer is. Maar goed vooralsnog lijkt dat inderdaad wel zijn plan. Had cynische reacties overigens wel verwacht, prima verder maar wat mij betreft verdient Hendrix wel wat meer waardering. Als je hem erbij kan halen i.p.v. Gutierrez en Thomas ga je er gewoon op vooruit en heb je bovendien een jongen van de club terug. Maar het is ook prima als dat pas over een paar jaar gebeurd, Hendrix heeft waarschijnlijk een prima salaris in Moskou en dat is hem gegund.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ik denk niet dat Hendrix ooit weg moest. Het was zijn eigen wens nog eens naar het buitenland te vertrekken om daar zijn kansen uit te proberen. Dan moet je niet als PSV alweer na een half jaar klaarstaan om hem op te vangen. Ik twijfel ook of hij wel beter is dan Guti of Thomas, maar dat terzijde. Laat hem maar lekker een paar jaar in zijn uppie kijken of hij het kan. Hem op latere leeftijd terughalen (als speler of in een andere rol) kan altijd nog.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Bizar altijd dat zodra spelers (die je aan de straatstenen niet kwijtraakte) vertrokken zijn ze opeens beter zijn dan wat je zelf hebt.

Het is nu wachten op "Jozefzoon is beter dan Bruma" en "Isimat is een nivo hoger dan Ramalho".

Hendrix is altijd nivo subtop geweest. Dat het "een jongen van de club" is zal wel. Menno Koch is dat ook.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maar Hendrix heeft veel meer waarde gehad dan Menno Koch. Geen topspeler, maar wel iemand die het verdienstelijk gedaan heeft en actief deel was van een succesvol tijdperk.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ykhim schreef: 18 sep 2021, 14:42 Maar Hendrix heeft veel meer waarde gehad dan Menno Koch. Geen topspeler, maar wel iemand die het verdienstelijk gedaan heeft en actief deel was van een succesvol tijdperk.
Ik bedoelde het meer van "leuk dat iemand een jongen van de club is", maar kwaliteit moet voorop staan.

Ik heb liever een absolute topper die er 30 per jaar in schiet met een ajax-verleden dan een jongen van de club die eigenlijk bij FC Utrecht hoort te zitten.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hendrix is natuurlijk niet van niveau Utrecht, dat was mijn punt. Gewoon een uitstekende zelfopgeleide speler die het overall heel goed gedaan heeft in de enige kampioenselftallen van de laatste 14 jaar. Zijn cv spreekt voor zich.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Hendrix is een fantastische kerel en inderdaad een jongen vd club. Qua niveau zou hij een hele goede speler voor een subtopper zijn en net niet goed genoeg voor PSV om in de basis te spelen. Echter wel prima om erbij te hebben. Hoeft van mij niet terug maar belangrijker is dat ik hem oprecht een leuke club in het buitenland gun waar hij wekelijks kan spelen. ik geloof dat hij wel het niveau heeft om in Italie / Spanje, (zeker Portugal) Duitsland ergens in de middenmoot van waarde te zijn. Net zoals zijn vriend Zoet.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Spartak staat 2-0 voor tegen Napoli, maar Hendrix is, volgens mij, in geen velden of wegen te bekennen. Is het niet tijd dat ie voor de Kerst gewoon naar huis komt en hier e back-up voor Sangaré wordt?

En nu niet zeggen dat Jorrit bij lange na niet zo goed is als Sangaré, want een reserve is nooit van hetzelfde niveau natuurlijk. Ik zie in Jorrit wel een echte PSV-er, die zich ook wel op kan laden voor wedstrijdjes tegen Willem II en RKC.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jorrit Hendrix