Phillip Cocu

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14380
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Standbeeld schreef: 24 jun 2022, 20:35 Hmm, 36 jaar nog maar. Had hem ouder geschat.
Oude kop inderdaad, en dan verbloemt dat bosje schaamhaar op zijn kop nog redelijk wat. Zelfs voor iemand uit Engeland is hij spuuglelijk.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 26 aug 2022, 16:24
Standbeeld schreef: 24 jun 2022, 20:35 Hmm, 36 jaar nog maar. Had hem ouder geschat.
Oude kop inderdaad, en dan verbloemt dat bosje schaamhaar op zijn kop nog redelijk wat. Zelfs voor iemand uit Engeland is hij spuuglelijk.
Jij draait er niet omheen. :tear:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Held.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Leuk als hij weer in de Eredivisie aan de slag gaat. Vitesse heeft echter maar een matige selectie volgens mij.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=408895
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Vitesse zou normaal gesproken een prima club voor Cocu zijn maar vind het nu echt een vreemdelingenlegioen. Veel jonge huurlingen die alles nog te bewijzen hebben. Vraag me af of je daar zin in moet hebben.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

PSV90 schreef: 26 sep 2022, 14:55 Leuk als hij weer in de Eredivisie aan de slag gaat. Vitesse heeft echter maar een matige selectie volgens mij.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=408895
Eens, alleen wel jammer dat wij ze dan nog 2x treffen na de winterstop.
Tegen die tijd hebben ze vast en wat betere spelers kunnen halen en zijn ze veel beter ingespeeld, zeker dan toen Feyenoord tegen ze speelde.
Ben benieuwd hoe Cocu het daar gaat doen, ben nog steeds wel fan van hem als trainer.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik zie Cocu niet graag "tegen" ons.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Prachtig! Man gun ik alles. Poepselectie dat wel, maar hij kan er vast wat van maken.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Wat is er precies prachtig aan dat hij Vitesse zou coachen eigenlijk :p? Misschien mis ik wat.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Zou echt super zijn voor Phillip, hopelijk gaat dat door!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hele domme keuze van een trainer die echt ff succes nodig heeft. Bij Vitesse is het een shitzooi, 1 grote chaos. Valt geen eer te behalen. Daar instappen zou wel erg dom zijn. Goed, moet ie zelf weten natuurlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Juancho schreef: 26 sep 2022, 15:20 Hele domme keuze van een trainer die echt ff succes nodig heeft. Bij Vitesse is het een shitzooi, 1 grote chaos. Valt geen eer te behalen. Daar instappen zou wel erg dom zijn. Goed, moet ie zelf weten natuurlijk.
Tja, er zijn nog gewoon clubiconen die hun club willen helpen in moeilijke tijden en de schouders eronder zetten. Dat noem jij 'heel dom'. Ik vind dat heel mooi.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ardbeg schreef: 26 sep 2022, 15:16 Wat is er precies prachtig aan dat hij Vitesse zou coachen eigenlijk :p? Misschien mis ik wat.
Haha nou ik vind het mooi dat Philip weer trainer wordt in Nederland. Vitesse heeft het moeilijk. Philip zelf heeft het moeilijk na zijn mislukte avonturen in het buitenland. Ik vind hem niet van het niveau dat de hoofdtrainer van PSV moet hebben, maar gun hem absoluut de kans om bij een andere club in Nederland weer aan de slag te gaan. Zeker een club waar hij binding mee heeft, omdat ie er zelf heeft gevoetbald.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

137 wedstrijden en 25 goals...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 26 sep 2022, 15:23
Juancho schreef: 26 sep 2022, 15:20 Hele domme keuze van een trainer die echt ff succes nodig heeft. Bij Vitesse is het een shitzooi, 1 grote chaos. Valt geen eer te behalen. Daar instappen zou wel erg dom zijn. Goed, moet ie zelf weten natuurlijk.
Tja, er zijn nog gewoon clubiconen die hun club willen helpen in moeilijke tijden en de schouders eronder zetten. Dat noem jij 'heel dom'. Ik vind dat heel mooi.
Ik ken trouwens geen enkele club waar je als trainer "even snel succes" kan boeken om een cv op te poetsen. Nouja, misschien bij een PSG of Bayern, maar die zitten niet op een trainer te wachten met Cocu z'n staat van dienst.

Dit is gewoon prima wat mij betreft. Cocu zit nu op een mooie leeftijd voor een trainer, en kan bij Vitesse de weg naar boven weer inzetten. Stel dat hij het daar weer naar behoren doet en wij zwaaien op enig moment Ruud weer uit (op welke manier dan ook), dan komt Philip hier een stuk beter binnen dan wanneer hij al n jaar verlegen zit om een baantje.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Lekker Phillip, maak ze kampi...vierde plaats!
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

2e achter PSV!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Het zou goed voor hem zijn als hij weer aan de slag ging. Hopelijk trekt hij het recht bij Vitesse. Hij moet er helaas wel van uitgaan dat zijn clubje tegen PSV geslacht wordt.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Natuurlijk heeft Juancho wel een punt want het is niet handig in zijn situatie omdat Vitesse een compleet nieuw team heeft en de druk er vanaf dag 1 er vol op staat. Dan kun je beter een driekwart jaar wachten en dan instappen bij het begin van de voorbereiding waarbij je ook nog eens zelf aan je selectie kunt werken.

Voor Cocu is dit volgens mij duidelijk een gevalletje dat het ergens kriebelt. Na 2 succesvolle jaren met Vitesse zou hij een hele goede kandidaat kunnen zijn voor PSV of AZ of zelfs Feyenoord (waar hij als speler ook mee 'flirtte').
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Er zit sowieso echt een oceaan aan ruimte tussen 'hele domme keuze' en 'niet handig'. Maar er speelt ook nog iets anders mee: als je er echt te lang uit bent dan kom je niet meer in beeld. En waar ga je op wachten? Ik denk dat Cocu duidelijk terug wilde naar Nederland. Welke club zou goed zijn? Ga je wachten op Utrecht of zo?

Daarnaast: je weet niet wat het budget is in de winter. Nieuwe eigenaren na sluiten transfermarkt, wellicht dat daar wat is afgesproken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Cocu heb ik niet graag als coach van de tegenpartij. Desalniettemin gun ik hem dit, want hij wil graag weer trainen. Dan is een Nederlandse club die normaal gesproken rond nummer 5 speelt maar nu lager staat natuurlijk een mooie uitdaging.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

deninho32 schreef: 26 aug 2022, 16:24
Standbeeld schreef: 24 jun 2022, 20:35 Hmm, 36 jaar nog maar. Had hem ouder geschat.
Oude kop inderdaad, en dan verbloemt dat bosje schaamhaar op zijn kop nog redelijk wat. Zelfs voor iemand uit Engeland is hij spuuglelijk.
Dat maakt ons allemaal natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar jouw Antinoös koppie... :lover:
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 26 sep 2022, 18:06 Er zit sowieso echt een oceaan aan ruimte tussen 'hele domme keuze' en 'niet handig'. Maar er speelt ook nog iets anders mee: als je er echt te lang uit bent dan kom je niet meer in beeld. En waar ga je op wachten? Ik denk dat Cocu duidelijk terug wilde naar Nederland. Welke club zou goed zijn? Ga je wachten op Utrecht of zo?

Daarnaast: je weet niet wat het budget is in de winter. Nieuwe eigenaren na sluiten transfermarkt, wellicht dat daar wat is afgesproken.
Onrustig of niet, prestaties kunnen ook relatief zijn. Als hij dit gezelschap goed weet neer te zetten a la Cocu, dan is dat genoeg om op te vallen denk ik.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Precies. Doel is handhaven en bouwen naar een Vitesse dat weer rechterrijtje kan worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

ShovingNE2 schreef: 26 sep 2022, 18:44 Precies. Doel is handhaven en bouwen naar een Vitesse dat weer rechterrijtje kan worden.
Linkerrijtje bedoel je? :D
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zeg ik :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Phillip Cocu